Tehnoloģijas

Apple nākamgad varētu sākt tirgot televizorus

Žanete Hāka, 22.10.2013

Jaunākais izdevums

Nākamā gada ceturtajā ceturksnī ASV tehnoloģiju kompānija Apple visdrīzāk sāks pārdot augstas izšķirtspējas televizorus ar 65 un 55 collu ekrānu, aģentūrai Bloomberg sacījis Advanced Research Japan Co analītiķis Masahiko Išino.

Kompānija patlaban lemj par specifikācijām un modeļi visdrīzāk būs bez rāmja.

Starp Apple piegādātājiem varētu būt LG Display Co, Samsung Electronics Co un Cornings Inc, un jauno TV cena varētu svārstīties no 1500-2500 dolāriem. LG Display varētu piegādāt vairāk nekā 70% no šķidro kristālu displejiem, Samsung varētu ražot attēla apstrādes detaļas, bet Cornings Gorilla Glass 3 varētu tikt izmantots kā ekrāns. Savukārt ierīču samontēšanai tiks nolīgts Foxconn Technology Group.

Samsung un LG Electronics šogad jau ir laiduši pārdošanā 65 un 55 collu augstas izšķirtspējas televizorus.

Db.lv jau pirms vairākiem gadiem rakstīja, ka pirms savas nāves Apple līdzdibinātājs Stīvs Džobss esot savam biogrāfam Valteram Aizaksonam (Walter Isaacson) izteicies, ka «beidzot sapratis», kā izstrādāt TV ar vienkāršu interfeisu, kurš varētu mijiedarboties ar citām kompānijas ražotām ierīcēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Canon mini printera Selphy jaunākā versija kļuvusi draudzīgāka Apple un Windows 8 lietotājiem, bet būtiskas inovācijas nav nesusi, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Rūpīgi pavērojot elektropreču veikalu plauktus, var viegli pamanīt zīmīgu tendenci – ierīcēm patīk uzsūkt citai citas funkcijas, un šauras specializācijas tehnika šodien ir retums. Televizors amatu apvienošanas kārtībā ir interneta pārlūks, telefons piesakās uz naudas maka pienākumiem, un pat ledusskapjos sāk parādīties TV ekrāni. Par tādām daudzfunkcionālām ierīcēm kā «viss vienā» printeriem un virtuves kombainiem vispār nav vērts runāt. Uz šī fona Canon Selphy CP910 miniatūrais foto printeris izskatās kā bārenītis. Lai arī pat tajā apvienotas divas funkcijas – drukāšana un skenēšana, «selfijs» tomēr ir šauri specializēts fotogrāfiju izgatavošanas un nolasīšanas rīks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieaugot mobilā satura patēriņam, tehnoloģiju uzņēmums "Samsung" radījis jaunus TV modeļus, kas izceļas ne tikai ar dizainu, bet arī iespējām savienoties ar telefonu un sociālajiem tīkliem – "Serif" un "Sero".

"Viedtālruņu lietotāji ir pieraduši, ka ar mobilo ierīci var ērti mainīt ekrāna novietojumu no vertikāla uz horizontālu un otrādi, piemēram, pārslēdzoties no "TikTok" video uz seriālu "Netflix". Droši vien nav diskusiju par to, ka filmas un seriālus ir ērtāk skatīties uz lielāka ekrāna, bet dažkārt ir arī kāds "TikTok" video, kas jāredz visiem ģimenes locekļiem," stāsta "Samsung Electronics Baltics" sadzīves elektronikas biznesa direktors Baltijā Sergejs Kostjučenko.

"Sero" televizora modelis izceļas ar to, ka tā ekrānu ir iespējams vienkārši pagriezt vertikāli – tas ļauj ērti skatīt jebkuru fotogrāfiju vai video no sava viedtālruņa tieši uz TV ekrāna, turklāt televizors pats saprot satura orientāciju un tai pielāgojas. "Sero" nosaukums nav radies netīšām – korejiešu valodā tas nozīmē "vertikāli", atsaucoties uz jaunā modeļa izteiksmīgāko iezīmi.

Komentāri

Pievienot komentāru