Ja vērtē fotogrāfijas, kas izvietotas viesnīcu interneta vietnēs, secināms, ka godīgums ne vienmēr ir pirmajā vietā, vēsta Business Insider.

Viesnīcu darbībai veltītās vietnes Oyster pārstāvji apmeklējuši dažādas pasaules viesnīcas, un skati fotogrāfijās, kuras viņi uzņēmuši, ir tālu no tās burvības, kādu savos reklāmas materiālos parāda pašas viesnīcas. Būsim atklāti - šķiet, ka runa ir par divām dažādām vietām.

Secinājums ir viens un tas dzīvē pierādījies jau vairākkārt - nekad nevajadzētu pilnībā uzticēties tam, kas rādīts reklāmā.

Pētījuma pierādījumi - raksta galerijā!

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra