Jaunākais izdevums

Investējot vairāk nekā pusmiljonu eiro jaunā šķirošanas infrastruktūrā – papildus šķirošanas līnijas uzstādīšanā Rīgas terminālī – Omniva Latvija par 30% ir kāpinājusi savu sūtījumu šķirošanas kapacitāti.

Jaunā šķirošanas līnija ļaus sūtījumus apstrādāt vēl ātrāk un efektīvāk, dodot iespēju sašķirot līdz pat 6 tūkstošiem sūtījumu stundā.

Pēdējā gada laikā uzņēmums arī par 70 vienībām paplašinājis savu pakomātu tīklu. “Pēdējos gados esam mērķtiecīgi strādājuši, lai attīstītu uzņēmuma infrastruktūru, kā arī, lai nodrošinātu augstākās kvalitātes piegādes un klientu servisu. Ieguldījums šķirošanas kapacitātes palielināšanā ir loģisks turpmākais solis, lai arī pie augstiem sūtījumu apjomiem mēs varētu izpildīt savu solījumu klientiem un nodrošināt pēc iespējas ātrāku un efektīvāku sūtījumu apstrādi un nogādāšanu saņēmējiem,” skaidro Gusts Muzikants, Omniva vadītājs Latvijā.

Pagājušajā, 2022. gadā, Omniva kopumā apstrādāja gandrīz 10 miljonus sūtījumu. Dati liecina, ka Omniva pakalpojumus pēdējā gada laikā regulāri izmantojuši 55% Latvijas iedzīvotāju.

“Lai arī šis gads ekonomikas un e-komercijas attīstības ziņā turpinājis nest izaicinājumus ģeopolitiskās situācijas un vispārējās dzīves dārdzības pieauguma dēļ, Omniva mērķtiecīgi strādā, lai nodrošinātu pozitīvu izaugsmes dinamiku, gan klientu ērtībām attīstot jaunus un inovatīvus pakalpojumus (sūtījumu piegāde globāli, ērts sūtījumu atgriešanas pakalpojums, piegādes pilngadīgām personām u.c.), gan arī pastāvīgiem tehnoloģiskiem uzlabojumiem,” uzsver G.Muzikants.

Šobrīd Omniva tīklā Latvijā ir 368 pakomāti, kas izvietoti 133 apdzīvotās vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Omniva šogad plāno ieguldīt vairāk nekā vienu miljonu eiro pakomātu tīkla attīstībā Latvijā

LETA, 12.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA "Omniva" šogad plāno ieguldīt vairāk nekā vienu miljonu eiro tieši pakomātu tīkla attīstībā Latvijā, gan veidojot jaunas vietas, gan aizvietojot vecākus pakomātu modeļus ar jaunākiem, intervijā aģentūrai LETA sacīja "Omniva" valdes loceklis Gusts Muzikants.

Muzikants skaidroja, ka "Omniva" vēlas palielināt pakomātu tīklu, lai vēl vairāk iedzīvotāju būtu tuvāk vai nu "Omniva" pakomātam, vai jebkuram citam sūtījumu saņemšanas un nodošanas punktam. "Par konkrētām vietām gan es pagaidām nerunāšu," minēja Muzikants.

Vienlaikus viņš norādīja, ka "Omniva" patlaban ir vadošās pozīcijas Baltijā pakomātu tīklā, papildinot, ka Latvijā vairāk nekā 80% iedzīvotāju "Omniva" pakomāts ir ne vairāk kā piecu kilometru attālumā un "Omniva" tirgus daļa tieši pakomātu tirgū ir virs 60%.

Savukārt, saliekot kopā visus sūtījumu veidus, "Omniva" tirgus daļa Latvijā ir virs 30%, norādīja Muzikants.

"Mūsu mērķis nākotnē ir izvērtēt, kā būt vēl tuvāk klientiem. Tāpat mēs strādājam pie tā, lai piedāvātu jaunus pakalpojumus. Es nedomāju, ka mums izdosies vēl būtiski palielināt tirgus daļu pakomātu segmentā, bet ir citi segmenti, kur "Omniva" noteikti darīs vairāk. Piemēram, tās ir gan kurjeru piegādes, gan sadarbība ar citiem uzņēmumiem, kas var būt mūsu partneri sūtījumu piegādē. Tā ir perspektīva, pie kuras mēs šodien strādājam," papildināja Muzikants.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas valstij piederošā pasta pakalpojumu un loģistikas kompānija "Omniva" Igaunijā likvidēs 75 darbavietas, taču atlaišana var skart arī darbiniekus Latvijā un Lietuvā, paziņoja uzņēmums.

Kolektīvā atlaišana ietekmēs cilvēkus dažādos amatos un nodaļās, turklāt daudzi no pašlaik vakantajiem amatiem netiks aizpildīti. Kompānija prognozē, ka lielākā daļa pārmaiņu notiks šā gada pirmajos četros mēnešos.

"Omniva" valdes priekšsēdētājs Marts Megi skaidro, ka loģistikas kompānijām pagājušā gada otrā puse bija ārkārtīgi sarežģīta, jo ekonomikas un ģeopolitisko sarežģījumu dēļ samazinājās sūtījumu skaits un piegāžu ķēdes kļuva ilgākas, kas palielināja "Omniva" izmaksas.

Lai saglabātu konkurētspēju, "Omniva" izmaksas jāsamazina par vismaz 2,5 miljoniem eiro, teica Megi.

Viņš arī uzsvēra, ka procesu automatizācija vairos efektivitāti, tomēr ir jāveic arī citi taupības pasākumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas uzņēmuma SIA "Omniva" apgrozījums pagājušajā gadā bija 21 miljons eiro, kas ir par 14% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa pieaugusi par 6% un bija 673 000 eiro, informē uzņēmuma pārstāvji.

2023.gadā "Omniva" turpināja strādāt pie darbības uzlabošanas, infrastruktūras paplašināšanas, iekšējiem efektivitātes procesiem un pārvaldības sistēmas uzlabojumiem.

"Ar sasniegto rezultātu un iepriekšējā gadā paveikto Latvijā esam apmierināti. Gads noslēgts ar izaugsmi un pozitīviem rezultātiem, vienlaikus novirzot būtiskus finanšu līdzekļus investīcijām - esam uzstādījuši 70 jaunus pakomātus, kā arī par 10 000 vienībām papildinājuši skapīšu skaitu," komentē "Omniva" vadītājs Gusts Muzikants.

Viņš papildina, ka pagājušajā gadā "Omniva" investēja 500 000 eiro papildu šķirošanas līnijas uzstādīšanā Rīgas loģistikas centrā, kas ļāva par 30% paaugstināt šķirošanas kapacitāti. Šobrīd uzņēmumā var sašķirot līdz 6000 sūtījumu stundā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Omniva grupas valdes locekļa un komercdarbības vadītāja amatā ir stājies Gusts Muzikants. Viņš turpmāk uzņemsies arī Omniva Latvija valdes locekļa pienākumus, informē uzņēmums.

"Gustam ir plaša un vērtīga pieredze dažādās nozarēs un lielās organizācijās. Esmu ļoti gandarīts, ka mums pievienojies tik spēcīgs līderis un lielisks komandas spēlētājs ar daudzveidīgu starptautisku pieredzi komercdarbības jomā," uzsver Marts Magi (Mart Mägi), Omniva grupas valdes priekšsēdētājs. “Priecājamies sveikt Gustu jaunajā amatā un esam pateicīgi, ka viņš ar savu pieredzi un zināšanām palīdzēs uzņēmumam Latvijā pārmaiņu periodā.”

Gustam ir liela pieredze reģionālo pārdošanas komandu vadīšanā un darbā ar starptautiskajiem tirgiem. No šā gada sākuma līdz šim viņš bija Latvijas Pasta komercdirektors. Pirms tam viņš ieņēma dažādus vadošus amatus TET (Lattelecom), kā arī uzņēmumā Kimberly-Clark.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa nācis klajā ar būtiskiem pašapkalpošanās vides Mana Omniva uzlabojumiem.

Tas ir viens no pirmajiem soļiem investīciju plānā, kura ietvaros paredzēts izstrādāt jaunas klientu pašapkalpošanās platformas un citus digitālos risinājumus. Kopējais investīciju apjoms digitālās infrastruktūras attīstībā sasniegs 3 miljonus eiro.

Omniva pašapkalpošanās vide un arī uzņēmuma mājas lapas pakāpeniski tiek atjauninātas un šobrīd pabeigts pirmais uzlabojumu posms.

"Tā kā esošā pašapkalpošanās vides programmatūra neatbilda mūsu nākotnes pakalpojumu vajadzībām un nebūtu ļāvusi nodrošināt vislabāko lietotāju pieredzi, nolēmām atjaunināt pašapkalpošanos un pakāpeniski pievienot jaunajai platformai jaunas funkcijas. Līdz šī gada beigām tiks atjaunināta visa pašapkalpošanās vide," atzīmē Omniva Grupas Inovāciju un tehnoloģiju direktors Marti Kuldma (Martti Kuldma).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no šā gada oktobra, ikvienam, kurš iepirksies lidostas “Rīga” izlidošanas zonas “ATU Duty Free” veikalos, būs pieejams inovatīvs pakalpojums - nosūtīt pirkumu uz jebkuru sevis izvēlēto “Omniva” pakomātu kādā no Baltijas valstīm, informēja tirdzniecības uzņēmuma vadītājs Latvijā Tamers Džigeroglu (Mr. Tamer Cigeroglu).

Pakalpojums būs pieejams tiem ceļotājiem, kas dodas uz kādu no galamērķiem Eiropas Savienībā (ES).

Džigeroglu uzsvēra, ka par labu šādam pakalpojumam lemts, analizējot jaunos iepirkšanās paradumus, ko ietekmēja gan pandēmija, gan arī paaudžu atšķirīgās pieejas.

“Mūsdienās iepirkšanās neattiecas tikai uz preci, kuru iegūstam. Jaunajā laikmetā klienti pērk iepirkšanās pieredzi, un personalizēti pakalpojumi izceļas ar savu kvalitāti. Šajā jomā mēs piedāvājam saviem klientiem priviliģētu pakalpojumu ar daļējas piegādes iespēju, kas ietilpst mūsu pakalpojumā “Shop & Collect” jeb “Iepirkties & saņemt”. Pēc iepirkšanās mūsu beznodokļu veikalos viņu iegādātie produkti tiek nosūtīti uz saņemšanas punktiem, kas atrodas vistuvāk viņu dzīvesvietai, lai ceļojuma laikā viņiem nebūtu jānēsā produkti līdzi,” saka Džigeroglu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Omniva grupas pārdošanas ieņēmumi un sūtījumu apjomi pieaug

Db.lv, 31.08.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Omniva” grupas pārdošanas ieņēmumi pirmajā pusgadā auguši par 5%, bet sūtījumu ieņēmumi - par 11%. “Omniva” grupa kopumā piegādājusi vairāk nekā 15 miljonus sūtījumu, kas ir par 10% vairāk nekā šajā pašā periodā pērn.

Grupas ieņēmumi pirmajā pusgadā sasniedza 63,3 miljonus eiro (2022. gadā - 60,2 miljoni eiro). No pārdošanas ieņēmumiem 59% veidoja ieņēmumi no darbības Igaunijā, 15% - Lietuvā, 10% - Latvijā un 15% - no starptautiskā tranzīta. Universālā pasta pakalpojumi veidoja 9% no apgrozījuma. Grupas pamatdarbības peļņa sasniedz 1,0 miljonu eiro (2022. gadā - 0,7 miljoni eiro).

Latvijas Pastu turpmāk vadīs Beāte Krauze-Čebotare 

Stiprinot uzņēmuma vadības komandu, saskaņā ar Latvijas Pasta padomes lēmumu vadības komandai...

"Mūsu pārdošanas ieņēmumi pieauga galvenokārt pateicoties pieaugošajam sūtījumu apjomam. Neraugoties uz patērētāju optimisma samazināšanos, preču iegāde e-veikalos ir kļuvusi pastāvīgu cilvēku iepirkšanās paradumu. Ņemot vērā plašo e-komercijas piedāvāto pakalpojumu klāstu, tās apjomi turpinās pieaugt visos mūsu vietējos tirgos. Pateicoties kvalitatīvajam pakomātu tīklam un augstajai klientu apmierinātībai, esam spējuši uzlabot savas pozīcijas tirgū," uzsvēra “Omniva” vadītājs Latvijā Gusts Muzikants.

"Pieaugošie sūtījumu apjomi liecina, ka vajadzība pēc ātras un kvalitatīvas sūtījumu piegādes turpina pieaugt. Mums, kā Baltijas valstīs lielākā pakomātu tīkla operatoram, ir nenoliedzams izaugsmes potenciāls, un tas arī ir iemesls mūsu rekordlielajām investīcijām - gan reģionā lielākajā un modernākajā paku šķirošanas terminālī Lietuvā, gan mūsu loģistikas centra paplašināšanā Igaunijā," norādīja “Omniva” grupas valdes priekšsēdētājs Marts Magi (Mart Mägi).

Turpinot būt vienam no inovatīvākajiem loģistikas uzņēmumiem Baltijā, Igaunijā uzsākta gandrīz 40 jaunu pakomātu uzstādīšana. Tāpat plānota arī desmitiem novecojušu pakomātu nomaiņa. Līdz ar “Parcelsea” viedo pastkastīšu tīkla iegādi, “Omniva” grupa piedāvās ar personalizētu pakomātu / viedo pastkastīšu pakalpojumus. Uzsākta sadarbība ar AS “Paxster”, lai izmēģinātu videi draudzīgu elektromobiļu piemērotību pasta sūtījumu piegādei.

Šogad Latvijā uzsākts pilotprojekts, kura ietvaros uz pakomātiem uzstādīti saules paneļi. Tāpat arī sadarbībā ar tehnoloģiju pārstrādes uzņēmumu “GreenDice” nodrošinām, ka grupas labi uzturētās IT iekārtas tiek lietderīgi izmantotas labdarības nolūkos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu nozarei pagājušais gads ekonomiskās situācijas un lielās inflācijas dēļ bija grūts, intervijā sacīja SIA "Omniva" valdes loceklis Gusts Muzikants.

Viņš norādīja, ka sūtījumu tirgus nav izolēts no pārējās ekonomikas, tostarp, piemēram, mazumtirdzniecība pagājušajā gadā uzrādīja samērā vājus rezultātus - 2023.gadā vienīgie mēneši, kad mazumtirdzniecība salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu pieauga, bija janvāris, februāris un decembris.

Muzikants arī atzīmēja, ka mazumtirdzniecībā pagājušajā gadā apgrozījums Latvijā samazinājās kopumā par 2,1%, tostarp tieši nepārtikas produktu mazumtirdzniecībā, ar ko pārsvarā strādā sūtījumu kompānijas, kritums bija 2,3%.

"Līdz ar to kopumā ekonomiskā situācija nebija diez ko spoža," sacīja Muzikants.

Savukārt komentējot e-komercijas segmentu, viņš norādīja, ka šajā segmentā situācija bija nedaudz labāka. "Ir redzams, ka 2023.gadā pieaugums ir 2,1%. Taču arī te redzama interesanta tendence, ka pieaugums ir vērojams pirmajā gada pusē līdz jūlijam, bet pēc tam sākas kritums. Tas nozīmē, ka gads kopumā nav bijis viegls," piebilda "Omniva" pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA "Omniva" neizslēdz iespēju piedalīties nākamajā konkursā par universālā pasta pakalpojuma nodrošināšanu Latvijā, intervijā sacīja SIA "Omniva" valdes loceklis Gusts Muzikants.

Viņš papildināja, ka patlaban konkursā par universālā pasta pakalpojuma nodrošināšanu ir uzvarējis "Latvijas pasts" un līgums par tā nodrošināšanu ir spēkā līdz 2026.gada 31.decembrim.

"Mēs neizslēdzam iespēju, ka mēs varētu piedalīties nākamajā konkursā. Protams, būs jāvērtē, kādi būs līguma nosacījumi, ko no universālā pasta pakalpojuma sniedzēja sagaidīs un cik tas maksās. Taču es šādu iespēju neizslēdzu," norādīja Muzikants.

Savukārt, komentējot to, kad par šo jautājumu varētu lemt, viņš norādīja, ka sākumā "Omniva" vērtēs, kāds kopumā nākamajā periodā būs universālā pasta pakalpojuma grozs, kvalitātes prasības un nosacījumi, kas ir jāizpilda.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Portrets - Omniva Grupas komercdirektors un Omniva vadītājs Latvijā Gusts Muzikants

Monta Šķupele, 16.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veiksmīga biznesa atslēga ir komanda, kura grib un var strādāt kopā. Tai arī jāatrodas īstajā vietā un laikā. Un vienmēr ir kāds nezināmais un neparedzamais faktors, ko jābūt gatavam izmantot, uzskata Omniva Grupas komercdirektors un Omniva vadītājs Latvijā Gusts Muzikants

Gusts Muzikants uzņēmējdarbībā ir kopš 1996. gada, tātad kopumā 28 gadus. Uzsākot darba gaitas, viņam bija svarīgi strādāt kompānijās, kurās bija augsta līmeņa biznesa vadības prakse. “Mans galvenais mērķis bija mācīties. Tā kā tolaik vietējos uzņēmumos tā nebija izplatīta parādība, izvēlējos fokusēties uz starptautiskajiem biznesiem,” atmiņās par karjeras pirmsākumiem dalās G. Muzikants. Tādējādi 15 gadus viņš pavadījis, strādājot FMCG (ātras aprites patēriņa preču) jomā – tādos uzņēmumos kā Pepsi, SCA un Kimberly-Clark. Viņš sāka kā Pepsi tirdzniecības pārstāvis, bet šo karjeras posmu noslēdza kā Kimberly-Clark Baltijas un Dienvidu Centrālās Eiropas reģiona vadītājs. Tad G. Muzikants nolēma mainīt nozari un pievienojās Lattelecom/ Tet, kur pavadīja gandrīz 10 gadus. “Tā bija izcila iespēja izmantot lielajos starptautiskajos uzņēmumos iegūtās zināšanas un kopā ar komandu faktiski radīt jaunu kompāniju Tet, kas no klasiska telekomunikāciju uzņēmuma pārtapa tehnoloģiju un izklaides uzņēmumā,” stāsta G. Muzikants.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn pasta komersanti apstrādājuši un piegādājuši 61 milj. pasta sūtījumu, ko veidoja tradicionālie, eksprespasta un kurjerpasta, kā arī abonētās preses piegādes pakalpojumi.

Kopējais skaits gan iekšzemes, gan pārrobežu sūtījumiem samazinājies par 6%, kur lielākais jeb 16% sūtījumu samazinājums bijis abonētās preses piegādei, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) apkopotie dati.

“Pasta tirgus turpina piedzīvot pārmaiņas līdz ar lietotāju paradumu maiņu. Joprojām, novērojama tendence, ka lietotāji arvien vairāk izmanto iespēju pasūtīt preces no ārvalstīm, kā rezultātā paku sūtījumi, kas saņemti no ārvalstīm, pērn bijuši par 16% vairāk, salīdzinot ar 2022. gadu. Redzam arī, ka pērn bijis pēdējo piecu gadu laikā mazākais pasta komersantu skaits. Lai arī ir komersanti, kas pērn darbību beiguši, vienlaikus tirgum pievienojušies arī jauni dalībnieki,” norāda SPRK Elektronisko sakaru un pasta departamenta direktors Ivars Tauniņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas gada balvas “E-komercijas zvaigzne 2023” apbalvošanas ceremonijā paziņoti Latvijas labākie un inovatīvākie interneta veikali desmit dažādās kategorijās.

Žūrijas vērtējumā par kopvērtējuma līderi un Grand prix ieguvēju tika kronēts jaunuzņēmums “Selfnamed”, kas klientiem sniedz iespēju izveidot savu sertificētu kosmētikas produktu līniju vai pasūtīt produktus ar sava zīmola logotipu un personalizētu dizainu.

Konkurss “E-komercijas zvaigzne” norisinās jau trešo reizi un šogad tajā saņemti 274 pieteikumi, kā arī gada balvas ietvaros jo īpaši tika runāts par eksportu un tā sniegtajām iespējām. Starptautiska profesionāļu žūrija kā galvenos kritērijus dalībnieku pieteikumos vērtēja dizainu un lietojamību. Šogad konkursa stratēģiskais partneris ir loģistikas uzņēmums “Omniva” un konkursa kopējā balvu fondu vērtība ir 20 000 eiro. Labākie e-komercijas veikali visās kategorijās saņēma Arta Nīmaņa speciāli dizainētas balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness izdevums #7

DB, 13.02.2024

Dalies ar šo rakstu

Latvijā valsts kapitālsabiedrību ieguldījumi pētniecībā un attīstībā (R&D) ilgu laiku tika vērtēti caur valsts līdzekļu neizšķērdēšanas prizmu, savukārt nelielie uzņēmumi grāmatvedībā nenorāda savas investīcijas R&D, kas rezultējas ar zemākām vietām dažādos inovāciju reitingos un lēnāku attīstību.

To intervijā Dienas Biznesam stāsta ilggadējais SIA Latvijas Mobilais Telefons (LMT) valdes priekšsēdētājs Dr.oec. Juris Binde.

Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 13.februāra numurā lasi:

Statistika

Latvijas aramzeme ir lēta

Inovācijas

Inovāciju indekss — valsts politikas atspulgs

Tēma

Parex kreditoru glābšana no 2009. gada Latvijai radīja 100 miljardus eiro lielus valsts bagātības zudumus

Aktuāli

Rindas bendē veselību

Uzņēmējdarbība

Tehnoloģijas koriģē darbinieku skaitu

Nodarbinātība

Būs vajadzīgi vismaz papildu 100 000 viesstrādnieki

Enerģētika

Uzņēmējiem jādomā par elektrifikāciju

Portrets

Gusts Muzikants, Omniva vadītājs Latvijā

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stiprinot uzņēmuma vadības komandu, saskaņā ar Latvijas Pasta padomes lēmumu vadības komandai pievienojušies Beāte Krauze-Čebotare un Jānis Kūliņš, informē uzņēmums.

Beāte Krauze-Čebotare turpmāk vadīs Latvijas Pastu, bet Jānis Kūliņš veiks valdes locekļa un biznesa attīstības pārvaldes direktora (CCO) pienākumus.

“Jaunā Latvijas Pasta nākotnes attīstības stratēģija ir ļoti ambicioza. Tā paredz ievērojamu sūtījumu piegādes, tranzīta un finanšu pakalpojumu biznesa jomu transformāciju un strauju attīstību, nodrošinot klientu vajadzībām vispiemērotākos risinājumus. Tāpēc padome tika lēmusi būtiski stiprināt uzņēmuma vadības komandas kapacitāti un kompetences. Gan Beāte, gan Jānis ir ar ievērojamu pieredzi uzņēmumu un komandu vadībā, kā arī ir atzīti savu jomu profesionāļi. Tādēļ nav šaubu, ka viņu pievienošanās Latvijas Pasta vadības komandai stiprinās uzņēmuma vadības komandas profesionālās kompetences un veicinās sekmīgu un efektīvu uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanu,” komentē Latvijas Pasta padomes priekšsēdētājs Raimonds Dūda.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Latvijas pasts apsver ieiešanu kaimiņvalstu tirgos

LETA, 19.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS "Latvijas pasts" apsver ieiešanu kaimiņvalstu tirgos komercsūtījumu segmentā, kā arī kompānijas mērķis ir palielināt komercsūtījumu tirgus daļu Latvijā, intervijā sacīja "Latvijas pasta" jaunā vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Viņa uzsvēra, ka stratēģija izvērst darbību Baltijā "Latvijas pastam" ir tapusi vēl pirms viņas pievienošanās uzņēmumam. Pašlaik tiek vērtēts, vai "Latvijas pasts" kaimiņvalstīs sadarbosies ar kādu no turienes spēlētājiem vai ieies patstāvīgi. Ja "Latvijas pasts" ieies kā patstāvīgs spēlētājs, tiks dibināti arī meitasuzņēmumi kaimiņvalstīs.

"Viennozīmīgi "Latvijas pasta" pakomātiem būtu jābūt visā Baltijā," sacīja jaunā "Latvijas pasta" vadītāja.

Jautāta, vai "Latvijas pasts" jau nav nokavējis ar ieiešanu citu valstu tirgos, viņa atzina, ka īstākais mirklis būtu bijis pirms Covid-19, bet to neviens nevarēja paredzēt.

"Taču, ja skatāmies globāli uz e-komercijas attīstību, tad tas ir augošs segments, paradumi iepirkties internetā ar katru gadu kļūst arvien spēcīgāki un izaugsme noteikti turpināsies. Jautājums ir, kas ir svarīgāk klientam un ar ko būsim labāki par "Omniva" un pārējiem tirgus spēlētājiem. Tās ir lietas, pie kurām mums ir jāstrādā," sacīja Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru