Atpūta

NENT Group ar Viaplay ienāks Latvijā

Anda Asere, 21.05.2020

Foto: imago images/Bildbyran/Scanpix/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamā gada pirmajā ceturksnī "Viaplay" piedāvās skatītājiem Baltijā oriģinālsaturu, Holivudas filmas un seriālus, saturu bērniem, kā arī sporta pārraides.

Nākamā gada pirmajā ceturksnī Ziemeļeiropas straumēšanas platforma "Nordic Entertainment Group" ("NENT Group") plāno atklāt "Viaplay" straumēšanas pakalpojumus Latvijā, Igaunijā un Lietuvā. Līdz ar šo soli "Viaplay" būs pārstāvēts astoņās valstīs. Uzņēmumam ir plāni arī par citiem tirgiem, bet par tiem tas sola informēt vēlāk.

"Paplašināšanās Baltijas valstīs ir dabisks nākamais solis "Viaplay" attīstībā. Baltijas reģions ir tuvu mūsu mājastirgum, relatīvi nepiesātināts, ātri augošs un mums ir saturs, ko piedāvāt. Mēs redzam lielu potenciālu Baltijā," norāda Anders Jensens (Anders Jensen), "NENT Group" prezidents.

Straumēšanas pakalpojumiem Baltijā esot vērojama laba izaugsme, bet to izplatība esot samērā zema. Viņš zina teikt, ka Ziemeļeiropā 50% mājsaimniecību maksā par video straumēšanas pakalpojumu abonēšanu, bet Baltijā to dara mazāk kā 20% no 2,8 miljoniem mājsaimniecību. A. Jensens ir pārliecināts, ka izaugsme notiks strauji un šajā procesā redz nozīmīgu lomu viņa pārstāvētajai kompānijai. Vaicāts par konkurenci, A. Jensens norāda, ka Baltijā tā ir nedaudz fragmentēta.

Šobrīd "Viaplay" Ziemeļvalstīs ir vairāk nekā 2,5 miljoni maksājoši lietotāji. Pagaidām A. Jensens neatklāj, uz cik lielu lietotāju skaitu kompānija cer Baltijā, vien norāda, ka vēlas būt tirgus līderis, kas ilustrē "Viaplay" nolūku nopietnību.

Runājot par investīcijām, A. Jensens norāda, ka Baltijas reģionā plānots ieguldīt vienu līdz pusotru miljonu eiro tehniskajā platformā, kā arī paredzēti papildu izdevumi mārketingam utt. Savukārt, vaicāts par to, vai plānots atvērt biroju Latvijā, viņš teic, ka sadarbosies ar vietējiem partneriem mārketingā un satura radīšanā, bet, tā kā kompānija pārstāv platformu biznesa modeli, uzņēmumam nav nepieciešams atvērt birojus visās valstīs, kur tas ir pārstāvēts.

"Nordic Entertainment Group" AB galvenais birojs atrodas Stokholmā un kompānija ir kotēta "Nasdaq" biržā Stokholmā. 2019. finanšu gadā no 28. marta līdz 31. decembrim "NENT Group" apgrozījums bija 1,49 miljardi eiro (15,7 miljardi zviedru kronas) un gada beigās grupā strādāja 1976 darbinieki.

Runājot par ārkārtas situācijas ietekmi uz biznesu, A. Jensens norāda, ka straumēšanas pakalpojumi piedzīvo plašu lietotāju pieplūdumu un, lai gan šobrīd netiek translēti sporta notikumi, to kompensē filmas. "Ir grūti teikt ko labu par krīzi, bet cilvēki šajā laikā aktīvi lieto straumēšanas pakalpojumus," tā viņš.

Komentāri

Pievienot komentāru