Jaunākais izdevums

Redzamākās izmaiņas Rīgas universālveikalā Stockmann ir Seppala aiziešana un Costa kafejnīcas un elektropreču tirgotāja Euronics ienākšana; Somijā un Krievijā bizness mainās krietni vairāk , trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Šī gada sākumā Stockmann grupa pieņēma lēmumu mainīt stratēģiju un pastiprināt savu pozīciju tirgū, piedāvājot daļu no telpām nomai, iepriekš vēstīja Db.lv. Kā uzņēmumam ar pārmaiņām Latvijā veicies, intervijā stāsta Rīgas universālveikala direktore Dace Goldmane. Ar viņu DB tiekas neilgi pirms Stockmann Trakajām dienām. Vaicāta, kāds ir šī pasākuma pienesums, D. Goldmane atbild, ka šī ir viena no universālveikala lielākajām kampaņām, kas stāv līdzās Ziemassvētkiem. Trakās dienas notiek divas reizes gadā un kopējais abu kampaņu apgrozījums ir pielīdzināms vidēji viena mēneša apgrozījumam universālveikalā. Tā apgrozījums Latvijā pērn pieauga par 5%, sasniedzot 44,6 miljonus eiro, šogad gan nav vērojams apgrozījuma pieaugums.

Ilgtermiņa attīstībai

Šobrīd Stockmann ir seši veikali Krievijā, Somijā – septiņi un Baltijā – divi. Nākotnē Krievijā paliks vien trīs, Somijā būs seši un divi Baltijā. «Ņemot vērā grūto ekonomisko situāciju Somijā, nestabilitāti Krievijā, bija veikti pētījumi, klientu aptaujas, biznesa mērījumi, lai noskaidrotu, kuras nozares uzņēmumam dod peļņu. Esam definējuši, ka universālveikala pamatbizness ir četras preču grupas – mode, māja, kosmētika un pārtika, un divi zīmoli – universālveikals Stockmann un Lindex. Taču mums ir svarīgi, lai cilvēks te saņemtu visu dzīvei nepieciešamo, tāpēc aptuveni 15% platību ir paredzēti iznomāšanai sadarbības partneriem, kuri spēs nodrošināt papildu pakalpojumus, veidojot labu biznesa sinerģiju un sniedzot klientiem vairāk. Šobrīd ir redzamas pirmās izmaiņas un Rīgas veikalā jau ir Costa kafejnīca un Euronics elektropreces,» stāsta D. Goldmane.

Katrs tirgus un pārmaiņas universālveikalā tika izvērtēts atsevišķi. Citur ir samazināta kopējā platība, piemēram, Krievijā. Somijā savukārt ir parādījušies jauni mazumtirgotāji, piemēram, elektropreču veikals Expert, tiek meklēti arī citi partneri. Viņa uzsver, ka šie lēmumi ir loģiski, tiem jānodrošina ilgtermiņa attīstība.

«Šķiet, ir sperts pareizs solis. Attīstām tos virzienus, kur esam stipri, jo, pārāk daudz mēģinot izdabāt, zaudējam savu fokusu. Stockmann ir liels un plašs uzņēmums, grupai ir bijuši daudzi virzieni, ieskaitot automobiļu biznesu pirms daudziem gadiem, kā arī Zara un Nike franšīzes Krievijā. Latvijā esam pieredzējuši tikai dažas izmaiņas – neseno Seppala pārdošanu un varbūt kāds vēl atceras arī Hobby Hall, kurš Latvijā darbojās pirms vairākiem gadiem,» stāsta D. Goldmane.

Visu rakstu Izvērtē biznesu un transformējas lasiet 7. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības uzņēmums SIA Stockmann pagājušajā gadā cietis zaudējumus 653 671 eiro apmērā, kas ir par gandrīz 30% mazāk nekā 2015.gadā, kad uzņēmuma zaudējumi bija 930 626 eiro, bet šogad Stockmann plāno gūt peļņu, teikts uzņēmuma gada pārskatā par 2016.gadu.

Zaudējumus plānots segt no nākamo gadu peļņas. Tikmēr šogad vēl plānots palielināt tirdzniecības apjomus, klientu skaitu, kā arī veikt mārketinga pasākumus.

Iepriekš jau vēstīts, ka Stockmann apgrozījums pērn bija 51,6 miljoni eiro, kas ir par gandrīz 5% mazāk nekā gadu iepriekš, informēja uzņēmumā. Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 54,241 miljoni eiro.

Pēdējos divus gadus "Stockmann" vadība veltījusi uzmanību darbības fokusa maiņai, līdz ar to pārkārtojumu laikā apgrozījuma un rentabilitātes rādītāji nevarēja būt ar pozitīvu tendenci. Uzņēmums pārtrauca tirgot vairākas preču grupas un pārkārtoja darbību atbilstoši jaunās stratēģijas noteiktajiem virzieniem. 2016.gada otrajā pusgadā uzņēmums guva pārliecību par veikto pārmaiņu efektivitāti, jo apgrozījuma samazinājums bija par 0,8%, salīdzinot ar 2015.gada otro pusgadu," norādīja Kokina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sadzīves elektronikas tirgotāja Euronics veikala izveidē Stockmann universālveikalā investēs ap 250 000 eiro, atklāj SIA Euronics Latvia pārstāve Eva Volanska.

Viņa norāda, ka jaunā veikala platība būs 460 kvadrātmetri, tas būs izvietots universālveikala Stockmann ceturtajā stāvā.

Jaunā veikala atklāšana paredzēta 4.septembrī.

Šā gada sākumā Stockmann grupa pieņēma lēmumu mainīt stratēģiju un pastiprināt savu pozīciju tirgū, piedāvājot daļu no telpām nomai. Lai šo mērķi realizētu, Stockmann nekustamā īpašuma departaments ir sācis sadarbību ar Colliers.

Septembra sākumā viens no lielākajiem elektronikas veikalu tīkliem Euronics piedāvās plašu elektronikas preču sortimentu universālveikala ceturtajā stāvā. Savukārt universālveikala Stockmann pirmajā stāvā starptautiskais kafejnīcu tīkls Costa Coffee durvis klientiem vērs augusta otrajā pusē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Zīmola Stockmann vēsture Latvijā

Laura Mazbērziņa, 18.05.2018

Tālāk galerijā skatāmas vēsturiskās fotogrāfijas, kas saistītas ar «Stockmann» Rīgā! Piemēram, šajā fotogrāfijā redzams būvniecības process 2003. gadā.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2018. gads ir universālveikala «Stockmann» jubilejas gads. «Stockmann» Rīgā atvērts 2003.gada oktobrī. Jubilejas gadā universālveikals modernizācijā ieguldīs 220 tūkstošus eiro, turpinot digitalizēt pakalpojumus klientiem.

«Stockmann» vietas izvēle notika ilgstoši, tā tika izvēlēta 5 gadu laikā. Universālveikala atvēršanai Rīgā tika meklēta vieta pilsētas centrā, kura labi pieejama iedzīvotājiem un pilsētas viesiem. Viena no sākotnēji iecerētām vietām bijusi ēka, kur iepretim stacijai tagad atrodas «McDonald`s» restorāns. Tomēr «Stockmann» iegādājās esošo vietu, kur bija iesākta un nepabeigta autostāvvietas būvniecība.

Narvesen zīmola vēsture

Zīmola Olainfarm vēsture

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada vasaras beigās Stockmann universālveikalā parādīsies divi jauni nomnieki, aģentūru LETA informē starptautisko nekustamā īpašuma konsultantu kompānija Colliers International Latvia (Colliers).

Šī gada sākumā Stockmann grupa pieņēma lēmumu mainīt stratēģiju un pastiprināt savu pozīciju tirgū, piedāvājot daļu no telpām nomai. Lai šo mērķi realizētu, Stockmann nekustamā īpašuma departaments ir sācis sadarbību ar Colliers.

Septembra sākumā viens no lielākajiem elektronikas veikalu tīkliem Euronics piedāvās plašu elektronikas preču sortimentu universālveikala ceturtajā stāvā. Savukārt universālveikala Stockmann pirmajā stāvā starptautiskais kafejnīcu tīkls Costa Coffee durvis klientiem vērs jau augusta otrajā pusē.

Patlaban turpinās aktīvs darbs pie jaunās koncepcijas īstenošanas un jaunu nomnieku piesaistes, norāda Colliers.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas mazumtirdzniecības kompānija «Stockmann» ir parakstījusi līgumu, kas paredz pārdot pēdējo universālveikalu Krievijā - tirdzniecības centru «Ņevskij centr» Sanktpēterburgā, teikts uzņēmuma publiskotajā paziņojumā.

Tirdzniecības centru «Ņevskij centr» par 171 miljonu eiro iegādāsies «PPF Real Estate». Darījumu plānots pabeigt līdz 2018.gada beigām.

«Šis pārdošanas darījums nodrošinās «Stockmann» iespēju pilnībā koncentrēties uz tirdzniecības centru attīstīšanu Somijā un Baltijas valstīs. Tajā pašā laikā tas dod mums finansiālu elastību un iespēju nostiprināt koncerna bilanci,» skaidro «Stockmann» vadītājs Lauri Veijalainens.

«Ņevskij centr» tika atvērts 2010.gada beigās un tajā šobrīd atrodas vairāk nekā 90 mazumtirgotāji un biroju īrnieki. Centra kopējā platība ir 46 tūkstoši kvadrātmetru.

Šis bija pēdējais «Stockmann» aktīvs Krievijā, kur pirms trīs gadiem kompānija sāka pārdot vai iznomāt visus savus universālveikalus. Par tiesībām nomāt piecus Somijas tīkla veikalus Maskavā un vienu Sanktpēterburgā un Jekaterinburgā Jakova Pančenko kompānija «Reviva Holding» samaksāja piecus miljonus eiro. Pēc darījuma «Stockmann» aktīvu portfelī Krievijā palika tikai «Ņevskij centr» Sanktpēterburgā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Universālveikals "Stockmann" atklājis interneta veikalu, kur varēs iegādāties modes un mājas preces, informē uzņēmumā.

Piegāde klientiem tiks veikta no centrālās noliktavas Somijā. "Stockmann" paredz, ka piegāde ilgs no 3 līdz 7 darba dienām. Klientam būs iespēja saņemt preci "Omniva" pakomātos un tās piegāde būs bez maksas.

"E-veikala atvēršana Latvijā bija "Stockmann" attīstības plānos tuvākajā laikā, bet ņemot vērā negaidīto un visus ietekmējošo situāciju pasaulē, esam gandarīti, ka spējām interneta veikalu sagatavot un atvērt trīs nedēļu laikā. Mēs turpinām darbu pie "stockmann.lv" e-veikala attīstības kosmētikas un pārtikas segmentā, lai jau šogad papildinātu e-veikalu arī šajās kategorijās," saka "Stockmann" Rīga direktore Dace Goldmane.

E-veikala platforma šobrīd ir balstīta uz Somijas e-veikala bāzes, tā ir paredzēta gan Latvijas, gan Igaunijas tirgum un tāpēc pašlaik pieejama tikai angļu valodā. Visi noteikumi un klientu atbalsts ir nodrošināts valsts valodā. Pārtikas un kosmētikas nodaļu preces pagaidām nav iespējams iegādāties interneta veikalā stockmann.lv, šobrīd tiek aktīvi strādāts pie tā, lai varētu nodrošināt arī šo preču iegādi attālināti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gadā SIA STOCKMANN plāno 4% apgrozījuma pieaugumu Latvijā. Pabeigta biznesa stratēģijas ieviešana, kas tika uzsākta 2015. gadā.

Dace Goldmane, universālveikala Stockmann direktore Latvijā, norāda, ka «jaunā stratēģija, kuras ieviešana visos Stockmann grupas uzņēmumos notika pēdējo divu gadu laikā, ir radījusi pamatu darbības rādītāju paaugstināšanai, plānojot gan apgrozījuma, gan rentabilitātes pieaugumu 2017. gadā. Pērn SIA Stockmann apgrozījuma apjoms bija 51,6 miljoni eiro, šogad to plānots palielināt par 4%. Kopējās tirgus tendences Latvijā neuzrāda strauju pieprasījuma kāpumu. Apgrozījuma pieaugumu plānojam, izmantojot Stockmann iespēju operatīvi piedāvāt Somijas un citos tirgos aktuālās preces Latvijas klientiem. Pēc Stockmann grupas investīciju projekta realizēšanas, 2017. gadā darbu sācis viens no modernākajiem loģistikas centriem Eiropā. Tas ļauj preces Latvijā saņemt daudz operatīvāk un neveido papildus loģistikas izdevumus. Savukārt, Stockmann pārtikas grupa realizē atšķirīgu konceptu, piedāvājot pieprasījumam īpaši izvēlētus pārtikas produktus. 2017. gada pirmajos divos mēnešos tas ļāvis sasniegt par 3% lielāku pieaugumu, nekā tas vērojams kopumā šajā segmentā Latvijā.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas universālveikals Stockmann pagājušo gadu pabeidzis ar peļņu un apgrozījuma pieaugumu par 4%

Šogad uzņēmums sācis strādāt ar jaunu biznesa modeli, noslēdzot pirmo koncesijas līgumu ar labi zināmu zīmolu Hugo Boss, kas ļaus saņemt piegādes tieši no ražotāja, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Rīgas universālveikala direktore Dace Goldmane atklāj, ka saskaņā ar kompānijas veikto aptauju lielākā daļa jeb 60% klientu izvēlas Stockmann tāpēc, ka tā sortiments ir unikāls, bet 75% atzīst, ka apkalpošana ir tāda, ko nevar saņemt nekur citur Rīgā. «Un mēs būvējam biznesu uz to, ka veikala visās nodaļās kvalitātes prasības ir vienādas, apkalpošana būs vienāda. Ideāli, ja pārdevējs jau pasaka priekšā klientam, ko vēl vajadzētu,» tā direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā «STOCKMANN» grupas biznesa stratēģija, kura tika ieviesta 2016. un 2017.gadā, uzrādījusi sekmīgu rezultātu – 2018.gadā SIA «STOCKMANN» peļņa veidojusi 1,27 miljonus eiro.

