Jaunākais izdevums

#Kopumā 2018. gada sezonas investīcijas ir plānotas robežās no EUR 500 000 - EUR 900 000

Pirmo sezonu izklaides parks «Avārijas brigāde» (ABpark) noslēdzis ar vairāk nekā 86 000 apmeklētāju, ko parka idejas autors Mārtiņš Brezauckis vērtē kā ļoti labu rezultātu. Viņš biznesa portālam db.lv atklāj, ka nākamajā sezonā nedaudz sadārdzināsies parka ieejas biļetes.

Mārtiņš Brezauckis atbild uz biznesa portāla db.lv jautājumiem:

Kā Tu vērtē aizvadīto, pirmo sezonu? Kad tā noslēdzās?

Īsā atbilde ir – labi!

Protams, šī bija tāda kā mācību sezona visiem - gan pašam, gan kolēģiem, darbiniekiem, apmeklētājiem. Pozitīvā ir daudz vairāk nekā negatīvā, jo nepārtraukti sekojām atsauksmēm, novērsām nepilnības, uzlabojām visu, kas ir uzlabojams. Esam paši ieviesuši dažādas jaunas pieejas organizatoriskiem procesiem, lai apmeklētāju pieredze būtu maksimāli pozitīva. To noteikti vislabāk spēja novērtēt tie, kas parku apmeklēja atkārtoti, un tādu nebija mazums, katru reizi tas bija arvien jaunā kvalitātē.

Milzu darbu un enerģiju ir ieguldījuši visi, gan sadarbības partneri, gan darbinieki. Droši var teikt, ka praktiski ikviens ir kaut kur pielicis savu roku vai ideju kādā no uzlabojumiem, lai padarītu parku labāku, tīrāku un patīkamāku apmeklētājiem.

Sezonas noslēgums bija 31.10.2017, tas bija mēnesi vēlāk nekā pavasarī tika plānots, bet apmeklētāji bija līdz pat pēdējai darba dienai.

Skatoties no apmeklētāju vērtējuma Facebook un Google tīklos, kas ir 86% pozitīvs, manuprāt, pirmajam gadam tas ir ļoti labs rezultāts. Noteikti, ka pie tā neapstāsimies.

Ļoti priecē tas, ka mums Facebook sekotājos pulcējas ļoti aktīva publika, kas atbalsta mūs ar konstruktīvām idejām un ieteikumiem, kā arī aktīvi piedalās dažādās mūsu organizētās un atbalstītās aktivitātēs.

Nesen tika saņemta prestižā Vidzemes tūrisma asociācijas piecgades balva nominācijā - Avangarda tūrisma produkts Vidzemē, kas ir ļoti patīkams novērtējums tik jaunam objektam kā ABpark.

Cik liels bija parka apmeklētāju skaits? Kā tas svārstījās pa mēnešiem?

Pirmo sezonu noslēdzām ar vairāk nekā 86 000 apmeklētāju, kas vērtējams kā ļoti labs rezultāts, prognozes tika pārsniegtas diezgan pamatīgi. Tajā pašā laikā jāmin, ka arī parka atrakciju piedāvājums attīstījās un papildinājās, krietni pārsniedzot pirmajā gadā plānoto. Vērtējot mēnešu griezumā, maijā tās visas bija skolēnu grupas, jo, atverot parku, mēs apzināti uzņēmām tikai skolēnu grupas, un publiski parks bija pieejams tikai no 1. jūnija. Šobrīd, uz to atskatoties, var droši teikt, ka tā bija pareiza izvēle. Jūnijs bija samērā lietains un atveda aptuveni līdzīgu apmeklētāju skaitu kā maijā, savukārt jūlijs un augusts bija līderi apmeklējuma ziņā. Faktiski septembris bija tas mēnesis, kur gaidījām nedaudz vairāk apmeklētāju, bet šīs sezonas lietus daudzums darīja savu un diezgan daudz grupu atteicās laika apstākļu dēļ, tāpēc sezonas pēdējie divi mēneši bija salīdzinoši klusi. Tas gan nemazina mūsu optimismu nākamajam gadam, jo arī septembris un oktobris ir ļoti labs laiks atpūtai, ja vien laika apstākļi ir pieņemami.

Vai iegādāto dinozauru un pārējo atrakciju kvalitāte atbilda gaidītajam?

Par dinozauriem - nekādu neparedzētu pārsteigumu nebija, pavasarī tos samontējām, un, izņemot kādus dabiska nolietojuma sīkumus, nekādi milzu ieguldījumi nebija nepieciešami. Vienā no vasaras vētrainajām dienām gadījās nepatīkams pārsteigums zibens izraisīto seku dēļ. Mūsu elektrības tīklā tika padots neatbilstošs spriegums no piegādātāja un tāpēc radās dažādas ķibeles – viens no dinozauru atrakcijas galvenajiem varoņiem uz laiku palika bez darba spējām. Tāpat arī tika bojātas elektroiekārtas. Lai arī tā bija negatīva, bet tomēr noderīga pieredze tālākajā tīkla aizsardzības izveidē. Lielākās problēmas bija ar vienu no atrakciju piegādātājiem, kas līdz galam neizpildīja uzņemtās saistības un savlaicīgi nepiegādāja visu nepieciešamo ekipējumu atbilstošā apjomā un kvalitātē. Bet, lai arī tas prasīja ilgu laiku, arī tas ir atrisināts un jaunās atrakcijas - autodroms un lidmašīnu karuselis, pavasarī gaidīs apmeklētājus.

Ņemot vērā mūsu atrakciju ļoti intensīvo noslodzi, tas sagādāja jaunu pieredzi ne tikai mums, bet arī dažiem no to izstrādātājiem un piegādātājiem, jo ir detaļas un procesi, ko nācās uzlabot, lai tās spētu nepārtraukti strādāt šādā režīmā. Kā redzamāko piemēru te droši vien var minēt lielākās kameras dubultajiem nobraucieniem kameru šļūkšanas trasē, kas kādu laiku nebija pieejamas, jo ātri nodila. Tomēr veiksmīgas sadarbības rezultātā no piegādātāja un ražotāja saņēmām jaunas – daudz izturīgākas kameras, kas kalpo labi.

Kā izpaužas parka ieziemošana?

No ārpuses redzamākie darbi noteikti ir dažādu nožogojumu novākšana, lai varētu atjaunot reljefu, apstādījumus, pārklājumus. Pārvedām visu tehniku un karuseļus uz noliktavām. Dinozauri ir ieguvuši savus ziemas tērpus – iepakojumu, kas tos pasargā no laika apstākļu degradējošas ietekmes. Atjaunojam dažādas koka konstrukcijas kā arī veicam atrakciju iekārtu vizuālo un tehnisko apsekošanu un nepieciešamos uzturēšanas darbus.

Līdzīgi kā lauksaimniekiem un mežsaimniekiem arī mums lielas problēmas sagādā lietus, jo šobrīd gruntsūdeņi ir ļoti augstā līmenī, kas vietām ir izraisījis taciņu un apstādījumu noplūšanu. Projektējot un plānojot parku, tika veikta meliorācijas sistēmu un grāvju izveide ar lielu rezerves potenciālu, bet lietavas to visu ir pārspējušas.

No otras puses, tas viss ļauj starpsezonā veikt nepieciešamos papildu darbus, lai būtu gatavi arī šādiem apstākļiem, ja tie atkārtotos.

Kad parks atsāks darbu? Kādas izmaiņas ir gaidāmas, salīdzinot ar iepriekšējo sezonu?

Parka nākamā sezona ir plānota no 01.05.2018-31.10.2018, biļešu iepriekšpārdošanu uzsākām jau 2017. gada decembrī un tās būs iespējams iegādāties arī turpmāk.

Nākamajai sezonai esam ieplānojuši ļoti apjomīgus papildinājumus. Tas būs ne tikai dažādu zemes un komunikāciju darbu veidā, bet arī dažādu jaunu atrakciju uzstādīšanā.

Daudziem laba ziņa noteikti būs tā, ka ir uzsākta ūdens spēļu laukuma izveide. Dažādu tehnisku un administratīvu iemeslu dēļ tā bija aizkavējusies, bet tagad tas tiešām top un līdz jūnijam to plānots atklāt.

Nedaudz uzskaitīšu tās lietas, pie kā jau strādājam: Ūdens spēļu laukums, Lielā virvju trase, Garie virvju nobraucieni, Lielais slīdkalns, Lielais lecamspilvens, Minigolfs, Ugunsdzēsēju atrakcija, Ūdens katamarāni, Autodroms, Twister karuselis, Merry go round karuselis, Mazais ķēžu karuselis, Lidmašīnu karuselis, Ķengura atrakcija, Mežainīšu taka un vilciens, Šautuve, Iedzīvināti pasaku varoņi.

Te gan vēlos piebilst, ka tie nav visi projekti. Ir tādas atrakcijas, pie kuru izveides strādājam kopīgi ar mūsu partneriem kā sadarbības projektiem un tos prezentēsim atsevišķi. Noteikti aicinu visus, kam ir kāda laba ideja atrakcijām, labi piedāvājumi sadarbībai un jebkādas sadarbības idejas, pieteikties. Mēs esam ļoti atvērti dažādu kopīgu un interesantu atrakciju izveidē, kā arī esam nepārtrauktos jaunu risinājumu meklējumos. Tas, protams, nenozīmē, ka tas tiek izdarīts nekavējoties, bet labas lietas vienmēr tiek novērtētas un kādā brīdī īstenotas.

Vai nākamajā sezonā parka darbinieku skaits palielināsies?

Ņemot vērā to, ka 2018. gada sezonā esam plānojuši ļoti daudz jaunu atrakciju, plānots arī diezgan ievērojams darbinieku skaita pieaugums. Pēc šā brīža aprēķiniem kopējais skaits varētu sasniegt pat 80 darbiniekus.

Protams, ka tas ir liels izaicinājums atrast šādu skaitu darbinieku, tāpēc pie tā esam sākuši strādāt jau šobrīd un februāra mēnesī plānots izsludināt lielāko daļu vakanču. Ņemot vērā pirmās sezonas pozitīvo pieredzi un veiksmīgi nokomplektēto komandu, esam pārliecināti, ka tas arī izdosies 2018. gadā. Noteikti, ka lielu daļu no sezonas darbiniekiem veidos iepriekšējā gada darbinieku sastāvs, jo līdzšinējā sadarbības pieredze ir bijusi abpusēji pozitīva.

Vai nākamajā sezonā mainīsies biļešu cena?

Jā, ir plānots neliels cenas pieaugums 2 EUR robežās. Joprojām saglabāsim modeli, ka, iegādājoties biļeti internetā, to būs iespējams izdarīt lētāk nekā uz vietas parkā. Saglabāsim tādu pašu principu, ka visas atrakcijas un izklaides ir iekļautas cenā. Ņemot vērā ABpark piedāvājuma paplašināšanu, cenas pieaugums ir minimāls un apmeklētājiem draudzīgs.

Cik lielas investīcijas tiks ieguldītas, lai uzlabotu parku nākamajai sezonai?

Kopumā 2018. gada sezonas investīcijas ir plānotas robežās no EUR 500 000 - EUR 900 000. Tāpat kā pirmajā gadā tās tiks ieguldītas pakāpeniski - atkarībā no darbības rezultātiem un tā, vai izdosies piesaistīt aizdevējus vai investorus.

Ņemot vērā 2017. gada sezonas darbības rezultātus, ir uzsāktas sarunas ar vienu no bankām par kredītlīniju, bet tas nav ātrs process. Joprojām esam atvērti sarunām un piedāvājumiem par līdzekļu piesaisti attīstībai.

