Jaunākais izdevums

Viļņā šā gada otrajā pusē paredzēts sākt Lietuvas galvaspilsētā jau otrā tirdzniecības centra "Akropolis" būvniecību, un projektā plānots investēt 250 miljonus eiro.

Plānots, ka jaunais tirdzniecības centrs tiks atvērts apmeklētājiem 2023.gada otrajā pusē, informēja kompānija "Akropolis Group".

Tirdzniecības centrā būs ne tikai tirdzniecības vietas, bet arī koncertzāle ar 2500 vietām un kinoteātris. Līdzās tirdzniecības centram tiks uzbūvēta biroju ēka un daudzstāvu autostāvvieta.

Par vēl 16 miljoniem eiro paredzēts rekonstruēt ielas un citu infrastruktūru tirdzniecības centra apkārtnē.

Jaunais tirdzniecības centrs tiks celts elektromašīnu rūpnīcas "Velga" bijušajā teritorijā. Zemi "Akropolis Group" no valsts par 11,7 miljoniem eiro nopirka pirms 15 gadiem, taču tirdzniecības centra būvniecību aizkavēja krīze.

Pirmais iepirkšanās centrs "Akropolis" Viļņā tika atklāts 2008.gadā, vēlāk šādi centri tika atvērti arī Kauņā, Klaipēdā un Šauļos. Pagājušajā gadā tirdzniecības centrs "Akropole" tika atklāts arī Rīgā.

"Akropolis Group" ietilpst Lietuvas holdingā "Vilniaus prekyba', kurā ir arī mazumtirdzniecības grupa "Maxima grupe", aptieku tīkls "Euroapotheca" un būvniecības un mājas preču veikalu tīkls "Ermitažas".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas restorānu ķēde Grill London Rīgā vēlas atvērt piecus šī zīmola un divus Paslēptās receptes restorānus

«Viss atkarīgs no tā, kā cilvēki Rīgā reaģēs. Pirmie mēneši rāda, ka latviešiem patīk mūsu koncepcija, mums ir daudz klientu. Taču mēs esam elastīgi un nekad neskatāmies tālu nākotnē. Darām visu soli pa solim un atveram vienu restorānu pēc otra,» saka Andrjus Bakans (Andrius Bakanas), Grill London mārketinga vadītājs. Investīcijas abu restorānu atvēršanā ir 600 tūkstoši eiro.

Kopumā uzņēmumu grupai ir 20 restorāni Lietuvā un Latvijā. Visvairāk ir Grill London, kas kopā ar Rīgas restorānu sasniedz 14. Grupā ietilpst arī Paslepti receptai, Āzijas ēdienu restorāns Režisierius, Dinner Map un konditoreja Jo Malonė by Režisierius. Pagaidām Latvijā uzņēmējam nav plāna atvērt citus savu zīmolu restorānus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Vācijas kompānija Deka par 156 miljoniem eiro iegādājusies biroju kompleksu Viļņā

LETA, 11.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norvēģijas nekustamo īpašumu attīstītājs «Schage Real Estate» biroju kompleksu «Quadrum» Viļņā par 156,1 miljonu eiro pārdevis Vācijas kompānijai «Deka Immobilien», kurai Lietuvā pieder divi iepirkšanās centri.

Darījumu pabeigt plānots divu mēnešu laikā. Tā pabeigšanai nepieciešams Lietuvas Konkurences padomes apstiprinājums, paziņoja starptautiskā īpašuma konsultāciju kompānija «Newsec», kas darījumā konsultēja «Schage». Tas ir visu laiku lielākais biroju ēkas pārdošanas darījums Baltijas valstīs, piebilda konsultants.

«Quadrum» ir viens no lielākajiem biroju kompleksiem Baltijas valstīs. Komplekss uzbūvēts 2016.-2019.gadā. Tajā ir trīs «A+» klases biroju ēkas ar kopējo iznomājamo platību 44 000 kvadrātmetru, kā arī trīs līmeņu pazemes autostāvvieta 700 automašīnām.

«Schage Real Estate» investīcijas kompleksā, kura kopējā platība sasniedz 70 000 kvadrātmetru tiek lēstas 130 miljonu eiro apmērā. «Quadrum» ir pirmā biroju ēka, kuru Lietuvā iegādājas «Deka Immobilien». Kompānija 2007.gadā iegādājās Viļņas lielveikalu «BIG», bet 2008.gadā - Kauņas lielveikalu «Akropolis».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 28. oktobra iepirkšanās un izklaides centru «Akropole» vadīs Zane Kaktiņa.

Z. Kaktiņas uzdevums būs turpināt veicināt «Akropoles» atpazīstamību gan vietējā, gan Baltijas tirgū un nostiprināt iepirkšanās un izklaides centra pozīcijas Baltijā.

«Tas ir lielākais izaicinājums manā karjerā, tāpēc motivācija paveikt labāko ir divkārša. Ideju attiecībā uz iepirkšanās un izklaides centra «Akropole» attīstību ir daudz, tomēr jau šobrīd varu teikt, ka mans darbs lielākoties būs koncentrēts uz klientiem, to vajadzību un vēlmju apmierināšanu, kā arī veiksmīgu sadarbību ar partneriem un nomniekiem. Uzskatu, ka iepirkšanās centra «Akropole» lielākais trumpis ir daudzveidīgais un atšķirīgais veikalu zīmolu klāsts, izklaides iespēju piedāvājums, kā arī biroju ēka, kas ir lielākais Biznesa centrs Latvijā, kas savienots ar iepirkšanās centru,» norāda Z. Kaktiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajai uzņēmumu grupai "Civinity", kas sniedz nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pakalpojumus Baltijas valstīs, mainīta vadība, informē uzņēmuma pārstāvji.

Grupas izpilddirektores un valdes priekšsēdētājas amatā ievēlēta Raimonda Kižiene. Uzņēmumu grupas jaunajā valdē darbu sāk arī finanšu direktors Gabrielius Morkūnas un galvenā zīmola un personāla vadītāja Erika Sirutytīte.

"Izaicinājumu laiks ir arī iespēju laiks, tāpēc šodien efektīva uzņēmuma vadība ir jo svarīgāka kā jebkad. Raimondai līdzšinējā darbība ir pierādījums izcilai veiktspējai mainīgos tirgus apstākļos, kā arī viņai ir ilggadēja darba pieredze Baltijas valstīs un skaidra izpratne par to, ko sagaida privātie un korporatīvie klienti," komentē Deividas Jacka, "Civinity" uzraudzības padomes priekšsēdētājs.

Jaunieceltajā valdē ir četri locekļi: Raimonda Kižiene, Gabrielius Morkūnas, Erika Sirutute, kā arī Giedrius Eidimtas, kurš turpina pildīt valdes locekļa pienākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Tirdzniecības centri Latvijā konkurē pietiekami sīvi

LETA, 18.02.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī Latvijā starp visām Baltijas valstīm ir vismazākais tirdzniecības centru kvadrātmetru īpatsvars uz vienu iedzīvotāju, konkurence starp tirdzniecības centriem ir pietiekami intensīva, atzina tirdzniecības centra "Akropole" vadītāja Zane Kaktiņa.

Viņa norādīja, ka vidējais tirdzniecības centru kvadrātmetru īpatsvars uz vienu iedzīvotāju Lietuvā ir 1,15 kvadrātmetri, Igaunijā - 1,19, bet Latvijā - 1,07 kvadrātmetri.

"Tās, protams, nav grandiozas atšķirības, bet tā vai citādāk Latvijā kvadrātmetru skaits uz vienu iedzīvotāju ir zemākais starp kaimiņvalstīm. Taču tas nemaina faktu, ka konkurence Latvijā starp tirdzniecības centriem ir pietiekami intensīva," sacīja Kaktiņa.

Viņa uzsvēra - konkurence un konkurences attīstība ir vislabākais dzinējspēks, kas liek uzņēmumiem kļūt arvien labākiem un nodrošināt saviem pircējiem vislabāko iepirkšanās pieredzi. "Jo sīvāka ir konkurence, jo kopumā nozare attīstās arvien labāk un straujāk. Tādēļ savā nozarē man ir jānovēl godīga un laba konkurence, kas liek attīstīties," pauda Kaktiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru