Mazais bizness

Sekojot idejai: No meitām pie mammām

Anda Asere, 21.01.2019

Jaunākais izdevums

No meitu un mammu kleitu komplektu kolekcijas apģērbu zīmols Linden Leaf pārorientējas uz sieviešu kleitām un atver otru veikalu Vecrīgā.

Otru veikalu apģērbu zīmola Linden Leaf radītāja Sanda Liepiņa-Liepa izlēma izveidot tūristu dēļ, kuri Vecrīgā ir sastopami biežāk nekā K. Valdemāra ielas tālākajā centra pusē. «Jau divus gadus piedalos Kalnciema ielas tirdziņā un tur sastopu daudz tūristu. Esmu sapratusi, ka arī viņiem patīk manas kleitas un dāmas no citām valstīm ir gatavas tās pirkt. Manas pircējas ir aizvedušas kleitas uz Jaunzēlandi, Austrāliju, Ķīnu, Kanādu, tas nozīmē, ka man ir izdevies trāpīt dažādām gaumēm,» viņa saka.

Sanda novērojusi, ka tūristi visbiežāk izvēlas vienkāršākās kleitas un ne itāļi, ne skandināvi nav mežģīņu cienītāji. Viņa gan pieļauj, ka tas tāpēc, ka tūristi, kuri atbrauc uz Latviju, ir vienkāršāki un pauž to, arī iepērkoties.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

«Vecrīga ir Rīgas sirsniņa, tur jābūt. Namīpašnieks bija ļoti atsaucīgs un pretimnākošs,» atzīst Sanda. Veikals Vecrīgā atvērts 2018. gada oktobrī, un pagaidām viņa ir piesardzīga spriedumos par otrās tirdzniecības vietas sekmēm, jo uzskata, ka pagājis pārāk īss laiks, turklāt puse no tā bijis Ziemassvētku un Jaungada posms.

Vecrīgas veikalu vada Sandas māsa. «Katra no mums iegulda savu darba daļu, strādājam kā divas neatkarīgas pašnodarbinātās,» skaidro Sanda.

Tomēr uzņēmēja uzskata, ka lielāka izmaiņa ir zīmola virziena maiņa, nevis otra veikala atvēršana. Sākumā Sanda bija iecerējusi piedāvāt saskaņotas kleitas mammām un meitām, bet secināja, ka sievietēm ir lielāka nepieciešamība pēc kleitām pašām sev. «Tāpēc vairāk pievērsos mammām. Dzīve pati parādīja, kas jādara,» teic Sanda.

Visu rakstu No meitām pie mammām lasiet pirmdienas, 21.janvāra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

LASI VĒL:

Mana pieredze: Ja bērnu apģērbs ir tā vērts, lai to pirktu, cilvēki to pērk

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Modes un tekstila nozares izstāde Baltic Fashion & Textile Riga 2019

Žanete Hāka, 26.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā nedēļas nogalē, 26.–28. aprīlī, Ķīpsalā notiek Baltijas modes un tekstila nozares izstāde «Baltic Fashion & Textile Riga 2019», informē BT1.

Lai veicinātu Baltijas dizaina popularitāti, šogad izstādē «Baltic Fashion & Textile Riga» pirmo reizi darbojas Fashion Pop-up Street, kurā varēs iepazīt un iegādāties apģērbu un aksesuāru kolekcijas. Lietuvu pārstāvēs dizainers Marijus Vepšta (Marius Vepšta), zīmoli «A.P. Line» un «Shyzuka Bags», Igauniju – «Kyllike» un «Vetka Fashion», bet Latviju – «Linden Leaf», «Loviletters», «Epifania» u. c.

Izstādē darbosies arī Inovāciju stends, kas iepazīstina ar jaunumiem tekstila un modes nozarē Latvijā – transformējamiem mēteļiem no «Espatte», dizaina sporta apģērbu «Fit and Feminine», «Colorfall» lietusmēteļiem un apģērbu sievietēm.

«Baltic Fashion & Textile RIGA» apmeklētāji varēs iepazīt arī «Magnetic Latvia» biznesa inkubatoros attīstītos produktus – «be-with», «RainSisters» mēteļus, «Forgaminnt KIDS» jaundzimušo apģērbu, gultas veļu «MeadowMe», apģērbu pakaramos «Trempel», interjera priekšmetus no «IkoCrochet», zīmola «ZĪLE» apģērbus, kā arī apģērbu ražotāju «MaiMai».

Komentāri

Pievienot komentāru