Jaunākais izdevums

Apvienoto Arābu Emirātu (AAE) nacionālā aviokompānija Etihad Airways paaugstinājusi latiņu luksusa ceļojumu jomā, atklājot trīs istabu dzīvokli lidmašīnā, kas aprīkots ar tādām ekstrām kā duša un divguļamā gulta, vēsta Euronews.

Nodēvējot to par Rezidenci, Etihad pārveidojusi daļu no A380 lidmašīnas par greznu, lidojošu viesnīcas numuru, kas ietver dzīvojamo telpu, guļasistabu un vannas istabu. Viesu kaprīzes apmierinās personīgā apkalpe.

Līdz ar šo pakalpojumu aviokompānija piedāvā arī tā saukto dzīvokļu klasi, kurā ietilpst privāti apartamenti ar guļamkrēsliem un gultām, minibāru un garderobi.

Musulmaņu ceļotājiem tiks nodrošinātas arī īpašas lūgšanu zonas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic paplašinājusi sadarbību ar Ethiad Airlines, piedāvājot jaunus galamērķus

Gunta Kursiša, 21.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic paplašinājusi sadarbību ar Apvienoto Arābu Emirātu aviokompāniju Etihad Airways un sākusi piedāvāt lidojumus no Amsterdamas, Frankfurtes, Minhenes un Cīrihes uz Abū Dabī un Rīgu.

Kopumā airBaltic un Etihad Airways piedāvās 37 lidojumus nedēļā starp Rīgu un Abū Dabī reisos no un uz šīm pilsētām savus lidojumu kodus - BT un EY – izmantos abas aviokompānijas.

airBaltic jau tagad izmanto savu lidojumu kodu - BT - Etihad Airways reisos starp Abū Dabī un Muskatu, bet Etihad Airways izmanto savu lidojumu kodu – EY - reisiem uz desmit airBaltic apkalpotajiem Eiropas ziemeļu pilsētu galamērķiem - Bergenu, Bilundu, Helsinkiem, Kopenhāgenu, Oslo, Stavangeru, Stokholmu, Tallinu, Turku un Viļņu. Pēc papildu atļauju saņemšanas, Etihad Airways plāno savu lidojumu kodu EY izmantot arī lidojumos uz airBaltic apkalpotajiem galamērķiem - Kijevu, Tbilisi, Palangu un Gēteborgu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Air Berlin veic pārrunas par lidmašīnu pārvietošanu uz jaunu aviokompāniju

LETA, 05.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar zaudējumiem strādājošā Vācijas aviokompānija Air Berlin trešdien paziņoja, ka pārrunās iespējas pārvietot daļu no tās lidmašīnu flotes uz jaunu grupu, ko izveidos Vācijas tūrisma gigants TUI un Abū Dabī bāzētā lidsabiedrība Etihad Airways.

Air Berlin apspriedīs iespējas nodot 35 lidmašīnas, tostarp 14, kuras jau tiek nomātas no TUI struktūrvienības TUIfly, jaunai aviokompānijai, kuru izveidos TUI un Etihad Airways, norāda lidsabiedrība.

Šī plāna realizācija gan ir atkarīga no veiksmīgām pārrunām un regulatoru apstiprinājuma.

Atsevišķā paziņojumā Etihad Airways pavēstīja, ka jaunā aviosabiedrība apkalpos visaptverošu maršrutu tīklu no Vācijas, Austrijas un Šveices.

Air Berlin akcionārs Etihad Airways pēdējos gados palīdzējis ar regulārām investīcijām uzturēt Vācijas aviokompānijas darbību.

Air Berlin pirms mēneša paziņoja par restrukturizācijas plānu, kas paredz samazināt tās lidmašīnu skaitu un likvidēt 1200 darbavietas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Air Berlin likvidators tiesā iesūdz Etihad Airways, pieprasot divu miljardu eiro kompensāciju

LETA, 14.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maksātnespējīgās Vācijas aviokompānijas Air Berlin likvidators tiesā iesūdzējis tās lielāko akcionāru - Abū Dabī bāzēto lidsabiedrību Etihad Airways, pieprasot kompensāciju līdz divu miljardu eiro apmērā, piektdien paziņoja Berlīnes reģionālā tiesa. Administrators Lukass Flethers lūdzis tiesnešus piešķirt Air Berlin 500 miljonus eiro un izdod rīkojumu, kas pieprasa papildu kompensācijas. Flethers norāda, ka Etihad Airways atteicās no 2017.gada aprīlī panāktās vienošanās turpmākos 18 mēnešus atbalstīt Air Berlin. Tādējādi Etihad Airways pērn augustā pārtrauca atbalsta sniegšanu Vācijas lidsabiedrībai, novedot to pie bankrota. Etihad Airways kopš 2011.gada piederējuši 29,2% Air Berlin akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grūtībās nonākusī Vācijas otrā lielākā aviokompānija Air Berlin otrdien paziņoja, ka iesniedz tiesā maksātnespējas pieteikumu, jo tās lielākais akcionārs - Abū Dabī bāzētā lidsabiedrība Etihad Airways - vairs nenodrošinās finansiālu atbalstu.

Air Berlin norāda, ka pēc Etihad Airways finanšu palīdzības pārtraukšanas aviokompānija secinājusi, ka tai vairs nav iespējama pozitīva virzība uz priekšu.

Tikmēr Vācijas Ekonomikas un Transporta ministrijas nekavējoties izplatījušas paziņojumu, lai mazinātu ceļotāju bažas, pavēstot, ka valdība nodrošinās 150 miljonu eiro aizdevumu, lai aviokompānija pagaidām spētu nodrošināt lidojumus.

Savukārt Vācijas nacionālā lidsabiedrībai Lufthansa atsevišķā paziņojumā norādīja, ka ved sarunas ar Air Berlin par iespējām pārņemt daļu no Air Berlin grupas.

Air Berlin iepriekšējos divos gados kopumā cietusi zaudējumus 1,2 miljardu eiro apmērā, un aviokompānijas dzīvotspēja balstījās uz Etihad Airways nodrošinātajiem finanšu līdzekļiem. Etihad Airways pieder 29% Air Berlin akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

airBaltic sadarbībā ar Etihad Airways sākusi tiešos lidojumus uz Abū Dabī

Gunta Kursiša, 17.12.2013

Apvienoto Arābu Emirātu nacionālās aviokompānijas Etihad Airways un Latvijas nacionālās lidsabiedrības AS Air Baltic Corporation stjuartes piedalās Starptautiskās lidostas Rīga un nacionālās aviokompānijas airBaltic organizētajā galamērķa Rīga – Abū Dabī atklāšanas pasākumā.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas airBaltic veiks četrus lidojumus nedēļā no Rīgas uz Etihad Airways galveno tranzītmezglu Abu Dabī ar Airbus A319 lidmašīnu.

Etihad Airways lidojumu kods EY tiks izmantots jaunajos lidojumos uz Rīgu, un arī lidojumos uz 15 airBaltic apkalpotajiem galamērķiem - Alesundu, Barselonu, Bergenu, Bilundu, Helsinkiem, Kopenhāgenu, Lapēnrantu, Oslo, Prāgu, Stavangeru, Stokholmu, Tallinu, Turku, Vīni un Viļņu.

Savukārt airBaltic lidojumu kods BT tiks izmantots Etihad Airways lidojumos no Abū Dabī uz Kairu, Džakartu, Singapūru, Bangkoku, Ammānu un Muskatu pēc atbilstošu atļauju saņemšanas no varasiestādēm.

Lidmašīnā ir 14 vietas biznesa klasē un 102 vietas ekonomiskajā klasē, informē lidsabiedrības pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic uzsāks lidojumus no Rīgas uz Abū Dabī

Lelde Petrāne, 24.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic sadarbībā ar Apvienoto Arābu Emirātu (AAE) nacionālo lidsabiedrību Etihad Airways 2017.gada 29.oktobrī uzsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Abū Dabī.

airBaltic no Rīgas uz Abū Dabī veiks lidojumus četras reizes nedēļā ar Bombardier CS300 lidmašīnu. Etihad Airways būs lidsabiedrības sadarbības partneris šajā maršrutā.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda, ka Abū Dabī ir stratēģisks aviācijas centrs Tuvajos Austrumos, un tādi slaveni tūrisma objekti kā Formula 1 un Ferrari World piesaistīs daudzus ceļotājus no Baltijas valstīm un Skandināvijas.

Lidojums ilgs sešas stundas un 15 minūtes. Vienvirziena biļetes cena ir, sākot no 129 eiro, ieskaitot lidostas nodevas un transakcijas maksu.

airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Austrijā pirmdien tiesā tiekas kreditoru komisija, lai lemtu par bankrotējušās Austrijas lidsabiedrības «Niki» nākotni.

Komisija lems, vai bankrotējušās Vācijas aviokompānijas «Air Berlin» struktūrvienību pārdot Lielbritānijas nacionālās aviosabiedrības «British Airways» īpašniecei – holdingkompānijai «International Airlines Group» (IAG) - kā plānots, vai meklēt citu pretendentu.

Starp interesentiem uz «Niki» iegādi ir pats Austrijas bijušais autosacīkšu braucējs Nikijs Lauda, kurš lidsabiedrību dibināja 2003.gadā un pameta to 2011.gadā.

Lauda norāda, ka viņš ir apvienojies ar tūroperatoru «Thomas Cook», lai izteiktu kopīgu piedāvājumu.

Kā ziņots, IAG decembrī pavēstīja par ieceri iegādāties «Niki».

Saskaņā ar iecerēto darījumu IAG samaksās 20 miljonus eiro par «Niki» aktīviem un nodrošinās šai lidsabiedrībai likviditāti līdz 16,5 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu investors Hanss Rūdolfs Vērls ir gatavs par 500 miljoniem eiro iegādāties grūtībās nonākušo Vācijas otro lielāko aviokompāniju Air Berlin.

«Mēs smagi strādājām, lai varētu izteikt šādu piedāvājumu, saņemot palīdzību ne tikai no ekspertiem, bet arī (..) no Air Berlin darbiniekiem, pasažieriem un biznesa partneriem,» sociālajā tīklā Facebook paziņoja Vērls, kurš 2003.gadā par simbolisku summu - vienu eiro- iegādājās no aviokompānijas British Airways uzņēmumu Deutsche BA, ko pēc tam pārdeva Air Berlin.

Vērlam piederošais uzņēmums Intro svētdien piedāvāja nekavējoties samaksāt par Air Berlin 50 miljonus eiro un pēc tam vēl 450 miljonu eiro, atkarībā no tā, kā aviokompānijai klāsies.

Vērls sacīja, ka Intro vēlas iegādāties Air Berlin kā vienotu veselumu, nevis iepirkt daļas, un aicināja arī citus potenciālos pircējus, tostarp Lufthansa, Condor un TUI pievienoties viņa centieniem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Satiksmes ministrija (SM) patlaban izskata jau konkrētus piedāvājumus Latvijas nacionālās aviokompānijas «airBaltic» investora piesaistē un nav izslēgta arī uzņēmuma pilnīga privatizācija, pastāstīja ministrijas valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš.

Viņš uzsvēra, ka investora piesaiste patlaban ir galvenais izaicinājums. «Mēs ļoti produktīvi šogad esam strādājuši, esam piesaistījuši starptautisku kompāniju «Lazard Freres», kas ir veikusi liela apmēra darbu, lai apzinātu, kuri potenciāli varēt būt stratēģiskie partneri «airBaltic», lai kompānija varētu attīsties. Šeit ir viena būtiska nianse - valstij esot lielākajam akcionāram, ir jārūpējas par kompānijas attīstību. Lai kompānija attīstītos, tieši akcionāri ir tie, kuri investē. Tomēr mums ir jāņem vērā Eiropas Savienības regulējums, kas paredz, ka valsts investīcijas ir valsts atbalsts. Attiecīgi valsts atbalsts nav saderīgs ar kompānijas attīstību, tāpēc mums jāmeklē stratēģiskais partneris, lai kompānija varētu attīstīties atbilstoši tirgus principiem. Faktiski valstij ir apgrūtinoši būt par efektīvu akcionāru, jo likumi nepieļauj tādas investīciju iespējas, kādas ir privātam akcionāram,» skaidroja Ozoliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 27. martā piedalījās 44. Air Transport World (ATW) Aviācijas nozares balvas pasniegšanas ceremonijā Dublinā, kurā airBaltic komanda saņēma ATW Aviācijas nozares sasniegumu balvu kā gada tirgus līderis, informē aviokompānijā.

ATW Aviācijas nozares sasniegumu balva ir augstākais pagodinājums, ko lidsabiedrība vai persona var saņemt par izcilību gaisa transporta nozarē.

«Esmu lepns par mūsu komandu, kas veic lielisku darbu – šis apbalvojums ir kārtējais apliecinājums tam. Pagājušais gads airBaltic bija rekorda gads. Mēs esam pagodināti, ka mūsu sasniegumus ir novērtējuši ATW redaktori globālā mērogā. airBaltic izaugsme ļāvusi mums palielināt tirgus daļu Baltijas reģionā un stiprināt pozīcijas kā tirgus līderim,» norāda airBaltic izpilddirektors Martins Gauss.

«AirBaltic ir ievērojami paplašinājusi un uzlabojusi komerciālos gaisa pārvadājumus Baltijā. Šī inovatīvā lidsabiedrība nodrošina kvalitatīvu klientu apkalpošanu ar modernajām Bombardier C Series lidmašīnām un augstiem darbības standartiem. Es apsveicu Martinu Gausu un airBaltic komandu ar šo pelnīto apbalvojumu,» teic ATW galvenā redaktore Kārena Volkere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic sadarbībā ar Etihad Airways paziņo par lidojumu sezonas pagarināšanu 2019. gadā starp Rīgu un Abū Dabī.

Lidojumi šoruden atsāksies 2018. gada 28. oktobrī un turpināsies līdz 2019. gada 29. aprīlim.

«Kad mēs pērn uzsākām lidojumus uz Abū Dabī, tas uzreiz kļuva par vienu no pieprasītākajiem maršrutiem ziemas sezonā. Tā kā aizvien vairāk Airbus A220-300 lidmašīnas pievienojas airBaltic flotei, mēs varam pagarināt šo lidojumu sezonu 2019. gadā par papildu diviem mēnešiem,» skaidro airBaltic maršrutu tīkla pārvaldes vadošais viceprezidents Volfgangs Reiss (Wolfgang Reuss).

airBaltic lidojumus Rīga – Abū Dabī maršrutā veiks no 2018. gada 28. oktobra četras reizes nedēļā ar Airbus A220-300 lidmašīnu, pasažieriem ceļā pavadot sešas stundas un 15 minūtes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic papildinās maršrutu tīklu ar iecienītiem slēpošanas galamērķiem

Rūta Cinīte, 30.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic ziemas lidojumu sezonā, kas sāksies oktorba nogalē, turpinās lidojumus uz Ženēvu, Tamperi un Gēteborgu, kā arī no jauna ieviesīs iecienītus slēpošanas galamērķus - Zalcburgu, Veronu un Popradu Augstajos Tatros, informē aviokompānija.

2017. gada ziemas sezonā aviokompānija iecerējusi palielināt lidojumu biežumu no Rīgas uz Londonu, Hamburgu un Prāgu. Tiks nodrošināts arī ērtāks grafiks lidojumiem uz Varšavu, darba dienās paredzot jaunus rīta un vakara lidojumus.

Sākot no 29. oktobra, airBaltic sadarbībā ar Etihad Airways veiks lidojumus Rīga - Abū Dabī maršrutā četras reizes nedēļā ar jauno Bombardier CS300 lidmašīnu.

airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz vairāk nekā 60 galamērķiem. Aviokompānija nodrošina tiešos lidojumus arī no Tallinas un Viļņas.airBaltic ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995.gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 80.05% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA Aircraft Leasing 1 pieder aptuveni 20%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īrijas zemo cenu aviokompānijas Ryanair vadītājs Maikls O’Līrijs trešdien pavēstīja, ka viņa vadītā lidsabiedrība neizteiks iegādes piedāvājumu grūtībās nonākušajai Vācijas otrajai lielākajai aviosabiedrībai Air Berlin.

Vienlaikus O’Līrijs izteicis kritiku Vācijas valdībai, kas, pēc viņa uzskatiem, dara visu iespējamo, lai labumu šajā situācijā gūtu nacionālā lidsabiedrība Lufthansa.

Vairākas aviokompānijas šobrīd veic pārrunas par iespējamu Air Berlin aktīvu iegādi pēc tam, kad lidsabiedrība šā mēneša sākumā tiesā iesniedza maksātnespējas pieteikumu.

Preses konferencē Berlīnē O’Līrijs norādīja, ka Ryanair šajā procesā piedalīsies vien tad, ja tas būs godīgs un atklāts.

Viņš uzskata, ka Vācijas valdība un vēl divas Vācijas aviokompānijas sadarbojas, lai ļautu Lufthansa pārņemt Air Berlin, tādējādi pārkāpjot konkurences noteikumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

EK apstiprina Vācijas valdības 150 miljonu eiro aizdevuma piešķiršanu Air Berlin

LETA, 05.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija (EK) pirmdien apstiprinājusi Vācijas valdības ieceri piešķirt grūtībās nonākušajai Vācijas otrajai lielākajai aviokompānijai Air Berlin 150 miljonu eiro aizdevumu, lai ļautu tai apkalpot pasažierus, kamēr lidsabiedrībai tiek meklēts pircējs.

Šis aizdevums ļaus mierīgi likvidēt maksātnespējīgo Air Berlin, neietekmējot konkurenci vienotajā tirgū, skaidro EK.

Komisija norāda, ka Vācijas valdība 15.augustā to informējusi par ieceri piešķirt aviokompānijai 150 miljonu eiro aizdevumu, ņemot vērā Air Berlin maksātnespēju.

EK vēsta, ka šī aizdevuma mērķis ir turpmākajos mēnešos nodrošināt iespēju Air Berlin apkalpot pasažierus, kamēr vienlaikus tiek veiktas pārrunas par lidsabiedrības aktīvu pārdošanu.

Jau ziņots, ka Air Berlin augusta sākumā tiesā iesniedza maksātnespējas pieteikumu, jo tās lielākais akcionārs - Abū Dabī bāzētā lidsabiedrība Etihad Airways - vairs nenodrošinās finansiālu atbalstu.Tikmēr Vācijas Ekonomikas un Transporta ministrijas nekavējoties izplatīja paziņojumu, lai mazinātu ceļotāju bažas, pavēstot, ka valdība nodrošinās 150 miljonu eiro aizdevumu, lai aviokompānija pagaidām spētu nodrošināt lidojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas lielākās aviokompānijas Lufthansa vadītājs Karstens Špors izteicies, ka cer no grūtībās nonākušās Vācijas otras lielākās lidsabiedrības Air Berlin iegādāties līdz 78 lidmašīnām.

Galvenā prioritāte ir stabilizēt statusu attiecībā uz 38 lidmašīnām, kuras Lufthansa jau šobrīd nomā no Air Berlin, žurnālistiem trešdienas vakarā norādīja Špors.

Papildus tam «mēs vēlamies iegūt vēl 20 līdz 40 lidmašīnas zemo cenu struktūrvienībai Eurowings, panākot to ar dabisku pieaugumu vai ar iegādēm no Air Berlin,» skaidroja Špors.

Viņš uzskata, ka tas būtu maksimālais lidaparātu skaits, ko konkurences regulatori būtu gatvi pieņemt.

Jau ziņots, ka Air Berlin augusta sākumā tiesā iesniedza maksātnespējas pieteikumu, jo tās lielākais akcionārs - Abū Dabī bāzētā lidsabiedrība Etihad Airways - vairs nenodrošina finansiālu atbalstu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Air Berlin pārrunas par aviokompānijas daļu pārdošanu turpinās ar Lufthansa un EasyJet

LETA, 26.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grūtībās nonākušā Vācijas otra lielākā lidsabiedrība Air Berlin pirmdien apstiprināja, ka veic pārrunas ar Vācijas lielāko aviokompāniju Lufthansa un Lielbritānijas EasyJet, lai pārdotu daļas no sava biznesa.

Pārrunas ar Lufthansa un EasyJet tagad turpināsies līdz 12.oktobrim, pēc padomes sanāksmes norādīja Air Berlin.

Tehniskā informācija attiecībā uz lidsabiedrības likvidēšanu tiks izstrādāta tuvāko nedēļu laikā un jebkura gala vienošanās būs jāapstiprina Eiropas regulatoriem.

EasyJet ir izrādījusi interesi tikai saistībā ar pasažieru aviokompānijas daļu iegādi, bet Lufthansa izteiktais piedāvājums aptver struktūrvienību LGW un Austrijas lidsabiedrību Niki, kā arī daļas no Air Berlin.

Jau ziņots, ka Air Berlin augusta sākumā tiesā iesniedza maksātnespējas pieteikumu, jo tās lielākais akcionārs - Abū Dabī bāzētā lidsabiedrība Etihad Airways - vairs nenodrošina finansiālu atbalstu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptuveni 1400 grūtībās nonākušās Vācijas otras lielākās lidsabiedrības «Air Berlin» darbinieki drīzumā varētu zaudēt darbu, daļu no viņiem atlaižot jau šī mēneša beigās, liecina arodbiedrības rīcībās nonākuši dokumenti.

Lielu daļu darbvietu paredzēts likvidēt starp lidsabiedrības lidostās strādājošajiem un administrācijas darbiniekiem, kuru darba līguma termiņš beidzas šā mēneša beigās vai 2018.gada februārī.

Tāpat informācija liecina, ka «Air Berlin» drīzumā varētu pārtraukt pakalpojumu sniegšanu, lidojumus turpinot vien tās struktūrvienībai «Niki».

Jau ziņots, ka «Air Berlin» augusta sākumā tiesā iesniedza maksātnespējas pieteikumu, jo tās lielākais akcionārs - Abū Dabī bāzētā lidsabiedrība «Etihad Airways» - vairs nenodrošina finansiālu atbalstu.

Tikmēr «Air Berlin» pārrunas par aviokompānijas daļu pārdošanu šobrīd turpina ar Vācijas lielāko aviokompāniju «Lufthansa» un Lielbritānijas «EasyJet».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grūtībās nonākušajai Vācijas otrajai lielākajai lidsabiedrībai «Air Berlin» jāpārtrauc visu lidojumu veikšana līdz oktobra beigām, pirmdien paziņoja aviokompānija.

«Cik mēs zinām, tad lidojumu veikšana vairs nebūs iespējama, vēlākais, pēc 28.oktobra, ņemot vērā maksātnespējas noteikumus,» darbiniekiem nosūtītā vēstulē norāda lidsabiedrības vadītājs Tomass Vinkelmans.

«Air Berlin» augusta sākumā tiesā iesniedza maksātnespējas pieteikumu, jo tās lielākais akcionārs - Abū Dabī bāzētā lidsabiedrība «Etihad Airways» - vairs nenodrošina finansiālu atbalstu.

Aviokompānija spējusi turpināt darbību, pateicoties ārkārtas aizdevumam no Vācijas valdības.

Savukārt «Air Berlin» struktūrvienības «Niki» un LGW pašas nav bankrotējušas un spēs turpināt lidojumus arī pēc oktobra beigām.

Tikmēr «Air Berlin» pārrunas par aviokompānijas daļu pārdošanu šobrīd turpina ar Vācijas lielāko aviokompāniju «Lufthansa» un Lielbritānijas «EasyJet».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vispopulārākie tālie galamērķi, uz kuriem līdz šim veiktas rezervācijas airBaltic mājaslapā, ir Kolombo, Seišelas, Puketa, Melburna un Sidneja, informē aviokompānija.

Šonedēļ - svētdien, 29. oktobrī, airBaltic sadarbībā ar Etihad Airways uzsāks tiešos lidojumus starp Rīgu un Abū Dabī. Līdz šim pasažieri veikuši vairāk nekā 9 000 biļešu rezervācijas šajā maršrutā. Tostarp 30% rezervāciju šobrīd veiktas no tranzīta pasažieriem, galvenokārt no Skandināvijas un Baltijas valstīm.

Aviokompānijā norāda, ka šī maršruta pirmais reiss starp abām pilsētām jau ir izpārdots. airBaltic novēro papildu pieprasījumu arī uz Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta posmu, kas Abū Dabī norisināsies novembra pēdējā nedēļas nogalē.

airBaltic veiks lidojumus no Rīgas uz Abū Dabī četras reizes nedēļā ar Bombardier CS300 lidmašīnām. Lidojuma ilgums būs 6 stundas un 15 minūtes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic uzsāk tiešos lidojumus no Rīgas un Abū Dabī

Zane Atlāce - Bistere, 30.10.2017

airBaltic vecākais viceprezidents lidojumu vadības jautājumos Pauls Cālītis, starptautiskās lidostas “Rīga” valdes priekšsēdētāja Ilona Līce un Apvienoto Arābu Emirātu vēstniece Latvijā V.E. Hanana Al Alīli

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic sadarbībā ar Apvienoto Arābu Emirātu (AAE) nacionālo lidsabiedrību Etihad Airways svētdien, 2017. gada 29. oktobrī uzsāka tiešos lidojumus starp Rīgu un Abū Dabī.

Jaunais maršruts piedāvā ērtus savienojumus pasažieriem, kas ceļo no Baltijas uz AAE galvaspilsētu un uz tālākiem galamērķiem Austrālijā, Āzijā, Āfrikā un Tuvajos Austrumos, kā arī sniedz jaunas ceļošanas iespējas no Abū Dabī uz Eiropu.

Līdz šim pasažieri Rīga – Abū Dabī maršrutā veikuši vairāk nekā 9000 biļešu rezervācijas. 30% veikto rezervāciju šobrīd saņemti no tranzīta pasažieriem, galvenokārt no Skandināvijas un Baltijas valstīm. airBaltic novērojusi papildu lidojumu pieprasījumu uz Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta posmu, kas Abū Dabī norisināsies novembra pēdējā nedēļas nogalē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja kādu dienu Igaunijas Nordica vairāk nebūs, mēs būsim gatavi veikt vairāk lidojumu no Igaunijas, par kaimiņvalsts konkurenti intervijā DB norāda Latvijas nacionālās lidsabiedrības AirBaltic valdes priekšsēdētājs Martins Gauss.

Runājot par globālajiem procesiem, vai Brexit kaut kā ietekmē AirBaltic?

Šodien nav nekādas ietekmes.

Ryanair ir visai neapmierināts.

Jā, jo viņiem tur ir bizness. Man personīgi nepatīk Brexit, es domāju, ka tā ir muļķība. Taču briti tā izlēma. Domāju, ka beigās viņi izdomās, kā to nedarīt. Nevaru iedomāties, kā aviācijas nozarē Eiropa atriezīsies 30 gadu senā pagātnē pie kādas vecas sistēmas. Varbūt viņi īstenos Brexit, taču saglabās divpusējos lidojumus.

Vai mēs beidzot nevarētu tikt pie vienas kopīgas Baltijas valstu lidsabiedrības?

Kopš šeit strādāju, laiku pa laikam šādas sarunas notiek. Latvijas valdība vienmēr ir bijusi atvērta tam, lai būtu viena Baltijas lidsabiedrība. Jautājums ir par to, kur atrastos šādas kompānijas spēcīgākā daļa. Acīmredzot tā būtu Rīga, jo tā ir attīstījusies par centru. Kāpēc lai to pārceltu uz Tallinu vai Viļņu? Neatkarīgi no valstu teiktā mēs gadu pēc gada palielinām lidojumu skaitu no Viļņas un Tallinas. Mēs to darīsim pat spēcīgākas konkurences apstākļos. Igaunijā tagad Nordica ar poļu LOT ir lielas aktivitātes. Tas gan mums nekaitē, bet redzam, ka viņiem pieaug pasažieru skaits Tallinā. Taču viņi nerisina problēmu, jo tas, ko jūs vēlaties, ir savienojamība. Šobrīd tā ir, bet vienā mirklī var izzust, ja Nordica vairāk nelidos. Tagad viņi ir atkarīgi no LOT attiecībā uz investīcijām Nordica. Taču kāpēc gan lai poļi to darītu, ja vien viņi neizdomā, ka Igaunija viņiem ir galvenais tirgus? Tādēļ, manuprāt, mūsu pieeja nodrošināt no Igaunijas tik daudz lidojumu, cik varam, ir pareiza. Ja kādu dienu Nordica vairāk nebūs, mēs būsim gatavi veikt vairāk lidojumu no Igaunijas. Līdz tam mēs darīsim to, kam ir pamatojums. Līdzīgi arī Lietuvā. Pagājušajā gadā mums bija lielākā izaugsme lidsabiedrību starpā, taču mēs tur neesam lielākā kompānija, jo tur ir plaša zemo cenu aviolīniju klātbūtne. Taču viņiem nav savienojamības. Mēs to piedāvājam. Mēs esam pievienojuši pēdējo sektoru, lidojumus starp Tallinu un Viļņu, un tas nozīmē, ka mums ir spēcīgs maršrutu tīkls, ko grūti pārsist, jo tad to vajadzētu dublēt. 2018. gadā mums būs jau 38 lidmašīnas. Kādam vajadzētu nolikt šeit tikpat daudz lidmašīnu, lai mūs pārspētu.

Komentāri

Pievienot komentāru