Jaunākais izdevums

Lietuvā nozagti aptuveni 110 000 šai valstī reģistrētu automašīnu koplietošanas pakalpojuma "CityBee" klientu dati.

Kā paziņojis uzņēmums, noziedznieki kādā hakeru iecienītā forumā pirmdienas vakarā un naktī uz otrdienu publiskojuši trīs gadus vecus lietotāju datus - ne tikai vienas klientu daļas vārdus un personas kodus, bet arī tālruņu numurus, dzīvesvietas adreses, e-pasta adreses, autovadītāja apliecības numurus un šifrētās paroles.

"CityBee" norāda, ka šī datu noplūde neietekmēs "CityBee" klientu finanšu pakalpojumu drošību, jo uzņēmums neapkopo sensitīvu informāciju, kas saistīta ar klientu norēķinu veidiem.

Tas aicinājis klientus, kuri uzņēmuma sistēmā reģistrējušies līdz 2018.gada 22.februārim, nomainīt paroles gan "CityBee" sistēmā, gan citās sistēmās, ja tur izmantota tāda pati vai līdzīga parole.

Kā otrdien preses konferencē norādījis "CityBee" vadītājs Kristijons Kaikaris, ir ļoti svarīgi, ka nav nozagti norēķinu karšu dati. Viņš piebildis, ka hakeri nevarēja pārņemt arī lietotāju autovadītāju apliecības, jo uzņēmums fiksējis tikai šo dokumentu numurus un derīguma termiņu.

Pēc uzņēmuma vadītāja teiktā, ir ļoti dīvaini, ka nozagti tik veci dati, kurus pats uzņēmums vairs neglabā, savukārt apstāklis, ka hakeri šo informāciju publiskojuši divreiz, vedina domāt, ka vainīgie vērojuši, kāda būs reakcija.

"Dīvaini, ka tā ir trīs gadus veca informācija. Ja tā būtu nozagta kaut kad agrāk, tad, jādomā, arī publiskota būtu agrāk - kam gan būtu vajadzējis turēt to tik ilgu laiku. Cita lieta, ka tās informācijas, kas publiskota, mums pašiem šobrīd vairs nav, jo mūsu klientu bāze ir pieaugusi un infrastruktūra mainījusies," skaidrojis Kaikaris.

Viņš norādījis, ka uzņēmums nav nedz saņēmis piedāvājumus atpirkt nozagtos datus, nedz saskāries ar šantāžu.

Kā pastāstījis "CityBee" vadītājs, jau pirmdienas vakarā saņemta ziņa, ka hakeru forumā ievietota informācija par kompānijas klientu vārdiem, e-pasta adresēm, personas kodiem un parolēm, bet naktī dati vēl papildināti ar klientu adresēm, kas uzrādītas, reģistrējoties pakalpojumam, un tālruņu numuriem.

"Redzams, noziedznieki vēro, kas notiek sabiedriskajā telpā. Jau pats šis stils - vispirms ievietot daļu informācijas, vērot reakciju un tad publicēt vēl - liecina, ka viņi no tā vēlas gūt kādu labumu," spriedis Kaikaris.

Uzņēmuma vārdā viņš paudis nožēlu par notikušo. "Es arī personiski esmu cietis, jo pats esmu "CityBee" klients, cietuši mani tuvinieki, draugi, un es ļoti labi saprotu to nedrošības sajūtu, ko tas radījis daļai mūsu klientu," norādījis "CityBee" vadītājs.

Uzņēmums izveidojis tālruņa līniju klientu informēšanai uin sadarbojas ar Lietuvas un ārvalstu kiberdrošības ekspertiem.

Lietuvas Kriminālpolicijas birojs sadarbībā ar "CityBee" sācis pirmstiesas izmeklēšanu par elektronisko datu nelikumīgu pārtveršanu un nelikumīgu pieslēgšanos informācijas sistēmai.

Policijas departaments aicinājis cilvēkus neatsaukties piedāvājumiem atpirkt nozagtos datus, bet ziņot par šādiem piedāvājumiem policijai, izmantojot portālu "www.epolicija.lt".

Policija arī brīdinājusi neizplatīt zagtos datus un saites, kur tos var iegūt.

Tādus pašus brīdinājumus izteikusi arī Lietuvas Valsts datu aizsardzības inspekcija (VDAI), kas arī sākusi izmeklēšanu.

Tā ieteikusi iespējamajiem cietušajiem nekavējoties nomainīt paroles visiem virtuālajiem pakalpojumiem - sociālajiem tīkliem, internetveikaliem, tīmekļa saziņai un citviet, mainīt paroles ik pusgadu un raudzīties, lai tās nebūtu viegli uzminamas, kā arī pārliecināties par sav kontu stāvokli, vērīgi sekot, vai interneta veikalos nav uzrādītas jaunas piegādes adreses un veikt citus drošības pasākumus.

Uzņēmums "CityBee" darbojas Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Polijā. Tā pārvaldītais automobiļu parks apvieno vairāk nekā 2000 transportlīdzekļu; uzņēmuma reģistrēto klientu bāzē ir vairāk nekā 750 000 klientu.

Latvijā "CityBee" sāka darboties 2019.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieaugot iedzīvotāju interesei, koplietošanas automašīnu uzņēmums “CityBee” paplašina teritoriālo pārklājumu Latvijā un turpmāk pasažieru un kravas automašīnas pieejamas arī Jelgavā.

Šī ir jau piektā Latvijas pilsēta pēc Rīgas, Siguldas, Jūrmalas un Liepājas, kurā pieejami auto koplietošanas pakalpojumi.

“Lēmums par darbības paplašināšanu Jelgavā tika pieņemts izvērtējot savu pašreizējo klientu veiktos braucienus, kas nereti ved tieši uz Jelgavu vai tās tuvumā. Pēdējo sešu mēnešu laikā esam novērojuši augstu iedzīvotāju interesi pēc mūsu pakalpojumiem, kā arī arvien vairāk tika lejuplādēta mūsu aplikācija tieši Jelgavā, lai arī tur pakalpojums līdz šim vēl nebija pieejams. Esam priecīgi, ka arvien vairāk Latvijas pilsētu pašvaldību izrāda vēlmi pēc mūsu automašīnām, jo privātie auto uz vietas stāv vidēji 90 % no visa laika, turpretī koplietošanas automašīnas ceļā laiku pavada daudz vairāk. Tā kā drīzumā plānots “CityBee” kopējā autoparka paplašinājums – šis ir ideāls brīdis, lai attīstītos šajā reģionā”, atklāj “CityBee Latvija” vadītājs Kristofs Hegedess (Kristof Hegedues).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koplietošanas automašīnu uzņēmums “CityBee”paplašinājis autoparku ar 40 jauniem transportlīdzekļiem, informē uzņēmumā.

Salīdzinot ar pirmo Covid-19 vīrusa vilni, šobrīd tirgus kritums ir neliels, tāpēc uzņēmums neplāno atlikt iesāktos projektus.

"Sabiedrība kopumā un mēs kā uzņēmums esam iemācījušies sadzīvot ar pandēmiju. Ja pirmajā pandēmijas vilnī pavasarī mēs izjutām tirgus kritumu aptuveni par 30%, tad šobrīd tas ir 10-15% robežās. Jāņem vērā arī sezonalitāte, jo ziemā pieprasījums pēc koplietošanas transportlīdzekļiem ir zemāks, līdz ar to var teikt, ka pieprasījums ir stabils. Tas arī ir spēcīgs impulss mums turpināt īstenot un neatlikt iesāktos plānus par tirgus attīstību. Šobrīd esam uzsākuši jaunu attīstības posmu un pastāvīgi paplašinām autoparka piedāvājumu ar jaunas nišas transportlīdzekļiem," norāda "CityBee Latvija" vadītāja Egija Gailuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Cenu kāpuma dēļ cilvēki arvien vairāk apsver izmantot koplietošanas auto

LETA, 23.05.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar cenu kāpumu ir redzams, ka cilvēki arvien vairāk apsver automašīnu koplietošanas pakalpojuma izmantošanu, sacīja koplietošanas automašīnu uzņēmuma "CityBee Latvija" vadītājs Kristofs Hegedess.

Viņš teica, ka koplietošanas tirgu būtiski ietekmē augošās degvielas cenas, un skaidroja, ka ietekmi uz nozari var iedalīt divās daļās - tiešā ietekme un ietekme uz klientiem.

"Pirmā ir tiešā ietekme, jo mums lielākās izmaksas saistās tieši ar degvielu. Tās cenas kāpums ir nopietni palielinājis mūsu izdevumus. Savukārt otra daļa ir ietekme uz mūsu klientiem. Arī viņu izdevumi aug, un mēs redzam, ka tādēļ arvien vairāk tiek apsvērta auto koplietošana, un tā ir starptautiski redzama tendence," stāstīja Hegedess.

Viņš arī norādīja, ka degvielas izmaksu dēļ "CityBee Latvia" ir izvēlējusies nevis palielināt tarifu par auto izmantošanas laiku vai nobraukto ceļu, bet ieviesusi maksu par braukšanas sākšanu, kas noteikta 0,5 eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Latvijā darbību uzsāks auto abonēšanas platforma MyBee

Db.lv, 29.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā.

MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus Group, kurai pieder arī Latvijā pārstāvētais CityBee zīmols.

Šāda alternatīva automašīnas iegādei vai līzingam rada ievērojamu potenciālu visā Eiropā – arvien vairāk patērētāju novērtē šādu pieeju no finansiālā viedokļa. MyBee jau ir pieejams Lietuvā un Igaunijā, savukārt Latvijas tirgū uzņēmuma pakalpojumi būs pieejami nākamā gada sākumā.

“Mūsu klienti Lietuvā un Igaunijā automobiļu abonēšanas pakalpojumu novērtē tā vienkāršības, elastības un ātruma dēļ. Pēc automašīnas rezervēšanas klients to var saņemt un sākt lietot jau tajā pašā dienā – bez bankas pakalpojumu vai drukāta līguma nepieciešamības. Līdz ar jaunā pakalpojuma pieejamību arī Latvijas iedzīvotājiem, mēs nodrošināsim vienotu šī pakalpojuma pieejamību visā Baltijas valstu reģionā,” norāda MyBee izpilddirektors Luks Jurkšaits (Lukas Jurkšaitis).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot savu darbību Baltijas valstīs, automašīnu abonēšanas platforma “MyBee” uzsāk pakalpojumu sniegšanu Latvijā.

“MyBee” ir digitāls pakalpojumu sniedzējs, ar kura palīdzību klientiem ir iespēja abonēt jaunu automašīnu, saņemot to bez dokumentu kārtošanas vai ilgtermiņa saistībām. “MyBee” pieder starptautiskajai uzņēmumu grupai “Modus Group”, kas arī pārvalda Latvijā jau iecienīto auto koplietošanas pakalpojumu sniedzēju “CityBee”.

Kā liecina “MyBee” novērojumi, pieprasījums pēc īstermiņa un īpaši ilgtermiņa auto nomas pieaug ne tikai ekonomisku apsvērumu dēļ, bet arī tādēļ, ka mainās iedzīvotāju attieksme un ekspektācijas par mobilitāti.

Aizvadītajā gadā kopā Lietuvā un Igaunijā “MyBee” noslēdza gandrīz 1000 jaunus abonēšanas līgumus, un Latvija uzņēmuma darbības paplašināšanai ir izvēlēta kā labvēlīgs tirgus, jo tas ir atvērts jauninājumiem, un iedzīvotāji apzinās, ka automašīnu var vienkārši abonēt un tā nav jāiegādājas savā īpašumā vai līzingā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Portrets - CityBee Latvija reģionālais vadītājs Krištofs Hegedjušs

Armanda Vilciņa, 07.07.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jebkura biznesa veiksmes pamatā ir profesionāla komanda, efektīva resursu pārvaldība un pareizi izstrādāta stratēģija, domā Krištofs Hegedjušs, CityBee Latvija reģionālais vadītājs.

Lai uzņēmums ilgtermiņā sasniegtu nospraustos mērķus, vadītājam jāspēj paredzēt nākotnē potenciāli sagaidāmās problēmas, jāizvērtē iespējamie riski un attiecīgi jārīkojas, spriež K.Hegedjušs, piebilstot, ka visa pamatu pamatā ir plānošana. Pasaule nemitīgi mainās, tāpēc tai līdzi jāmainās arī uzņēmējiem - tas, kas tiek uzskatīts par labu šodien, iespējams, tāds vairs nebūs rīt, tāpēc sniegto pakalpojumu kvalitāte nepārtraukti jāuzlabo, atzīmē CityBee Latvija reģionālais vadītājs.

Seko ģimenes piemēram

Lai gan esmu dzimis Latvijā, uzaugu un mācījos Ungārijā, stāsta K.Hegedjušs, kurš šajā valstī guva arī savu pirmo darba pieredzi. “Vēl būdams skolnieks, vasaras brīvlaikos iesaistījos ģimenes biznesā un pavadīju latviešu tūristus Ungārijā, bet, kad sāku studijas Londonā, kā maiņas vecākais strādāju kādā glaunā interneta kafejnīcā. Mana ģimene bija cieši saistīta ar aviāciju, tāpēc likumsakarīgi, ka arī es, pēc vidusskolas beigšanas, nolēmu sevi profesionāli attīstīt tieši šajā jomā. Tā kā Ungārijā apgūt aviācijas menedžmentu nebija iespējams, devos uz Londonu, un neslēpšu - šī valsts man ļoti iepatikās. Biju apmierināts gan ar vidi, gan ar studijām, kas studentiem sniedza iespēju ne tikai iepazīties ar nozares specifiku, bet apgūt arī vispārējās vadības teoriju un aviācijas praktiskās lietas, par ko ļoti priecājos,” norāda K.Hegedjušs, kurš drīz pēc tam aviācijas nozarē sāka arī strādāt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai atbalstītu mobilitātes attīstību Latvijā, oktobra sākumā dibināta Latvijas Mobilitātes asociācija.

Pašlaik tās sastāvā ir Eiropas transporta platforma Bolt, skrejriteņu un elektroautomobiļu koplietošanas uzņēmums Fiqsy, automašīnu koplietošanas uzņēmumi CityBee un Carguru, un velosipēdu koplietošanas uzņēmums Nextbike.

Asociācijas mērķis ir veicināt mobilitātes pakalpojumu izplatību, kā arī uzlabot sabiedrības zināšanas un izpratni par tiem, to sniegtajām iespējām un ieguvumiem pilsētu transporta tīklu uzlabošanā. Viens no pirmajiem asociācijas uzdevumiem būs uzsākt diskusiju ar jauno Rīgas domes sastāvu, lai apspriestu Rīgas pilsētas attīstības plānus, mobilitātes pakalpojumu lomu tajos, kā arī dalītos pieredzē, lai veiksmīgi sagatavotos nākamajai mikromobilitātes pakalpojumu sezonai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darbinieku labumi papildus algai jau kļuvuši par mūsdienīgu uzņēmumu “must-have”, taču tikpat svarīga, kā to esamība, ir to atbilstība darbinieka interesēm un iespējām. Sava uzņēmuma pieredzē par darbinieku bonusa – veselības un labsajūtas pakalpojumu platformas “Stebby” izmantošanu dalās elektroenerģētikas un automātikas uzņēmums “ABB”.

Plašs pakalpojumu klāsts un ērta pārvaldība

““Stebby” sākām izmantot aptuveni pirms diviem gadiem. Jau pirms tam meklējām iespēju nodrošināt darbiniekus ar sporta pakalpojumiem, taču tā kā mūsu darbinieki dzīvo dažādās pilsētās un viņu intereses ir ļoti atšķirīgas, tas bija izaicinošs uzdevums, lai atrastu visiem piemērotu risinājumu. Turklāt mūsu uzņēmums ir daļa no Baltijas grupas, un bija nepieciešams tāds rīks, kas derētu visām trīs Baltijas valstīm. Tā kā “Stebby” darbojas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā un caur to iespējams saņemt sporta un labsajūtas pakalpojumus pie dažādiem uzņēmumiem, tas bija lieliski piemērots un ideāli atbilda mūsu izvirzītajām prasībām. “ABB” darbinieki to izmanto diendienā, un ieguvumus izjūt kā uzņēmums, tā darbinieki. Uzņēmumam tā ir ērtā sistēma, kas ļauj procesus pārvaldīt elektroniski, un nav nepieciešams iesniegt drukātus čekus vai veikt citas laikietilpīgas manuālas darbības. Savukārt darbiniekiem tā ir platformas elastība, kas sniedz iespēju izvēlēties starp virkni sporta nodarbību, neierobežojot sevi tikai ar viena konkrēta pakalpojumu sniedzēja piedāvājumu,” stāsta Līga Rulle, “ABB” finanšu kontroliere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Darbā papildu ieguvumiem jābūt tādiem, kas pielāgojami dažādām interesēm

