Apdrošināšanas kompānija Ergo 2018.gada pirmajā pusgadā Baltijas valstīs sasniegusi labus rezultātus gan parakstīto apdrošināšanas prēmiju, gan peļņas ziņā, informē uzņēmumā.
Kopumā «Ergo» Baltijas valstīs parakstīto apdrošināšanas prēmiju apmērs pirmajā pusgadā sasniedza 128 miljonus eiro, kas salīdzinot ar pērno gadu ir audzis par 11%, informē «Ergo» komunikācijas vadītāja Agnese Grīnberga.
Apdrošināšanas atlīdzībās klientiem Baltijā izmaksāti 77 miljoni eiro, kas ir par 8 miljoniem eiro jeb 12% vairāk nekā pērn. Savukārt «Ergo» peļņa sasniedza 6,8 miljonus eiro (pērn pirmajā pusgadā 3,4 miljoni eiro).
«Neraugoties uz ievērojamo klientiem izmaksāto apdrošināšanas atlīdzību apjomu, mums izdevies sasniegt parakstīto apdrošināšanas prēmiju apjoma pieaugumu un pozitīvu risku parakstīšanas rezultātu. Visās trijās Baltijas valstīs nedzīvības apdrošināšanas segmentā pieaudzis parakstīto apdrošināšanas prēmiju apjoms visās biznesa līnijās. Dzīvības apdrošināšanas segmentā attīstība norit vienā līmenī ar tirgus kopējo attīstības tempu. Uzkrājošās dzīvības apdrošināšanas jaunais bizness pozitīvi veicinājis apjoma pieaugumu,» stāsta Dr. Kestutis Bagdonavičs, «Ergo» valdes priekšsēdētājs Baltijas valstīs.
Lielākie apdrošināšanas atlīdzību apjomi pieteikti galvenajos apdrošināšanas veidos, kas ir OCTA, KASKO un īpašuma apdrošināšanā.
Lielākā apdrošināšanas atlīdzība šajā periodā, 1,2 miljonu eiro apmērā, ir pieteikta Igaunijā par zaudējumiem, kas radušies automašīnas un vilciena sadursmes rezultātā.
Latvijā nedzīvības apdrošināšanas segmentā «Ergo» parakstīto apdrošināšanas prēmiju apjoms šī gada pirmajā pusgadā pieaudzis par 13% salīdzinājumā ar pērnā gada pirmo pusgadu. Savukārt pieteikto un izmaksāto apdrošināšanas atlīdzību apjoms Latvijā kopumā nedzīvības un dzīvības apdrošināšanā 2018. gada pirmajā pusgadā veido 20,7 miljonus eiro, tajā skaitā 9,1 miljons eiro veselības apdrošināšanā, 4 miljoni eiro OCTA, 3,2 miljoni eiro dzīvības apdrošināšanā un 2,1 miljons eiro KASKO.
Komentējot nākotnes tendences, Dr. K. Bagdonavičs atzīmē: «Pērnā gada laikā Baltijas tirgu rentabilitāte ir uzlabojusies, tomēr lielā konkurence tirgū joprojām ir izaicinājums. Tirgus vide ir ļoti dinamiska, nepieciešami jauni risinājumi klientiem un jākoncentrējas uz darbības efektivitāti. Šogad mēs turpināsim koncentrēties uz mūsu tehniskā rezultāta un rentabilitātes uzlabošanu visās biznesa līnijās, kā arī izmantosim tirgus radītās iespējas, lai klienti varētu saņemt viņu vēlmēm atbilstošus pakalpojumu piedāvājumus un servisu.»