Jaunākais izdevums

PR aģentūra A.W.Olsen & Partners no mazas, specializētas aģentūras izaugusi par tirgus dalībnieku, kas piedāvā plašu pakalpojumu klāstu un eksportē savu kompetenci

SIA PR Kvadrāts (PR aģentūra A.W.Olsen & Partners) kāpinājusi apgrozījumu no 206 tūkst. eiro 2014. gadā līdz 491 tūkst. eiro 2017. gadā; kompānija ir iekļauta laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošo uzņēmumu jeb Gazeļu sarakstā.

2018. finanšu gadu uzņēmums prognozē beigt ar 600 tūkst. eiro lielu apgrozījumu un 20 tūkst. eiro lielu peļņu. «Šajā laika periodā sākām vairāk strādāt eksportā, kā arī paplašinājām klientu grozu un līdzās korporatīviem uzņēmumiem sākām sadarboties ar valsts iestādēm un piedalīties to izsludinātos iepirkumu konkursos,» izaugsmes gados sasniegto komentē A.W.Olsen & Partners (SIA PR Kvadrāts) partnere Olga Kazaka.

Izplešas eksportā

Uzņēmums pirms 12 gadiem darbību sāka kā neliela, lokāla mediju attiecību aģentūra, bet ar laiku ir izaudzis līdz pilna servisa komunikācijas aģentūras statusam. «Tas bija tas, ko klienti tolaik varēja saprast un ko mēs labi pratām. Tiesa, jau toreiz iezīmējās mūsu specialitāte, ka strādājam bilingvāli, jo komandā bija gan latvieši, gan krievi, šī specializācija saglabājusies vēl aizvien,» atminas O. Kazaka. Taujāta, kas pēdējos trīs gados ir bijis apgrozījuma izaugsmes dzinējspēks, viņa teic, ka pareizais solis bija nospraust ambīcijas augt mērogā, jo klienti sāka pieprasīt plašāku pakalpojumu klāstu, kā arī vēlējās sadarboties, īstenojot projektus arī ārpus Latvijas robežām.

2014. gadā A.W.Olsen & Partners sāka strādāt ar starptautiskiem klientiem ārvalstīs, un pērn eksporta apjoms no apgrozījuma jau veidoja 60%. Līdz šim enkura valstis eksportā ir bijušas Lielbritānija, Polija, Lietuva, Igaunija, Ungārija, Krievija, Austrija u.c. «Mums šobrīd ir vairāki klienti, ar kuriem strādājam Baltijas līmenī, nodrošinot pilnu pakalpojuma spektru, sākot no sabiedrisko attiecību pakalpojumiem un beidzot ar mārketingu un digitālās komunikācijas risinājumiem, jo mūsdienās šīs disciplīnas vairs nav strikti atdalītas un arī konkurenti piedāvā klientiem plašu pakalpojumu klāstu. Pamatā mūsu klienti eksporta tirgū ir starptautiski zīmoli, kas strādā arī Latvijā. Nereti tie novērtē mūsu pieredzi sociālo mediju kontekstā, un mēs nodrošinām viņu sociālo tīklu komunikācijas koordinēšanu kādā Eiropas reģionā. Piemēram, koordinējam sociālo mediju komunikāciju Ungārijā, Čehijā, Rumānijā, Turcijā, Grieķijā, kā arī Ziemeļeiropā vienam starptautiskajam zīmolam,» stāsta O. Kazaka.

Provokācija atmaksājas

Aģentūras klientu portfelī ir dažādu nozaru uzņēmumi – sākot no IT, aviācijas, mazumtirdzniecības, pārtikas un apģērbu ražošanas un beidzot ar finanšu sektoru, medicīnas un farmācijas jomu. Pēdējo trīs gadu izaugsmes dzinulis bijusi vēlme strādāt ne tikai ar korporatīvajiem klientiem, bet arī ar valsts iestādēm. Publiskais sektors pašlaik veido aptuveni 20-30% no kopējā klientu groza. «Mūsu aģentūras stiprā puse ir spēja izstrādāt efektīvus un drosmīgus risinājumus valsts pārvaldei, kur tradicionāli komunikācijas kampaņas ir šabloniskas un klusas. Viena no mūsu valsts pārvaldes kampaņām ir ieguvusi Baltic PR Awards nominācijās Sociālā kampaņa un arī Publiskā sektora kampaņa, kā arī prestižo Eiropas līmeņa European Excellence Awards nominācijā Pārmaiņu komunikācija. Šajā konkursā konkurentu vidū bija tādi pasaulē zināmi zīmoli kā Maersk Oil, Telefónica Germany, UniCredit Group u.c. Tāpat par vēl vienu mūsu izveidoto valsts pārvaldes kampaņu esam ieguvuši pasaules līmeņa balvu, jo esam uzvarējuši Pasaules sabiedrisko attiecību jomas konkursā IPRA Golden World Awards 2018 valsts sektorā strādājošo aģentūru kategorijā. Pašu balvu saņemsim oktobrī, kad Barselonā notiks svinīgs apbalvošanas pasākums,» klāsta O. Kazaka.

Visu rakstu Nebaidīties riskēt lasiet 20. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biedrība "Taureņa efekts" kļuvusi par pirmo labdarības organizāciju Latvijā, kas ziedojumus pieņem arī alternatīvā formātā: turpmāk ziedotājiem būs iespēja atbalstīt biedrību arī bartereiro veidā.

"Mēs pastāvīgi paplašinām iespējas veikt ziedojumus. Tagad mūsu biedrība ir kļuvusi arī par ABSI, lielākās FinTech tirdzniecības platformas Ziemeļeiropā, tirdzniecības platformas dalībnieku, un var pieņemt ziedojumus bartereiro veidā," saka Olga Kazaka, "Taureņa efekts" līdzdibinātāja.

Ziedojumi dažādos alternatīvos formātos jau sen vairs nav jaunums daudzviet pasaulē, tomēr Latvijā tā joprojām nav izplatīta prakse.

"Mēs varam un mums ir jāstrādā pie tā, lai nodrošinātu ikvienam pēc iespējas ērtākas ziedojuma metodes. Progresīvās valstīs jau sen ir populāri ziedojumi virtuālajā valūtā: UNICEF sniedz iespēju ziedot Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH) un Litecoin (LTC) veidā. Pēc ANO Bērnu fonda datiem, kriptovalūtas ziedojumi pozitīvi ietekmē bērnu dzīvi visā pasaulē: tie palīdz nodrošināt izglītību Sīrijas konflikta laikā, piegādāt pārtiku Klusā okeāna reģiona valstīs un atbrīvot bērnus no militārā dienesta Dienvidsudānā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko attiecību nozarei šis gads ir bijis ražīgs neatkarīgi no tā, kurā jomā aģentūra specializējas, – vai tā būtu kultūra, politika vai ekonomika

Visiem darba pietika. «Dziesmu un deju svētki, valsts simtgades svinības bija lielie notikumi, kas vienoja tautu, un šajā ziņā sabiedrisko attiecību (SA) cilvēkiem, kas specializējas kultūras jomā, bija daudz, ko darīt. Protams, jāmin arī Saeimas vēlēšanas, kur neiztikt bez SA atbalsta. Visbeidzot – lielas izmaiņas ekonomikā, kas saistītas ar jauno nodokļu reformu, kura skar ikvienu iedzīvotāju un uzņēmēju. Jāpiemin arī OIK reforma, pārmaiņas veselības aprūpē, e-veselības ieviešana un 1% veselības nodokļa ieviešana, lai risinātu sasāpējušās problēmas nozarē,» šī gada nozīmīgākās aktualitātes akcentē SIA Mediju Tilts (Burson Cohn & Wolfe ekskluzīvais pārstāvis Latvijā) valdes priekšsēdētāja Laura Minskere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) 2018. gadā īstenotā kampaņa «Mobilais Saskaņotais Paziņojums» (Three steps to safe roads) saņēmusi zelta godalgu pasaules vislielākajā sabiedrisko attiecību jomas konkursā IPRA Golden World Awards 2019 tradicionālo un jauno mediju integrācijas kategorijā. Starptautiskā konkursa žūrija, kuru veidoja 23 valstu pārstāvji, novērtējusi kampaņas unikalitāti un spēju izmantot jaunās tehnoloģijas autovadītāju ikdienas uzlabošanai.

«Tas pierāda, ka arī Latvijā mēs spējam radīt produktus un pakalpojumus, ko augsti novērtē citur pasaulē,» lepojas LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

«Ja pasaules vadošie zinātnieki publicē savus pētījumus starptautiskajos recenzējamajos žurnālos, tad komunikācijas nozares speciālistu augstākais darba kvalitātes novērtējums ir starptautiskais IPRA Golden World Awards. Šis ir jau otrais gads, kad mūsu aģentūra iegūst augstāko novērtējumu prestižajā konkursā, kas tikai vairo motivāciju meklēt jaunus efektīvus un radošus komunikācijas uzdevumu risinājumus,» stāsta komunikācijas aģentūras A.W.Olsen & Partners, kas izstrādāja un realizēja kampaņu «Mobilais Saskaņotais Paziņojums», partnere Olga Kazaka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katrs citādi nonāk pie darba un atpūtas līdzsvara jautājumiem, bet ir svarīgi negaidīt, līdz nokļūstat slimnīcā, vai citas galējības. Pirmām kārtām ir jāsaprot, ka jūsu darba prioritātes izriet no jūsu dzīves prioritātēm. Darbs nav visa jūsu dzīve.

Precīzāk, tā būtu pareizi. Tas nozīmē, ka vispirms ir svarīgi pareizi noteikt dzīves prioritātes. Stratēģiski domājošiem cilvēkiem dienas plāni nerodas paši par sevi, bet izriet no galvenajām vērtībām dzīvē.

Biznesa portāls Db.lv sadarbībā ar autori Olgu Kazaku publicē fragmentu no nesen iznākušās “Pirmās PR grāmatas”, kas būs noderīgs visiem, kuri saskaras ar laika trūkuma problēmu.

Formulējiet dzīves galvenās prioritātes. Ne vairāk par trim. Trīs pašreizējās savas dzīves vissvarīgākās jomas, virzienus vai izpausmes. Piemēram, darbs, attiecības, attīstība. Pēc tam katram blokam formulējiet vispārīgo mērķi. Varbūt tas būs viens visiem blokiem. Tad katrā blokā ierakstiet neatliekamākos uzdevumus, ko gribat paveikt noteiktā laikposmā. Piemēram, līdz gada beigām. Tas ir ļoti svarīgi, jo bez konkrēta termiņa to vairs nevar nosaukt par plānu, tas drīzāk ir sapnis — kaut kas, par ko ir patīkami domāt, ko var bezgalīgi atlikt, bet kas nav obligāti jāīsteno.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Latvijā izveidota pasaulē labākā valsts sektora komunikācijas kampaņa

Lelde Petrāne, 11.07.2018

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš informē par pretkrāpšanas kustību «#Atkrāpies!»

Foto: Zane Bitere/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas komunikācijas aģentūra A. W. Olsen & Partners uzvarējusi sabiedrisko attiecību jomas konkursā IPRA Golden World Awards (GWA) 2018 ar valsts sektoru strādājošo aģentūru kategorijā. Godalga ir piešķirta par pretkrāpšanas kustības #atkrāpies (#FraudOff) koncepciju un komunikācijas kampaņu. Šajā kustībā vairāki desmiti valsts, nevalstisko un komerciālo organizāciju cīnās ar krāpšanu visdažādākajās tās izpausmēs.

Ar godalgu IPRA GWA gandrīz trīsdesmit gadus tiek novērtēti labākie komunikācijas projekti no visas pasaules, ņemot vērā projekta sarežģītību, jaunradi, oriģinalitāti un tamlīdzīgus kritērijus.

«Valsts pārvalde ne tikai var, bet tai vajag komunikācijā izmantot mūsdienīgas un progresīvas pieejas,» norāda aģentūras A. W. Olsen & Partners partnere Olga Kazaka.

Konkursam iesniegtos darbus vērtēja straptautiskā žūrija, apvienojot ekspertus no visas pasaules, tai skaitā no Austrijas, Beļģijas, Bulgārijas, Somijas, Nīderlandes, Krievijas, Saūda Arābijas, Turcijas un Apvienotās Karalistes. IPRA Golden World Awards 2018 svinīgā apbalvošanas ceremonija notiks Barselonā šā gada oktobrī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finanšu ministrija un komunikācijas aģentūra A.W.Olsen & Partners, kuras partnere ir Olga Kazaka, ir saņēmusi augstāko apbalvojumu sabiedrisko attiecību jomā IPRA Golden World Awards 2018 aģentūru kategorijā, kas sadarbojas ar valsts sektoru. Balva ir piešķirta par pretkrāpšanas kustības “#Atkrāpies!” koncepciju un komunikācijas kampaņu, kurā vairāki desmiti valsts, nevalstisko un komerciālo organizāciju cīnās ar krāpšanu visdažādākajās tās izpausmēs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Visstraujāk augošie uzņēmumi pēc neto apgrozījuma pieauguma

Indra Urtāne, Daiga Kiopa, Lursoft IT, 07.11.2019

Pirmajā pozīcijā ierindojies uzņēmums AlphaLane, kas piedāvā auto līzingu.

Foto: TT NEWS AGENCY/SCANPIX/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

100 straujāk augošie uzņēmumi Latvijā pagājušajā gadā apgrozījuši 335,92 milj. eiro, un to kopējais apgrozījums kopš 2016. gada audzis teju septiņas reizes

Kamēr Latvijā reģistrēto uzņēmumu kopējais apgrozījums kopš 2016. gada audzis par 17,48%, tam pērn sasniedzot 63,01 miljardu eiro, TOP 100 straujāk augošajiem uzņēmumiem izdevies šajā pašā periodā apgrozījumu kāpināt par 592,04%. Strauji augusi arī to peļņa, kas kopš 2016. gada kāpusi par 737,38%, tai pēc nodokļu nomaksas 2018. gadā sasniedzot 57,54 milj. eiro. Lursoft dati rāda, ka TOP 100 straujāk augošie uzņēmumi 2018. gadā nodarbinājuši 1803 darbiniekus – par 171,95% vairāk nekā 2016.gadā.

TOP 100 ir uzņēmumi no 30 pašvaldībām. Protams, vislielākajā skaitā pārstāvēta Rīga – ar 58 uzņēmumiem. Galvaspilsētā reģistrēts arī saraksta līderis – SIA AlphaLane. Automašīnu ilgtermiņa nomas, autoparku vadības pakalpojumu sniedzējs, kā arī mazlietotu automašīnu tirgotājs savu apgrozījumu kopš 2016. gada kāpinājis par 2869,16%, pērn sasniedzot 4,83 milj. eiro, bet peļņu – 197,73 tūkst. eiro. Tas nodarbināja sešus darbiniekus, un, lai turpinātu augt, nozīmīgs solis būs jaunu darbinieku piesaiste un esošā darbaspēka kvalifikācijas celšana, gada pārskatā atzinusi uzņēmuma vadība. Auto nomas pakalpojumu sniedzējs iecerējis apgūt arī Baltijas tirgu.

Komentāri

Pievienot komentāru