Sadarbības materiāls, 10.12.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Papildu labumi jeb bonusi, ko darba devējs sniedz darbiniekiem līdztekus algai jau kļuvuši par ierastu praksi. Taču nepietiek tikai ar to esamību – bonusiem vienlaikus jābūt saistošiem un ērti pielāgojamiem dažādām interešu grupām, citādi uzņēmumam nereti iznāk maksāt par to, ko darbinieki reāli neizmanto. Par savu pieredzi ieviešot ērtu un elastīgu bonusu darbiniekiem – veselības un labsajūtas pakalpojumu platformu “Stebby”, stāsta farmācijas uzņēmuma “Omega Pharma Baltics” Baltijas komandas vadītāja un valdes locekle Evita Venslava.

Plašas sporta pakalpojumu iespējas

“Pirms nonācām līdz “Stebby”, kā galveno bonusu darbiniekiem bijām piešķīruši veselības apdrošināšanu, taču vēlējāmies darbiniekus nodrošināt ar plašāku sporta pakalpojumu klāstu, nekā tas bija iespējams caur apdrošināšanu. “Stebby” lietot sākām pērn, un pašlaik to katru mēnesi aktīvi izmanto aptuveni 80% no visiem kolēģiem. Būtisks ieguvums no platformas ir plašais piedāvājums – caur to darbinieki var iegādāties ne vien dažādu sporta nodarbību apmeklējumus gan klātienē, gan tiešsaistē, bet arī slēpošanas trašu biļetes, nomāt sporta inventāru, doties dažādās pastaigu takās, kā arī izmantot citas pieejamās iespējas. Šis ieguvums īpaši nozīmīgs bija sākoties Covid-19 pandēmijai, kad ar platformas palīdzību dažādus sporta pakalpojumus arvien varējām turpināt nodrošināt saviem darbiniekiem, un nebija jāmeklē jauns risinājums, jo “Stebby” pieejamais sporta iespēju klāsts ir plašs un ērti pielāgojams dažādiem apstākļiem un sezonām,” stāsta “Omega Pharma Baltics” Baltijas komandas vadītāja un valdes locekle Evita Venslava.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Auto abonēšanas pakalpojumu sāk piedāvāt arī SIXT

Db.lv, 12.10.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvēršot pakalpojumu klāstu un stiprinot līdera pozīciju Baltijā, starptautiskais mobilitātes pakalpojumu sniedzējs SIXT ieviesis jaunu automašīnu abonēšanas pakalpojumu SIXT+, kas pieejams Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

SIXT+ sniegs privātpersonām un uzņēmumiem iespēju abonēt automašīnu, veicot fiksētu mēneša maksājumu, un pārtraukt abonementu jebkurā brīdī bez līgumsoda.

“Šobrīd atrodamies dažādu izaicinājumu piepildītā laikā, kad inflācijas dēļ viss kļūst dārgāks, tostarp arī auto tirgus piedzīvo līdz šim nepieredzētas pārmaiņas visā pasaulē. Tā rezultātā līdz pat 20-30% palielinājušās gan jaunu, gan lietotu automašīnu cenas, kā arī to apkopes un uzturēšanas izmaksas. Plānojot jaunas automašīnas iegādi, cilvēki arvien pārdomātāk izvērtē nepieciešamību uzņemties jaunas un ilgstošas finanšu saistības. Automašīnu abonēšana ir viens no veidiem kā iegūt plašas mobilitātes iespējas un visas personīgās automašīnas piedāvātās ērtības, vienlaikus saglabājot kontroli par savu budžetu un ikmēneša maksājumiem,” norāda Arnis Jaudzems, SIXT vadītājs Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness izdevums #27

DB, 04.07.2023

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Olimpiskās komitejas galvenais uzdevums ir sagatavot Latvijas atlētus sekmīgam startam Olimpiskajās spēlēs, taču tās iepriekšējā vadītāja atkāpšanās no amata ir signāls tam, ka nepieciešamas pārmaiņas gan lēmumu pieņemšanā un to caurspīdībā, gan arī papildu jaunu ziedotāju piesaistē.

To intervijā Dienas Biznesam stāsta AS Olainfarm padomes priekšsēdētājs, Latvijas Volejbola federācijas prezidents un Latvijas Olimpiskās komitejas prezidenta amata kandidāts Jānis Buks.

Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 4.jūlija numurā lasi:

Statistika

Krīze ieilgst, aug maksājumu termiņi

Nodokļi ziedojumiem

Visizdevīgāk ir ziedot Lielbritānijā, bet ne Latvijā

Tēma

Latvija ir pasaules čempione iedzīvotāju skaita samazinājumā

Aktuāli

Trūcīgi pensionāri – vai tāda būs nākotne?

Investors

Viss tagad ir atkarīgs no dažām olām

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas tūrisma aģentūru "Novaturas", kurā ietilpst arī Latvijas "Novatours", turpmāk vadīs Kristijons Kaikaris. Viņš nomainīs līdzšinējo uzņēmuma vadītāju Vitāliju Rakovski.

“Uzskatām, ka viņa ilggadējā pieredze vadošās starptautiskās organizācijās, zināšanas par aviācijas, tūrisma un tehnoloģiju tirgiem un personīgās īpašības būs ārkārtīgi vērtīgas, lai tālāk nostiprinātu uzņēmuma pozīcijas Baltijas valstīs un sniegtu pievienoto vērtību mūsu klientiem, partneriem un akcionāriem,” teic “Novaturas” grupas valdes priekšsēdētājs Ģedimins Almants (Gediminas Almantas).

“Organizētajam tūrismam ir liels digitalizēto risinājumu pielietošanas potenciāls, tāpēc nešaubos, ka mana pieredze, strādājot tehnoloģiju nozarē, varētu palīdzēt jaunas digitālās pieredzes radīšanā “Novaturas” grupā,” stāsta Kristijons Kaikaris.

Pēdējos trīs gadus K. Kaikaris vadīja automašīnu koplietošanas servisa uzņēmumu “CityBee”. Pirms tam viņš gandrīz trīs gadus bija čarterreisa aviokompānijas “Small Planet Airlines” izpilddirektors. Lielu savas karjeras daļu K. Kaikaris strādājis IT sektorā, četrus gadus vadot starptautisko tehnoloģiju uzņēmumu “Microsoft” un “Oracle” Lietuvas birojus, kā arī bijis asociācijas “Infobalt” prezidents un valdes loceklis, strādājis “IBM” pārdošanas nodaļā. Lietuvā K. Kaikaris pazīstams arī kā grāmatu autors, aktīvs ceļotājs un arī kāFormula 1 entuziasts - ilgu laiku viņš televīzijā komentēja šī sporta veida sacensības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo gadu laikā darba tirgum Latvijā attīstoties un augot arvien straujāk, manāms aizvien lielāks uzņēmumu pieprasījums pēc kvalificētiem speciālistiem, un nereti tas pārsniedz piedāvājumu. Šai tendencei kļūstot izteiktākai, pieaug arī uzņēmumu konkurence par darbinieku – gan piesaistīšanas procesā, gan motivēšanā palikt uzņēmumā ilgstoši. Savukārt tas mudina darba devējus meklēt iespējas, kā padarīt darba vidi pievilcīgāku darba ņēmējiem, tostarp, piemēram, attīstot un pilnveidojot darbinieku labumu grozu.

Darbiniekiem piedāvātie bonusi ir dažādi – sākot no bezmaksas tējas un kafijas un veselības apdrošināšanas, beidzot ar papildu atvaļinājuma dienām par uzņēmumā pavadīto laiku un citām ekstrām – taču arī šis segments aug un attīstās līdzi darbinieku vēlmēm un vajadzībām. Kā stāsta mākonī balstītā digitālo produktu lokalizācijas un tulkošanas risinājumu uzņēmuma “Lokalise” personāla un talantu piesaistes speciāliste Justīne Skudra, tad ne mazāk svarīgi par bonusu esamību ir to veids un piemērotība uzņēmuma darbinieku vajadzībām. Svarīgi, lai darba devējs sniegtu darbiniekiem labumus, kas iekļautu sevī elastīgas izvēles, un tās viegli būtu pielāgojamas darbiniekiem dažādās vecuma un interešu grupās.

Komentāri

Pievienot komentāru