Zemo izmaksu lidsabiedrība Wizz Air svin savu 11. gadadienu, un Varšavā, klātsesot mediju pārstāvjiem, paziņoja par savu atsvaidzināto zīmolu un lidmašīnu krāsojumu.

2003. gada septembrī dibinātās Wizz Air pirmais lidojums notika no Katovices Polijā 2004. gada 19. maijā, un galvenais mērķis tobrīd bija izveidot zemo cenu aviosabiedrību, kas darbojas no Centrāleiropas un Austrumeiropas.

Kā pasākumā Varšavā norādīja aviokompānijas vadītājs Jozsefs Varadi, sākotnēji uzdevums bija demokratizēt avioceļošanu, būt šokējošiem, lai izceltos citu vidū. Šobrīd tirgus ir mainījies, arī klienti un konkurenti ir citādi, bet tas ir pamudinājums virzīties uz priekšu. Jaunās pārmaiņas skārušas ne tikai lidmašīnu dizainu, bet arī apkalpojošā personāla formas tērpus un aviokompānijas žurnālu, interneta vietnes. Pārmaiņu īstenošana aizņems vēl vairākus gadus. Runājot par ieguldītajām investīcijām, J. Varadi gan bija izvairīgs, sakot, ka ne viss, kas redzams, maksā naudu.

11 gados aviosabiedrība ir pārvadājusi 90 miljonus pasažieru, izaugusi līdz 59 lidmašīnām ar vairāk nekā 380 maršrutiem 38 valstīs.

Wizz Air lidojumiem izmanto Airbus A320 parku un piedāvā lidojumus vairāk nekā 380 maršrutos no 21 bāzes, savienojot 112 galamērķus 38 valstīs. Wizz Air akcijas tiek kotētas Londonas fondu biržā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra