Sākam! Gūst pārliecību par savu varēšanu 

Mēnesis, kas pavadīts t/p Alfa, apģērbu un aksesuāru zīmolam Glam Collection sniedzis pārliecību, 
ka uzņēmumam 
ir potenciāls izaugt 
un iekarot savu 
vietu arī šādā tirdzniecības vietā

Anda Asere
, 2014. gada 01. septembris plkst. 10:30

Viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ Glam Collection pieteicās projektā Biznesa eskalators, bija vēlme saprast un izpētīt, vai nākotnē uzņēmuma veikals varētu būt tirdzniecības centrā un vai šāda vide vispār ir piemērota zīmolam. Pēc mēneša laikā pieredzētā Glam Collection radītājas Vivita Morusa un Anete Krūze sapratušas, ka tuvākā vai tālākā nākotnē noteikti redz savu produkciju tirdzniecības centrā. Šo pārliecību devuši klienti. «Jau šī mēneša laikā saskārāmies ar cilvēku neapmierinātību, ka t/p Alfa būsim tikai augustā. Daudziem patīk mūsu produkcija, cilvēki to pērk un atgriezīsies pie mums jau kā pastāvīgie klienti,» cer 
V. Morusa.

Iespēja noķert


Glam Collection veidotājām jau ir arī pašām savs veikaliņš. Spriežot par atšķirībām abās tirdzniecības vietās, uzņēmējas teic, ka tās pavisam noteikti pastāv. Tirdzniecības centrā ir daudz vairāk cilvēku un līdz ar to – vairāk potenciālo pircēju. «Protams, ne vienmēr cilvēku plūsma nozīmē vairāk pircēju, bet tā dod vairāk iespēju «noķert» cilvēku un pastāstīt, piedāvāt un pārdot savu produkciju,» saka A. Krūze.

Uz Glam Collection veikalu lielākā daļa cilvēku nāk ar mērķi jau konkrēti kaut ko nopirkt, tam ir samērā plašs pastāvīgo klientu loks. Savukārt daudziem t/p Alfa apmeklētājiem šis uzņēmums bija atklājums. Viņas uzskaita: šis mēnesis devis jaunu pieredzi, artavu uzņēmuma un zīmola attīstībā, sniedzis jaunus kontaktus biznesa vidē, kā arī palīdzējis rast jaunus klientus, veicinājis uzņēmuma un zīmola atpazīstamību, bijusi iespēja saprast un izjust tirdzniecību t/p Alfa un dzirdēt ekspertu viedokļus par uzņēmumu un tā sniegumu.

Ieklausās klientos


Vērtējot savu dalību projektā Biznesa eskalators, V. Morusa un A. Krūze teic, ka lielākais ieguvums ir apjomīgā komunikācijas pieredze ar klientiem, prezentējot un piedāvājot uzņēmuma produkciju vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem Latvijā un veicinot zīmola Glam Collection pazīstamību. «Iespēja piedalīties projektā mūsos radīja vēl lielāku aizrautību un mīlestību pret to, ko darām. Atvērām sirdis un centāmies padarīt klientus pēc iespējas vairāk apmierinātus,» saka V. Morusa.

Glam Collection aizsākās ar viņas meitiņas piedzimšanu. Laikā, kad bērnam nāk zobi un teju viss tiek likts uz zoba un testēts, viņai radās ideja izgatavot ekoloģiskas koka krellītes no dabiskiem materiāliem. Tagad preču sortimentu papildina cepures, kaklasaites, tauriņi, pampera bikšeles, kruzuļaini krekliņi, žabo, kleitas, princešu svārki, kā arī tilla svārki sievietēm. Uzņēmējas cenšas piemēroties un atsaukties klientu vēlmēm. «Sekmīgā biznesā ir svarīgi ieklausīties klientu vēlmēs. Viņi mūs iedvesmo jaunu ideju ģenerēšanai,» uzsver A. Krūze. Ar laiku iecerēts piedāvāt vēl plašāku produkcijas sortimentu.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2014. gada 12. februāris plkst. 10:35

«Mazumtirdzniecības un it īpaši tirdzniecības centru sektors pēdējo gadu laikā ir...

2014. gada 03. februāris plkst. 18:00

Kipras lielākā banka Bank of Cyprus paziņojusi, ka restrukturizācijas pasākumu gaitā pārdos...

2013. gada 26. novembris plkst. 7:40

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs SIA Linstow Center Management (Linstow) atzīst, ka pērn...

2013. gada 13. septembris plkst. 18:13

Hennes and Mauritz (H&M) atvēris savu pirmo veikalu Igaunijā, kā arī sola...

2013. gada 05. augusts plkst. 8:55

Liela cilvēku plūsma, kas novērojama t/p Alfa, palīdz izdarīt precīzākus secinājumus par...

Nepalaid garām

SIA Rešetilovs aizvirzās no krīzes, ko uzņēmums savā 28 gadu pastāvēšanas laikā...

Nepilniem 40 000 mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem var nākties domāt par savu nākotni,...

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā...

Lai gan konkurence elektronikas mūzikas instrumentu ražošanas segmentā ik gadu saasinās, SIA...

Investējot 15 miljonus eiro, Salienā, Babītes novada Piņķos uzsākta King's College Britu...

No šīs sadaļas
2014. gada 29. augusts plkst. 14:29

Šā gada jūlijā, salīdzinot ar jūniju, mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums...

2014. gada 29. augusts plkst. 11:48

Konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu atļaut degvielas tirgotāju - Dinaz zīmola īpašnieka...

2014. gada 27. augusts plkst. 8:13

Auto aizsardzības sistēmu izgudrotājs un ražotājs SIA Autonams šogad izmēģinās jaunu eksporta...

2014. gada 26. augusts plkst. 16:24

Pateicoties pagājušajā nedēļā sāktajai akcijai, kuras laikā koncerna Food Union piena produkcijai...

2014. gada 26. augusts plkst. 13:17

MAXIMA GRUPĖ, kurai pieder mazumtirdzniecības uzņēmumi Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un...

2014. gada 26. augusts plkst. 11:50

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ir saņemtas gandrīz 25 patērētāju sūdzības...

2014. gada 25. augusts plkst. 12:00

Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) inspektori, sadarbībā ar Valsts policijas Latgales reģiona...

2014. gada 22. augusts plkst. 16:52

Skrūvju, trošu un dažādu stiprinājumu tirgotāja SIA Delve 2  neto apgrozījums...

2014. gada 22. augusts plkst. 11:21

Nupat būs pagājuši jau divi mēneši kopš Rīgas pašvaldības uzņēmums...

2014. gada 21. augusts plkst. 14:39

Vairāku lielāko pārtikas veikalu tīklos ņemts vērā Latvijas lielākā piena pārstrādes uzņēmuma...