Konkurss Latvijas Gada auto 2007 tuvojas finišam – apkopojot žūrijas pusfināla balsojuma rezultātus, ir noskaidrotas desmit automašīnas, kas cīnīsies par uzvarētāja titulu, informēja konkursa organizatori.
Šīs automašīnas ir: Opel Antara, Kia Cee’d, Audi A5, Honda CRV, Nissan Qash Qai, Škoda Fabia, Ford Mondeo, Mitsubishi Lancer, Peugeot 308 un VW Golf Variant. Visi pārējie konkursa dalībnieki turpinās cīņu par papildu nominācijām: Sportiskākais, Dubļu bridējs, Ekonomiskākais, Darba rūķis, If Latvia draudzīgākais auto un SEB Unilīzinga klientu auto.
Kopumā konkursam šogad pieteiktas 44 automašīnas, kas ir par desmit vairāk nekā pagājušā gadā. Starp tām ir pieci komerctransporta modeļi, kuri cīnās par atsevišķu titulu Darba rūķis. Konkursa uzvarētājs tiks nosaukts 23.novembrī, kad norisināsies arī izšķirošais žūrijas balsojums un visas konkursa automašīnas būs apskatāmas Rīgas Rātslaukumā no plkst. 14:00 līdz 23:00. Katra žūrijas locekļa rīcībā būs divdesmit seši punkti, kas jāizdala starp sešiem konkursa pretendentiem, pirmajai vietai dodot desmit, nākamajām attiecīgi sešus, četrus, trīs, divus un vienu punktu. Konkursa apbalvošanas ceremonija norisināsies Melngalvju namā.
Konkursa žūrijā ir 50 dalībnieki, kas izvēlēti no žurnālistu, auto pazinēju, auto sportistu un atbalstītāju vidus, kam ikdienā un darbā ir padziļināta interese vai saskare ar automobiļiem. Žūrijas komisijas priekšsēdētājs ir Aivars Aksenoks, viņa vietnieks ir Latvijas Avīzes žurnālists Atis Jansons. No populārākajiem un sabiedrībā zināmākajiem žūrijas pārstāvjiem minami Gundars Liberts, Kārlis Miķelsons, Ainars Uzkalns, Aivars Tauriņš, Jānis Kulmanis un Aldis Zelmenis.
Konkursa rīkošanas izmaksas sedz biedrība Latvijas Gada Auto sadarbībā ar konkursa ģenerālsponsoriem If Latvia un SEB Unilīzings.