Rīgas domes vadības pārstāvji 27.maijā apsekoja un pieņēma pabeigtos Salu tilta kompleksa 2. kārtas pārbūves darbus, kas tika uzsākti 2020. gadā, veicot tos divos etapos.
Salu tilta 2. kārtas pirmais etaps ietvēra divus objektus – Zaķusalas krastmalu un Mūkusalas apli. Būvdarbu ietvaros tika veikta Zaķusalas krastmalas brauktuves un ietves seguma atjaunošana. Tāpat seguma atjaunošana tika veikta uzbrauktuvei no Mūkusalas apļa līdz Kārļa Ulmaņa gatvei un Bauskas ielai (Pārdaugavas virzienā), kā arī abās tuneļa pusēs gājēju pārejas tika aprīkotas ar gājēju luksoforu.
2021. gadā, uzreiz pēc darbu pabeigšanas projekta pirmajā etapa, tika uzsākts darbs pie Salu tilta 2. kārtas otrā etapa. Šī etapa ietvaros tika veikta satiksmes pārvada pār Mazo Krasta ielu Lāčplēša ielā un gājēju tuneļa zem Lāčplēša ielas Maskavas ielā pārbūve, kā arī uzbrauktuves un nobrauktuves izbūve Daugavas krasta promenādes savienošanai ar Salu tilta pār Daugavu ietvēm.
Salu tilta 2. etapa realizētajos objektos uzmanība tika pievērsta atbilstošai vides pieejamības veidošanai, ņemot vērā sabiedriskās organizācijas “Apeirons” ieteikumus. Daugavas krasta promenādes savienošanai ar Salu tilta pār Daugavu ietvēm ir izbūvēta jauna, 2,5m plata gājēju - velosipēdistu rampa. Tāpat, pārbūvējot gājēju tuneli zem Lāčplēša ielas Maskavas ielā, tuneļa pieejas ir būvētas atbilstoši vides pieejamības vadlīnijām, t.i., tuneļa abās pusēs ir izbūvētas uzbrauktuves un nobrauktuves.
Salu tilta 2. kārtas otrā etapa izmaksas ir 5 804 766 eiro (t.sk. PVN) un darbus veica piegādātāju apvienība “ACB & Tilts”. Otrās kārtas būvdarbi kopumā izmaksāja 19,69 miljonus eiro ar pievienotās vērtības nodokli un tos veica pilnsabiedrība "ACB un Tilts".