Cido grupas apgrozījums pieaudzis līdz 49 miljoniem eiro

Autors: Rūta Lapiņa
2017. gada 15. decembris plkst. 10:29

Dzērienu ražotāja SIA «Cido grupa» apgrozījums šogad pirmajos trīs ceturkšņos ir pieaudzis līdz 49 miljoniem eiro, kas ir par 4% vairāk, salīdzinot ar pērnā gada tādu pašu periodu. Uzņēmums pēdējos gados uzrāda labākos finanšu rādītājus tā vēsturē, informē SIA «Cido Grupa» pārstāve Inese Lielpinka.

«Mēs esam Latvijas veiksmes stāsts un varam lepoties ar mūsu sasniegumiem tepat reģionā un pasaulē, ko ar mērķtiecīgu darbu uzlabojam katru nākamo gadu. Vēlos uzsvērt, ka esam vienīgais sulu lielražotājs valstī ar ražotni tepat Latvijā. Globālo izaicinājumu laikmetā esam spējuši uzlabot ražotnes konkurētspēju un nostiprināt tās pozīcijas, kļūstot par vienu no flagmaņiem pārtikas ražošanā,» darbības rezultātus komentē SIA «Cido grupa» ģenerāldirektors Marijus Kirstukas.

Pateicoties mērķtiecīgam darbam vietējā un eksporta tirgos, uzņēmums turpina pakāpenisku izaugsmi – pērn «Cido grupa» gada apgrozījums pieauga par aptuveni 9%, sasniedzot uzņēmuma vēsturē lielāko apgrozījumu – 58,3 miljonus eiro.

Pērn «Cido grupa» investēja kopumā 700 tūkst. eiro. Lielākie investīciju projekti bija saistīti ar ražotnes sagatavošanu «Pepsico» produktu licencētai ražošanai, kas tika uzsākta 2015. gada rudenī. uzņēmumā atzīmē, ka «Pepsico» produktu ražošana Baltijas tirgum ir viens no pēdējo gadu lielākajiem izaicinājumiem, bet vienlaikus tas ir bijis labs atspēriena punkts vēl straujākai uzņēmuma izaugsmei apstākļos, kad reģionā samazinās patēriņš iedzīvotāju skaita smazināšanās dēļ.

Uzņēmums ir starp lielākajiem pārtikas produktu eksportētājiem Latvijā un aptuveni 20% tā apgrozījuma veido eksports uz vairāk nekā 20 valstīm. Šogad uzsākts apgūt jaunu pasaules reģionu Ziemeļāfriku - uz tās valsti Lībiju tiek eksportētas Latvijā ražotās sulas ar «Cido» zīmolu. Pieprasījums ir pēc sulām ar savā ziņā unikālām garšām, piemēram, granātābolu, mango, dzērveņu, tomātu ar jūras sāli, kā arī standarta top garšām – apelsīnu, ābolu, greipfrūtu. Šajā gadā uzsākts eksports uz Kazahstānu, kur tiek veiktas alu zīmolu «Lielvārdes» un «Lāčplēsis» piegādes.

Bezalkoholisko dzērienu segmentā arvien lielāku nozīmi ieņem veselīguma faktors. Šī tendence ir kļuvusi par svarīgu kritēriju ražotājiem, ieviešot tirgū jaunus produktus. Ņemot vērā tendences Eiropā un pasaulē, veselīgums būs svarīgs arguments pircējiem dabīgā minerālūdens «Mangaļi» produktu izvēlē arī turpmāk.

SIA «Cido grupa» produktu portfelī ietilpst gan sulas, nektāri un sulu dzērieni, gan dabīgais minerālūdens un dzeramais ūdens, gan alus.

SIA «Cido grupa» kapitāla daļu īpašnieks ir Dānijas akciju sabiedrība «Royal Unibrew». 2016.gadu «Cido grupa» noslēdza ar 58,3 miljonu eiro lielu apgrozījumu, apliecinot, ka uzņēmums ir viens no lielākajiem pārtikas ražotājiem Latvijā.