Sekojot idejai: Uz jauno produktu liek lielas cerības 

SIA OnPlate līdztekus pieaugušo šķīvim tagad piedāvā arī bērniem un uzkodām paredzētu un domā par produktu portfeļa paplašināšanu veselīgas pārtikas produktu segmentā

Anda Asere, 05.10.2016
1/9

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

SIA OnPlate jaunākais produkts ir našķu šķīvis. Sākumā tas tapa kā individuāls projekts kādam klientam, bet vēlāk uzņēmējas Līga Balode un Tatjana Tepo izlēma to pielāgot plašākas publikas prasībām un piedāvāt tirgū. Našķu šķīvis domāts veselīgām uzkodām, piemēram, augļiem, zefīram, sukādēm, riekstiem, sieram, melnajai šokolādei, un tas paredzēts lietošanai plašākā draugu pulkā. Uzņēmums uz šo produktu liek lielas cerības, jo īpaši ņemot vērā, ka tuvojas svētku sezona. Šobrīd OnPlate izstrādājumi nopērkami gan mazos veikaliņos, gan nopietnāku tirgus spēlētāju tirdzniecības vietās, piemēram, Rito un Rimi Klēts. Vaicātas par nākotnes plāniem, uzņēmuma īpašnieces teic, ka nākamais produkts noteikti nebūs šķīvis. Visdrīzāk, tas varētu būt kāds pārtikas produkts. «Tā varētu būt veselīga pārtika – kaut kāds našķis, ar ko var ātri remdēt izsalkumu un vienlaikus sevi iepriecināt. Vēl domājam par to,» saka Līga.

Visu rakstu Gan ikdienas maltītei, gan našķiem lasiet 5. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Iemesli kratīšanai Jūrmalas domē varētu būt dažādi, iespējams, velkamas saites ar uzņēmēja...

Jaunu tirdzniecības centru atvēršana var veicināt jaunu franšīzes kompāniju ienākšanu,...

Apstrādes rūpniecības apjomi auguši mēreni, norāda ekonomisti....

Nacionālās kino balvas Lielais Kristaps atklāšanas vakars 6. oktobrī būs veltīts režisoram...

Pirkšanas un pārdošanas darījumu (M&A) aktivitāte laika periodā no šī...

Nepalaid garām

LR Ģenerālprokuratūra, izmeklējot lietu par it kā 50 miljonu eiro naudas atmazgāšanas...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Zīmola 99 krekli veidotāji dizaina kreklos ietērpj pludmales volejbolistus...

SIA Bro creation ražo A klases bungas un orientējas uz eksportu...

BBanka krājkases (ALBB Finanses) īpašniece Arta Liepiņa piedāvā naudu krāt caurspīdīgās...

Paralēli svešvalodu apmācībām bērnudārzos SIA ABC Valodu skola īpašniece Lilija...

Viedpalīgs Ernest ir vairākas ierīces un mobilā lietotne, kas ļauj iedarbināt mašīnu...

Funderful radīts, lai palīdzētu universitātēm piesaistīt ziedojumus no absolventiem, īpaši...

Ilggadējs riteņbraukšanas entuziasts ar uzņēmējdarbības pieredzi Martins Zemītis, meklējot...

Līdzās instrumentiem, kas veicina apmeklētāju uzturēšanos vietnē, e-komercijas rīka MaxTraffic...

Starp spēlēm konkurences nav; tāpat kā cilvēkiem patīk jaunas viena un tā...

Saskata potenciālu jauna veida čipsu ražošanā un sāk uzņēmējdarbību Latgalē –...