Mammalampa grezno telpas visā pasaulē 

Mammalampa dizaina lampas grezno telpas teju vai visā pasaulē - no Jordānijas karaļnama līdz Latvijas vēstniecībai ASV

Anda Asere, 2013. gada 23. aprīlis plkst. 8:00

Ieva Kalēja, mammalampa dizainere

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Kopš DB rakstīja par Latvijas lampu zīmolu mammalampa (SIA Mammastudio), ir attīstītas piecas produktu grupas, un katram produktam ir izveidota «ģimene» – stāvlampa, griestu lampa, dažādas krāsu un izmēru variācijas u.tml. «No malas raugoties, pieci varētu nešķist daudz, bet mēs visu šo laiku esam tās pilnveidojuši un visus produktus esam mēģinājuši virzīt pasaulē. Skaidrs, ka Latvijā tirgus nav pārāk liels, tāpēc mēs mēģinām iekarot pasauli. Tās lampas, ar ko pirms pieciem gadiem iepazīstinājām Latvijas auditoriju, daudzās pasaules malās ir absolūts jaunums. Tāpēc necenšamies «ka tik vairāk», bet mēģinām atrast jaunus tirgus esošajiem produktiem,» norāda Ieva Kalēja, mammalampa dizainere.

Šobrīd valstu skaits, uz kurieni aizceļojušas mammalampa lampas, ir liels. Tāpēc nevar teikt, ka uzņēmumam ir kāds konkrēts tirgus, uz kuru tas fokusējas. Lampas ir teju visos kontinentos, arī Jaunzēlandē un Austrālijā, Dienvidamerikā, Kanādā, Amerikā. «Tikai Antarktīdā vēl nav,» piebilst I. Kalēja. Diezgan daudz lampu ir aizceļojušas uz Saūda Arābiju, Apvienotajiem Arābu Emirātiem u.c. valstīm, kur attīstās ekonomika.

«Pa šiem gadiem esam pierādījuši, ka arī Latvijā var radīt dizainu un ne tikai konkurēt ar lētāku ražošanu, bet radīt ko tādu, kas ir pieprasīts Eiropā. Mūsu lampas nonāk arī dizaina viesnīcās Eiropā. Tas nozīmē, ka mūsu produkti ir konkurētspējīgi, ja vien nav aizspriedumu,» uzskata I. Kalēja.

Viņa lepojas, ka ar savu oriģināldizainu mammalampa ir izdevies iziet pasaulē un būt tendenču noteicējam, nevis sekotājam un kopētājam. «Lampas nav lētas. Mums ir izdevies pierādīt, ka var izveidot oriģinālu dizainu, cīnīties par kvalitāti un savu pieeju. Ir klientu loks, kam tas ir vajadzīgs. Dizains tiek novērtēts dizaina, nevis lētuma dēļ,» teic I. Kalēja.

«Gribas biznesu tādu ļoti cilvēcisku. Mēs negribam būt haizivis, bet dzīvot cilvēka cienīgu dzīvi, darīt to, kas patīk. Protams, ir stresainas situācijas, taču mēs cenšamies strādāt godīgi un cilvēciski. Ja godprātīgi dara darbu, tas vienmēr atmaksājas,» uzskata I. Kalēja.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...

Sekojot pieprasījumam, zivju pārstrādātāji maina paradumus un pielāgojas klientu prasībām, kas...

Pirms vairākiem gadiem raidījumu vadītājs un dabas pētnieks Māris Olte par 6000...

Lai arī esmu projām no lielā sporta, joprojām esmu tajā iekšā, tikai...

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

No šīs sadaļas
2013. gada 22. aprīlis plkst. 8:00

Jūrmalas pašmāju darinājumu veikals Monarda pirmo ziemu krietni pieklusušajā Jomas...

2013. gada 18. aprīlis plkst. 8:35

Draudzenes Jūlija Muzira, Irina Vanaga un Karina Akopjana ļāvušās pēkšņi atklātam...

2013. gada 17. aprīlis plkst. 8:40

Līva Šteina Fl*sh you&me apakšveļu redz plašākā mērogā, ne tikai Latvijā...

2013. gada 16. aprīlis plkst. 8:00

MightyFingers ir izstrādājis tehnoloģiju, kas ļauj uzprogrammēt spēli vienreiz, nevis katrai ierīcei...

2013. gada 15. aprīlis plkst. 7:55

No koka var ne vien ražot logus, mēbeles un izmantot to kā...

2013. gada 10. aprīlis plkst. 9:30

Pārdodot rotas internetā, īpaši jāpiestrādā pie produkta vizuālā noformējuma un apraksta,...

2013. gada 09. aprīlis plkst. 7:50

Latvieši bija, ir un būs lielākie bērzu sulas dzērāji pasaulē, uzskata Linards...

2013. gada 08. aprīlis plkst. 8:00

Katram kvadrātmetram ir jāpelna, tāpēc Shoe Hunt’In Cafe piedāvā ne tikai nopirkt...

2013. gada 27. marts plkst. 8:00

Pēteris Dimants zāli pats pļaut nevēlējās, tāpēc piemeklēja atbilstošus zālēdājus...

2013. gada 26. marts plkst. 7:55

Komisks atgadījums pasaules vadošajā dzīvnieku produktu izstādē izrādījās SIA ADD radītās...