Izdevniecība Dienas Bizness sadarbībā ar StrongPoint, Tiki-Taka PAY, 220.lv, Excellent Latvia un Nielsen IQ 12.augustā aicina uz tiešsaistes konferenci Future Retail 2021: Tehnoloģijas un to inovācijas tirdzniecībā.
Dienas Biznesa organizētajā nozares konferencē, kuru moderēs Dienas Biznesa žurnāliste Armanda Vilciņa, pieredzē dalīsies labi zināmi speciālisti no ievērojamiem tirdzniecības un tehnoloģiju nozares uzņēmumiem: StrongPoint, Datakom, 220.lv u.c. Konferences dalībnieki rosinās paskatīties uz Latvijas tirdzniecības nozari un aktuālajiem izaicinājumiem tehnoloģiju progresa ietekmē.
"Mazumtirdzniecības nozare piedzīvo nepārtrauktu transformācijas procesu. Pēdējais gads ir bijis patiess izaicinājums, ar pastāvīgo dinamiku un nepieciešamību pielāgoties mainīgajai situācijai. Pandēmija vēl vairāk paātrināja noteiktu tehnoloģiju attīstību un lietošanu," par mazumtirdzniecības tehnoloģiju inovācijām un kādu tehnoloģisko progresu veicinājusi pandēmija, tiešsaistes konferences skatītājiem pastāstīs Darjus Lapienis, StrongPoint pašapkalpošanās risinājumu direktors.
Līdz 2021. gadam no kopējā pārdošanas apjoma pasaulē (3,49 triljoni ASV dolāru) 37,1% saistīti ar digitālajām tehnoloģijām, bet šobrīd tiešsaistē = 11,6%. Līdz ar Covid-19 skartajām globālajām pārmaiņām puse no visiem pārdošanas apjomiem ir digitalizācijas ietekmē, un gandrīz 4/5 pircēju pieņem lēmumu par pirkumu sociālo tīklu ietekmē. Uz šādiem datiem norāda Forrester un Deloitte analītiķi.
Par inovācijām tiešsaistes tirdzniecībā un ko varam mācīties no Baltijā lielākās e-komercijas grupas, konferences skatītājiem un dalībniekiem pastāstīs Kārlis Ozols, 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs: "Gandrīz divu gadu laikā Marketplace ir pievienojušies jau 3500 tirgotāju no visas Baltijas. Pateicoties platformai, mēs esam ne vien attīstījuši savu biznesu, bet arī palīdzējuši tūkstošiem uzņēmēju augt un attīstīties e-komercijas segmentā, vienlaikus radot vienu no lielākajām nozares inovācijām reģionā. Šis risinājums ir ļāvis sasniegt arī pārdošanas rekordus, piemēram, dienas laikā pārdodot preces 1,21 miljona eiro vērtībā. Esmu pārliecināts, ka šī veiksme nav tikai krīzes fenomens, bet gan ilgtermiņa tendence".
Konferences pasākuma otrajā daļā paredzēta interesanta diskusija "E-komercija kā droša vide tirdzniecībā", kurā par drošiem, patērētājam ērtiem un uzņēmējiem izdevīgiem e-komercijas risinājumiem diskutēs Kārlis Ozols, 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs, un Vladislavs Mironovs, bankas Citadele valdes loceklis stratēģijas realizācijas, digitālās un biznesa attīstības jautājumos.
"Līdz ar e-komercijas straujo izaugsmi tirdzniecības uzņēmumi attīsta arvien vairāk pārdošanas kanālu. E-vidē tie mēdz būt viens vai vairāki internetveikali, arī tādas tirdzniecības platformas kā 220.lv un Amazon.com. Savukārt reālajā dzīvē – veikali, izbraukuma tirdzniecība, vairumtirdzniecība, B2B sadarbība un citi. Excellent Latvia praksē redzam, ka nereti tirgotājiem izaicinājums ir nodrošināt vienotu klienta pieredzi visos šajos kanālos. Tāpat ir izaicinājums, kā efektīvi pārvaldīt visus šos kanālus un izvairīties no kļūdām datos. Mūsdienu tehnoloģijas spēj sniegt tam risinājumu. Veikals, e-veikali, izbraukuma tirdzniecība, noliktava, kase, grāmatvedība – mūsdienīga biznesa vadības sistēma sniedz iespēju to visu pārvaldīt vienā programmā. Piemēram, biznesa vadības sistēma Standard Books šādu iespēju sniedz, pateicoties ļoti plašām dažādu platformu integrācijas iespējām," stāsta Elvis Kvalbergs, IT risinājumu uzņēmuma Excellent Latvia valdes loceklis, kurš konferences pasākumā uzstāsies ar prezentāciju "Tirdzniecība dažādos kanālos - kā risināt to pārvaldību".
Datakom inovāciju direktors Edijs Tanons konferences dalībniekus un skatītājus iepazīstinās ar Tiki-Taka PAY klientu pieredzi un kases sistēmu, kas pārdevēju padarījis klātesošu pircējam, savukārt Anda Daliņa, NielsenIQ vecākā klientu apkalpošanas speciāliste Latvijā, iepazīstinās ar pētījumu "Mazumtirdzniecības attīstības tendences un patērētāju paradumu maiņa Covid-19 pandēmijas ēnā".
Konferencē runāsim arī par: e-komerciju vai iepirkšanos klātienē; jauno lielveikalu konceptu jeb Lielveikals 2.0; investīcijām inovatīvajās tehnoloģijās; drošu tirdzniecību internetā.
LAIKS: 2021. gada 12. augusts
VIETA: www.db.lv / no plkst. 9.30 līdz 14.05
PASĀKUMA MODERATORS: Armanda Vilciņa (Dienas Biznesa žurnāliste)
DALĪBA KONFERENCĒ:
- Viens pieslēgums: 120 EUR + PVN
- Strong Point, Tiki-Taka PAY, 220.lv, Excellent Latvia un Nielsen IQ juridiskajiem klientiem 15% atlaide: 102 EUR + PVN
- Dienas Biznesa abonentiem 30% atlaide: 84 EUR + PVN
Reģistrēšanās konferencei: https://konferences.db.lv/conferences/future-retail-2021-tehnologijas-un-inovacijas-tirdznieciba/