Jauns pienesums darba vāģu saimniecībā 

Kopš pērnā gada vidus vieglā komerctransporta apcirkņus ir papildinājuši vairāki nozīmīgi modeļi, kas aktuāli arī vietējiem iekšzemes un starpvalstu pārvadājumiem, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Aldis Zelmenis, 18.6.2015
1/3

Renault Trafic

Foto: Publicitātes

Ford, Renault, Citroen, Fiat, Peugeot, Mercedes, Volkswagen – citiem vārdiem sakot, ikviens zīmols, kas vairāku gadu garumā ir pazīstams arī kā vieglā pasažieru un komerctransporta ražotājs, ir sagatavojis vai drīzumā plāno tirgū piegādāt kādu svarīgu jaunumu. 2014. gadā Ford pilnībā nomainīja visu komerctransporta klāstu, kam galvgalī soļo pilnīgi jauns Ford Transit, savukārt premium klases zīmols Mercedes ir sagatavojis dārgo un elitāro pasažieru modeli Mercedes V Class. Neatpaliekot no saviem kolēģiem, komerctransporta tirgus šogad ir papildināts ar radniecīgajiem Renault Trafic un Opel Vivaro. Patiesības labad jāmin, ka šai kompānijai ir pieskaitāms arī trešais ģimenes loceklis, proti, Nissan Primastar, taču objektīvu un subjektīvu iemeslu dēļ Latvijā var runāt par diviem modeļiem. Nenoniecinot Opel Vivaro iespējas, tomēr potenciālo pircēju puses lielāku uzmanību ir uzjundījis jaunais Trafic, kas vēsturiski allaž ir bijis starp sava segmenta līderiem. Tieši cena ir noteicošais faktors, kas mikromačā ar Vivaro franču modeļa potences padara nedaudz kārdinošākas.

Mazāks patēriņš

Lielākais notikums jaunākās paaudzes Renault Trafic ir t.s. motorizācijas programmas downsizing jeb motoru darba apjoma samazināšana. Turpmāk Renault un arī Opel komerctransporta tirgotājiem nāksies pārliecināt klientus, ka pasažieru vai kravu pārvadājumiem divu litru vietā pietiks ar 1,6 litru tilpuma dīzeļiem. Šo rindu autoram bija iespēja izmēģināt jaunā Trafic pasažiera versiju dCi 115 jeb 115 ZS jaudīgo 1,6 litru biturbo motoru, kam griezes moments sasniegs 300 ņūtonmetrus. Ar tukšu salonu Trafic jaunais dīzeļmotors ir ļoti žiperīgs, nasks un patīkami vadāms mikroautobuss, turklāt pārsteidzoši taupīgs, patērējot vidēji uz 100 kilometriem 6,5 litrus smagās degvielas.

Visu rakstu Jauns pienesums darba vāģu saimniecībā lasiet 18. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

SIA PanCars bizness balstās uz prieka izbraucieniem ar harismātiskajām poļu mašīnām Fiat,...

Piektās paaudzes Renault Espace žilbina ar proporcionālu dizainu, aviolainera stilā iekārtotu salonu...

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen plāno izveidot kopuzņēmumu ar Ķīnas partneri, lai Āzijas...

Uzlabotais Volkswagen Jetta sedans turpina sēdēt uz diviem krēsliem. Primāri tas būs...

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen plāno investēt līdz pat 200 miljoniem dolāru (184,1...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Šorīt neilgi pirms plkst.5 Rīgas centrā, Brīvības un Lāčplēša ielas krustojumā,...

Ozolniekos aiz tilta līdz pat pārbrauktuvei vairāku kilometru garumā tiek atjaunots brauktuves...

Vai tuneļa galā vispār ir redzama gaisma? Par to norūpējušies prāto palsmanieši,...

Viens no šī gada daudzsološākajiem atklājumiem ir kompakto krosoveru saimes jaunpienācējs...

Kā rāda Swedbank dati, salīdzinot ar pagājušā gada pirmo ceturksni, 2015.gada pirmajos...

Šā gada pirmajos piecos mēnešos Latvijā nozagta 421 automašīna, kas ir par...

Maijā salīdzinājumā ar aprīli par 52 % pieaudzis auto vandalisma gadījumu skaits....

Ja ēdienam trūkst vajadzīgās garšas, allaž jāstiepj roka pēc garšvielām. Pēc šādas...

Policija saistībā ar tā dēvētajiem taksometru kariem Rīgā aizvien veic pārbaudes, lai...

Latvijas uzņēmums Drive eO šodien oficiāli prezentēja pašu radīto 1367 ZS elektrisko...