Mana pieredze: Redz iespēju portāliem nopelnīt vairāk 

Reklāmas tehnoloģiju jaunuzņēmums Setupad izstrādājis reklāmu automātisku pārdošanas sistēmu, kuras mērķis ir palīdzēt medijiem nopelnīt vairāk no reklāmām

Anda Asere, 2018. gada 16. aprīlis plkst. 9:37

Toms Panders

Foto: Paula Čurkste/LETA

«Palīdzam portāliem nopelnīt vairāk naudas no reklāmām. Mums ir dažādas tehnoloģijas, lai varētu pārdot par augstāku cenu un efektīvāk ne tikai cenas ziņā, bet, ātrāk piegādājot reklāmu, mudīgāk veicot izsoli u.tml. Ir daudz nianšu, kas maķenīt uzlabo ātrumu, efektivitāti un cenu, tādējādi tiem palīdzam nopelnīt par 70% vairāk, nekā portāli spēj paši saviem spēkiem,» stāsta Toms Panders, SIA Setupad īpašnieks.

Vaicāts, uz kā rēķina Setupad var palīdzēt nopelnīt vairāk, viņš skaidro, ka uzņēmuma izstrādātā tehnoloģija ļauj izsolei notikt ātrāk, tā objektīvāk pieņem solītāju cenas. «Pirmkārt, mūsu tehnoloģija stādā ātrāk, precīzāk, pareizāk. Otrkārt, mums ir daudz partneru. Lai cik liels būtu portāls Latvijā vai kaut vai Polijā, tam vienam pašam būs grūti iegūt tik daudz partneru. Liela daļa no mūsu klientu portālu papildu peļņas nāk no jauniem reklāmdevējiem, ko tie paši citādā veidā nevarētu sasniegt,» teic Toms.

Uzņēmums strādā arī pie atskaišu attīstīšanas – iecerēts, ka piedāvās reālā laika statistiku un klienti varēs sekot līdzi, kas katru minūti notiek izsolē, – cik daudz konkrētā laikā tiek pārdots, par kādām cenām u.c. Šī jauninājuma mērķis ir, lai klienti, veicot izmaiņas, uzreiz redz, kā tās ietekmē viņu peļņu.

#Pārdod automatizēti

Jau vairākus gadus ir populāri izmantot automātiskās reklāmu pirkšanas un pārdošanas sistēmas. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis sūta t.s. reklāmbaneri pa e-pastu un saka, ka vēlas, lai tas parādās portālā no pirmdienas līdz piektdienai kādā konkrētā sadaļā, bet tas notiek automātiski. Klients ieskaita naudu, saliek savus iestatījumus un reklāma nonāk pārdošanas sistēmā, kur mediji vai tādi uzņēmumi kā Setupad, kas nodarbojas ar reklāmu pārdošanu, pieņem pasūtījumu. Tas notiek pēc izsoles principa, un uzvar tie, kas sola vairāk,» stāsta Toms. Viņš uzsver, ka risinājums var palīdzēt gan maziem, gan lieliem portāliem. «Lieliem tas, protams, ir ienesīgāk, gan, skatoties no mūsu puses, gan viņiem pašiem,» saka Toms.

Visu rakstu Redz iespēju portāliem nopelnīt vairāk lasiet 16. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 11. aprīlis plkst. 8:59

Jelgavā veikals Daba, kas jau desmit gadus tirgo ekoloģiskus produktus un Latvijā...

2018. gada 10. aprīlis plkst. 9:12

Suvenīru un dizaina preču uzņēmumam SIA Typical ir divas pastkaršu kolekcijas –...

2018. gada 09. aprīlis plkst. 9:11

SIA Coolored izdod pieaugušo krāsojamo grāmatu Sounds of the City; drīzumā iznāks...

2018. gada 03. aprīlis plkst. 6:31

Attīstoties attālinātajai tirdzniecībai, SIA Urbys kā alternatīvu sabiedriskā transporta biļešu...

2018. gada 28. marts plkst. 8:25

Alerģija pret veikalos nopērkamajiem krēmiem Agritu Jērumu aizvedusi pie dabīgu smaržu veidošanas...

Nepalaid garām

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

Anda Šmitmane ēdināšanas biznesā Tukumā darbojas jau 20 gadus. Viņa atzīst, ka...

Mazumtirdzniecības tīkls Rimi pirmdien prezentēja pirmo veikalu Latvijā ar pašapkalpošanās skeneriem....

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

No šīs sadaļas
2018. gada 02. maijs plkst. 12:41

Kalnciema kvartāla tirgus šobrīd ir iepirkšanās vieta, taču, ko paši tirgotāji domā...

2018. gada 13. aprīlis plkst. 8:04

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv ciemojas pie zīmola «Karl Walter tools» nažu...

2018. gada 12. aprīlis plkst. 14:25

Rīgā, Bruņinieku ielā atvērts ceturtais labdarības veikals «Otrā Elpa». Jaunajā veikalā var...

2018. gada 12. aprīlis plkst. 9:07

Krišjāņa Grīnberga radītie naži Karl Walter tools ir apceļojuši gandrīz visu pasauli....

2018. gada 11. aprīlis plkst. 14:30

Zīmoli «Mans Rajons», «Mil», «PIPARMĒTRA», «The Words Of Latvian», «PIKU.LV» stāsta par...

2018. gada 11. aprīlis plkst. 8:59

Jelgavā veikals Daba, kas jau desmit gadus tirgo ekoloģiskus produktus un Latvijā...

2018. gada 10. aprīlis plkst. 21:21

Noslēdzies «Bizness24h 2018» fināls. Konkursā kopumā piedalījās 200 komandas, no kurām tikai...

2018. gada 10. aprīlis plkst. 9:12

Suvenīru un dizaina preču uzņēmumam SIA Typical ir divas pastkaršu kolekcijas –...

2018. gada 10. aprīlis plkst. 0:05

Uzņēmēja pieredze: Jānis Strods, Edurio...

2018. gada 09. aprīlis plkst. 11:11

Uzņēmējdarbības uzsākšanas konkursa Bizness 24h fināla kārtas ietvaros aizvadīts 20 spēcīgāko...