Sākam! Gūst pārliecību par savu varēšanu 

Mēnesis, kas pavadīts t/p Alfa, apģērbu un aksesuāru zīmolam Glam Collection sniedzis pārliecību, 
ka uzņēmumam 
ir potenciāls izaugt 
un iekarot savu 
vietu arī šādā tirdzniecības vietā

Anda Asere
, 01.9.2014
1/18

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ Glam Collection pieteicās projektā Biznesa eskalators, bija vēlme saprast un izpētīt, vai nākotnē uzņēmuma veikals varētu būt tirdzniecības centrā un vai šāda vide vispār ir piemērota zīmolam. Pēc mēneša laikā pieredzētā Glam Collection radītājas Vivita Morusa un Anete Krūze sapratušas, ka tuvākā vai tālākā nākotnē noteikti redz savu produkciju tirdzniecības centrā. Šo pārliecību devuši klienti. «Jau šī mēneša laikā saskārāmies ar cilvēku neapmierinātību, ka t/p Alfa būsim tikai augustā. Daudziem patīk mūsu produkcija, cilvēki to pērk un atgriezīsies pie mums jau kā pastāvīgie klienti,» cer 
V. Morusa.

Iespēja noķert


Glam Collection veidotājām jau ir arī pašām savs veikaliņš. Spriežot par atšķirībām abās tirdzniecības vietās, uzņēmējas teic, ka tās pavisam noteikti pastāv. Tirdzniecības centrā ir daudz vairāk cilvēku un līdz ar to – vairāk potenciālo pircēju. «Protams, ne vienmēr cilvēku plūsma nozīmē vairāk pircēju, bet tā dod vairāk iespēju «noķert» cilvēku un pastāstīt, piedāvāt un pārdot savu produkciju,» saka A. Krūze.

Uz Glam Collection veikalu lielākā daļa cilvēku nāk ar mērķi jau konkrēti kaut ko nopirkt, tam ir samērā plašs pastāvīgo klientu loks. Savukārt daudziem t/p Alfa apmeklētājiem šis uzņēmums bija atklājums. Viņas uzskaita: šis mēnesis devis jaunu pieredzi, artavu uzņēmuma un zīmola attīstībā, sniedzis jaunus kontaktus biznesa vidē, kā arī palīdzējis rast jaunus klientus, veicinājis uzņēmuma un zīmola atpazīstamību, bijusi iespēja saprast un izjust tirdzniecību t/p Alfa un dzirdēt ekspertu viedokļus par uzņēmumu un tā sniegumu.

Ieklausās klientos


Vērtējot savu dalību projektā Biznesa eskalators, V. Morusa un A. Krūze teic, ka lielākais ieguvums ir apjomīgā komunikācijas pieredze ar klientiem, prezentējot un piedāvājot uzņēmuma produkciju vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem Latvijā un veicinot zīmola Glam Collection pazīstamību. «Iespēja piedalīties projektā mūsos radīja vēl lielāku aizrautību un mīlestību pret to, ko darām. Atvērām sirdis un centāmies padarīt klientus pēc iespējas vairāk apmierinātus,» saka V. Morusa.

Glam Collection aizsākās ar viņas meitiņas piedzimšanu. Laikā, kad bērnam nāk zobi un teju viss tiek likts uz zoba un testēts, viņai radās ideja izgatavot ekoloģiskas koka krellītes no dabiskiem materiāliem. Tagad preču sortimentu papildina cepures, kaklasaites, tauriņi, pampera bikšeles, kruzuļaini krekliņi, žabo, kleitas, princešu svārki, kā arī tilla svārki sievietēm. Uzņēmējas cenšas piemēroties un atsaukties klientu vēlmēm. «Sekmīgā biznesā ir svarīgi ieklausīties klientu vēlmēs. Viņi mūs iedvesmo jaunu ideju ģenerēšanai,» uzsver A. Krūze. Ar laiku iecerēts piedāvāt vēl plašāku produkcijas sortimentu.

Tevi varētu interesēt

Galactico piecu tirdzniecības centru Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs apsaimniekotājs...

Lielākie tirdzniecības centri, atverot jaunus apģērbu zīmolu veikalus, saasina cīņu par klientiem. Tendences...

Ņemot vērā tirdzniecības platību kvadrātmetru uz vienu iedzīvotāju rādītājus citās Eiropas...

«Mazumtirdzniecības un it īpaši tirdzniecības centru sektors pēdējo gadu laikā ir...

Kipras lielākā banka Bank of Cyprus paziņojusi, ka restrukturizācijas pasākumu gaitā pārdos...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Šā gada jūlijā, salīdzinot ar jūniju, mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums...

Konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu atļaut degvielas tirgotāju - Dinaz zīmola īpašnieka...

Auto aizsardzības sistēmu izgudrotājs un ražotājs SIA Autonams šogad izmēģinās jaunu eksporta...

Pateicoties pagājušajā nedēļā sāktajai akcijai, kuras laikā koncerna Food Union piena produkcijai...

MAXIMA GRUPĖ, kurai pieder mazumtirdzniecības uzņēmumi Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un...

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ir saņemtas gandrīz 25 patērētāju sūdzības...

Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) inspektori, sadarbībā ar Valsts policijas Latgales reģiona...

Skrūvju, trošu un dažādu stiprinājumu tirgotāja SIA Delve 2  neto apgrozījums...

Nupat būs pagājuši jau divi mēneši kopš Rīgas pašvaldības uzņēmums...

Vairāku lielāko pārtikas veikalu tīklos ņemts vērā Latvijas lielākā piena pārstrādes uzņēmuma...