Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada samērā siltajā oktobrī nav viegli pārdot ar rokām austas šalles, taču arī šajā laikā iespējams cilvēkus ieinteresēt padomāt par sevi un svētku dāvanām

T/p Alfa un laikraksta Dienas Bizness projektā Biznesa eskalators šomēnes piedalās Daina Brūdere, kura kā pašnodarbinātā auž un pārdod tuneļšalles. Viņa sāka aust 12 gadu vecumā. «Tagad man ir 23, izmācījos arī Rīgas amatniecības vidusskolā un sapratu, kaut kas jāsāk darīt – strādāt kādam citam negribas,» viņa stāsta. Savu zīmolu viņa attīsta aptuveni divus gadus. Lai gan viņa nepazīst daudz citu jaunu audēju, Dainai šķiet, ka, kopš notiek Kalnciema kvartāla tirdziņi, to organizatoriem ir izdevies rokdarbus padarīt aktuālus, un tagad ir moderni doties uz Kalnciema ielas tirdziņu un iegādāties kādu vietējā dizainera darbu.

Arvien labāk

Pagājušajā gadā Daina palīdzēja tirgoties draugiem, kuri piedalījās Biznesa eskalatorā, un, viņu mudināta, šogad pieteicās šajā konkursā startēt pati. Ar to, kā šomēnes veicies šaļļu tirdzniecībā, Daina ir apmierināta.

«Iet arvien labāk un ceru, ka arī decembrī te būšu,» viņa atklāj. Jāpiemin, ka projekta Biznesa eskalators labākais dalībnieks balvā iegūst iespēju Alfā tirgot savu produkciju tieši rosīgajā decembrī. Pirmās dienas gan Dainai bija grūtas, pat zuda darba spars un gribējās visam atmest ar roku. «Tad bija visgrūtākās – pirmajā dienā bija viens pirkums, otrajā un trešajā – vispār neviena,» atzīst Daina. Saruna ar žūrijas ekspertiem deva stimulu turpināt iesākto.

«Es nosacīti zināju tās lietas, uz kurām eksperti norādīja, taču man sākumā likās, ka nav vērts tik daudz pūlēties,» viņa atklāj. Daina spriež, ka no sākuma cilvēki īsti nesaprata, ko viņa piedāvā, un arī viņa pati ar laiku iemanījās labāk uzrunāt cilvēkus. Viņa uzskata, ka vieglāk ir uzaicināt pagaršot, piemēram, konfektes vai uzspēlēt spēli, bet piedāvāt nopirkt šalli ir grūtāks uzdevums.

Visu rakstu Pavisam citādi, nekā tirdziņā lasiet 26. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru