Jūrmalas šosejas malā plāno izvietot reklāmas sienu 

Atlaižu veikalu kompleksa VIA JURMALA Outlet Village būvniecības ietvaros plānots uzstādīt reklāmas iekārtu, kas būs 380 metrus gara, 3,2 metrus augsta un kā aizsargsiena atdalīs iepirkšanās centru no šosejas Rīga - Jūrmala.

Monta Glumane, 2019. gada 13. augusts plkst. 7:17

Ideja «atdzīvināt» ar reklāmu aizsargmūri gar šoseju pieder projekta galvenajam arhitektam Andrim Bērziņam.

«Domāju, ka nevienam no Eiropas autletiem nav iespēju izveidot iespaidīgu mākslas objektu 20 metru attālumā no lielceļa, pa kuru gadā pārvietojas 13 miljoni automašīnu. Pastāv viedoklis, ka nav iespējams pamanīt detaļas uz plakāta, kas stāv paralēli ceļam, braucot ar ātrumu 90 km stundā, bet mūsu gadījumā tam nav nozīmes. Iedomājieties piecus metrus lielu, melnu PUMA kaķi vai ļoti pazīstamo LEVI’S logotipu, kura platība ir 18 m². Mēneša laikā šosejas «pastāvīgie apmeklētāji» varēs atcerēties visus jaunā tirdzniecības centra zīmolus,» komentē A.Bērziņš.

Neskatoties uz to, ka būvniecība tiks pabeigta novembrī un autleta centra atklāšana paredzēta nākamā gada martā, reklāmas siena sāks darboties jau šoruden. Tai gan vēl jāiziet saskaņošanas process, noskaidroja db.lv.

«Ja sienas īpašnieks nolems uz tās izvietot reklāmas, tad jārīkojas atbilstoši normatīvo aktu prasībām, kas nosaka reklāmas objektu izvietošanas kārtību pie autoceļiem – ar iesniegumu jāvēršas VAS «Latvijas Valsts ceļi». Reklāmas objektu uzstādīšanu gar ceļiem, kā arī kārtību, kādā saskaņojama reklāmas objektu izvietošana, reglamentē MK noteikumi. Līdz šim iesniegumu no konkrētās sienas īpašniekiem neesam saņēmuši,» informēja VAS «Latvijas Valsts ceļi» pārstāve Ieva Niedra.

Savukārt VAS «Ceļu satiksmes drošības direkcija» (CSDD) pārstāvis Rolands Rumba norādīja, ka CSDD nav pētījis šo reklāmas aizsargsienas būvniecības vietu, līdz ar to nevar vērtēt, vai šāda objekta atrašanās lielceļa malā kaut kādā veidā ietekmētu satiksmes drošību.

«Zinām tikai to, ka tai ir jāatbilst MK noteikumiem par reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošanu gar ceļiem, kā arī kārtībai, kādā saskaņojama reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošana. MK noteikumi arī nosaka, ka šādu objektu uzraudzīšana ir VAS «Latvijas Valsts ceļi» kompetencē, līdz ar to mēs nevaram vērtēt to drošumu, jo neviens mūsu speciālists tos klātienē nav redzējis,» komentēja R.Rumba.

Kā jau iepriekš ziņots, VIA JURMALA Outlet Village atlaižu veikalu komplekss tiek būvēts uz šosejas starp Rīgu un Jūrmalu, Pinķu apkārtnē. Autleta centra platība pirmajā posmā ir 15 000 kvadrātmetru. 2020. gadā tiks atvērti aptuveni 70 veikali, vairākas kafejnīcas un restorāni, kā arī bērnu pilsētiņa.

Autleta centrs jeb autleta ciemats ir vispārēji atzīts mazumtirdzniecības formāts, kas specializējas zīmolu apģērbu, apavu un aksesuāru pārdošanā ar atlaidēm. Šādos centros parasti tiek pārdotas iepriekšējās sezonas preču paliekas un kolekcijas, kas īpaši pielāgotas autleta tirdzniecībai. Minimālā atlaide šādos centros ir 30%, bet var sasniegt 50% un pat 70%, salīdzinot ar parastajiem veikaliem.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 18. oktobris plkst. 16:17

Vidēji Latvijā uz 1000 baneru ekspozīcijas reizēm tiek veikti 5,3 klikšķi, kas...

2018. gada 15. oktobris plkst. 9:38

Produktu izvietošanas ziņā video saturā (seriālos, filmās, raidījumos) pionieris ir ASV. Runājot...

2018. gada 08. maijs plkst. 9:48

Tehnoloģiju pārsvars pār mārketinga vēsti ignorē reklāmas industrijas ētiku un labākās tradīcijas...

2018. gada 16. aprīlis plkst. 9:37

Reklāmas tehnoloģiju jaunuzņēmums Setupad izstrādājis reklāmu automātisku pārdošanas sistēmu,...

2016. gada 03. februāris plkst. 11:56

Latvijas reklāmas aģentūras starptautiskā arēnā virza gan vietējos zīmolus, gan veido reklāmas...

Nepalaid garām

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

Egļu un priežu skujas var kļūt par vienu no Latvijas bioekonomikas stūrakmeņiem,...

Ēdināšanas biznesa veiksme tikai desmit procentu apmērā atkarīga no garšīgas kotletes, uzskata...

Jau tuvāko gadu laikā Andrejsala var kļūt par dinamiskāko attīstības vietu, jo...

No šīs sadaļas
2019. gada 08. augusts plkst. 13:04

Krievijas repera Timati zīmola veikals tiks atvērts arī Rīgā....

2019. gada 06. augusts plkst. 12:01

Lielbritānijas lielākā mazumtirdzniecības kompānija «Tesco» valstī plāno likvidēt aptuveni...

2019. gada 05. augusts plkst. 12:25

Šobrīd 73% no pasaulē saražotajiem tekstilmateriāliem nonāk atkritumu kalnos[1]. Līdzīga proporcija...

2019. gada 05. augusts plkst. 11:50

Latvijā kosmētikas un saimniecības preču veikalu tīkla pārvaldītājs «Drogas» pagājušajā...

2019. gada 05. augusts plkst. 11:35

Zaļāku ikdienu palīdz veidot arī pavisam vienkārši ieradumi – mazāks gaļas patēriņš,...

2019. gada 05. augusts plkst. 11:03

Rīgā un citās Latvijas pilsētās turpinās Lidl veikalu būvniecība, taču patlaban vēl...

2019. gada 01. augusts plkst. 15:45

Būvmateriālu un mājsaimniecības preču tirgotāja «Depo DIY» koncerns pērn strādāja ar 277,655...

2019. gada 01. augusts plkst. 9:39

Sākot ar augustu, Zviedrijas mēbeļu un interjera preču mazumtirgotājs IKEA jaunajiem lojalitātes...

2019. gada 31. jūlijs plkst. 14:03

Šā gada pirmajā pusgadā vidējās nomas maksas mazām tirdzniecības platībām līdz 100 kvadrātmetriem...

2019. gada 31. jūlijs plkst. 10:17

Degvielas mazumtirgotāja «Circle K Latvia» apgrozījums pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no...