Mazais bizness

Mana pieredze:Obicon verandas iesildās Baltijā, tēmē uz Rietumeiropu

Anda Asere, 11.06.2014

Jaunākais izdevums

Cilvēki jau izsenis pie mājas saulainajā pusē ir cēluši verandas, Obicon verandas meklē modernu risinājumu.

Kaspara Obersta uzņēmums SIA Obicon nodarbojas ar plastikāta materiālu tirdzniecību, ko galvenokārt izmanto kā pārklājamo materiālu siltumnīcām. Aktīvākais darba laiks ir pavasaris. Pirms diviem gadiem, kad aktīvākā sezona tuvojās noslēgumam, viņš domāja par to, kā palielināt plastikāta tirdzniecības apjomu arī citos gadalaikos. Iedomājies, ka tuvākā joma, kur izmanto līdzīgus materiālus, ir piemājas nojumes un verandas. Kaspara kolēģis agrāk Zviedrijā bija būvējis piemājas verandas, un viņam bija pieredze šajā jomā. Nosprieduši, ka nebūtu liela jēga uzņemties daļu darbu un izdevīgāk būtu piedāvāt pilnībā gatavas verandas.

«Radās doma pašiem kaut ko no nulles uztaisīt – ko tādu, kas nav citiem. Tas mums nebija izdzīvošanas jautājums, un nevajadzēja visu paveikt pēc iespējas ātrāk, tāpēc pirmais gads pagāja eksperimentējot un paralēli strādājot tirdzniecības biznesā,» saka Kaspars.

Vispirms Baltija

Pagājušajā gadā uzņēmums ar jauno produktu piedalījās izstādē Māja I, pēc kuras to uzrunājuši pirmie klienti. Tas noticis ap Jāņiem, un pasūtījumi nodrošinājuši darbu līdz gada beigām. Pirmajā darbības gadā uzņēmums saņēmis desmit verandu pasūtījumus, šāds apjoms atbildis sākotnējiem uzņēmuma plāniem. «Es redzu lielu tirgus potenciālu privātmāju īpašnieku vidū, kam veranda ir kā mājas daļa. Interese ir liela. Ir cilvēki, kas jau agrāk ir meklējuši kaut ko tamlīdzīgu,» teic Kaspars.

Šogad uzņēmums piedalījies trijās izstādēs – Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Tas atrodas Rāmavā, un neesot lielas starpības, vai veranda montēt jābrauc uz Viļņu vai Ventspili, jo ceļā jāpavada tikai nedaudz ilgāks laiks. Salīdzinot cilvēku reakcijas Baltijas valstu izstādēs, Kaspars teic, ka atšķirības esot. Piemēram, uzzinot, ka viens verandas kvadrātmetrs izmaksā 300 eiro, lietuvieši šausminoties. Igauņiem šāda cena šķiet pieņemama, bet latvieši kā kuram – citi novērtē verandu kā dārgu, citiem tās cena šķiet atbilstoša. «Veranda nav pirmās nepieciešamības prece, un tie, kuri tās izvēlas, lielākoties ir cilvēki, kam nevajag kaut kā – viņiem vajag, lai ir labi, un nav lielas starpības, vai veranda maksās četrus vai sešus tūkstošus eiro. Ja viņi var maksāt četrus, visticamāk – arī sešus,» uzskata Kaspars.

Visu nosaka pircēji

«Noslēgsim šo sezonu Baltijā un tad lemsim par dalību kādā no izstādēm Vācijā. Pēc iepriekšējām izstādēm var secināt, ka par produktu varētu būt interese Francijā, Somijā, Zviedrijā. Tur ir kompānijas, nekustamā īpašuma attīstītāji, kurus varētu interesēt uzņēmuma verandu risinājumi,» domā Kaspars.

Eksporta attīstību noteikšot pircēju interese. Piemēram, ja parādīsies interese no Somijas, kāpēc principiāli lauzties Zviedrijas tirgū? Prioritārie nākotnes eksporta tirgi ir Vācija, Francija, Beļģija, Nīderlande. «Mums ir ko piedāvāt turīgās, apdzīvotās zemēs ar augstu pirktspēju,» saka Kaspars. Viņš norāda, ka ārzemēs verandu gala cena varētu būt augstāka loģistikas dēļ.

Darbam ārzemēs ir dažādi iespējamie varianti – tikai ražot vai arī ražot un nodrošināt verandu montāžu. Kaspars spriež, ka ārzemju pasūtītājus varētu interesēt arī montāža, jo Latvijas darbaspēka izmaksas ir zemākas nekā citās valstīs.

Ar cenu konstruktoru

Aptuveni puse no interesentiem, kas atsūtījuši cenas pieprasījumu, vēlāk arī pasūta verandu. Uzņēmums mājaslapu ir izveidojis tā, lai cilvēks pats var komplektēt savu verandu – izvēlēties modeli, karkasu, krāsu, izmērus, materiālus u.c. Konstruktors aprēķina aptuveno cenu, kas lielākoties sakrīt ar gala cenu, ko uzņēmums aizsūta pircējam pēc cenu pieprasījuma izteikšanas. Kaspars piebilst, ka klientiem ir interese arī par iestiklošanu un tas attiecas gan uz esošajām verandām, gan jumta terasēs t.s. jaunajos projektos.

Raksturojot verandu attīstību Latvijā, Kaspars teic, ka iesākumā visi pirka baltos plastmasas krēslus, lai sēdētu ārā, pēc tam piepirka galdu, lai ērtāk sēdēt. Saprotot, ka, sēžot zālē, krēsls ir nestabils, sāka veidot terases. «Vēlāk cilvēki saprot, ka krēsls apkārt negāžas, šašliks klēpī nekrīt, bet saule karsē galvu, tāpēc uzbūvē jumtiņu. Taču odi tik un tā lido iekšā. Tāpēc esam nonākuši līdz aizstiklotām verandām,» viņš stāsta. Domājot par nākotni, Kaspars spriež, ka nākamais attīstības līmenis varētu būt apsildāmas verandas. Pagaidām Latvijā tādas neesot vērts piedāvāt, jo pirktspēja vietējā tirgū ir zema, bet, ja izdotos attīstīt eksportu uz Skandināviju, tur gan šāda veida verandas varētu būt pircējiem interesantas. «Tirgus pasaka, kas vajadzīgs, un parāda, no kā jāatsakās,» viņš norāda.

Raksturojot verandu tehnisko pusi, Kaspars stāsta, ka Obicon verandas tiek būvētas, izmantojot skrūvpāļus un bīdāmās alumīnija sistēmas, kas ļauj verandu atbilstoši laika apstākļiem pārveidot par atvērtu vai aizvērtu telpu. Materiāli tiek iepirkti no ārzemju ražotājiem, bet viss pārējais top Latvijā. «Ideja ir no Latvijas,» uzsver Kaspars.

Jauns uzņēmums

Sākotnēji verandu projekts tika attīstīts esošajā uzņēmumā, bet nesen izveidota jauna kompānija. Tagad SIA Nord-T ir zīmola Obicon verandas turētājs un virzītājs. «Kad pieauga pasūtījumu apjoms, kļuva skaidrs, ka šis biznesa virziens jāatdala no SIA Obicon pamatdarbības. Sākumā par to nedomājām, bet secinājām, ka verandas var funkcionēt kā pastāvīgs bizness,» saka Kaspars.

Divu uzņēmumu vadīšana nav viegla, tāpēc Obicon tiek meklēts jauns vadītājs, kas nodarbotos ar uzņēmuma attīstīšanu. «Verandas tagad prasa vairāk resursu,» viņš skaidro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kur iekštelpa satiekas ar ārtelpu

Linda Zalāne, 30.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pavasaris un rudens ir aktīvākais laiks, kad privātmāju īpašnieki izlemj par labu terases, lapenes vai verandas izbūvei piemājas dārzā

DB aptaujātie ražotāji atzīst, ka pieprasījuma kāpums pēdējos trīs gados ir mērens, kas liecina par ekonomikas atveseļošanos, ka iedzīvotāji ir gatavi tērēt naudu būvei, kas nav pirmās nepieciešamības lieta, bet rada labsajūtu, komfortu un papildina dārza eksterjeru.

