Hyundai Rotem šīs nedēļas sākumā izplatītīja informāciju, kurā tika pausts pārsteigums par lielo cenu atšķirību Hyundai un Stadler piedāvājumos jaunu vilcienu iepirkumam Latvijā, jo iepriekš citos konkursos novērota daudz mazāka cenu atšķirība. Stadler gan uzsver, ka nekad iepriekš abas kompānijas nav iesniegušas piedāvājumus vienā konkursā.

«Esam ievērojuši, ka mūsu konkurents Hyundai ir uzsācis kampaņu medijos, mēģinot ietekmēt lēmumu pieņemšanas procesu AS Pasažieru vilciens izsludinātajā konkursā. Savā paziņojumā medijiem (07.05.2014) viņi apgalvo, ka iepriekšējos konkursos cenu starpība Stadler un Hyundai piedāvājumos bija tikai daži procenti. Vēlamies uzsvērt, ka ne Eiropā, ne kādā citā pasaules daļā nav bijis tāds konkurss, kurā Stadler un Hyundai būtu vienlaicīgi iesnieguši savus piedāvājumus,» savā paziņojumā medijiem pauž Stadler pārstāvji.

Stadler
uzsver, ka ražo vilcienus, kuri pierādījuši savu darbību valstīs ar platsliežu dzelzceļu tīklu un bargiem klimatiskajiem apstākļiem, tajā skaitā Igaunijā, Somijā un Baltkrievijā. Visās šajās valstīs FLIRT vilcienu kopskaits sasniedz 81. Ja pieskaita arī normāla platuma FLIRT vilcienus, tad kopā līdz šim Stadler ir pārdevis 951 vilcienu, un tas ir kvalitātes uzticamības apliecinājums.

Jau ziņots, ka viens no Hyundai Rotem pārstāvjiem Latvijā - Māris Gavars - nedēļas sākumā nāca klajā ar informāciju, ka Hyundai Rotem piedāvājums AS Pasažieru vilciens iepirkumā ir vismaz par 143 miljoniem eiro izdevīgāks nekā Stadler Bussnang AG.

Tikmēr Hyundai Rotem pārstāvis Hvans Džī (Hwan Jee) esot izbrīnīts par cenu starpību, norādot, ka pēc publiski pieejamās informācijas var lēst, ka Stadler piedāvātie vilcieni Latvijai ir par 30% dārgāki nekā Igaunijā. «Līdzīgos konkursos pasaulē līdz šim Hyundai Rotem un Stadler cenu piedāvājuma starpība ir bijusi neliela, dažu procentu robežās, ko gaidījām arī šoreiz,» tā Hvans Džī.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra