Auto

Volvo Truck Latvia nodrošinās Renault Trucks tirdzniecību Latvijā

Lelde Petrāne, 21.01.2015

Jaunākais izdevums

Volvo Truck Latvia turpmāk nodrošinās Renault Trucks pārdošanu un pēcpārdošanu Latvijā, liecina medijiem sniegtā informācija.

No šā gada 1. janvāra visi Volvo Truck Latvia servisa centri Rīgā, Ventspilī, Daugavpilī un Valmierā ir saņēmuši Renault Trucks servisa centra autorizāciju un tādejādi vienīgie ir tiesīgi veikt kravas automašīnu tehniskās apkopes, virsbūvju remontu un citus servisa pakalpojumus, kā arī remontus garantijas ietvaros. Tāpat no 2015. gada 1. janvāra Volvo Truck Latvia nodrošinās Renault Trucks tirdzniecību Latvijā.

Kopš 2001. gada, kad Volvo Group iegādājās Renault Trucks, abu kravas automašīnu zīmolu pārdošanas un pēcpārdošanas funkcijas ir bijušas nodalītas. Līdz ar izmaiņām grupas nostādnēs 2013. gadā Eiropā tika uzsākta abu zīmolu pārdošanas un pēcpārdošanas tīkla integrācija, kas Latvijā šobrīd ir noslēgusies.

Uzņemoties Renault Trucks pārdošanas un pēcpārdošanas funkcijas, Volvo Truck Latvia ir veikuši investīcijas servisu piemērošanai darbam ar Renault Trucks, iegādājoties tehnisko aprīkojumu un instrumentus, kā arī apmācot servisa un pārdošanas personālu. Tāpat uzņēmums ir ieguldījis līdzekļus Renault Trucks orģinālo rezerves daļu noliktavas izveidē un jaunu programmatūru ieviešanā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas autoražotājs Volvo Trucks novembrī testa braucienos Spānijā iepazīstināja ar jaunajām kravas automašīnām, kas darbojas ar sašķidrināto dabasgāzi (liquefied natural gas – LNG), kas ļauj pazemināt kaitīgo CO2 izmešu apjomu atmosfērā par 20–100%. Tādējādi Volvo Trucks ideja ievērojami samazināt smago transportlīdzekļu kaitīgo ietekmi uz klimatu ir kļuvusi par realitāti. Volvo Trucks prezentēja sešas kravas automašīnas, kas darbojas ar dabasgāzi kombinācijā ar dīzeļdegvielu (5%). Jaunie kravas automašīnu modeļi Volvo FH LNG un Volvo FM LNG var strādāt ar biogāzi, samazinot kaitīgo CO2 izmešu emisiju līdz 100%, kā arī ar dabasgāzi, kas samazina izmešu apjomu līdz 20%, salīdzinot ar gāzes un dīzeļa dzinēju. Tāpat salīdzinājumā ar kravas automašīnām, kas strādā ar dīzeļdzinēju, jaunās kravas automašīnas izmanto 15–25% mazāk degvielas, un, izmantojot LNG, salīdzinot ar dīzeļdzinēju, ietaupījums veido 40%. Volvo Trucks pārstāvji uzsver, ka kravas automašīnas, kas izmanto LNG, ar pilnu tvertni var mērot no 550 līdz 1000 kilometriem atkarībā no transportlīdzekļa modeļa un 1 kg LNG rada tikpat daudz enerģijas kā 1,39 litri dīzeļdegvielas.

LNG patlaban lielākoties izmanto ražošanas nozarē, taču tā ir arī ļoti laba iespēja palielināt konkurētspēju degvielas jomā un samazināt apkārtējās vides kaitīgo piesārņojumu, norāda Volvo Trucks pārstāvji. Kā zināms, šā gada maijā Eiropas Komisija pieņēma regulu, kas liek kravas automašīnām samazināt kaitīgo CO2 izmešu apjomu. Volvo Trucks šajā regulā saskata iespēju, kā paplašināt LNG izmantošanu tirgū. “Mūsu vīzija ir kaitīgo izmešu apjoms nulles līmenī, tiesa gan, tam nederēs viens vienkāršs risinājums, bet gan vesels risinājumu komplekss,” stāsta Volvo Trucks apkārtējās vides un inovāciju direktors Larss Martensons.

“Es uzskatu, ka gāze ir dzīvotspējīgs veids dīzeļdegvielas nomaiņai kravas automašīnām, kas brauc tālajos maršrutos,” norāda Volvo Trucks produktu menedžeris Matss Frenzens. Viņš uzsver, ka, lai arī biogāzi ražo ierobežotā daudzumā, ilgtermiņā dabasgāzes pieejamība ir lieliska perspektīva. Saskaņā ar zinātnieku prognozēm attiecībā uz enerģētikas attīstību 21. gadsimtā dabasgāze kļūs par galveno enerģijas avotu pasaulē. To izmantos dažādās nozarēs, tostarp lauksaimniecībā, komunālo pakalpojumu sektorā un, protams, transporta sektorā, kas ir īpaši perspektīvs virziens starptautisko pārvadājumu izaugsmes dēļ, ņemot vērā šķidrās degvielas pieejamību un nosacījumu samazināt toksisko izmešu apjomu atmosfērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Volvo kravas automašīnu pārdevējs SIA “Volvo Truck Latvia” apgrozījums pērn pieaudzis par 32,77% līdz 31,14 miljoniem eiro, liecina Lursoft dati.

Lielāko daļu jeb 64,46% veidojuši ieņēmumi no kravu automašīnu pārdošanas. Lursoft statistikas dati liecina, ka SIA “Volvo Truck Latvia” pēc apgrozījuma apjoma Stopiņu novadā 2018.gadā bijis astotais lielākais uzņēmums.

Pieaugums bijis arī uzņēmuma peļņai, kas, salīdzinot ar 2017.gadu, palielinājusies par 40,4%, sasniedzot 1,88 milj.EUR. Gūto peļņu paredzēts izmaksāt dividendēs.

SIA “Volvo Truck Latvia” reģistrēts 1996.gadā un pieder zviedru "Volvo Truck Corporation".

Lursoft pieejamie dati liecina, ka tirgotājs ir iekļauts VID Padziļinātās sadarbības programmas sudraba līmenī. Pēc VID sniegtās informācijas, SIA “Volvo Truck Latvia” 2018.gadā valsts kopbudžetā nodokļos samaksāja 5,46 miljonus eiro, tostarp 1,1 miljonu eiro – valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Smagā komerctransporta tirgus piedzīvo strauju atkopšanos

Žanete Hāka, 18.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2015. gada otrajā pusgadā smagā komerctransporta tirgus turpināja strauju pieaugumu gandrīz dubultojot 2014. gada attiecīgā periodā rādītājus, liecina Auto asociācijas dati.

Rezultātā 2015. gads noslēdzās ar 38% pieaugumu, sasniedzot 1468 pirmo reizi reģistrētos automobiļus ar pilnu masu lielāku par 3,5 tonnām salīdzinājumā ar 1062 pirms gada.

2015. gada pieaugums ir ievērojams un tas, nenoliedzami, ir ļoti pozitīvs signāls, saka asociācijas pārstāvis Pēteris Rubulis.

2014. gadā bija bažas par krīzes otro vilni smagā komerctransporta tirgū, tad 2015. gada dati, ļauj būt stipri optimistiskākiem. Latvijā tradicionāli toni šajā tirgū nosaka automobiļi ar pilnu masu lielāku par 16 tonnas, kas veido līdz pat 94% no visa tirgus.

Šis segments ir piedzīvojis stabilu izaugsmi visa gada laikā vien dažos mēnešos reģistrācijām nokrītot zem 100 vienību sliekšņa. Lielajā segmentā līdz šim ir izteikti dominējuši divi Skandināvu zīmoli, pa vienam vācu un holandiešu zīmolam attiecīgi Volvo, Scania, Mercedes-Benz un DAF. Pagājušajā gadā izmaiņas ir skarušas pirmo trijnieku. Volvo ir izdevies saglabāt izteiktas līderpozīcijas, uz otro vietu paceļoties Mercedes-Benz, uz trešo vietu noslīdot Scania, bet DAF izkrītot no pirmā trijnieka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maijā kravas automašīnu ražošanas kompānija DAF Nīderlandē prezentēja 2017.gada jaunākās paaudzes automašīnu modeļus. Zilo gigantu prezentācijā viesojās arī Dienas Bizness.

Kompānijas DAF Paccar divīzijas devīze ir Driven by Quality un jaunās paaudzes CF & XF sērijas modeļi, ko DAF prezentēja, to arī apliecina. Jaunajiem modeļiem ir uzlaboti PACCAR MX-11 un MX-13 dzinēji, kas garantē efektīvu degvielas patēriņu, jaunas aizmugurējās asis, jauna transmisijas programmatūra, automāta vadības 12 un 16 pakāpju TraXon ātrumkārbas, uzlabota aerodinamika, maksimāls ekspluatācijas laiks, jauns iekšējais un ārējais dizains.

Īsumā sakot, galvenās priekšrocības, ko saņems klienti, ir: jaunie DAF modeļi patērē par 7% mazāk degvielas, kas gadā uz vienu automašīnu ļauj ietaupīt 3000 eiro un automašīnas var pārvadāt par 100 kilogramiem vairāk, kas gadā dod papildus 600 eiro. Servisa apkopes intervāls ir palielināts no 150 tūkstošiem līdz 200 tūkstošiem kilometru, kas gadā ietaupa 250 eiro, bet parka pārvaldības sistēma DAF Connect – 1300 eiro gadā. Jaunie kravas automašīnu modeļi tirgū tiks piedāvāti, sākot no 2017.gada jūnija. Jauno modeļu krāsa būs debeszila (Jamaica Blue).

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Sadales tīkls par 1,8 miljoniem eiro iegādāsies automašīnas

Žanete Hāka, 22.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies AS Sadales tīkls izsludinātais iepirkums par automašīnu iegādi, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Konkursā izvēlēts saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums. Automašīnas tiks iegādātas par 1,8 miljoniem eiro un konkursā uzvarējuši uzņēmumi SIA Unimotors Latvia, SIA HTC Automotive, SIA Volvo Truck Latvia, SIA Scania Latvia un SIA Domenikss.

Sadales tīkls iegādāsies četrus kravas automobiļus 4x4 ar hidromanipulatoru un grozu cilvēku celšanai, piecus kravas automobiļus 4x4 ar hidropacēlāju, vienu 7,5 t kravas automobili 4x4 ar hidropacēlāju, vienu kravas automobili 4x4 ar hidropacēlāju, vienu kravas automobili 6x2 ar hidromanipulatoru, vienu kravas seglu vilcēju ar hidromanipulatoru un divus kravas automobiļus 4x4 ar urbšanas iekārtu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopējais komerctransporta parka stāvoklis pamazām uzlabojas; par to liecina pēdējos gados Ceļu satiksmes drošības direkcijā veiktās tehnisko apskašu analīzes, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Tehniskā kārtībā (ar derīgu tehnisko apskati) esošo transportlīdzekļu skaits pēdējos gados ir nedaudz pieaudzis, ko var uzskatīt par sava veida apliecinājumu tam, ka transporta joma atdzīvojas, informē Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) pārstāvis Jānis Aizpors.

«Piemēram, 2011. gadā ir reģistrēti vairāk nekā 102 tūkst. tehniskā kārtībā esošu kravas automobiļu, autobusu un piekabju (puspiekabju), 2012. gadā – gandrīz 109,7 tūkst., bet 2013. gadā – 116,5 tūkst. Tajā pašā laikā šo transportlīdzekļu procentuālajā sadalījumā trijos gados būtiskas izmaiņas nav notikušas. Proti, 57% ir kravas automobiļi, 39% – piekabes un puspiekabes, 4% – autobusi. Savukārt tehnisko apskati ar pirmo reizi izgājušo komerctransportlīdzekļu skaits pēdējo trīs gadu laikā ir pieaudzis par 3%. Tas varētu būt viens no apliecinājumiem, ka transportlīdzekļu tehniskais stāvoklis kopumā pēdējos gados ir uzlabojies,» viņš raksturo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk pasaulē plaši zināmo transportlīdzekļu ražošanas uzņēmumu «Iveco» Latvijā pārstāvēs Lietuvas uzņēmums «Skuba», kura autocentrs jau darbojas Rīgā.

Līdz ar līguma parakstīšanu «Skuba» kļuvis par oficiālo «Iveco» produkcijas pārstāvi Latvijā. «Kravas automašīnu segments turpina augt, tāpēc sadarbību ar «Skuba» vērtējam kā lielisku iespēju nostiprināt «Iveco» pozīcijas Latvijas komercauto un kravas automašīnu tirgū,» saka Larss Beks, «Iveco» izpilddirektors Ziemeļeiropas un Baltijas valstīs.

«Līgums ar «Iveco» mums ļaus Latvijas klientiem piedāvāt kvalitatīvus risinājumus. Sadarbība ar šo starptautisko uzņēmumu iezīmē jaunu posmu mūsu uzņēmuma attīstībā. Tas tiks saistīts ar «Iveco» komercauto, kravas automašīnu un to daļu tirdzniecību, kā arī servisa pakalpojumiem,» saka slēgtās akciju sabiedrības «Skuba» finanšu un attīstības direktors Kestutis Valašimas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk transportlīdzekļu ražošanas uzņēmumu Iveco Latvijā pārstāvēs Lietuvas uzņēmums Skuba, kura autocentrs jau darbojas Rīgā.

Līdz ar līguma parakstīšanu Skuba kļuvis par oficiālo Iveco produkcijas pārstāvi Latvijā. «Kravas automašīnu segments turpina augt, tāpēc sadarbību ar Skuba vērtējam kā iespēju nostiprināt Iveco pozīcijas Latvijas komercauto un kravas automašīnu tirgū,» saka Larss Beks, Iveco izpilddirektors Ziemeļeiropas un Baltijas valstīs.

«Sadarbība ar šo starptautisko uzņēmumu iezīmē jaunu posmu mūsu uzņēmuma attīstībā. Tas tiks saistīts ar Iveco komercauto, kravas automašīnu un to daļu tirdzniecību, kā arī servisa pakalpojumiem,» saka slēgtās akciju sabiedrības Skuba finanšu un attīstības direktors Kestutis Valašimas.

Komentāri

Pievienot komentāru