Kā norāda uzņēmumā, iegūtie rezultāti uzrāda, ka tiek realizēts konkurētspējīgs biznesa modelis. Arī 2019.gadā plānots īstenot izvēlēto stratēģiju.

«STOCKMANN» Baltijas noliktavas procesu pārcelšana uz jauno distribūcijas centru Somijā 2017.gada beigās, kā arī koncesijas biznesa modeļa uzsākšana 2018.gada sākumā ir bijuši nepieciešamie biznesa stratēģijas soļi, kas 2018.gada rezultātos uzrāda SIA «STOCKMANN» kopējā neto apgrozījuma samazinājumu par 13,9%, bet ļauj strādāt ar lielāku peļņu, koncentrējoties uz pamatdarbības attīstību.

Kā teic Dace Goldmane, universālveikala «STOCKMANN» direktore Latvijā: «Gan pieredze, ko esam guvuši Latvijā darbojoties jau vairāk nekā 15 gadu garumā, gan jaunās stratēģijas realizēšana apliecinājusi, ka veiksmīga biznesa īstenošanā vienlīdz svarīgi ir kā ilgtspējīgi risinājumi, tā progresīvas inovācijas. 2018.gadā turpinājām attīstīt četrus galvenos darbības segmentus – modi, kosmētiku, mājas preces un pārtiku. Tāpat ieviesām jaunus digitālos risinājumus darbības efektivizācijai, kā arī īstenojam veiksmīgu sadarbību ar universālveikala nomniekiem. 2018.gadā arī investējām vides aizsardzības pasākumos un sadarbojāmies ar Pasaules Dabas fondu.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Papildināta - Stockmann par 5 miljoniem dolāru pārdod visus tirdzniecības centrus Krievijā

Zane Atlāce - Bistere, 27.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas tirdzniecības tīkls Stockmann paziņojis par visu tirdzniecības centru pārdošanu Krievijā par pieciem miljoniem dolāru, vēsta PBK, atsaucoties uz kompānijas izplatīto paziņojumu.

Universālveikalus pirks Reviva Holdings Ltd., kas Krievijā pārstāv veikalu tīkla Debenhams franšīzi.

«Šis darījums Rīgas un Baltijas pozīcijas tirgū tikai nostiprinās, jo ļaus Stockmann grupai vēl vairāk fokusēties uz rentablajiem un ienesīgajiem tirgiem Eiropā. Rīgas Stockmann ir viens no veiksmīgākajiem grupas universālveikaliem, tādēļ Stockmann grupas ilgtermiņa plānos ietilpst Rīgas universālveikala attīstība nākotnē. Jau šī gada sākumā ieviesām jaunu biznesa stratēģiju, fokusējot savu uzņēmējdarbību uz modi, kosmētiku, mājas precēm un pārtiku. Kā liecina šī gada provizoriskie rezultāti, tad esam uz pareizā ceļa,» norāda Stockmann Rīgas universālveikala direktore Dace Goldmane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas universālveikala «Stockmann» 1. stāvā sāk darboties bezmaksas dzeramā ūdens uzpildes punkts. Tas ļaus nodrošināt ūdens nepieciešamību, kā arī mudinās veikala klientus izvairīties no lieku plastmasas pudeļu iegādes, tā samazinot plastmasas atkritumu daudzumu.

Pieejams būs dzeramais ūdens, kas iegūts, uzstādot sešpakāpju osmozes filtru.

Realizējot ilgtspējas programmu, «Stockmann» arī pārtrauc vienreizlietojamo plastikāta trauku tirdzniecību, tos aizstājot ar videi draudzīgiem risinājumiem.

Ūdens sagatavošanā netiek izmantoti ķīmiskie reaģenti. Sešpakāpju filtrēšanas procesā ūdens tiek atbrīvots no piemaisījumiem, bet, plūstot cauri mineralizācijas filtram, ūdens uzņem minerālelementus – kalciju, magniju, nātriju, kāliju. Punkta izveidē ieguldīti 4800 eiro.

«Stockmann» ilgtspējas programma stimulē klientus un darbiniekus izvēlēties veselībai un videi draudzīgus risinājumus. «Stockmann» darbiniekiem pieejamas vairākas velosipēdu novietnes, liels akcents tiek likts uz ikdienā lietoto energoresursu, papīra un plastmasas patēriņa samazināšanu. Ikdienā, piemēram, iegādājoties kafiju «Stockmann» pārtikas nodaļā un izmantojot savu krūzi, katrs darbinieks kafiju var iegādāties ar papildu atlaidi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības uzņēmums Stockmann centralizējis loģistiku vienā centrā Somijas pilsēta Juslā, DB pastāstīja Stockmann Piegādes departamenta direktore Elina Laine. Jaunā distribūcijas centra izveidē ieguldīti 30 miljoni eiro.

Preces, kas tiek piegādātas Stockmann tirdzniecības centram Rīgā, sākot ar 2017.gadu tiek sagatavotas jaunajā centrā. Preču piegādes laiks ar kravas automašīnu no distribūcijas centra Juslā uz Rīgas Stockmann aizņem nedaudz vairāk kā vienu dienu, pastāstīja Stockmann pārstāvji. Distribūcijas centralizēšana ilga 5 gadus, stāsta Laine.

No tiem 1,5 gadus aizņēma plānošana, 2 gadus – ceļš no tendera līdz kontrakta noslēgšanai, 1,5 gads no MHE (material/merchandize handling equipment) uzstādīšanai, līdz centrs 2016.gada septembrī sāka savu darbību. Noliktava Baltic Central Warehouse, no kuras līdz šim tika piegādāti pasūtījumi Baltijas veikaliem, tiks atbrīvota līdz šā gada novembra beigām. Jaunā centra platība Juslā ir 369 200 m2. Griestu augstums – 10 metri, bet automatizētā noliktava aizņem 20 metrus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas apģērbu veikalu tīkls Seppälä iesniedzis tiesā bankrota pieteikumu.

Seppälä, kas dibināts 1930.gadā, ilgu laiku piederēja mazumtirdzniecības uzņēmumam Stockmann, kas to pārdeva 2015.gadā pēc tam, kad iepriekšējos divos gados Seppälä zaudējumi sasniedza 44 miljonus eiro, un tika slēgti veikali Latvijā, Lietuvā un Krievijā.

Seppälä joprojām ir 13 veikali Igaunijā.

Seppälä iegādājās bijušais baņķieris Timo Melentjefs un viņa sieva Evelīna Melentjefa, kas tolaik bija Seppälä vadītāja un joprojām ir šajā amatā.Pagājušā gada pavasarī sāktā veikalu tīkla restrukturizācija, kurā bija paredzēts slēgt 39 veikalus jeb apmēram pusi no visiem veikaliem, cietusi neveiksmi.

Pašlaik Somijā Seppälä ir 370 darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šoruden pirmo reizi «Stockmann» «Trako Dienu» kampaņas piedāvājumus pircējiem Latvijā būs iespējams iegādāties internetā, izmantojot mājaslapu «Crazydays.com». Tiešsaistes veikals darbosies arī Igaunijā un Somijā, kur «Trakās Dienas» norisināsies vienlaicīgi ar Latviju.

Interneta veikalā preces aplūkot un izveidot vēlmju sarakstu mazumtirgotājs piedāvā no trešdienas, 25.septembra, bet veikt pirkumus būs iespējams «Trako Dienu» laikā – no 2.oktobra plkst. 7.00 līdz 7.oktobra plkst. 2.00.

««Trako Dienu» interneta veikals ir nākamais uzņēmuma solis daudzkanālu iepirkšanās vides attīstībā un pirmā reize, kad «Stockmann» Latvijā ienāk interneta veikalu segmentā, tā nodrošinot klientiem iespēju veikt pirkumus ne vien klātienē, bet arī attālināti sev ērtā vietā un laikā,» teic Dace Goldmane, universālveikala «Stockmann» direktore. Digitālā attīstība ir viens no uzņēmuma stratēģiskajiem virzieniem, un šogad jau īstenoti tādi projekti kā jaunas klientu vadības sistēmas «Salesforce» un pasaulē lielākās mobilo maksājumu sistēmas «Alipay» ieviešana.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Universālveikala «Stockmann» pārvaldītāja SIA «Stockmann» apgrozījums 2018. gadā, salīdzinot ar gadu iepriekš, samazinājies par 13,9% jeb 6,744 miljoniem eiro un bija 41,883 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem augusi - tā pērn bija 1,266 miljoni eiro, kas bija par 7,6% jeb 90 tūkstošiem eiro lielāka nekā 2017. gadā.

SIA «Stockmann» gada pārskatā norāda, ka salīdzināmais apgrozījums no preču pārdošanas universālveikalā 2018. gadā pieauga par 0,4%. Taču kopējais neto apgrozījums samazinājies, jo Baltijas noliktavas procesi 2017. gada beigās tika pārcelti uz jaunu distribūcijas centru Somijā, kā arī tika ieviests koncesijas biznesa modelis.

SIA «Stockmann» ieņēmumi no preču pārdošanas bija 40,252 miljoni eiro, ieņēmumi no nomas pakalpojumiem - 1,066 miljoni eiro, ieņēmumi no autostāvvietas pakalpojumiem - 307 tūkstoši eiro, bet pārējie ieņēmumi bija 258 tūkstoši eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas mazumtirdzniecības uzņēmums Stockmann pārdevis delikatešu veikalu tīklu Delicatessen Somijā uzņēmumam S Group, informē kompānijā.

Baltijas valstīs arī turpmāk šo delikatešu biznesu pārvaldīs Stockmann. Abu pušu parakstītais līgums paredz, ka Stockmann Delicatessen veikali Stockmann universālveikalos arī turpmāk darbosies Tallinā un Rīgā. Savukārt S Group īpašumā nonākušie veikali arī turpmāk atradīsies Stockmann universālveikalos.

Stockmann arī informē, ka tuvāko gadu laikā plāno investēt Delicatessen renovācijā Tallinā un Rīgā. Vispirms modernizācijas darbus plānots sākt Tallinā.

Baltijas valstīs pārtikas pieredze ir būtiska universālveikalu koncepcijas daļa, tāpēc Delicatessen arī turpmāk būs Stockmann īpašumā, skaidro uzņēmuma ģenerāldirektors Lauri Veijalainens.

Somijā esot mainījusies iepirkšanās un loģistikas darbība, kas atsaucas uz Delicatessen konkurētspēju, tādēļ tas pārdots S Group.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Stockmann Latvijā apgrozījums pirmajā pusgadā sasniedzis 19,1 miljonu eiro

Zane Atlāce - Bistere, 17.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstenojot jauno biznesa stratēģiju, kuras pamatā ir darbības koncentrēšana uz noteiktām preču grupām un, uzsākot darbu jaunajam Stockmann Grupas loģistikas centram Somijā, 2017. gada pirmajā pusgadā sasniegts 19.1 milj. eiro apgrozījums, informē universālveikala Stockmann direktore Latvijā Dace Goldmane.

2016.gada pirmajā pusgadā apgrozījums bija 18.8 milj. eiro. «Kopējās tirgus tendences Latvijā šobrīd neuzrāda strauju pieprasījuma kāpumu, tāpēc sasniegtais vērtējams atzinīgi. Modernais loģistikas centrs Somijā 2017.gadā ļāvis samazināt loģistikas izdevumus un ievērojami uzlabojušies rentabilitātes rādītāji. Kopumā tas dod iespēju pozitīviem gada rezultātiem, ko uzņēmums Latvijā un arī Stockmann Grupa šogad un nākamajā gadā plāno sasniegt,» skaidro D.Goldmane.

Stockmann produktu portfelī modes un mājas preces veido 45%, savukārt, pārtika ir otra lielākā preču grupa, kas aizņem 38% no piedāvāto preču un produktu klāsta. Stockmann ieviestā biznesa stratēģija dod rezultātus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

PVD Stockmann darbinieku ēdināšanas blokā konstatējis atsevišķus higiēnas prasību pārkāpumus

LETA, 15.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) nevienā no universālveikalā «Stockmann» darbinieku ēdināšanas blokā ņemto pārtikas paraugu un nomazgājumu laboratoriskajiem izmeklējumiem nav konstatējis piesārņotājus, taču pārbaudē atklāti atsevišķi vispārīgās higiēnas prasību pārkāpumi.

PVD ir saņēmis visus tirdzniecības centra «Stockmann» darbinieku ēdināšanas blokā ņemto pārtikas paraugu un nomazgājumu laboratorisko izmeklējumu rezultātus. «Visi laboratorisko izmeklējumu rezultāti ir negatīvi. Pārbaudē ir konstatēti atsevišķi vispārīgās higiēnas prasību pārkāpumi,» sacīja PVD Pārtikas izplatīšanas uzraudzības daļas vadītāja Tatjana Marčenkova. Tāpat viņa pastāstīja, ka arī līdz šim saņemtie pie piegādātāja ņemto paraugu laboratorisko izmeklējumu rezultāti ir negatīvi.

PVD Pārtikas izplatīšanas uzraudzības daļas vadītāja piebilda, ka epidemioloģisko izmeklēšanu, kuras mērķis ir noskaidrot saslimšanas cēloņus, veic Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC), kas sniegs gala atzinumu par saslimšanas cēloņiem. Marčenkova gan vērsa uzmanību - starptautiskā pieredze nereti rāda, ka ne visos uzliesmojumu gadījumos ir iespējams iegūt informāciju par iespējamo infekcijas avotu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju saistībā ar koronavīrusa izplatīšanos, mazumtirgotāja "Stockmann" ikgadējā kampaņa "Trakās Dienas" šajā pavasarī norisināsies tikai internetā, no 25. marta līdz 5. aprīlim.

"Šajās dienās "Stockmann" darbinieku un klientu veselība ir galvenā prioritāte. "Trakās Dienas" vienmēr ir bijusi ļoti populāra kampaņa mūsu klientiem. Tāpēc šoreiz mainām iepirkšanās formātu – organizējot klientiem "Trako Dienu" pirkumu veikšanu tikai internetā, "Trako Dienu" mājaslapā – crazydays.com.

Tādējādi varam nodrošināt klientiem ērtu iepirkšanās pieredzi, neizejot no mājām, kas īpaši svarīgi ir šajā ārkārtas situācijas laikā," teic universālveikala "Stockmann" direktore Dace Goldmane.

Lai padarītu apstākļus drošākus gan darbiniekiem, gan klientiem, universālveikalā pastiprināti tiek veikta telpu tīrīšana un dezinfekcija, kā arī tiek ievēroti visi norādījumi, ko izvirza atbildīgās institūcijas, stāsta veikala vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oktobra vidū universālveikala Stockmann otrajā stāvā atvērti četri jauni veikali. Starp jaunajiem nomniekiem ir pulksteņu veikals Laiks, salons Wood Religion Barber Shop, optikas salons Metropole Optika un grāmatu veikals Zvaigzne ABC, kuri kopā aizņem gandrīz 600 m2.

«Rīgā ir pabeigts ēkas reorganizācijas un pieejamo telpu nomas projekts,» norāda Brets Pirtnieks, Stockmann nekustamā īpašuma nodaļas reģionālais vadītājs.

Nekustamo īpašumu konsultāciju uzņēmums Colliers International Latvia sadarbības līguma ietvaros par telpu nomu un saskaņā ar jauno Stockmann stratēģiju un ideju par Rīgā esošās ēkas izmantošanu, piesaistījis septiņus jaunus nomniekus.

2015. gada septembrī universālveikalā ienāca divi jauni nomnieki – sadzīves tehnikas un elektronikas veikals Euronics un kafejnīca Costa Coffee. Vēlāk, 2016. gada janvārī, uzņēmums Anvol universālveikala ceturtajā stāvā atvēra veikalu XS Rotaļlietas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Vide

Stockmann Latvijā uzsāk programmu pret plastmasas maisiņiem

Lelde Petrāne, 19.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Universālveikals Stockmann Latvijā sācis īstenot programmu «Nepērc plastmasas maisiņu!», uzsverot, ka atteikšanās no plastmasas maisiņa ir ikviena iespēja ietaupīt, kā arī samazināt vides piesārņojumu.

Programma tiks īstenota sadarbībā ar Pasaules Dabas Fondu. Klientu izvēle tiks monitorēta un katrs nenopirktais maisiņš veidos ziedojumu summu Baltijas jūras aizsardzībai.

Dace Goldmane, universālveikala Stockmann direktore Latvijā, stāsta: «Apzināmies, ka uzņēmumiem ir jāpiedāvā iespējas cilvēkiem rīkoties videi draudzīgi, tāpēc esam uzsākuši mērķtiecīgu darbu, lai plastmasas maisiņu patēriņu samazinātu Latvijas iedzīvotāju ikdienā. U/v Stockmann augļu un dārzeņu nodaļās mūsu klienti izvēlēto preci jau ievieto maisiņos, kas dabā 100% sadalās.

No septembra rīkojamies vēl aktīvāk – aicinām klientus neizvēlēties plastmasas maisiņus vai arī maksāt 20 centus. Pie kasēm piedāvājam arī videi draudzīgākas alternatīvas, kuru izgatavošanā izmantoti otrreiz pārstrādāti materiāli. Plastmasas maisiņš maksā, un tas liek aizdomāties: varbūt ietaupīt savus līdzekļus un būt videi draudzīgam?»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot pieprasījumam un tendencēm mazumtirdzniecībā, Lindex laiž tirgū ilgtspējīgas apakšveļas kolekciju.

Kolekcija veidota romantiskā noskaņā ar mežģīnēm, kuru ražošanā daļēji izmantotas atkārtoti pārstrādātas mežģīnes, informē mazumtirgotājs.

Šīs kolekcijas apakšveļu ar atkārtoti pārstrādāto mežģīņu elementiem var valkāt zem smalkiem un plāniem vasaras apģērbiem, un šim nolūkam veidots arī dažu kolekcijas krūšturu modeļu risinājums ar krusteniskām lencītēm vai bez lencītēm.

Preces ir baltā, gaiši rozā un gaiši zilā krāsā.

Lindex ir viens no vadošajiem modes zīmoliem Eiropā ar 470 veikaliem 17 valstīs. Lindex biznesa koncepcija ir piedāvāt modes preces par pieejamām cenām.

Lindex ir daļa no somu pārstāvētās Stockmann grupas.

