Sekojot idejai: No meitām pie mammām 

No meitu un mammu kleitu komplektu kolekcijas apģērbu zīmols Linden Leaf pārorientējas uz sieviešu kleitām un atver otru veikalu Vecrīgā.

Anda Asere, 21.1.2019
1/13

Linden Leaf radītāja Sanda Liepiņa-Liepa

Foto: Evija Trifanova/LETA

Otru veikalu apģērbu zīmola Linden Leaf radītāja Sanda Liepiņa-Liepa izlēma izveidot tūristu dēļ, kuri Vecrīgā ir sastopami biežāk nekā K. Valdemāra ielas tālākajā centra pusē. «Jau divus gadus piedalos Kalnciema ielas tirdziņā un tur sastopu daudz tūristu. Esmu sapratusi, ka arī viņiem patīk manas kleitas un dāmas no citām valstīm ir gatavas tās pirkt. Manas pircējas ir aizvedušas kleitas uz Jaunzēlandi, Austrāliju, Ķīnu, Kanādu, tas nozīmē, ka man ir izdevies trāpīt dažādām gaumēm,» viņa saka.

Sanda novērojusi, ka tūristi visbiežāk izvēlas vienkāršākās kleitas un ne itāļi, ne skandināvi nav mežģīņu cienītāji. Viņa gan pieļauj, ka tas tāpēc, ka tūristi, kuri atbrauc uz Latviju, ir vienkāršāki un pauž to, arī iepērkoties.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

«Vecrīga ir Rīgas sirsniņa, tur jābūt. Namīpašnieks bija ļoti atsaucīgs un pretimnākošs,» atzīst Sanda. Veikals Vecrīgā atvērts 2018. gada oktobrī, un pagaidām viņa ir piesardzīga spriedumos par otrās tirdzniecības vietas sekmēm, jo uzskata, ka pagājis pārāk īss laiks, turklāt puse no tā bijis Ziemassvētku un Jaungada posms.

Vecrīgas veikalu vada Sandas māsa. «Katra no mums iegulda savu darba daļu, strādājam kā divas neatkarīgas pašnodarbinātās,» skaidro Sanda.

Tomēr uzņēmēja uzskata, ka lielāka izmaiņa ir zīmola virziena maiņa, nevis otra veikala atvēršana. Sākumā Sanda bija iecerējusi piedāvāt saskaņotas kleitas mammām un meitām, bet secināja, ka sievietēm ir lielāka nepieciešamība pēc kleitām pašām sev. «Tāpēc vairāk pievērsos mammām. Dzīve pati parādīja, kas jādara,» teic Sanda.

Visu rakstu No meitām pie mammām lasiet pirmdienas, 21.janvāra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

LASI VĒL:

Mana pieredze: Ja bērnu apģērbs ir tā vērts, lai to pirktu, cilvēki to pērk

Tevi varētu interesēt

Apģērba galvenais uzdevums ir izcelt personību, tāpēc Linden Leaf orientējas uz apģērbiem,...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Vēl pirms diviem gadiem Pārdaugavā, Robežu ielas koka namā, čakli strādāja vietējais...

Lāzerpeintbola parka Laserdog izveidotāji Miķelis Ziemelis un Toms Bergmanis, neskatoties uz ķibelēm,...

Bizness balstās uz laimīgiem un smaidīgiem apmeklētājiem, tāpēc SIA Kairi saimnieki neslēpj...

Lai palielinātu klientu skaitu, «Zaļais gurķis» nolemj pārcelties uz centru....

Ne visiem katru dienu ir stunda laika pusdienām restorānā, tāpēc Liene Kuplā...

Rīgas Meža ielas Street Burgers vadītājs Kristaps Fridrihsons atvēris savu ēdināšanas vietu...

Porcelāns ir pats kaprīzākais un vienlaikus cēlākais materiāls ar visilgāko mūžu, lepojas...

Siguldietis Elvijs Vībots malku izmanto ne tikai kurināšanai; no skaistākajām pagalēm viņš...

Sociālās jomas aktīviste Tatjana Tarasova Liepājā plāno attīstīt sociālo uzņēmumu, atverot...

Daļa cilvēku nevēlas nēsāt tādas pašas drēbes kā visi citi un labprāt...