Jaunākais izdevums

No šā gada septembra PROMO Cash&Carry vairs netiek izsniegtas vienreizējās klientu kartes, kas ļāva šajos veikalos iepirkties arī privātpersonām. Turpmāk tirdzniecības vietu varēs apmeklēt tikai pastāvīgo klienta karšu īpašnieki - uzņēmēji un pašnodarbinātās personas.

PROMO Cash&Carry mārketinga speciāliste Natālija Ulmane skaidro, ka šāds lēmums pieņemts, ņemot vērā uzņēmuma fokusu un galveno mērķauditoriju. «Mēs pats par sevi esam tīkls vairumtirdzniecībai. Bijām ieviesuši pagaidu viesu kartes, taču principā mēs fokusējamies uz biznesa klientiem,» stāsta N.Ulmane, piebilstot, ka, līdz ar veikala atpazīstamību, tāda funkcija kā viesu karte, kas principā kalpoja kā iespēja iepazīties ar piedāvātajām precēm, vairs nav nepieciešama.

N.Ulmane atzīmē, ka noteikt to, cik bieži tirdzniecības vietu cilvēki apmeklējuši, lai iegādātos preces privātām vajadzībām, ir sarežģīti. «Pastāvīgā klienta kartei ir divas funkcijas - preci iespējams iegādāties ar pavadzīmi vai čeku. Līdz ar to karti var izmantot gan uzņēmuma, gan privātām vajadzībām. Grūti izsekot, kuri čeki izsniegti cilvēkiem, kas iepirkušies ar vienreizējām kartiņām, bet kuri - cilvēkiem ar pastāvīgajām klienta kartēm,» skaidro PROMO Cash&Carry pārstāve. Viņa atzīst, ka, liedzot veikalā iepirkties privātpersonām, uzņēmuma ieņēmumi varētu mazināties, taču šāds lēmums balstīts arī uz biznesa klientu ērtībām. «Viņiem būs ērtāk iepirkties, un tas aizņems mazāk laika,» paredz N.Ulmane.

Uzņēmuma mājaslapā pieejamā informācija liecina, ka, lai iegūtu klienta karti, jāaizpilda anketa, kurā komersantam jānorāda gan uzņēmējdarbības licences numurs un uzņēmuma adrese, gan darbības veids un cita informācija. Atsevišķas anketas sagatavotas arī ārvalstu uzņēmumiem un pašnodarbinātajām personām.

Rītdien, 28. septembrī, Rīgā durvis vērs sestais PROMO Cash&Carry veikals. Kā norāda uzņēmumā, jauna veikala būvniecība ir loģisks turpinājums kompānijas izaugsmē, jo gadu no gada tā apgrozījums ir audzis par 20%, kas sasniegts gan attīstot sadarbību ar esošajiem klientiem, gan piesaistot jaunus. Latvijā PROMO Cash&Carry pieejams Rīgā, Daugavpilī, Liepājā un Valmierā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Sanitex attīsta vairākus biznesa virzienus, audzē apgrozījumus un turpina investēt loģistikas pakalpojumos un tehnoloģijās.

2018. gadā SIA Sanitex atvērusi sesto Promo Cash&Carry vairumtirdzniecības bāzi, ieguldot tajā aptuveni 4,5 miljonus eiro. Šogad jaunas vairumtirdzniecības bāzes atvērtas netiks.

