DB 13. jūlija vāks

Veidos spēcīgāko talantu izlasi; Stendzenieks ikdienas darbā vairs neiesaistīsies 

Latvijā reklāmas nozarei ir nepieciešams restarts, lai klienti reklāmistus neuztvertu kā naudas tērētājus vai māksliniekus, bet ieraudzītu reklāmu kā investīciju

Linda Zalāne, 2018. gada 13. jūlijs plkst. 6:32

Zīmolu stratēģis, McCANN WorldGroup vadošais partneris Kristaps Siliņš ir pārliecināts, ka, saliekot kopā vairākus šauras nišas speciālistus vienā grupā, ir iespēja nodrošināt biznesa rezultātus un izaugsmi. Šī stratēģija bija pamudinājums McCANN WorldGroup iegādāties ikonisku nozares uzņēmumu !Mooz ar vairāk nekā 20 gadu pieredzes bagāžu. K. Siliņš atklāj, ka sarunas par !Mooz iegādi ar tā īpašnieku un spožāko radošo prātu Ēriku Stendzenieku notikušas jau labu laiku un piedāvājumu izteica McCANN WorldGroup, jo !Mooz pievienotā vērtība ir talanti un tā līdz šim ir bijusi apbalvotākā reklāmas aģentūra Baltijā.

«Tas ir visloģiskākais partneris, kuru pievienot grupai, lai kļūtu stiprāki, piesaistītu vairāk talantu, lai spētu aizvien vairāk konkurēt eksportā. Ē. Stendzenieks līdz šim ir sasniedzis visu, ko var šajā nozarē izdarīt Baltijā. Viņš, līdzīgi kā es, vēlas Rīgu uzlikt uz Eiropas kartes un parādīt, ka Latvijas reklāmas aģentūras spēj veidot pasūtījumus ne tikai Baltijas, bet arī citu Eiropas valstu klientiem,» viņš turpina.

Pārmaiņas būs

Nozarē divu spēcīgu aģentūru apvienošanās zem viena jumta ir svarīgs notikums, un K. Siliņš ir pārliecināts, ka tas ietekmēs konkurenci. Jau vēsturiski pasaulē redzams, ka aģentūras, kas spēj atrisināt vissarežģītākās klienta problēmas un piedāvā vislabākos biznesa rezultātus, ir tādas, kurās dažādi šaura profila speciālisti strādā zem viena jumta. «Tie romantiskie laiki pasaulē, kad tika uzskatīts, ka reklāmas jomā strādājošie ir ģēniji jeb mākslinieki un viens radošais prāts spēj atrisināt visas biznesa problēmas, ir pagājuši jau sen. To pierāda arī WPP grupa un citi starptautiski uzņēmumi, kas jau labu laiku aktīvi pērk un apvieno mazākas spēcīgas aģentūras. Arī Latvijā spēks ir lielās grupās un komandās, un šis nav nejaušs notikums, jo McCANN WorldGroup ir bijuši celmlauži šajā jomā, kad 2005. gadā Ainārs Ščipčinskis izpirka McCANN Rīga aģentūru no Ņujorkas IPG grupas, un kopš tā laika McCANN grupa Rīgā ir attīstījusies, un mēs redzam kā savu uzdevumu reklāmas tirgu reformēt, lai veiksmīgāk spētu arī savus pakalpojumus eksportēt,» paskaidro K. Siliņš.

Taujāts, vai visiem !Mooz darbiniekiem tiks saglabātas darba vietas, K. Siliņš atbild noraidoši, uzsverot, ka tiks izveidota spēcīgāko talantu izlase un reklāmas aģentūras vadības groži tiks uzticēti !Mooz līdzīpašniecei, kurai uzņēmumā piederēja 5%, Vitai Gaismai. «Savukārt Ēriks Stendzenieks iecerējis veltīt vairāk laika sev, atpūtai un personīgajiem projektiem, kas viņu interesē. Ikdienas aģentūras darbā Ēriks vairs neiesaistīsies, taču būs līdzās, lai palīdzētu turpināt !Mooz kultūru un tradīcijas,» atklāj K. Siliņš.

Visu rakstu Radošie talanti saplūst zem viena jumta lasiet 13. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.


LASI ARĪ:

Ceļu reklāmas nozarē sāka pirms 22 gadiem

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2016. gada 03. februāris plkst. 11:56

Latvijas reklāmas aģentūras starptautiskā arēnā virza gan vietējos zīmolus, gan veido reklāmas...

2016. gada 01. februāris plkst. 15:04

Aģentūra White Label apvieno spēkus ar vienu no lielākajām reklāmas aģentūrām Latvijā...

2015. gada 12. novembris plkst. 13:08

Trauku mazumtirdzniecības veikalu tīkls RITO turpmāk savus klientus uzrunās jaunā vizuālajā identitātē...

2015. gada 27. janvāris plkst. 19:27

Starptautiskajā izstādē World Expo 2015 Latvijai nav jāpiedalās «par katru cenu», aģentūrai...

2015. gada 14. janvāris plkst. 18:54

Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) vadītāja amats skan vilinoši, bet tas būtu...

Nepalaid garām

Lielu interesi par basketbolu raisījis Eiropas čempionāts, pēc kura Individuālās sagatavošanas...

Jūlija beigās durvis vērs 25 milj. eiro vērtā Valsts Ventspils Mūzikas vidusskola...

Latvija autoskolu apmācību līmeņa jomā nav pati sliktākā valsts pasaulē, bet arī...

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

No šīs sadaļas
2018. gada 17. jūlijs plkst. 7:48

Rīgas Starptautiskās laikmetīgās mākslas biennāles ietvaros Mārtiņš Mielavs kopā ar mākslinieku...

2018. gada 11. jūlijs plkst. 13:43

Latvijas komunikācijas aģentūra A. W. Olsen & Partners uzvarējusi sabiedrisko attiecību jomas konkursā IPRA ...

2018. gada 11. jūlijs plkst. 10:59

Kopbraukšana kā fenomens pēdējā dekādē ir pieņēmies spēkā ļoti strauji un daudzos...

2018. gada 11. jūlijs plkst. 10:16

«Nav īsti tādu normālu, loģisku pamatojumu, kāpēc Rīgas centrā nevar, bet, teiksim,...

2018. gada 11. jūlijs plkst. 7:42

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) jau piekto reizi pilnveidošanai atdevis SIA Rīgas satiksme...

2018. gada 10. jūlijs plkst. 16:48

Picēriju tīkla «Čili Pica» īpašniekam SIA «Čilija pizza» atcelts iepriekš piemērotais aizliegums...

2018. gada 10. jūlijs plkst. 6:29

Reklāmas aģentūra «McCann» no Ērika Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu «Mooz!»,...

2018. gada 09. jūlijs plkst. 8:29

Informāciju tehnoloģiju (IT) izstrādes un informāciju pakalpojumu sniedzēja SIA «Lursoft IT» pērn...

2018. gada 06. jūlijs plkst. 14:21

Latvijas Riepu apsaimniekošanas asociācijas (LRAA) biedru skaitam pievienojies auto nozares uzņēmums...

2018. gada 06. jūlijs plkst. 7:35

Šobrīd tiek strādāts pie jauniem priekšlikumiem, lai panāktu izmaiņas kopbraukšanas regulējumā,...