Mazais bizness

Lai izdzīvotu, picērija rada jaunu produktu

Lelde Petrāne, 20.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA "Mozzo Pizza" radījusi jaunu zīmolu "Cepampicas", kas ir atbilde šobrīd esošajai krīzei, kura būtiski iespaidojusi arī picērijas apgrozījumu, pēdējā mēnesī samazinoties par vismaz 30%.

"Lai izdzīvotu, mums ir jāpielāgojas. Šobrīd strādājam faktiski tikai uz piegādes pasūtījumiem, izmantojot "Wolt" un "Bolt" piegādes servisa pakalpojumus, tomēr ar to ir par maz, jo klientu uz vietas praktiski vairs nav. Jau kādu laiciņu domājām realizēt šādu ideju – sagatavot picu picērijā no tām pašām izejvielām, bet cepšanu atstāt klienta rokās - klients picu pabeidz cept mājās. Lēmumu par "Cepampicu" radīšanu pasteidzināja Covid-19 krīzes iestāšanās," stāsta SIA "Mozzo Pizza" valdes loceklis Edijs Masaļskis.

Viņš teic, ka, klientam izvēloties "Cepampicas", ir vairāki ieguvumi: pica būs vienmēr karsta, cena būs draudzīgāka un pastāv iespēja picu pašam papildināt ar mājās esošajiem produktiem, lai tie neaizietu bojā.

"Klients picu var uzglabāt ledusskapī līdz 48h vai pat sasaldēt, tādējādi pašam izvēloties labāko laiku, kad to pagatavot," norāda E. Masaļskis.

"Cepampicas" tiek piegādātas Rīgā un Mārupē katru dienu no pirmdienas līdz piektdienai. Šobrīd ir pieejami 12 dažādi picu veidi.

SIA "Mozzo Pizza" ir 100% Latvijas uzņēmums, kas radīts 2018.gadā un šobrīd nodarbina 7 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru