Biznesa tehnoloģijas

Emergn lielāko daļu jauno klientu plāno piesaistīt Vācijā, Lielbritānijā un Šveicē

Žanete Hāka, 17.06.2019

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Globālajā pakalpojumu uzņēmumā «Emergn» ietilpstošais Latvijas uzņēmums AS «Emergn» 2018. gadā sasniedzis 13,4 miljonus eiro lielu apgrozījumu jeb 14% pieaugumu pret 11,7 miljoniem eiro 2017. gadā.

Savukārt uzņēmuma peļņa aizvadītajā gadā ir dubultojusies – pieaugot no 677 tūkstošiem eiro 2017. gadā līdz 1,4 miljoniem eiro pērn. Uzņēmuma «Emergn», kas 2018. gadā apvienojās ar «Exigen Services Latvia», apgrozījuma un peļņas pieaugumu ir sekmējusi vairāku jaunu lielizmēra IT projektu īstenošana gan Latvijā, gan ārzemēs. Iepriekšējā gadā ir palielinājies arī uzņēmuma darbinieku skaits – pērn «Emergn» pievienojušies vairāk nekā 100 jaunu speciālistu visās Latvijas filiālēs.

«Pērn turpinājām sadarbību ar mūsu ilggadējiem klientiem, kuru vidū ir Valsts ieņēmumu dienests, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, Uzņēmumu reģistrs, kā arī SAP Vācijā,» uzsver AS «Emergn» valdes loceklis Kārlis Mikoss.

Turpinot pakalpojumu attīstību, uzņēmums saskata iespējas sadarbības paplašināšanai ar uzņēmuma klientiem gan Latvijā, gan Rietumeiropas valstīs, kas ir AS «Emergn» prioritārais stratēģiskais attīstības virziens.

Atbilstoši uzņēmuma specializācijai galvenokārt lielo uzņēmumu apkalpošanā, lielāko daļu jauno klientu šogad plānots piesaistīt Vācijas, Lielbritānijas un Šveices tirgos.

Kā norāda K. Mikoss, galveno uzmanību uzņēmums veltīs «Emergn» izstrādātajai VFQ (ValueFlowQuality.com) produktu attīstības principu un procesu ieviešanai klientu uzņēmumos un pakalpojumu pilnveidošanai nepieciešamo tehnoloģiju risinājumu izstrādei, īpaši akcentējot mašīnmācīšanās, lietu interneta un mākslīgā intelekta tehnoloģiju radīto iespēju izmantošanu».