Pakalpojumi

Tele2 ieguldīs vairāk nekā 300 000 eiro septiņos jauna koncepta klientu apkalpošanas centros

Dienas Bizness, 07.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Tele2 šogad atvērs septiņus klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē un Rīgā, investējot tajos vairāk nekā 300 000 eiro, informē uzņēmumā.

Tie tiks veidoti saskaņā ar jauno Tele2 klientu apkalpošanas centru konceptu, kas piedāvā augstākā līmeņa servisu – individuālu un ātru apkalpošanu moderna interjera telpās.

Tele2 klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts Tele2 AB grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Tele2 sāka vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd jau 17 klientu apkalpošanas centros Daugavpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī ir veiksmīgi ieviests jaunais koncepts. Bez jaunā koncepta ieviešanas esošajos klientu apkalpošanas centros Tele2 ir atvēris arī jaunus klientu apkalpošanas centrus Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā un Tukumā.

Komentāri

Pievienot komentāru