Alus darītava Aldaris ieguldījusi 150 000 eiro Zelta alus zīmola attīstībā.
Turpmāk Zelta alu tirgos ne tikai 0,5l stikla pudelēs, bet arī pintes skārdeņu iepakojumā. «Zelta alus attīstības process bija ilgstošs, tika veikti vairāki apjomīgi pētījumi, lai precīzāk izprastu patērētāju vajadzības un gaidas,» saka Aldara valdes loceklis Uģis Mihņevičs.
Jaunajam Zelta alum martā plānota arī plaša mārketinga atbalsta kampaņa. «Mūsu mērķis ir palielināt Zelta zīmola tirgus daļu vidējās cenu kategorijas (mainstream) alus segmentā,» norāda U.Mihņevičs.
Šobrīd Zelta alus aizņem aptuveni 15% no vidējās cenu kategorijas alus segmenta, informē Aldaris.
Jautāts, kur Zelta alus tiks ražots, alus darītāja pārstāvis Oskars Fīrmanis biznesa portālam db.lv atbildēja: «Ņemot vērā līdzšinējo praksi un jauno stratēģiju, jaunais Zelta alus skārdenes iepakojumā, pēc Aldarī izstrādātās receptūras un stingrā uzraudzībā, tiks pildīts citos Carlsberg Grupas meitas uzņēmumos Baltijā.»