Mazais bizness

Sekojot idejai: «Nav iespējams paredzēt, ko pirks»

Anda Asere, 08.05.2018

Natālija Jermolajeva

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Apģērbu zīmola Owa dibinātāja Natālija Jermolajeva pārstāv cilvēkus ar īpašām vajadzībām un ar savu piemēru vēlas parādīt, ka iespējas ir plašas

«Mēs nedarbojamies kā sociālais uzņēmums ar labdarības piesitienu, bet kā klasisks modes uzņēmums, ko vienkārši vada cilvēks ar īpašām vajadzībām. Esam definējuši savu sociālā uzņēmuma statusu, to esam ierakstījuši arī statūtos. Esam iestājušies arī Latvijas Sociālās uzņēmējdarbības asociācijā. Tur sevi konkrēti pozicionējam kā darba integrācijas uzņēmumu, gan arī kā piemēru un motivācijas uzņēmumu, jo tādu ir maz. Es pati kā cilvēks ar īpašām vajadzībām pārstāvu šo uzņēmēju grupu, kas ir maza, tāpēc gribu parādīt citiem, ka bizness ir iespējams,» saka Natālija.

Topā kaķi

Owa sadarbojas ar divām māksliniecēm – Alisu Ādamsoni un Veru Bondari. Līdz šim uzņēmuma apģērbos ir bijuši dažādi zīmējumi – ziedi, dzīvnieki. Populārākie ir apģērbi ar kaķu zīmējumiem, kā arī noteikta veida zaķiem. «Mums ir 12 zaķi, un ir tādi, ko pasūta visu laiku, bet ir arī tādi, ko nepasūta nemaz. Suņus pērk tikai to šķirņu īpašnieki, kuri attēloti uz apģērba. Kaķiem tā nav,» stāsta Natālija.

Uzņēmumam ir arī apģērbu līnija ar Raiņa citātiem, bet populārākie ir «Aiz manis stāv zvaigznes. Ko tu man padarīsi?!» un «Kas zina, ko grib – spēj, ko grib». Viņa bija domājusi, ka populārs būs krekls ar tekstu «Mēs maza cilts, mēs būsim lieli tik, cik mūsu griba», jo viņai šķiet svarīgs veselīgs patriotisms, bet neizskaidrojama iemesla dēļ tas nav starp pirktākajiem modeļiem. «Nav iespējams paredzēt, ko pirks,» nosaka Natālija.

Uzņēmēja uzskata, ka tiešas konkurences Owa apģērbiem nav, jo neviens šādā tehnikā nestrādājot.

Visu rakstu Vēlas parādīt iespējas lasiet 8. maija laikrakstā Dienas Bizness.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Sekojot idejai: Lielākais gandarījums – grāmatas

Sekojot idejai: DeskTime ir pamatīgi paaudzies

Sekojot idejai: Sniedz atbildes uz visiem jautājumiem

Sekojot idejai: Jauns materiāls, jauni produkti

Sākam biznesu: «Paspēlēties» ar digitālo mārketingu

Sekojot idejai: Atsperas ar riska kapitālu

Sekojot idejai: Vairs nevaru atļauties tikai dažus labus produktus