Kā vēstīts, Rīgas universālveikala Stockmann 1. stāvā sācis darboties bezmaksas dzeramā ūdens uzpildes punkts. Tas mudina veikala klientus izvairīties no lieku plastmasas pudeļu iegādes, tā samazinot plastmasas atkritumu daudzumu. Realizējot ilgtspējas programmu, Stockmann arī pārtraucis vienreizlietojamo plastikāta trauku tirdzniecību, tos aizstājot ar videi draudzīgiem risinājumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Esam pieņēmuši lēmumu, ka arī Stockmann klientiem Latvijā būs iespēja iepirkties interneta vidē,» laikrakstam Dienas Bizness saka Dace Goldmane, Rīgas universālveikala Stockmann direktore.

Ir svarīgi, lai e-veikals ir ērti lietojams, pārskatāms un tehniski labi izstrādāts, tāpēc tas tiks atvērts tad, kad uzņēmums varēs klientiem internetā nodrošināt līdzvērtīgu servisu, kāds šobrīd ir universālveikalā. Plānots, ka tas varētu notikt jau šogad.

Stockmann e-veikals šobrīd aktīvi un veiksmīgi darbojas Somijā, tāpat Stockmann grupas modes ķēdē Lindex, tostarp arī Latvijā. Vaicāta, kāpēc uzņēmums nolēmis piedāvāt arī e-veikalu, D. Goldmane teic, ka interneta vide attīstās neaptveramā ātrumā un iespējas šķiet bezgalīgas. Šajā gadījumā e-veikals būs vēl viena iespēja, ko piedāvās klientiem. Universālveikalam ir daudz pircēju arī citās Latvijas pilsētās un valstīs, kuri novērtēs iespēju iepirkties attālināti. Tāpat tā ir iespēja paplašināt klientu loku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikgadējās «Trakās dienas» lielveikalā «Stockmann» negaidīti izvērsušās kolektīvā saslimšana, ziņo LSM.

Aptuveni 50 universālveikala darbiniekiem parādījušies līdzīgi saslimšanas simptomi - vemšana un caureja. Uzņēmuma darbinieku ēdināšanu nodrošina uzņēmums «Baltic Restaurant Latvia», kura vārds pavisam nesen plaši izskanēja saistībā ar Siguldas bērnudārzu audzēkņu saslimšanu.

Notikušā apstākļus skaidro Pārtikas un veterinārais dienests (PVD), un arī «Stockmann» gaida atzinumus no ģimenes ārstiem, pie kuriem obligāti bija jāiet visiem darbiniekiem, kuri bija sasirguši. Tāpat nevar vēl apgalvot, kas ir bijis slimības ierosinātājs. PVD ģenerāldirektors Māris Balodis Latvijas Radio norādīja, ka svētdien minētais uzņēmums sazinājies ar PVD un lūdzis veikt pārbaudes, jo tam radušās aizdomas par saslimšanas gadījumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skatloga iekārtošanā ir vērts nežēlot līdzekļus

Linda Zalāne, 06.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nolūkā vairot klientu pulku skatloga iekārtošanā ir vērts nežēlot nedz līdzekļus, nedz izdomu, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Skatlogs ir kā magnēts, kas ne vien mudina pircēju iegriezties veikalā, bet arī sniedz vēstījumu, piemēram, par aktualitātēm modes jomā vai to, kādi produkti atrodami veikala plauktā. Galvenais ir prast gudri izmantot šo reklāmas rīku. Aptaujātie veikalnieki un skatlogu noformētāji DB atzīst, ka Latvijā šajā jomā vēl ir izaugsmes iespējas, jo vēl aizvien lielai daļai veikalu skatlogi ir bezpersoniski un tie nepilda svarīgāko funkciju – reklāmu.

Skatloga iekārtojums noteikti ir ne tikai veikala rakstura un vērtību parādīšana un klientu pieskaitīšanas veids, bet arī daļa no interjera. «Cilvēki šobrīd ir izteikti «vizuāļi», viņiem patīk baudīt ar acīm, tāpēc, lai apmeklētājs pārtaptu par klientu, nepieciešams to uzrunāt un aizraut no pirmā skata,» stāsta dizaina papīrlietu veikala Manilla īpašniece Linda Lukstiņa. Manilla skatlogu iekārtojumu maina četras reizes gadā, tādējādi pielāgojoties sezonālām sajūtām. Parasti tiek nomainīts tikai vizuālais noskaņojums, bet pamata uzbūve paliek nemainīga. «Manuprāt, liels skatlogs ir vērtība un labs klientu piesaistīšanas veids pat neatkarīgi no tā, kā tas ir iekārtots. Manilla veikala jaunajās telpās Tērbatas ielā esam tikuši pie plašiem skatlogiem un izteikti jūtam impulsīvo apmeklētāju un tūristu pieaugumu. Esmu pārliecināta, ka vislielākais nopelns ir tieši plašajiem skatlogiem, nevis veikala atrašanās vietai,» pārliecināta L. Lukstiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru