Sākam biznesu: Startē vēl nepiesātinātā tirgū 

SIA Cozo plāno iekarot gan vietējo, gan eksporta tirgu ar lielizmēra interjera un eksterjera puķupodiem.

Kristīne Stepiņa, 2018. gada 13. novembris plkst. 6:13

SIA Cozo dibinātājas un valdes locekles Alla Razumova un Natālija Volikova nākotnē veras optimistiski, solot drīzumā paplašināt produkcijas klāstu. Šoruden interesi par uzņēmuma ražoto produkciju – alumīnija, stiklplasta un cor–ten tērauda puķupodiem, dekoratīvajiem ekrāniem un paneļiem – izrādījuši starptautiskās mēbeļu, interjera un apgaismojuma izstādes Baltic Furniture 2018 apmeklētāji, tur saņemti arī pirmie pasūtījumi.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

A. Razumova ilgus gadus ir strādājusi metālapstrādes nozarē, veicot administratīvu darbu, bet N. Volikovas pamatnodarbošanās ir loģistikas jomā. «Gribējām izveidot pašas savu uzņēmumu un radīt ko skaistu, kas gan izdaiļo apkārtējo vidi, gan sagādā gandarījumu. Tas ir daudz interesantāk un saistošāk nekā, piemēram, kaut ko pirkt un pārdot. Pētījām tirgu un tendences, konstatējām, ka gan privātajā, gan komercsektorā ir pieprasījums pēc interjera un eksterjera dizaina risinājumiem no metāla un stiklplasta,» stāsta A. Razumova.

Viņa atzīst, ka lielu biznesa potenciālu redz tieši komercsektorā, piedāvājot dizaina risinājumus biroju ēkām, restorāniem, bankām u.c. «Tā kā savu produkciju izgatavojam pēc individuāla pasūtījuma, cilvēkam nav jāuztraucas, ka viņš kādā dienā var ieraudzīt līdzīgu puķupodu pie blakusmājas. Vēlamies piedāvāt plašu interjera un eksterjera dizaina elementu klāstu tā, lai klients visu sev nepieciešamo varētu pasūtīt pie viena ražotāja,» uzsver A. Razumova.

SIA Cozo produktu portfelī ir mūsdienīgi un eleganti puķupodi, kas ir izgatavoti no augstākās kvalitātes alumīnija, funkcionāli un izturīgi dizaina priekšmeti no stiklplasta un cor–ten tērauda. «Alumīnijs, salīdzinot ar citiem metāliem, ir viegls un 100% pārstrādājams. No stiklplasta var veidot jebkuras formas un izmēra priekšmetus, no pavisam vienkāršām līdz pat sarežģītām ģeometriskām figūrām. Savukārt cor–ten tērauds ar savu dabisko un izturīgo patinas slāni ir šobrīd viens no populārākajiem dekoratīvajiem materiāliem. Tā izskata dēļ to bieži vien izvēlas daudzos dizaina projektos. Cor–ten tērauds rūsēs, taču rūsa būs tikai uz ārējās virsmas. Augšējais slānis darbosies kā barjera un aizsargās tēraudu no korozijas,» dažādo izejmateriālu priekšrocības raksturo A. Razumova.

Uzņēmums ražo arī dekoratīvus ekrānus un paneļus, kas tiek izmantoti kā eksterjera, tā interjera dizainā.

Visu rakstu Startē vēl nepiesātinātā tirgū lasiet otrdienas, 13.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Nepalaid garām

7,03 miljoni eiro – tāds bijis lielākā Valsts vienotajā datorizētajā zemesgrāmatā pērn...

Šobrīd Latvijas veikalos nav iespējams iegādāties AS Dzintars krēmu Niveja, biznesa portālam...

Dzērienu ražotājs Coca-Cola pirmo reizi atklājis, ka viena gada laikā tas izmanto...

Kontekstā ar pašlaik aktuālajiem Iedzīvotāju ienākuma nodokļa (IIN) parādiem sociālajos tīklos...

Saskaņā ar starptautiska pārtikas atkritumu mazināšanai veltīta projekta Fusions datiem aptuveni...

Grupas Prāta Vētra bundzinieks, mūziķis Kaspars Roga šā gada maija sākumā skatītājiem...

No šīs sadaļas
2018. gada 11. decembris plkst. 12:40

Ivars Saide 20 savas dzīves gadus ir strādājis šovbiznesa industrijā - bijis...

2018. gada 22. novembris plkst. 6:14

Rīdzinieki Zane un Reinis Maskavi saskata skaistumu tajā, ko citi uzskata par...

2018. gada 15. novembris plkst. 13:40

Zīmola «Korola» stāsts aizsācies interesanti. Lai gan sākotnēji tas nebija plānots kā...

2018. gada 12. novembris plkst. 13:41

Modes zīmols One Wolf Vecrīgā, Laipu ielā atklājis jaunu veikalu....

2018. gada 12. novembris plkst. 11:53

Atvērts vēl viens kafijas namiņš «Kurts coffee» - tagad kafija tiek piedāvāta...

2018. gada 12. novembris plkst. 7:25

Bundzinieka, amatnieka Krišjāņa Kupcāna pirmās radītās bungas, kas paredzētas pašam, vēl arvien...

2018. gada 09. novembris plkst. 12:17

Pašmāju jaunuzņēmums Lumini Nights nācis klajā ar jaunu produktu – tumsā spīdošu...

2018. gada 07. novembris plkst. 6:26

InEx Homeopathic Skincare ambīcija ir iekļūt desmit lielāko pasaules dabīgās kosmētikas tirgus...

2018. gada 06. novembris plkst. 14:42

Tiek dots starts interneta platformai «Visas iespējas», kas apkopo dažādas iespējas jauniešiem...

2018. gada 06. novembris plkst. 9:21

Zīmols Oak’a BBQ iepazīstina Latviju ar ASV barbekjū (BBQ) tradīcijām, kuras aizgūtas...