Liepāja izveido savu dāvanu karti 

Liepājas reģiona tūrisma informācijas birojā nopērkams pilsētas jaunais, «lieliskais mārketinga instruments» - Liepājas Dāvanu kartes 5, 10, 20 un 50 eiro vērtībā. Tās izmantojamas dažādās atpūtas vietās Liepājā – naktsmītnēs, restorānos un kafejnīcās, teātrī, aktīvās atpūtas centros, SPA un citur.

Monta Glumane, 06.6.2018
1/4

Foto:publicitātes

«Dāvanu karte ir Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja ideja, ņemot par piemēru lielveikalu modeli, kas piedāvā iegādāties noteiktu tirgotāju - lielveikalu apakšnomnieku - preces un pakalpojumus. Dāvanu karte kalpo gan kā atpazīstamības veicināšana pašam lielveikalam, gan kā apgrozījuma palielināšanas rīks apakšīrniekiem. Šajā gadījumā Liepājai, protams, interesē atpazīstamība, un dāvanu karte ir kā lielisks mārketinga instruments, popularizējot pašu pilsētu. Tajā pašā laikā dāvanu karte kalpos būtiskākajam - tūrisma uzņēmēju apgrozījuma palielināšanai,» biznesa portālam db.lv stāsta Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja vadītāja Inta Šoriņa.

Liepājas pilsēta ar Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja palīdzību tūrisma uzņēmumiem piedāvā dažādas kopīgas mārketinga kampaņas, un šis projekts ir viens no tiem. Dalībai dāvanu karšu projektā tika uzrunāts ikviens Liepājas tūrisma uzņēmums, kura informācija pieejama Liepājas tūrisma datu bāzē. Iekļūšana tajā ir bezmaksas, izpildot noteiktus kritērijus, kas saistās ar regulāru nodokļu nomaksu un citām saistībām pret valsti un pašvaldību.

Šobrīd 28 uzņēmumi piedāvā 41 pakalpojumu. «Projekta dalībnieku saraksts nav slēgts un paredzam, ka esošo partneru skaits mainīsies atkarībā no pašu uzņēmēju vēlmes izmantot šo papildu mārketinga iespēju. Iespējams, ka būs interese par dalību projektā arī no uzņēmumiem, kas nav iekļauti tūrisma datu bāzē. Katru gadījumu izskatīsim atsevišķi, īpaši izvērtējot uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu kvalitāti un servisu,» paskaidro Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja vadītāja.

Pagaidām dāvanu karti iegādāties iespējams tikai Liepājas reģiona tūrisma informācijas birojā Rožu laukumā 5/6, Liepājā, bet I.Šoriņa sola, ka Liepājas reģiona tūrisma informācijas birojs vēros pieprasījumu un risinās nākošos projekta attīstības scenārijus.

«Interesants ir fakts, ka vēl pirms šo projektu bijām izsludinājuši, interese par dāvanu kartēm auga augumā. Visticamāk, tāpēc, ka informācija par projektu tika izsūtīta vairāk nekā 100 Liepājas uzņēmējiem, kāds to jau bija pieņēmis par spēkā esošu un nāca interesēties par iespējām iegādāties. Tā kā Dāvanu karti izsludinājām tikai no 4.jūnija, vēl nevaram spriest par tās iespējamo popularitāti, bet esam saņēmuši zvanus no uzņēmumiem un dažādus jautājumus. Paši ar lielu interesi sekosim līdzi šī nelielā projekta attīstībai un ļoti ceram uz iedzīvotāju un uzņēmēju interesi,» teic I. Šoriņa.

Tevi varētu interesēt

Salīdzinot ar 2017. gada pirmo ceturksni, Liepājā šogad saražots par 6,6% (jeb...

Jūnija vidū būvuzņēmējs «UPB» plānojis uzsākt tenisa halles būvniecību Liepājā, Liedaga...

Liepājas SEZ uzņēmums Jensen Metal būvēs jaunu ražotni un attīstīsies Liepājā, otrdien...

Liepājas koncertzāle «Lielais dzintars» atklāj vasaras ekskursiju sezonu, katru svētdienu latviešu...

Liepājā pazīstamā kafejnīca un radošā telpa «Ideju bode» savu darbību izbeidz, reģionālajam...

Nepalaid garām

Tiesa noraidījusi nogalinātā maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus brāļa prasību pret...

Pasaules parādi turpina augt, un vairāki finanšu procesu pētnieki brīdina, ka tam...

8.janvārī "Dienas Bizness" rīkoja kārtējo Donoru dienu Andrejostā....

Skotijai ir viskijs, Somijai ir Nokia, Itālijai ir makaroni,Meksikai ir tekila, Karību...

Latvijas Paralimpiskās komitejas rīkotajā Latvijas Paralimpiskā sporta centra arhitektoniskās...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Vai vēlaties pienācīgi un kvalitatīvi aprīkot plašas un modernas noliktavas, kurās ir...

«Mēs nekādā veidā neliekam paralēles man un veikalam, jo mēģinam panākt rezultātus...

Līdz ar lielāku finansējuma piešķiršanu šogad ir būtiski uzlabojusies veselības aprūpes pakalpojumu...

Desmitkārtīgi palielināt apkalpoto paku skaitu līdz vienam miljardam dienā un samazināt loģistikas...

«Maxima Latvija» veikalu tīkla paplašināšanā un rekonstrukcijās šogad iecerējusi investīcijas...

Viesnīcu nozare Latvijā ir pastāvīgi augoša un prieks, ka tirgū ienāk jauni...

Klientu uzticību starptautiskie milži veicina ar atmaksātiem procentiem no pirkuma summas...

Rīgas universālveikals Stockmann pagājušo gadu pabeidzis ar peļņu un apgrozījuma pieaugumu par...

Baltijas valstu iedzīvotāji ļoti labprāt iepērkas ārzemēs, visbiežāk kaimiņvalstīs, tam kopumā...

Vairāk nekā 1300 Latvijas Pasta pastnieku 2018.gadā aprīkoti ar mobilajām viedierīcēm, kas...