Ātrā ēdināšanas uzņēmuma "Hesburger" pārdošanas apjoms Latvijā 2022.gadā, salīdzinot ar 2021.gadu, kāpis par 30,3%, sasniedzot 43,08 miljonus eiro, informē kompānijā.
Kopumā "Hesburger" pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedza 128,52 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Salīdzinot ar 2021.gadu, Lietuvā pārdošanas apjoms pieaudzis par 30,47% un sasniedzis vairāk nekā 47,10 miljonus eiro. Turpretim Igaunijā pārdošanas apjoms kāpis par 28,07%, sasniedzot vairāk nekā 38,33 miljonus eiro.
"Hesburger" mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela komentē, ka 2022.gads ir bijis pārbaudījumiem pilns gan kara Ukrainā, gan energokrīzes un straujās inflācijas dēļ.
Pērn uzņēmums Latvijā veicis investīcijas Cēsīs, kur atvērta uzņēmuma 50. ēstuve, kā arī astoņu filiāļu renovācijā, uzlabojot to iekštelpas un āra infrastruktūru.
Salmera norāda, ka 2023.gadā "Hesburger" fokusēsies uz digitālajiem un ilgtspējas risinājumiem, piemēram, saules paneļu uzstādīšanu uz ēstuvju ēkām, transportlīdzekļu pakāpenisku pāreju uz atjaunojamo dīzeļdegvielu, kas, cita starpā, ražota, izmantojot "Hesburger" restorānos izlietoto cepamo eļļu. Tāpat plānots atvērt "Hesburger" Ogrē.
Viņa uzsver, ka arī šogad "Hesburger" turpinās pielāgot ēdienkarti, ņemot vērā mainīgas klientu prasības un ieviešot jaunus produktus.
Patlaban Baltijā darbojas 156 "Hesburger" filiāles, no kurām 58 atrodas Lietuvā, 50 - Latvijā, 48 - Igaunijā.
Jau ziņots, ka "Hesburger" pārdošanas apmēri 2021.gadā Latvijā palielinājās par 8,5%, sasniedzot 33,1 miljonu eiro.
Savukārt "Hesburger" pārdošanas apmēri Baltijas valstīs 2021.gadā sasniedza kopumā 99,7 miljonus eiro. Lietuvā pārdošanas apmēri, salīdzinot ar 2020.gadu, pieauga par gandrīz 14%, sasniedzot vairāk nekā 36 miljonus eiro, bet Igaunijā pārdošanas apmēri kāpa par 13%, sasniedzot vairāk nekā 30,5 miljonus eiro.