LASI ARĪ:

Avārijas brigādes parka izveidotājs apsver iespēju izsludināt publisku investīciju piesaisti

Papildināta - FOTO: Izklaides parka Avārijas Brigāde tapšana

Izklaides parks Avārijas Brigāde meklē 44 darbiniekus; zināms piedāvātais atalgojums

Durvis vērs jaunais izklaides parks Avārijas Brigāde; zināma ieejas cena

Lēdmanē atklās dinozauru un Avārijas Brigādes atpūtas parku

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

FOTO: Jaunā izklaides vietā Vecrīgā iegulda 150 tūkstošus eiro

Lelde Petrāne, 30.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vecrīgā, telpās, kur iepriekš atradies naktsklubs, atvērta jauna izklaides vieta ģimenēm - galerija "Fantasy", kas izveidota sadarbībā ar leļļu mākslinieci Vladlenu.

Kopumā galerijā ir vairāk nekā 60 dažādu izmēru lelles, kas iekārtotas ekspozīcijās, aptverot trīs dažādu tematiku kolekcijas: latviešu stāsti un pasakas, pasaules mīti un leģendas, spoku stāsti.

Kopumā "Fantasy" izveidē - telpu pielāgošanā un iekārtošanā, kā arī ekspozīcijās ieguldīti aptuveni 150 000 eiro.

"Fantasy" īpašniecei "Latvian amusement agency" pieder vēl divas izklaides vietas Latvijā - izklaides parks "Avārijas brigāde" un izklaides centrs "ABpark Spice Home".

""Fantasy" ideja dažādos iespējamajos izpildījumos virmoja jau sen. Izpētot dažādus daļēji līdzīgus projektus citās valstīs, iegūstot vērtīgas idejas un mēģinot atrast savu nišu, tapa esošais galerijas modelis, kas ir vizuāli ļoti atšķirīgs no pārējā piedāvājuma, ko šobrīd iespējams aplūkot citos tūrisma objektos. Var droši teikt, ka no projekta idejas pirmsākumiem apritējuši jau aptuveni divi gadi. Tāpat kā citos projektos, bija svarīgi šo vietu izveidot tā, lai to var apmeklēt visa ģimene un lai tas reizē būtu krāšņi, interesanti, izzinoši un arī liela daļa redzēto tēlu būtu atpazīstama dažādām paaudzēm," stāsta "Latvian amusement agency" īpašnieks Mārtiņš Brezauckis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā kā Lēdmanes izklaides parks Avārijas brigāde (ABPark) apmeklētājus uzņem tikai gada siltajā laikā, pieņemts lēmums atvērt arī iekštelpu izklaides centru. Saskaņā ar plāniem tas piesaistīs trīs tūkstošus apmeklētāju mēnesī, biznesa portālam db.lv pastāstīja īpašnieks Mārtiņš Brezauckis.

Testa režīmā tirdzniecības centra Spice Home otrajā stāvā tas durvis ver 10. novembrī.

«Sākumā startēsim 450 kvadrātmetru platībā, kas nav daudz salīdzinājumā ar Avārijas Brigādes 20 hektāru platību, un bija ļoti jāpiedomā pie tā, lai radītu gana daudzveidīgu piedāvājumu dažādām vecuma grupām,» stāsta M. Brezauckis. Iekštelpu izklaides centra izveidē investēti 150 tūkstoši eiro. «Faktiski tas ir finanšu atlikums no šā gada darbības, kas šogad vairs netiek ieguldīts Avārijas Brigādes parkā Lēdmanē, bet jaunajā izklaides centrā,» informē īpašnieks.

Viņš stāsta, ka par iekštelpu izklaides centru domāts kopš pagājušā gada un tika meklēta atbilstoša vieta. Tas ļaus uzņēmumam aktīvi strādāt visu sezonu un arī darbiniekiem būs pastāvīgs nevis sezonāls darbs. Domājot par iekštelpu izklaides centru, bijis skaidrs, ka tam jāatrodas Rīgā tieši sasniedzamības dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Lēdmanes izklaides parkā Avārijas brigāde ieguldīti jau 2,2 miljoni

Biznesa Plāns, 20.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lēdmanes izklaides parkā Avārijas brigāde (AB Park) jau ieguldīti aptuveni 2,2 miljoni eiro, žurnālam Biznesa Plāns atklāj tā īpašnieks Mārtiņš Brezauckis.

