Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Medicīnisko elastīgo izstrādājumu ražotājs, AS “Olainfarm” grupas uzņēmums Tonus Elast pēc rekonstrukcijas atvēris atjaunoto koncepta veikalu Rīgā, Miera ielā.

Turpmāk šajā veikalā varēs iegādāties uzņēmuma ražotos izstrādājumus un iepazīties ar inovācijām, kas masveida ražošanā tiks laistas nākotnē.

Kaut arī 72% “Tonus Elast” klientu ir sievietes, daudzas no viņām – grūtnieces, uzņēmums piedāvā medicīniskos izstrādājumus dažāda vecuma un dzimuma cilvēkiem. Veikalā varēs iegādāties gan “Tonus Elast” populārāko produkciju – kompresijas zeķes, t. sk. dizaina kompresijas zeķes, zeķubikses un piedurknes, grūtnieču jostas un veļu, gan muguras balsta jostas, stājas korektorus, pēcoperācijas jostas, kā arī dažāda veida saites un ortozes locītavu veselībai. Veikala sortimentā būs AS “Olainfarm” grupas uzņēmuma “Silvanols” produkcija, nostiprinot sinerģiju starp grupas uzņēmumiem. Iecerēts, ka koncepta veikala telpās ar laiku varēs saņemt arī ārsta flebologa konsultācijas.

Atzīmējot šo īpašo notikumu, “Tonus Elast” dāvina gandrīz 70 pusgaro kompresijas zeķu pāru Rīgas Dzemdību namam. “Veikals Miera ielā 55 darbojas jau 18 gadu – kopš 2004. gada 6. janvāra, un šajā laikā mums izveidojušās lieliskas kaimiņattiecības ar Rīgas Dzemdību namu. Grūtniecēm bērniņa gaidīšanas laikā ir īpaši svarīgas dažādas kompresijas un atbalsta preces, tāpēc priecājamies palīdzēt ar savu kompetenci,” pauž SIA “Tonus Elast” valdes priekšsēdētājs Jevgenijs Fedjaņins.

Kopš novembra “Tonus Elast” produkcija pieejama arī e-veikalā, kur pāris mēnešu laikā veikti jau vairāk nekā 600 pasūtījumu no Latvijas, Spānijas, Austrijas, Īrijas, Somijas, Igaunijas un Lietuvas.

"Tonus Elast" 2020.gadā strādāja ar 5,518 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 34,4% mazāk nekā 2019.gadā, kā arī kompānija cieta 289 478 eiro zaudējumus pretstatā gadu iepriekš gūtajai peļņai.

"Tonus Elast" reģistrēta 1995.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2 007 500 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks kopš 2016.gada maija ir "Olainfarm".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai kļūtu pieejamāki starptautiskiem klientiem un palielinātu eksporta tirgus noietu, AS “Olainfarm” grupas uzņēmums “Tonus Elast” – medicīnisko elastīgo izstrādājumu ražotājs – investējis 100 000 eiro biznesa attīstībā: tirgus izpētē, tiešsaistes platformas izveidē, zīmola pārveidē un jaunu biznesa sadarbības partneru uzrunāšanā.

“Tonus Elast” šobrīd 95% no saražotās produkcijas eksportē uz 45 valstīm, un e-komercijas risinājumi ļaus nostiprināt uzņēmuma pozīcijas Rietumeiropas tirgos. Iecerēts, ka pirmajā darbības gadā jaunais interneta veikals nesīs līdz pat 3% apgrozījuma pieaugumu. “Tonus Elast” tiešsaistes veikals darbību jau sācis un ļauj klientiem veikt pirkumus un tos saņemt jebkurā Eiropas Savienības valstī.

Kā prioritāros e-komercijas eksporta tirgus, kur nostiprināt savas pozīcijas, uzņēmums noteicis Baltiju, Zviedriju un Nīderlandi.

“Lēmums investēt e-komercijā un izveidot savu tiešsaistes platformu balstīts divos apsvērumos. Pirmkārt, lai pandēmijas apstākļos mūsu klientiem Latvijā vienmēr būtu pieejamas ikdienā nepieciešamās medicīnas preces, kas atvieglo un padara drošu ikdienu, bet kas nav pieejamas aptiekās. Otrkārt, lai klienti Eiropā, kas ar mūsu produkciju jau ir pazīstami, preces varētu iegādāties tieši no ražotāja un ceļš līdz klientam būtu īsāks,” stāsta “Tonus Elast” valdes priekšsēdētājs Jevgenijs Fedjaņins.

Komentāri

Pievienot komentāru