Sākam biznesu: Jauna rota – atšķirīgs izskats 

Aksesuāri palīdz veidot atšķirīgu tēlu, izcelt nēsātāja individualitāti un personību pat tad, ja uzvilkts pavisam vienkāršs apģērbs

Anda Asere, 2015. gada 19. marts plkst. 9:41

Par to ir pārliecināta rotu zīmola Yayoi dizainere Jevgēnija Dorošenko. Viņas izgatavotās rotas raksturo dažādu materiālu (akmeņu, virvju, metāla detaļu u.c.) apvienojums, drosmīgas krāsas un neparastas formas. Aksesuāri ir masīvi un pamanāmi.

Vaicāta, vai cilvēki ir gatavai tik lielām rotām, viņa teic, ka pašai tās nemaz nešķiet pārāk apjomīgas – dizainere gribētu veidot vēl masīvākus aksesuārus.

«Tagad ir tendence nēsāt masīvas rotas. Jauniem cilvēkiem, kuri nebaidās eksperimentēt, nav iebildumu, bet varbūt klasiskā stila piekritēji uzskata, ka manas rotas ir par lielu,» pieļauj Jevgēnija.

No bērna kājas


«Es rotas gatavoju jau kopš bērnības – skolas laikā gāju uz pērļošanu, taisīju puķītes un zvēriņus, vēlāk izgatavoju uzplečus un jostas, man bija internetveikals Lazy Sundays. Auskarus joprojām taisu, jo cilvēki tos pērk. Tomēr ar laiku sapratu, ka gribu darīt kaut ko nopietnāku, pārkāpt hobija līmeni. Latvijā daudzi izgatavo rotas un pārdod internetā, daudziem tas ir vaļasprieks, bet man – darbs,» stāsta Jevgēnija. Yayoi kļuva par darbu brīdī, kad viņa izveidoja pirmo kolekciju, par kuru bija interese gan Latvijā, gan ārzemēs. Dizainere saprata, ka nepieciešams šim projektam pievērsties par visiem 100%. Jevgēnija ir absolvējusi Latvijas Mākslas akadēmijas Grafikas nodaļu.

Visu rakstu Jauna rota – atšķirīgs izskats lasiet 19. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

SIA Marine Digital System mērķis ir automatizēt procesus ostās, jūrniecības pakalpojumos...

Darbu sākusi latviešu uzņēmēju dibināta nekustamo īpašumu aģentu platforma «Big Bang Realty»,...

Kompāniju pārņemšanas un apvienošanās (M&A) darījumu jomā lielu aktivitāti tuvākajā laikā...

Lūšu dravā viesos aicina tos, kuri vēlas ko vairāk uzzināt par bišu...

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...

No šīs sadaļas
2015. gada 18. marts plkst. 9:19

Cilvēki novērtē dabīgas lietas, arī lins un tā izstrādājumi kļūst 
populārāki, novērojusi...

2015. gada 17. marts plkst. 8:45

Mīksto rotaļlietu un bērnu 
aksesuāru zīmols bookoodee pirmos pircējus atrada Vācijā. Šobrīd...

2015. gada 16. marts plkst. 8:39

ZoomCharts veido interaktīvu datu vizualizācijas programmatūras izstrādes komplektu, kas ļauj profesionāļiem...

2015. gada 11. marts plkst. 8:32

Hayley’s house atrod brīvu nišu individuāli šūtai mazuļu gultas veļai un bērnistabas...

2015. gada 10. marts plkst. 8:37

Pompidoo šobrīd piedāvā jau piecus fotosomu modeļus, un drīzumā uzņēmums iecerējis tirgū...

2015. gada 09. marts plkst. 9:07

Līdz 2019. gadam Latvijā radīto izglītības kvalitātes vadības rīku Edurio mērķē ieviest...

2015. gada 06. marts plkst. 15:13

Lai gan adīto cepuru sezona ir teju beigusies, siltās galvassegas katru ziemu...

2015. gada 05. marts plkst. 8:24

Maija Kalniņa ir viens no radošajiem dzinējspēkiem, kas pat ekonomiskas lejupslīdes laikā...

2015. gada 04. marts plkst. 8:34

Gatavojot dāvanas krustdēlam, Ievai Ekmanei kopā ar draugu Paulu Biti radās ideja...

2015. gada 03. marts plkst. 11:35

Cenšoties ar savām klientēm pavadīt pēc iespējas ilgāku laiku, bērnu apģērbu ražotāja...