AB Park atrašanās vieta Lēdmanē sevi esot viennozīmīgi attaisnojusi – blakus atrodas šoseja, parks ir stundas brauciena attālumā no Rīgas un atrodas pašā valsts viducī. Vieta tikusi izraudzīta mērķtiecīgi, vērtējot citu valstu pieredzi par to, kā tiek novietoti parki. «Nevaru iedomāties ērtāku parka atrašanās vietu,» norāda M. Brezauckis. Viņš pats nāk no Lielvārdes. Parka lepnums ir lielie ozoli, kas ir liecība par vecajām lauku mājām, kas agrāk atradušās vietā, kur tagad gada siltajā sezonā neapklust bērnu spiedzieni un smiekli.

Domāju, ka šie viesi nav nejauši. Lielākoties tie ir tūristi, kas paliek Rīgas vai Jūrmalas viesnīcās.

Tāpat kā vieta, arī nosaukums tika īpaši piemeklēts un esot sevi attaisnojis, uzskata AB Park «tētis». «Pirmajā gadā daudzi bija izbrīnīti, kāpēc viss parks nav noformēts Avārijas brigādes stilā. Reāli domājot, 20 vienveidīgi hektāri būtu apnicīgi. Tas būtu tāpat, kā izlikt dinozaurus pa visu teritoriju. Lai neriskētu ar apnikšanu, mans mērķis ir parku veidot pa mazām daļiņām, lai saglabātu apmeklētāju sajūsmu un interesi par katru nākamo objektu. Sākumā bija grūti ar nosaukumu, bet Avārijas brigāde faktiski bija vienīgā ideja. Arī mūsdienu bērni zina šos tēlus, ar ko mēs testējām cilvēku reakciju, vēl pirms sākām parka būvniecību,» atceras M. Brezauckis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

ABpark joprojām nopietna investora vai aizdevēja meklējumos

Lelde Petrāne, 15.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Šogad pavasarī iestājos Ogres biznesa inkubatorā un esmu ļoti apmierināts ar sadarbību,» biznesa portālam db.lv stāsta izklaides parka «Avārijas brigāde» (ABpark) idejas autors Mārtiņš Brezauckis. Viņš atzīst, ka ar finansējuma piesaisti parkam pagaidām neveicas tik raiti, kā gribētos.

Maija sākumā izklaides parks «Avārijas brigāde» uzsācis savu otro sezonu.

Kā liecina Lursoft informācija, SIA Latvian amusement agency, kas dibināta 2015. gadā un ir parka īpašniece, 2017. gadā strādājusi ar 975 134 eiro apgrozījumu un 117 531 eiro peļņu.

M. Brezauckis stāsta, ka, lai piesaistītu parkam uzmanību, cenšas izmantot Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras piedāvātās atbalsta iespējas, konkrētāk - atbalstu starptautisko izstāžu apmeklējumam. «Šā gada sākumā ar savu stendu apmeklējām tūrisma izstādes Lietuvā un Igaunijā, un biju gandarīts par lielo interesi, ko parks izpelnījās no kaimiņvalstu tūristiem,» sacīja M. Brezauckis. «Otrs ļoti noderīgs atbalsta mehānisms attīstībai dažādās uzņēmuma izaugsmes fāzēs ir biznesa inkubatori, kuru līdz šim netiku izmantojis. Šogad pavasarī iestājos Ogres biznesa inkubatorā un esmu ļoti apmierināts ar sadarbību. Tā ietvaros ir iespēja gūt daļēju atbalstu dažādu darbībā nepieciešamo pakalpojumu iegādei, apmeklēt noderīgas apmācības, dalīties pieredzē un gūt jaunus kontaktus,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Alternatīvās finanses

Pēc Db.lv raksta ABpark finansējumu ūdens spēļu laukumam iegūst dažu minūšu laikā

Lelde Petrāne, 10.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Kādu laiku pēc publikācijas db.lv, kurā stāstīju par investoru meklējumiem, ar mani sazinājās uzņēmuma Capitalia vadītājs un apvaicājās, vai finansējums joprojām ir aktuāls. Tajā brīdī tas tiešām bija aktuāli, jo vēlējos ātrāk pabeigt vairākas atrakcijas, lai tās pēc iespējas ātrāk būtu pieejamas apmeklētājiem. Ņemot vērā, ka parks ir sezonāls, tam ir ļoti kritiska nozīme attīstībā, jo rudenī vairs nevienu ar jaunām atrakcijām nepārsteigsi. Līdz šim nebiju strādājis ar kompānijām, kas izmanto pūļa un privātā finansējuma piesaisti, bet process izrādījās ātrs, viegli izprotams un efektīvs,» biznesa portālam db.lv stāsta izklaides parka «Avārijas brigāde» (ABpark) īpašnieks Mārtiņš Brezauckis.

«Kopumā no sākuma līdz galam viss aizņēma aptuveni divas nedēļas, bet nepieciešamais finansējums 153 tūkstošu eiro apmērā platformā capitalia.com tika savākts pāris minūšu laikā. Tas pierādā, ka ABpark jau ir ieguvis atpazīstamību un individuāli cilvēki ir gatavi investēt savus līdzekļus, lai palīdzētu attīstīties augošam projektam. Diemžēl klasiskajā finanšu sektorā tāda atsaucība un ieinteresētība nav vērojama. Pat savā sadarbības bankā, kas redz visus operatīvos datus un finanses, nav iespējams saņemt kredītlīniju, lai gan segums ir milzīgs,» savā pieredzē dalās uzņēmējs.

Piesaistot finanšu līdzekļus sadarbībā ar Capitalia, ABpark galvenais mērķis bija pabeigt ūdens spēļu laukuma būvniecību un paplašināt ēdināšanas tīklu parka teritorijā. «Tas tagad ir veiksmīgi izdarīts,» teic M. Brezauckis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Latvijas ABpark īpašnieks no Lietuvas dinozauriem nebaidās

Laura Mazbērziņa, 13.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nesen Lietuvā atvērts jauns dinozauru tematikai veltīts izklaides parks «DinoDragon», kurš atrodas vien aptuveni 100 kilometrus no Rīgas un 115 kilometrus no Latvijā esošā izklaides parka «Avārijas brigāde» («ABpark»). «ABpark» īpašnieks Mārtiņš Brezauckis biznesa portālam db.lv atzīst, ka pagaidām ir samērā grūti novērtēt konkurenta ietekmi, jo tikko sākta tikai otrā darbības sezona.

Tomēr, ņemot vērā to, ka abu izklaides parku darbības modeļi esot atšķirīgi, viņš cer, ka būtisku ietekmi nejutīs.

Lietuvas «DinoDragon» sevi piesaka kā lielāko šāda veida parku Baltijas valstīs, jo tajā apvienotas trīs dažādas izklaides: Dinozauru-pūķu un milzīgo vaboļu parks, ZOO parks un Tarzāna taka. Visa parka teritorija ir 16 hektāri. Dinozauru-pūķu un milzīgo vaboļu parkā - līdzīgi kā Latvijas «ABpark» - tiek piedāvātas dažāda izmēra rūcošas dinozauru kopijas. Latvijas «ABpark» gan vēl piedāvā arī «Avārijas brigādes» pilsētiņu, karuseļus, leļļu izstādi un citas aktīvās atpūtas atrakcijas.

M. Brezauckis uzsver to, ka «ABpark» piedāvā vienu parka ieejas biļeti un netiek prasītas nekādas papildu piemaksas par atrakcijām , kā tas ir «DinoDragon». «ABpark» lielākoties apmeklējot Latvijas iedzīvotāji, taču šogad izteikti pieaudzis apmeklētāju skaits no Igaunijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

ABpark izveidotājs meklē vietu 120 tūkstošus eiro vērtai Šausmu mājai

Lelde Petrāne, 18.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norisinās aktīvs darbs, lai izveidotu jaunu izklaides vietu - Šausmu māju, un atrastu tai piemērotu atrašanās vietu, biznesa portālam db.lv pastāstīja ABpark īpašnieks Mārtiņš Brezauckis.

Šobrīd jau darbojas ABpark izklaides parks Lēdmanē un iekštelpu izklaides vieta ar tādu pašu nosaukumu tirdzniecības centrā Spice Home.

«Kopā ar mākslinieci Vladlenu tiek veidota ekspozīcija, kurā būs iespējams satikt dažādās šausmu filmās un stāstos redzētus personāžus reālā cilvēka augumā. Tas viss tiks kombinēts ar jaunākajām digitālajām tehnoloģijām, lai radītu maksimālu jautrību un piedzīvojumu. Sākotnēji to tika plānots izvietot Lēdmanes izklaides parkā, bet, aprēķinot nepieciešamās investīcijas, sapratu, ka būvēt tam atsevišķu ēku prasītu pārāk lielus ieguldījumus,» skaidroja M. Brezauckis. Tiek izskatīti dažādi atrašanās vietas varianti, bet, visticamāk, izklaides vieta tiks atvērta Rīgā. Tā būs piemērota bērniem, sākot no 5 gadu vecuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Avārijas brigādes parka izveidotājs apsver iespēju izsludināt publisku investīciju piesaisti

Lelde Petrāne, 25.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nesagaidījis banku atsaucību, lai pabeigtu un pilnveidotu izklaides parku «Avārijas brigāde» (ABpark), tā idejas autors Mārtiņš Brezauckis apsver iespēju izsludināt publisku investīciju piesaisti, tādejādi dodot iespēju jebkuram ar brīvu kapitālu to ieguldīt parka projektā.

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Mārtiņam ir pilna galva ideju, kā izvērst savu darbību atpūtas biznesā. Par jau paveikto viņš jūtas gandarīts, kritiku pieņem zināšanai un uzskata, ka ar «Avārijas Brigādi» trāpījis kā naglai uz galvas.

Fragments no intervijas, kas šodien publicēta laikrakstā Dienas Bizness:

Ir skaidrs, ka pelnāt, pārdodot ieejas biļetes. Kas vēl ienes naudu?

Bez ieejas biļetēm tā vēl ir ēdināšana un suvenīru, rotaļlietu tirdzniecība.

Cik ilgā laikā plānota investīciju atpelnīšanās?

Viss ir atkarīgs no tā, cik apjomīgas investīcijas tiek ieguldītas. Pakārtoti tam aug parka spēja piesaistīt ārzemju tūristus. Pēc šā brīža plāna tie ir seši līdz septiņi gadi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn alternatīvā finansējuma uzņēmums Capitalia izsniedzis finansējumu 878 uzņēmumus Baltijas valstīs vairāk nekā 15 miljonu eiro apmērā, informē uzņēmums.

No tiem puse ir Latvijā bāzētie mazie un vidējie uzņēmumi, savukārt 40% no investīcijām saņēmuši Lietuvas un 10% Igaunijas uzņēmumi. Kopumā, salīdzinot ar 2017.gadu, pērn uzņēmumiem izsniegto aizdevumu un ieguldījumu apjoms audzis teju trīs reizes, kas apliecina arvien pieaugošo uzņēmumu gatavību piesaistīt finansējumu arī ārpus bankas.

«Aizvadītajā gadā esam īstenojuši virkni aktivitāšu, lai veicinātu finansējuma pieejamību mazā un vidējā biznesa attīstībai Baltijas valstīts. Tā pērn esam automatizējuši un vienkāršojuši pieteikuma izvērtēšanas procesu, ļaujot uzņēmumiem saņemt biznesa attīstībai nepieciešamos līdzekļus vēl ērtāk. Tāpat papildus aizdevumiem paši aktīvi lūkojamies dažādu uzņēmumu virzienā, kuriem būtu saistošs riska kapitāls. Tā, piemēram, nesen veicām ieguldījumu pašmāju uzņēmumā Giraffe360, kā arī iepriekš tādās kompānijās kā Indexo, Visidarbi un Loanstream. Šogad mūsu mērķis ir turpināt iesākto un kāpināt izsniegto finansējumu apmēru mazajiem un vidējiem uzņēmumiem vismaz uz pusi,» norāda Juris Grišins, Capitalia vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru