Transports un loģistika

Gefco izstrādājis paplašinātās realitātes aplikāciju piegādes ķēdes produktivitātes palielināšanai

Žanete Hāka, 23.10.2019

Jaunākais izdevums

Loģistikas pakalpojumu nodrošinātājs rūpnieciskās loģistikas jomā «Gefco» sācis sadarbību ar inovatīvo risinājumu aģentūru «ArtiShock», lai izstrādātu jaunu paplašinātās realitātes (AR) aplikāciju.

Jauno risinājumu, kas nosaukts par «Gefco Enterprise AR», izmantos «Gefco» Kravu pārvadājumu nodaļa, lai paaugstinātu kvalitātes kontroli un palielinātu produktivitāti auksto piegādes ķēžu iepakošanas procesā.

«Gefco Enterprise AR» tiek izmantota savienojumā ar «Microsoft HoloLens» ierīci, kas sniedz iespēju «Gefco» noliktavu darbiniekiem mijiedarboties ar informāciju digitālajā telpā, piemēram, lietotāja rokasgrāmatu un darba protokoliem. Aplikācija ir izstrādāta pēc īpaša pasūtījuma, lai uzlabotu kvalitātes kontroli un būtiski ietaupītu laiku iepakošanas procesā, īpaši kritiskiem medicīnas sūtījumiem.

Aplikācija tika izstrādāta nepilna gada laikā sadarbībā ar «Gefco» ilgtermiņa partneri, Nīderlandē bāzēto pilna servisa paplašinātās realitātes uzņēmumu «ArtiShock», ar kuru sadarbības projektu vadīja «Gefco» Loģistikas attīstības direktors Omārs Van Gīsts (Omar van Geest). Ideja par šādas aplikācijas izveidi radās «Gefco» Inovāciju rūpnīcā, uzņēmuma iekšējā biznesa inkubatorā, kas identificē un veicina inovatīvas idejas, kuras var pārvērst reālos risinājumos uzņēmējdarbības attīstībai.

«Gefco Enterprise AR» jau ir veiksmīgi īstenojis pilota projektu «Gefco» Šipholas (Schiphol) noliktavā, kura rezultātā produktivitāte palielinājās par 50% un tika sasniegti vairāki netieši ieguvumi, tostarp samazināts laika patēriņš, kas nepieciešams darbinieku apmācībām. Pēc pilotprojekta īstenošanas, «Gefco» plāno ieviest jauno AR risinājumu savā globālajā tīklā un biznesa līnijās, lai izpētītu citus tehnoloģiskos pielietojumus, kas veicinātu efektivitāti un kvalitāti klientiem visās nozarēs, īpaši automobiļu nozares klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikā jābūt elastīgam un jāpiedāvā tirgus pieprasījumam atbilstoši un efektīvi piegāžu risinājumi

To sarunā ar Dienas Biznesu norāda Gefco Baltic valdes locekle Oksana Jakovļeva, kura ir studējusi gan angļu un vācu valodu Kijevas Pedagoģijas institūtā, gan biznesa vadību un starptautiskās attiecības Vācijā un darbojas loģistikas biznesā vairāk nekā 20 gadus.

Fragments no intervijas, kas publicēta 17. jūlija laikrakstā Dienas Bizness:

Ja varam sākt ar humoru – vai iepriekšējais kompānijas vadītājs lietuvietis Martins Keršis kaut ko «savārīja», ka tika nomainīts, vai tā bija regulāra darbinieku rotācija?

Gefco ir programma, kas paredz tāda kā talantu fonda rotāciju no vienas valsts uz otru, no viena amata uz otru, un Martins tagad ir atbildīgs par Gefco 2PL (red. piez. ‒ transporta pakalpojumu nodošana ārpakalpojumā) biznesu. Kaut arī Gefco stratēģija paredz salīdzinoši mazu pamatlīdzekļu esamību, mums joprojām pieder dažādi aktīvi. Gefco ir lielākais automašīnu pārvadāšanai domāto dzelzceļa vagonu īpašnieks Eiropā. Mums ir vairāk nekā 3500 vagonu, mums ir arī automašīnas, un Martina uzdevums ir attīstīt šo biznesu, padarot to efektīvāku. Tādējādi viņam tas bija paaugstinājums, bet man pēc piecu gadu darba Gefco ģenerāldirektores amatā Ukrainā tika piedāvāts izmēģināt pieredzi starptautiskajā arēnā un pārcelties uz Baltiju, kur strādāju kopš šā gada marta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

GEFCO izstrādā «figitālos» risinājumus

Lelde Petrāne, 30.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas jomā strādājošā «GEFCO Grupa» paziņojusi par divu «figitālo» risinājumu izstrādi (eng: phygital (physical and digital), kas ir fizisko un digitālo tehnoloģiju risinājumu apvienojums.

«Chronotruck», kuru nesen iegādājās «GEFCO», ir autopārvadājumu digitālā tirdzniecības platforma, kas atvieglo piegāžu veikšanu kravu piegādātājiem un pārvadātājiem, izmantojot īpašus (robustus) algoritmus, kas saskaņo pieprasījumu ar pieejamo piegādes risinājumu. Savukārt, «Moveecar» ir digitāla platforma, ko ir izveidojuši «GEFCO» un kompānijas ārējie IT eksperti. Tā sniedz iespēju transporta, autobūves un līdzīgu nozaru klientiem nodrošināt transportlīdzekļu loģistiku to dzīves ciklā.

«Digitālā patērētāja uzvedība ir redzami ietekmējusi mūsu stratēģiju, kā mēs apkalpojam klientus bizness-biznesam (B2B) un bizness-biznesam-patērētājam (B2B2C) segmentos,» norāda Emanuels Arnauds, «GEFCO» pārdošanas un mārketinga viceprezidents. «Mēs esam apvienojuši sava fiziskā tīkla zināšanas un digitālās prasmes, lai būtu celmlauži jauniem «figitāliem» pakalpojumiem. «Chronotruck» un «Moveecar» izmanto mākslīgo intelektu, mašīnmācīšanos un jaudīgus algoritmus, lai uzlabotu klientu pieredzi.»

Komentāri

Pievienot komentāru