Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju degvielas tirgotājs AS «Virši-A» 2019. gada pavasarī ieviesis izmaiņas uzņēmuma zīmola identitātē, informē uzņēmumā.

2019. gada laikā vizuālās identitātes atsvaidzināšanā AS «Virši-A» plāno investēt līdz 500 000 eiro. Šo summu veido vizuālās identitātes atsvaidzināšana visās esošajās «Virši-A» uzpildes stacijās, komunikācijas un mārketinga kanālu pielāgošana uzlabotajai identitātei, tajā skaitā jaunas uzņēmuma mājas lapas izstrāde, jaunas darbinieku darba apģērba līnijas izveide, kā arī atsvaidzinātās vizuālās identitātes ieviešana vieglajā un smagajā «Virši-A» auto parkā.

«Kā uzņēmums darbojamies jau kopš 1995. gada. Šobrīd esam uz stabila izaugsmes ceļa un arī savu vizuālo identitāti vēlamies izveidot atbilstošāku mūsdienu prasībām,» stāsta AS «Virši-A» izpilddirektors Jānis Vība.

«Uzņēmums pēdējo divu gadu laikā piedzīvojis straujāko izaugsmi tā pastāvēšanas vēsturē un veiktās izmaiņas vizuālajā identitātē ir loģisks nākamais solis uzņēmuma attīstībā,» turpina J. Vība, norādot, ka zīmola atsvaidzināšana nav uzskatāma tikai par mārketinga aktivitāti, bet arī būtisku uzņēmuma filozofijas atskaites punktu.

Atsvaidzinātā logo ideja ir aizgūta no viršu auga zieda formas un vizuāli pietuvināta stilizētam latvju rakstam, tādējādi uzsverot uzņēmuma izcelsmi.

Vizuālās identitātes atsvaidzināšanas procesā jaunu izskatu jau ieguvusi AS «Virši-A» mājaslapa, bet kafijas cienītājiem jau kādu laiku ir iespējams baudīt kafiju no jaunā dizaina krūzītēm.

Tāpat 2019. gada laikā AS «Virši-A» atsvaidzinātā zīmola identitāte pakāpeniski tiks ieviesta visās esošajās, kā arī no jauna atvērtajās uzņēmuma degvielas uzpildes stacijās.

Uzņēmuma vizuālās identitātes atsvaidzināšanā palīdzējusi stratēģiskā un radošā aģentūra «WKND».

Komentāri

Pievienot komentāru