Atpūta

Latvijas zīmols Betolli radījis aksesuāru Fancy-puff

Lelde Petrāne, 12.11.2015

Foto: Publicitātes

Jaunākais izdevums

Latvijas zīmols Betolli radījis jaunu aksesuāru Fancy-puff, kas, kā plāno ražotājs, «papildinās ikvienas personības kopējo tēlu».

«Mūsdienās, ikdienas steigā mēs aizmirstam uzslavēt paši sevi, pateikt «Paldies». Tādu motīvu vadīts radies zīmola jaunais produkts, kura vienkāršā nozīme būtu «pleca piespraude»,» skaidroja Betolli zīmola vadītāja Līga Krauze.

«Jau senajos laikos kā pagodinājuma un atšķirības zīmes tika izmantoti dažāda veida uzpleči un uzšuves, kas tika piespraustas vai piešūtas pie apģērba pleca daļā,» viņa skaidroja.

Jaunais aksesuārs tiks tirgots vairākās krāsās. Ar šo «pleca piespraudi» varot doties gan uz saviesīgiem pasākumiem, gan nesāt to ikdienā, lai nedaudz atšķirtos un ikdienu padarītu košāku.

Produkts ir roku darbs.

Ar SIA Betolli konstruktora palīdzību tiek darināti dizaina krekli, bet uzņēmums paplašinājis sortimentu ar dažādiem aksesuāriem , iepriekš vēstīja laikraksts Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Prezentē Latvijas Olimpiskās komandas jauno vizuālo identitāti

Žanete Hāka, 04.11.2015

Foto: LOK

Jaunākais izdevums

Trešdien Latvijas Olimpiskā komiteja (LOK) prezentēja Olimpiskās komandas jauno vizuālo identitāti, kā arī iepazīstināja ar jaunajiem apģērbu un aksesuāru piegādātājiem.

Kā informē LOK, iepirkuma konkursā par ekipējuma piegādi Latvijas Olimpisko delegāciju vajadzībām laika posmā no 2016. līdz 2020.gadam uzvarēja Polijas sporta apģērbu ražotājs OTCF S.A. un tā pārstāvētais zīmols 4F.

«Esam panākuši vienošanos un vēlos paziņot, ka, sākot ar Riodežaneiro Olimpiskajām spēlēm, Latvijas Olimpiešiem tērpus piegādās Polijas sporta apģērbu zīmols 4F. Esmu pārliecinājies par Polijas kompānijas augstajiem kvalitātes standartiem un priecē fakts, ka uzņēmums apģērbu veidos speciāli Latvijas Olimpiskās komandas vajadzībām,» prezentācijas pasākumā atklāja LOK prezidents Aldons Vrubļevskis

LOK pasūtījums paredz, ka 4F nodrošinās Olimpisko komandu ar visu nepieciešamo apģērbu un aksesuāru ekipējumu, kas ir vajadzīgs atlētiem, pārstāvot Latviju Olimpiskajās spēlēs. Vienošanās paredz, ka sadarbība starp LOK un OTCF S.A. ilgs līdz 2020.gadam, kas paredz pasūtījumus deviņiem sarīkojumiem – Olimpiskajām spēlēm (vasara/ziema), Eiropas un Pasaules Jaunatnes Olimpiādēm (vasara/ziema) un II Eiropas Spēlēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Igaunijas uzņēmums Baltika Group atklās pirmo sieviešu apģērbu zīmola Bastion konceptveikalu Latvijā

Dienas Bizness, 20.04.2016

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Igaunijā ražoto sieviešu apģērbu zīmols Bastion trešdien atklās pirmo konceptveikalu Latvijā, kas atradīsies tirdzniecības centrā Domina.

«Bastion zīmola paplašināšana Latvijā ļauj mums uzrunāt sieviešu auditoriju, kuras novērtē eleganci un sievišķību, savukārt veikala interjers tika veidots sadarbībā ar pasaulē atzīto starptautisko dizaina aģentūru Dan Pearlman, noformējot to kā sievietes sapņu drēbju skapi,» stāsta Baltika Latvija valdes locekle Maruta Ērgle.

Zīmola Bastion kolekciju stils ir galvenokārt formāls, taču ar pamanāmu svētku akcentu.

Patlaban Bastion kolekciju dizainu veido Monika Randloo, Triinu Jõhve un uzņēmuma dibinātāja Merike Pääro, kas uzņēmumā strādā par radošo konsultanti.

Bastion zīmols ir radīts Igaunijā, 1987.gadā. To radījuši dizaineri Meriko Pääro un Indrek Stahl. Igaunijas modes vēsturē Bastion zīmols ir sniedzis savu ieguldījumu ne vien ar apģērbu modelēšanu, bet tāpat izveidojis arī pirmo Igaunijas modeļu aģentūru un ir organizējis vairākas modes skates Baltijā un Krievijā. Līdztekus sieviešu apģērbiem, zīmols ir radījis apģērbus arī vīriešiem un bērniem, to skaitā sporta apģērbus un aksesuārus. Kopš 2012.gada novembra Bastion zīmols ir daļa no modes apģērbu mazumtirgotāja Baltika Group.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

FOTO: Latvijas zīmola Betolli modes skatē modeļu lomās - klienti

Lelde Petrāne, 30.05.2016

Foto: Publicitātes

Jaunākais izdevums

Ventspilī Kuldīgas ielas vidū notikusi trešā Latvijas zīmola Betolli modes skate.

Modeļu lomās iejutās 20 cilvēki - dažādos vecumos, no dažādām pilsētām (Dobeles, Ādažiem, Rīgas, Ventspils un Talsiem), dažādu profesiju pārstāvji.

Iesākumā zīmola klienti darbojušies kā sava krekla dizaineri, bet modes skatē - modeļi, kuri demonstrē savu unikālo kreklu. Katrs no iznācieniem bija košs un spilgts, bagātinot tos ar dažādiem Betolli radītiem aksesuāriem.

Gatavošanās modes skatei aizņēmusi teju trīs mēnešus. Iesākumā tika uzrunāti klienti, katram individuāli tika radīts savs tēls un pieskaņots iznāciena muzikālais noformējums.

Ar SIA Betolli konstruktora palīdzību tiek darināti dizaina krekli, bet uzņēmums paplašinājis sortimentu ar dažādiem aksesuāriem , iepriekš vēstīja laikraksts Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Sky&More iepirkšanās centra modernizācijā un paplašināšanā investē 1,7 miljonus eiro

Lelde Petrāne, 20.07.2016

Attēls: Publicitātes

Jaunākais izdevums

I/c Sky&More līdz 2016. gada beigām plāno paplašināties un modernizēties, kopumā ieguldot 1,7 miljonus eiro 23 jaunu shop in shop veikalu izbūvē, restorānu labiekārtošanā, kā arī pašas ēkas fasādes modernizācijā un jaunas korporatīvās identitātes izstrādē.

Latvijā pirmā corner principa apģērbu un aksesuāru tirdzniecības vieta F&More, kas darbojas pēc shop in shop biznesa modeļa un piedāvā pircējiem pasaulē pazīstamu premium un vidējā segmenta apģērbu un aksesuāru zīmolus, šoruden atklās otro kārtu, turpmāk piedāvājot arī tādus zīmolus kā Luisa Cerano, Joop, Strellson, Lagerfeld, Laurel, Calvin Klein Jeans, Tommy Hilfiger, Guess by Marciano, Superdry, Bugatti, Daniel Hechter, Kennet Street u.c.

F&More šobrīd aizņem 1500 m2 lielu platību i/c Sky&More otrajā stāvā, savukārt rudenī paredzēta tā otrās kārtas atvēršana, paplašinoties līdz pat 3000 m2 platībai, un turpmāk piedāvājot pircējiem līdz šim Latvijā nepārstāvētus 23 jaunus shop in shop veikalus un vairāk nekā 4000 veidu apģērbu un aksesuāru modeļus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Ar Google Translate palīdzību var tikt galā

Anda Asere, 01.11.2016

Liega Zelgalve, apakšveļas zīmola Lickstarter radītāja

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

«Atvērt veikalu Etsy ir tāpat, kā izveidot Facebook vai draugiem.lv kontu. Etsy platforma šo reģistrēšanās un veikala atvēršanas procesu ir padarījusi tieši tik vienkāršu. Nevajag baidīties, ja kaut kas nav saprotams – ar Google Translate palīdzību var tikt galā. Vajadzīgs vien nedaudz pacietības un bankas konts – tas arī viss. Protams, arī produkta bildes un tā apraksti. Galvenais ir sākt. Veikalu vienmēr varēs uzlabot,» iedrošina Liega Zelgalve, apakšveļas zīmola Lickstarter radītāja.

Viņas veikalā Etsy ir veikti vairāk nekā 8800 pirkumi. Laila Masa, Etsy veikala SoSimpleNatural īpašniece, piebilst, ka tik tiešām nav jābaidās par nepietiekamām angļu valodas zināšanām. Viņai pašai ar vārdnīcas palīdzību ar laiku gāja arvien labāk. Turklāt Etsy pircēji ir saprotoši un neko nesaka, ja kaut kas nav īsti pareizi uzrakstīts.

«Etsy veikala pilnveidošana ir nemitīgs process, kas prasa daudz darba. Pirms darbības sākšanas noteikti jāizpēta konkurējošo produktu klāsts, arī labākie un populārākie veikali, jo no tiem var daudz ko mācīties. Noteikti rekomendētu izpētīt cenas, konkurējošo tirgotāju iespējamos plusus, ar kuriem tie «paņem» pircēju. Ļoti liela nozīme ir gaumīgām, skaidrām, gaišām un kvalitatīvām produktu fotogrāfijām,» papildina Liene Ligere, Lotte’s Papery īpašniece.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Viedoklis: Dzintarā neviens nav dzirdējis par zīmolvedību

Renāte Cāne, biznesa augstskolas Turība docētāja, 02.11.2016

Foto: Ieva Čīka/LETA

Jaunākais izdevums

Situācija, kādā ir nonākusi AS Dzintars, nav pārsteigums. Faktiski būtu jābrīnās, ja uzņēmums, kurš nedarbojas pēc mūsdienu biznesa principiem, uzrādītu labus rezultātus.

Dzintars darbojas pēc principa - galvenais ir labs produkts, un tad jau noieta tirgus pats atradīsies. Taču, raugoties no uzņēmējdarbības un mārketinga viedokļa, jāatzīst, ka periods, kad galvenais bija produkts, bija pagājušā gadsimta sākums, kad valdīja uzskats, ka aizvien uzlabots produkts «pats sevi pārdos». Tātad AS Dzintars zināmā mērā dzīvo simts gadus senā pagātnē, kas turklāt vēl papildināta ar padomju laika lielummānijas paradumiem. Taču sen vairs nav tie laiki, kad patērētājs pirka vienkārši produktu, tagad pērkam stāstu, zīmolu un daudz ko citu - no uzņēmuma mājas lapas līdz veikala iekārtojumam un produkta kastītes noformējumam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Nenolobīsies un neizbalēs

Linda Zalāne, 18.01.2017

Foto: Evija Trifanova/LETA

Jaunākais izdevums

Puff.lv rosina katram pašam iejusties mākslinieka lomā un radīt individuāla dizaina kreklu, cepuri, legingus, sēžammaisu, spilvenu, kanvu un citas jaukas lietas

Puff.lv ideju virza draugi Mārtiņš Vīndedzis un Oskars Pakers. Viņu veidotajā mājaslapā pieejamais konstruktors veidots tā, lai tajā varētu augšupielādēt fotogrāfiju, zīmējumu vai uzrakstu, kuru pēc tam komanda realizē uz pasūtītāja izvēlētā produkta. «Mūsu pievienotā vērtība, atšķirībā no citiem drukas uzņēmumiem, ir izmantotā sublimācijas tehnika, kas zīmējumu nevis uzdrukā, bet ar karstas spiedes palīdzību iestrādā to audumā iekšā, līdz ar to drukātais materiāls ir īpaši izturīgs – tas nenolobīsies un neizbalēs, turklāt krāsu gamma ir spilgta kā oriģinālā fotogrāfijā. Drīzāk saplīsīs pats krekls, nevis nolobīsies uzdrukātā bilde. Sublimācija strādā tikai audumam, kura sastāvā ir sintētikas šķiedra. Patlaban šādi audumi ir krietni attīstījušies – ir ērti, elpojoši un neburzās,» apgalvo Mārtiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Latvijā cepti bāgeļi sajūsmina amerikāņus

Didzis Meļķis, 22.06.2017

Jaunākais izdevums

Cannelle Bakery ceptie Ņujorkas bāgeļi ir iekarojuši pasaulē pazīstamā izgudrotāja Alana Amrona absolūtu atzinību un ar viņa atbalstu solās ieņemt arī savu nišu ASV tirgū.

A. Amrons ir daudzu komerciāli ļoti veiksmīgu izgudrojumu autors, ieskaitot laikam gan ikvienam zināmos līmpapīriņus, kas pazīstami ar 3M ražoto PostIt zīmolu. (Skat. db.lv Līmlapiņu izgudrotājs: Esmu vēstures daļa) Ģimenes saikņu dēļ A. Amrons ir arī Latvijas patriots un sava veida ideju ģenerators daudzsološiem biznesa projektiem, lai Latvijā izveidojušās kompetences komercializētu globāli. (Skat. arī db.lv Ar Ģirta Cēlāja un Alana Amrona izgudrojumu NPK Expert iekaros ASV tirgu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

FOTO: Parfois prezentē jauno kolekciju un Rīgā plāno atvērt trīs jaunus veikalus

Natālija Poriete, 08.09.2017

Foto: Toms Norde

Jaunākais izdevums

Tuvāko gadu laikā Portugāles aksesuāru zīmols Parfois plāno atvērt trīs jaunus veikalus Rīgā, intervijā DB sacīja zīmola pārstāve Baltijā Diāna Čivča.

Šobrīd Rīgā atvērti trīs zīmola veikali, bet trīs vēl tiks atvērti – tirdzniecībā Origo, Akropole un visdrīzāk – Riga Plaza. Viņa pastāstīja, ka veikalu darbības rezultāti Latvijā ir daudz labāki nekā Igaunijā, jo Latvijā zīmols strādā daudz ilgāku laiku, turklāt Tallina ir mazāka nekā Rīga, līdz ar to pārdošanas apjomi nav tik lieli. Tallinā atvērti divi Parfois veikali, taču nākotnē zīmols iecerējis atvērt veikalus arī Tartu un Pērnavā, un Tallinā – tirdzniecības centrā Solaris.

Zīmols plāno ieiet arī Lietuvas tirgū. Agrāk Parfois piederēja veikals Viļņā, tirdzniecības centrā Panorama, taču darbības rezultāti tajā nebija labi, viņa skaidroja, kāpēc veikals slēgts, un uzsvēra, ka Lietuvā Parfois ieies jau 2018.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Apģērbs valsts karoga krāsā ir īsts izaicinājums suvenīru ražotājiem

Linda Zalāne, 13.09.2017

Foto: Mārtiņš Plūme

Jaunākais izdevums

Vairāki Latvijas uzņēmēji, vēloties dot savu artavu Latvijas simtgades svinībām, sākuši ražot dažādus produktus savas zemes apaļajai jubilejai par godu

Daļa no ražotājiem produktus rotā ar Latvijas simtgades oficiālo simbolu, bet daļa akcentē mūsu zemes spēka zīmes un krāsas. Tomēr visiem vienojošs ir stāsts, kuru tie vēlas līdz ar jauno produktu līniju iznest tautā un pasaulē.

Zīmols Grandfather par godu Latvijas simtgadei ražo džemperus ar kapuci un bez tās tumši sarkanā krāsā ar Latvijas simtgadei izstrādāto identitāti. «Lielākais izaicinājums bija saražot biezu kokvilnas audumu džemperi, kas būtu nevis standarta sarkanajā krāsā, bet mūsu valsts noteiktajā tumši sarkanajā tonī. Ja pavērosiet, tad lielākā daļa mūsu nacionālās izlases arī ir ietērptas standarta sarkanās krāsas virsdrēbēs. Nespēju noticēt, ka pat tādi lieli ražotāji kā 4F nevar pareizo krāsas toni dabūt. Tā arī aizsākās mūsu ceļš līdz īstajai krāsai,» stāsta zīmola Grandfather dibinātājs Aleksandrs Bondars. Viņš Latvijas oficiālo krāsas toni aizsūtīja sadarbības partneriem Itālijā, Polijā un Turcijā. No visām laboratorijām saņēma standarta sarkanu toni ar paskaidrojumu, ka krāsas pigmenti nespēj iesūkties audumā un šādu toni nav iespējams saražot. «Tomēr nepadevos un mainīju pieeju, kā iegūt šo toni, un pēc astoņu mēnešu saskaņošanas ar ražotājiem es tiku līdz īstajai krāsai. Pateicoties šai pieredzei, tagad varam droši teikt, ka spējam saražot džemperus jebkurā krāsas tonī,» smej A. Bondars. Šā zīmola jakas tirdzniecības vietās nonāks šī mēneša beigās.

Komentāri

Pievienot komentāru