Katram sava niša

SIA Glass & Wood lapeņu un terašu pārdošanas apjoms vidēji nodrošina aptuveni 50% no kopējā apgrozījuma. Otru pusi - ziemas dārzu, dažādu stāvbūvju, stiklotu fasāžu, stikla un koka būvkonstrukciju, nojumju, piebūvju veidošana. Pēc terasēm pieprasījums ir lielāks, bet pēc lapenēm - mazāks. Tas izskaidrojams ar lielāku komforta piemājas sajūtu, ko sniedz daļēji vai pilnībā slēgta terase. Glass & Wood gadā pārdod apmēram desmit terases, tostarp iestiklotas un daļēji iestiklotas terases, aukstās verandas utt., bet lapenes - tikai trīs. Glass & Wood klientu vidū aptuveni 80% ir privātpersonas, 20% - uzņēmumi un organizāciajs. «Aktīvākais pasūtījumu periods ir pavasaris, taču iestiklota, apsildāma terase sniedz baudījumu visu gadu, tādēļ pieprasījums pēc tām ir visu laiku,» stāsta SIA Glass & Wood vadītājs Jānis Garančs. Uzņēmums konkurenci Latvijā nejūt, jo tā produkcija nav masu prece, bet individuāli projekti, kuros tiek izmantotas arī inovatīvas tehnoloģijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgušies vēsturiskās ēkas - Līgatnes papīrfabrikas direktoru viesu nama - atjaunošanas un restaurācijas darbi. Ēka ir valsts nozīmes arhitektūras piemineklis, kurā šodien atrodas Līgatnes pirmsskolas izglītības iestāde.

Fasādes atjaunošanas darbus Līgatnes pašvaldības uzdevumā veica RERE Grupas uzņēmuma meistari, atklājot vēsturiskās liecības un dodot jaunu dzīvi būvgaldniecības meistaru mantojumam.

Ēku viegli pamanīt, jo tā cēli stāv uz viena no Līgatnes pakalniem. Telpu plānojums, fasāžu dekorējums un interjera elementi norāda, ka ēka ir izcils jūgendstila paraugs ar tā sauktā vasarnīcu vai Šveices arhitektūras stila iezīmēm. Ēka celta 1914. gadā, un kopš 1940. gada ēkā atradies bērnudārzs. Tik vērienīgus atjaunošanas darbus ēka līdz šim nav piedzīvojusi.

“Līgatne ir atguvusi kvalitatīvi atjaunotu un restaurētu valsts nozīmes arhitektūras pieminekļa “Līgatnes papīrfabrikas direktoru viesu nama” fasādi, logus un jumta segumu, kā arī veikti ēkas siltināšanas darbi. Nākamais solis būs rūpīga iekštelpu un komunikāciju atjaunošana. Jau septembrī durvis vērs bērnudārzs un nākamā paaudze varēs novērtēt vēsturiskās ēkas skaistumu,” atzīmē Ilze Goba, Cēsu novada Līgatnes apvienības pārvaldes vadītāja pienākumu izpildītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mēs stāvam pie arhitektūras pērles kapa, rādot uz būvlaukumu Lielupē, Tērvetes ielā 10A, kur kādreiz atradās valsts aizsargājams kultūras piemineklis, saka Baltijas arhitektūras centra (BAC) vadītāja Aivija Bārda. Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (VKPAI) būvniecību objektā ir apturējusi, piektdien raksta žurnāls Sestdiena.

«Grezni veidotas verandas, kokgriezumi, gleznieciskas apjomu kompozīcijas,» ― tā vasarnīcu komplekss Lielupē, Oskara Kalpaka prospektā 30 un Tērvetes ielā 10A, raksturots pirms desmit gadiem izdotajā grāmatā Jūrmala. Daba un kultūras mantojums, kas veltīta Jūrmalas kultūrvēsturiskajam mantojumam ― arhitektūrai, tās īpatnībām, stilu un uzdevumu maiņām laika griežos, dabai, kultūrvidei un iedzīvotājiem. Kad ierodamies būvlaukumā, no pagājušā gadsimta 20.gados celtā koka vasarnīcu kompleksa atlicis vien Tērvetes ielas 10A nama, valsts nozīmes pieminekļa, verandas fragments. Karkass ir sašķiebies, un šķiet, ka spēcīgākā vējā sagāzīsies. Pagalmā rosās būvnieki. Mums tuvojas būvobjekta uzraugs, īpašnieka pārstāvis Aleksandrs Udaļcovs un smaidot mierina: «Izmēri ir paņemti, ēkas detaļas precīzi nokopētas. Jaunā ēka būs tāda pati ― vēl labāka, skaistāka. Jūs redzēsiet! Cilvēki nāks, priecāsies.» Uz Bārdas iebildumiem, ka ēkas vērtība ir autentiskumā, oriģinālās substancēs, vīrs tikai noplāta rokas: «Tur bija padomju laikos no finiera izgriezta virsbūve. Turklāt viss bija sapuvis.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Met līkumu tipveida produktu ražošanai

Linda Zalāne, 16.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Koka ziemas dārzi pozīcijas tirgū stiprina, izgatavojot nestandarta terases un ziemas dārzus

Uzņēmums kāpinājis apgrozījumu no 274 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 619. tūkst. eiro 2015. gadā, kā dēļ iekļauts SIA Lursoft un Dienas Biznesa veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Tiesa, pērn apgrozījums samazinājies līdz 493 tūkst. eiro. Vidēji gadā Koka ziemas dārzi īsteno 20 individuālus pasūtījumus, projektējot un būvējot ziemas dārzus, kuros var izbaudīt visus četrus gadalaikus cilvēkam komfortablā gaisa temperatūrā, kā arī verandas, dažādas koka un stikla konstrukcijas, terases, pergolas, lapenes, kā arī interjera priekšmetus. «Esam stingri pieturējušies pie vadlīnijām, ka piedāvājam tikai individuālus risinājumus, nevis tipveida būves. Gadu gaitā kļūst vairāk cilvēku, kas to saprot un vēlas ar mums sadarboties, līdz ar to palielinās arī apgrozījums un padarīto darbu apjoms,» skaidro SIA Koka ziemas dārzi īpašnieks Normunds Guļajevskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Jaunie izvēlas minimālismu

Laura Mazbērziņa, 31.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Glass & Wood Latvijas būvniecības biznesā ieņem stabilu un ekskluzīvu tirgus spēlētāja vietu. Uzņēmums ne tikai projektē ēkas, bet arī tās ražo un būvē

«Progresējot ekonomiskai izaugsmei, mēs novērojam, ka pie mums nāk gados jauni cilvēki, kuri vēlas modernisma tipa ēku ar vieglām konstrukcijām un ar izteiktām līnijām. Šobrīd un nākotnē arvien spilgtāk iezīmēsies minimālisms,» uz novērotajām tendencēm norāda Glass & Wood īpašnieks Jānis Garančs.

Vienas pieturas uzņēmums

Uzņēmums SIA Glass & Wood Latvijas mājokļu projektēšanas un būvniecības tirgū darbojas jau kopš 2003. gada. «Biznesa ideja radās brīdī, kad vēlējos izveidot savas ģimenes māju. Man svarīgi, lai mājoklis ir būvēts no ekoloģiskiem būv-materiāliem un tam ir augsta kvalitāte. Pētot tirgus situāciju, secināju, ka tirgū šī bija brīva niša, tāpēc es nolēmu pats izveidot produktu, kas ir ekskluzīvs, ar pievienoto vērtību,» pastāstīja uzņēmuma dibinātājs un vadītājs Jānis Garančs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Nedēļas nogalē notiks Baltijas vadošā būvniecības industrijas izstāde Māja I 2019

Žanete Hāka, 12.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 14. līdz 17. martam starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā notiks Baltijas vadošā būvniecības industrijas izstāde «Māja I 2019», kurā būs aplūkojamas jaunākās būvniecības tehnoloģijas un risinājumi, informē starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Izstādē būs aplūkojami būvinstrumenti un būvtehnika, būvmateriāli, apkures sistēmas, santehnikas ierīces, kā arī teritoriju labiekārtošanas un interjera risinājumi.

Izstādē varēs iepazīties ar jaunākajiem būvmateriāliem un tendencēm būvniecībā – sākot no betonēšanas palīgmateriāliem un ēku būvniecības no dabīgiem materiāliem līdz pat cementa-skaidu apdares plāksnēm ventilējamām fasādēm un modernai izolācijas ieklāšanas sistēmai. Plašā klāstā būs arī apdares materiāli – dažādu veidu iekšdurvis un ārdurvis, bīdāmo durvju sistēmas, vinila un koka grīdas, dažādi koka, mākslīgā akmens un stikla elementi gan iekšējai apdarei, gan elegantām māju fasādēm. Mājokļa iekārtošanai varēs atrast kā klasiskus, tā arī šobrīd aktuālus interjera elementus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neraugoties uz opozīcijas iebildumiem, Jūrmalas dome tomēr plāno par 38 935 eiro izsolīt namiņu, kurā savulaik vasarās uzturējušies dzejnieki Rainis un Aspazija.

Jūrmalas domes komitejās šis jautājums opozīcijas deputātu iebildumu dēļ tika skatīts vairākkārt. Tomēr, kā pastāstīja opozīcijas pārstāvis, deputāts Andris Čuda (VL-TB/LNNK), koalīcijas deputātu viedoklis un argumenti neesot mainījušies un arī aizvadītajā nedēļā notikušajā Izglītības un kultūras jautājumu komitejā domnieku pārsvars atbalstījis ideju par Salacas ielā 4 esošā īpašuma izsoli.

«Es uzskatu, ka uz šo īpašumu nav jāskatās kā uz dzīvokli, bet gan jāsaglabā tas publiskai pieejamībai. Neviens no šiem argumentiem netika komentēts un viņi vienkārši klusējot nobalsoja par izsoli,» apgalvoja Čuda.

Viņu satraucot arī tas, ka pēc izsoles tas kļūs par privātīpašumu un pašvaldība neplāno uzlikt par pienākumu jaunajam īpašniekam izvietot kādu informatīvu plāksni par ēkas vēsturi vai ko līdzīgu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Kas tev jāzina

Kas Tev jāzina 11. jūnijā

Dienas Bizness, 11.06.2014

Latvijā.

Latvijas balzams ar VID vienojies par iespēju izmantot atlikto nodokļu maksājumu 3,8 miljonu eiro apmērā

AS Latvijas balzams (LB) vienojies ar Valsts ieņēmumu dienestu (VID) par iespēju izmantot atlikto nodokļu maksājumu 3, 83 miljonu eiro apmērā, ko veido PVN un akcīzes nodoklis, NASDAQ OMX Riga ziņo uzņēmums. Lasīt tālāk...

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ieguldot piecus miljonus, Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca cer mainīt biznesa virzienu. Stikloto konstrukciju ražotājas SIA Aile grupa nostiprinās Vācijā. Obicon verandas tēmē uz Rietumeiropas tirgu.

Neskatoties uz to, ka Latvijas IT risinājumos tiek investēti miljoni, iestāžu IT sistēmas joprojām savstarpēji nekomunicē un cilvēks ir spiests turpināt ierēdņiem pierādīt, ka nav kamielis - par Latvijas valsts IT risinājumu problēmām vairāk lasiet šodienas laikrakstā Dienas Bizness, kā arī sadaļā Dienas Biznesa viedoklis.

Šīs un citas šodien aktuālākās un svarīgākās ziņas skatiet galerijā augstāk!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēkas nosēšanās sagādā tās īpašniekiem patiesas galvas sāpes, jo grunts stabilizēšanai parasti ir nepieciešami dārgi rakšanas un celtniecības darbi. Par laimi jau 40 gadus tiek izmantota unikālā URETEK tehnoloģija, kas dod iespēju tikai dažu stundu laikā pacelt iepriekšējā stāvoklī un nostabilizēt, piemēram, nosēdušos ēku un tiltu, vai aizpildīt ceļa zemes klātnē radušos tukšumus.

Kad 1211. gada vasarā bīskaps Alberts lika stūrakmeni Rīgas Doma baznīcai, visticamāk, viņš pat nevarēja iedomāties, ka viens no lielākajiem Baltijas dievnamiem var, nedaudz pārspīlēti izsakoties, sākt grimt ellē.

Diemžēl tieši tā notika, un Rīgas Doma baznīcai, kas pārdzīvojusi desmitiem karu, par liktenīgu kļuva gruntsūdeņu līmeņa krišanās Rīgas pilsētas teritorijā. Līdzīgi kā daudzas citas Rīgas vēsturiskās ēkas, arī Doma baznīca ir balstīta uz ozolkoka pāļiem, kas pirms daudziem gadu simtiem tika iedzīti Daugavas krastā.

Pēdējos gadu desmitos ir vērojama gruntsūdens līmeņa pazemināšanās, ko daļēji izraisījusi uz Daugavas uzbūvētā Rīgas hidroelektrostacija. Kamēr koka pāļi atradās ūdenī, viss bija kārtībā, taču, pazeminoties ūdens līmenim, pāļiem sāka piekļūt gaiss, kā rezultātā tie sāka trūdēt. Par dievnama nosēšanos liecināja daudzās plaisas, kas parādījās ēkas sienās, un apjomīgu renovācijas darbu nepieciešamības rašanās bija tikai laika jautājums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien, 30.septembrī ekspluatācijā nodots atjaunotais un restaurētais Jāņa Akuratera muzejs, Ojāra Vācieša ielā 6A, Rīgā, informē VAS Valsts nekustamie īpašumi (VNĪ).

VNĪ īstenotā projekta ietvaros Jāņa Akuratera muzeja ēkai, kas ir valsts nozīmes arhitektūras piemineklis, tika veikta jumta seguma nomaiņa ar jauniem betona dakstiņiem, pietuvinot jumta seguma izskatu vēsturiskā jumta izskatam, izveidots apmeklētājiem pielāgots muzeja ieejas mezgls, veikta interjera detaļu atjaunošana pēc oriģinālajiem paraugiem, tajā skaitā, muzejā iebūvēto būvgaldniecības izstrādājumu restaurācija. Muzeja atjaunošanas un restaurācijas darbu laikā, ēkā ogļu apkures sistēma nomainīta uz gāzes apkures sistēmu, restaurēts un atjaunots kamīns un krāsnis, labiekārtota muzeja teritorija un veikta verandas un terases restaurācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēka darba dzīves ritms uzņem aizvien straujāku tempu un prasa daudz lielāku enerģijas patēriņu, nekā tas bija pirms 20 gadiem. Tādēļ pieaug nozīme tai dzīves telpai, kurā mēs pavadām laiku vienatnē vai kopā ar saviem tuvajiem, šajā harmoniskajā vidē uzkrājot spēkus nākamajām dzīves uzvarām. Katrs savu īpašo mājokli saredz savādāku, taču pamata vērtības ir līdzīgas - komforts, kvalitāte un ilgtspējīgs risinājums, kas ļauj māju sajūtu baudīt paaudzēs, tādējādi veidojot tieši savu īpašo identitāti. Tāpēc ir svarīgi izdarīt pārdomātu izvēli brīdī, kad tiek likti pamati šai videi – vai mēs vēlamies ātru un lētu, vai tomēr pārdomātu un ilgtermiņā vērstu mājokli.

Uzņēmums Glass & Wood, kurš Latvijas mājokļu projektēšanas un būvniecības tirgū darbojas jau 14 gadus, ir šī uzņēmuma dibinātāja un vadītāja Jāņa Garanča atbilde uz šo jautājumu pašam sev, kad viņš domāja, kādu vēlas izveidot savas ģimenes māju. „Mājoklim ir jābūt profesionāli izveidotam, kvalitatīvam un tādam, kas sniedz siltuma sajūtu. Šis ir iemesls, kādēļ tika radīts Glass & Wood, kura pamatvērtības un darbus raksturo trīs vārdi – kvalitāte, dabiskums un autentiskums,” pauž J. Garančs.

Komentāri

Pievienot komentāru