Veiksmīga sinerģija

Kopš 2011. gada uzņēmums ir atvēris sešas Promo Cash&Carry vairumtirdzniecības bāzes juridiskām personām – trīs Rīgā, pa vienai Valmierā, Liepājā un Daugavpilī; kopumā ieguldīti 15 milj. eiro; Rāmavā uzbūvēts loģistikas komplekss 41 tūkst. m2 platībā, kurā atrodas arī kompānijas birojs. Kopējās investīcijas šajā projektā sasniedz 25 milj. eiro, loģistikas centru pārvalda Sanitex grupas uzņēmums Baltic Logistic Solutions. «Turpmākās investīcijas tiek plānotas jaunu produktu, pakalpojumu izstrādē, kā arī tehnoloģijās, kas ļaus klientiem daudz ērtāk sazināties un iegādāties preces no uzņēmuma. Sagaidāmas investīcijas loģistikā, lai uzlabotu kvalitāti, darba ražīgumu un nodrošinātu vēl augstāku preču piegādes kvalitāti un izsekojamību,» stāsta SIA Sanitex valdes loceklis Kārlis Ābele.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalu tīklos "Mego" un "Citro" novērota pastiprināta iepirkšanās aktivitāte un to vadība aicina iedzīvotājus nekrist panikā, bet saprātīgi izvērtēt nepieciešamību veidot pārtikas uzkrājumus.

Salīdzinājumā ar iepriekšējās nedēļas ceturtdienu vakar, 12. martā, mazumtirdzniecības veikalu tīkla "Mego" apgrozījums pieaudzis par 30%. Visvairāk tiek izpirkts tualetes papīrs, konservētie produkti un preces ar ilgu derīguma termiņu, biznesa portālam db.lv pastāstīja "Mego" valdes loceklis Igors Šihmans.

Jautāts, kādā veidā "Mego" nodrošina sabiedrības un darbinieku veselību ārkārtas situācijas laikā, I. Šihmans sacīja, ka "tiek ievērotas visas sanitārās normas un regulāri tiek veikti uzkopšanas un dezinfekcijas darbi – tiek tīrīti iepirkumu grozi un ratiņi, kasieri pastiprināti dezinficē kases aparātu zonas, kā arī tiek izmantoti cimdi visos nepieciešamajos gadījumos".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz Krievijas darbībām Ukrainā, distribūcijas un loģistikas uzņēmums "Sanitex" pārtrauc preču importu no Krievijas un Baltkrievijas.

Tāpat arī nolemts pārtraukt preču iepirkumu Krievijas un Baltkrievijas izcelsmes produktiem no citiem importētājiem Baltijā.

""Sanitex" pārtrauc Krievijas un Baltkrievijas preču tirdzniecību Lietuvā, Latvijā un Igaunijā. Mēs uzskatām, ka šobrīd Latvijas un Baltijas uzņēmēju ieguldījums vienotībā un solidaritātē ir ārkārtīgi svarīgs,” skaidro SIA "Sanitex" valdes loceklis Kārlis Ābele.

Uzņēmums ir jau pārtraucis preču importu no Krievijas un Baltkrievijas ražotājiem un piegādātajiem. Šo preču kopējais īpatsvars 2021. gadā veidoja 0,6% no "Sanitex" tirdzniecības apjoma Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.

Uzņēmums arī nolēmis pārtraukt iegādāties Krievijas un Baltkrievijas izcelsmes produktus no citiem importētājiem. Šīs preces tiks izņemtas no PROMO Cash & Carry, PROMO Food Service, Officeday un citiem uzņēmuma tirdzniecības kanāliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Distribūcijas un vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA «Sanitex» apgrozījums 2018. gadā pieaudzis par 12,3% jeb 37,312 miljoniem eiro, salīdzinot ar 2017. gadu - līdz 340,667 miljoniem eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas pērn bija 1,656 miljoni eiro, kas bija par 1,619 miljoniem eiro lielāka nekā gadu iepriekš.

SIA «Sanitex» pagājušajā gadā atklāja vienu jaunu «Promo Cash&Carry» tirdzniecības vietu Rīgā. Uzņēmumam izdevies būtiski palielināt klientu loku, sacīts tā gada pārskatā. Vairumtirgotājs pērn arī uzsācis vairāku jaunu zīmolu izplatīšanu un aktīvāku darbu alkohola kategorijā.

Pagājušajā gadā SIA «Sanitex» ieņēmumi no vairumtirdzniecības bija 308,524 miljoni eiro, ieņēmumi no mazumtirdzniecības - 29,311 miljoni eiro, bet ieņēmumi no nekustamā īpašuma izīrēšanas un pārvaldīšanas - 2,723 miljoni eiro, kā arī tam bijuši ieņēmumi 109 tūkstošu eiro apmērā no automobiļu iznomāšanas. Uzņēmuma ieņēmumi kāpuši visās kategorijās, liecina uzņēmuma gada pārskats.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visos "PROMO Cash&Carry" veikalos kopš februāra beigām novērojams pieprasījuma pieaugums, biznesa portālam db.lv apliecināja SIA "Sanitex" pārstāve Natālija Ulmane.

Saskaņā ar pašreizējiem novērojumiem vislielākais pieprasījums un preču noiets ir tieši dezinfekcijas līdzekļiem, putraimiem, konservētai pārtikai, higiēnas precēm un kopumā visām preču kategorijām, kurām ir ilgs realizācijas termiņš.

Kā akcentēja N. Ulmane, šobrīd piegādes ķēdes traucējumu nav, izņemot dezinfekcijas līdzekļu piegādei saistībā ar palielināto pieprasījumu pēc tiem.

Jautāta, vai ir kādas preces, kuras šobrīd nav iespējams vairs nodrošināt, viņa atbildēja, ka kopumā SIA "Sanitex" spēj reaģēt uz pieaugošo pieprasījumu.

Šobrīd SIA "Sanitex" darbaspēku vīrusa uzliesmojums neskarot: "Tiek ierosināti visi iespējamie preventīvie pasākumi saistībā ar "Covid-19"." Attālinātas darba iespējas tiek izskatītas tikai biroja darbiniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairumtirgotāja "Sanitex" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 414,032 miljoni eiro, kas ir par 3,2% vairāk nekā iepriekšējā gadā, bet koncerna peļņa samazinājās par 6% un bija 7,514 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Vienlaikus paša "Sanitex" apgrozījums pērn bija 411,091 miljons eiro, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 9,8% un bija 6,555 miljoni eiro.

Grupas gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka pērn "Sanitex" grupa sasniedza uzstādītos mērķus par spīti nelabvēlīgiem HoReCa un pasākumu sektora darbības ierobežojumiem Covid-19 ietekmē.

Pērn uzņēmums spēja veiksmīgi pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem, attīstot tirgum nepieciešamo sortimentu, kā arī piesaistot vairākus jaunus ražotājus savam portfelim.

Vadības ziņojumā teikts, ka 2022.gada pirmajā ceturksnī Latvijā un daudzās citās valstīs tika atcelti ar Covid-19 izplatību saistīti ierobežojumi, kas pērn samazināja ekonomikas attīstību valstī un pasaulē, tāpat Latvijas ekonomiku ietekmē starptautiskās sankcijas, kas ieviestas pret Krieviju un Baltkrieviju, tomēr "Sanitex" vadība norāda, ka sankcijas neietekmēs koncerna darbību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairumtirgotāja "Sanitex" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 457,541 miljoni eiro, kas ir par 10,5% vairāk nekā iepriekšējā gadā, bet koncerna peļņa pieauga par 51% un bija 11,35 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Vienlaikus paša "Sanitex" apgrozījums pērn bija 454,438 miljons eiro, kas ir par 10,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 59,7% un bija 10,47 miljoni eiro.

Kopumā koncerns pērn tirdzniecību veica 20 valstīs, tostarp 443,546 miljoni eiro gūti Latvijā, 6,011 miljoni eiro - Čehijā, 4,457 miljonu eiro - Lietuvā, bet 2,529 miljoni eiro gūti Igaunijā.

Kompānijas finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma kāpums saistīts ar Covid-19 ierobežojumu atcelšanu un sadarbības sākšanu ar mazumtirdzniecības tīklu "Lidl", kam "Sanitex" piegādā gan vietējos, gan arī importa zīmolu produktus.

Vienlaikus pagājušajā gadā "Sanitex" importēja cigaretes no Vācijas, Rumānijas, Polijas un nodrošināja cigarešu zīmolu "Camel", "Winston" un "LD", kā arī "Winston" un "LD" smēķējamās tabakas vairumtirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru