Jaunākais izdevums

Omniva paplašina pakomātu tīklu, izstrādā jaunus e-risinājumus, audzē peļņu, noskata jaunu loģistikas centru.

To sarunā ar Dienas Biznesu norāda Igaunijas pasta meitas uzņēmuma SIA Omniva valdes locekle un Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare. Omniva grupai šis ir izrāviena gads, jo Latvijas un Lietuvas uzņēmumiem ir fantastisks pieaugums gan ienākumu, gan sūtījumu skaita, gan peļņas ziņā. Pērno gadu Lietuvas uzņēmums noslēdzis «pa nullēm», bet šogad astoņos mēnešos tā peļņa jau ir virs 100 tūkst. eiro. Savukārt Latvijas Omnivas sūtījumu bizness pērn gada laikā nopelnījis 185 tūkst. eiro, bet šogad pirmajos astoņos mēnešos – jau 460 tūkst. eiro. Kaut arī sūtījumu skaits Lietuvā ir lielāks nekā Latvijā, Omnivas peļņa tur ir zemāka. Tam pamatā ir lielāka konkurence, jo gan DPD, gan Lietuvas pastam ir savi sūtījumu termināļi, kā rezultātā «ir liels spiediens uz cenu».

Latvijas un Lietuvas uzņēmumi cer ar savu pozitīvo piemēru iedvesmot arī Igaunijas kolēģus, kam pērnais gads nav bijis tas labākais. Proti, igauņi pērn atvēruši jaunu loģistikas centru Tallinā ar piecus milj. eiro vērtu šķirošanas līniju. Gada beigas gan nav bijis labākais laiks jauninājumu ieviešanai. Tā kā Ziemassvētku dāvanu iegāde visā Baltijā sākusies jau oktobra beigās, nevis novembra vidū, kā bijis plānots, Igaunijā pārcelšanās uz jaunām telpām un iekārtu palaišana negatīvi ietekmējusi pakalpojumu kvalitāti. Tagad Omniva grupas sūtījumu biznesam ir jauns vadītājs Andre Veskimeisters (Andre Veskimeister), kurš iepriekš vadījis portālus Delfi Baltijā. Viņš iniciējis vairākas pārmaiņas gan organizācijas struktūrā, gan procesos, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti. Tai pašā laikā «ir jāmainās arī attieksmei pret klientu,» uzsver B. Krauze-Čebotare. Proti, vēsturiski Omnivas procesi tikuši būvēti uz valsts pasta bāzes, kur spēkā ir starptautiskais regulējums, piemēram, par to, cik ilgā laika periodā jāizskata klientu iesniegumi. «Latvijā to esam krasi mainījuši, lai pirmā atbilde klientam kādā problēmsituācijā, piemēram, ja sūtījums ir aizkavējies, tiktu sniegta 24 stundu laikā.» Pasta regulas nosaka, ka var izmeklēt mēnesi, bet Omniva Latvijā sev noteikusi septiņas dienas, lai sniegtu klientam gala atbildi. «Aicinām arī igauņu kolēģus pārstrukturēt savu domāšanu, lai kļūtu par uz klientu orientētu kompāniju, nevis būtu valsts uzņēmums, kas sniedz obligātu pakalpojumu.» Cilvēku domāšanu gan ir grūtāk mainīt nekā sistēmas un procesus. Lietuvā orientācija uz klientu ir tikpat spēcīga kā Latvijā, arī viņu apmierinātības rādītāji ir līdzīgi, bet igauņu kolēģiem līdz tiem vēl jāaug.

Visu rakstu lasiet 19. septembra laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Omniva" apgrozījums Latvijā 2019. gadā audzis par 30 %, sasniedzot 7,5 miljonus eiro, informē sūtījumu piegādes uzņēmums.

Būtiskākā ietekme uz pozitīvajiem pērnā gada rādītājiem bijusi pakomātu sūtījumu ieņēmumiem, kas pieauguši par 46 % salīdzinājumā ar 2018. gadu.

""Omniva" biznesa attīstību lielā mērā sekmēja arī straujā e-komercijas izaugsme Latvijā. Cilvēki arvien vairāk izvēlas iepirkties internetā, turklāt mēs redzam, ka pieaugums vērojams pilnīgi visos segmentos – gan sūtījumos starp privātpersonām, gan piegādē no Latvijas un ārvalstu internetveikaliem, gan arī sūtījumos no Ķīnas e-komercijas platformām "Wish" un "AliExpress"," skaidro "Omniva Latvija" vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Kopumā pagājušajā gadā "Omniva" piegādāja 2,78 miljonus pakomātu sūtījumu, kas ir pieaugums par 54 % pret 2018. gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Omniva norāda uz būtiskām problēmām, izmantojot elektroauto

Lelde Petrāne, 26.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu pakalpojumu sniedzējs Omniva līdz 2025.gadam gatavs pilnībā aizstāt esošo dīzeļa dzinēju autoparku ar elektroauto, tomēr sācis cita transportlīdzekļa testēšanu.

Pērnā gada nogalē piegādēm Rīgas centrā tas uzsāka pirmos elektroauto testus ar Nissan E-NV200. Neskatoties uz kopumā pozitīvo pieredzi, šī auto kravas telpas ierobežotā ietilpība nebija piemērota, lai iekļautu to Omniva pastāvīgajā autoparkā. Šogad, turpinot iesākto, Omniva aizvadījusi pirmo dienu kurjerpiegādēm, izmēģinot elektrisko kravas mikroautobusu – VW eCrafter.

Omniva ilgtermiņa mērķis ir piegādes auto radīto izmešu samazināšana un pāreja uz arvien ekoloģiskākiem risinājumiem gan autoparka, gan pārējo ikdienas operāciju ietvaros. Lai iekļautu elektroauto Omniva pamata autoparkā, būtu jāizpildās vairākiem būtiskiem nosacījumiem:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 900 tūkstošus eiro, «Omniva» uzsāk pakomātu tīkla paplašināšanu ar 45 jauniem pakomātiem, izvietojot tos 14 jaunās apdzīvotās vietās Latvijā.

Līdz ar šo paplašināšanos Latvijas «Omniva» tīklā tagad būs 207 pakomāti, kas izvietoti 93 apdzīvotās vietās Latvijā.

Jaunie «Omniva» pakomāti tiks uzstādīti gan pilsētās, kurās līdz šim tie jau bijuši pieejami – Rīgā, Jelgavā, Dobelē, Bauskā, Daugavpilī un citur, gan arī jaunās vietās kā Augšlīgatnē, Babītē, Engurē, Garkalnē, Jaunjelgavā, Jaunpilī, Lapmežciemā, Neretā, Pāvilostā, Skaistkalnē, Skrīveros, Straupē, Ugālē un Vecāķos.

Paplašinot pakomātu tīklu un izvēloties to atrašanās vietas, priekšroka tika dota iespējai «Omniva» pakomātus izvietot ārpusē pie veikaliem, lai sūtītāji vai saņēmēji tos viegli var izmantot savās ikdienas gaitās un tie būtu pieejami 24h diennaktī, tādējādi nodrošinot iedzīvotājiem iespēju tos izmantot sev ērtā laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas kompānija "Omniva" turpina pagājušā gadā uzsākto pakomātu tīklu paplašināšanu, uzstādot pakomātus 18 jaunās apdzīvotās vietās Latvijā, informē uzņēmumā.

Pagājušā gada oktobrī uzsāktajā pakomātu tīkla attīstībā investēti 900 tūkst. eiro, un līdz ar šo paplašināšanos Latvijas "Omniva" tīklā ir 206 pakomāti, kas izvietoti 96 apdzīvotās vietās Latvijā.

Jaunie "Omniva" pakomāti uzstādīti gan pilsētās, kurās līdz šim tie jau bijuši pieejami - Rīgā, Jelgavā, Dobelē, Bauskā, Daugavpilī u.c., gan arī jaunās apdzīvotās vietās: Aknīstē, Engurē, Jaunjelgavā, Lapmežciemā, Madlienā, Neretā, Skaistkalnē, Ugālē un citviet Latvijā.

"Mums ir svarīgi nodrošināt drošu bezkontakta piegādes iespēju pēc iespējas tuvāk mājām visiem Latvijas iedzīvotājiem. Visi Omniva pakomāti tiek apkalpoti vismaz vienu reizi dienā, ieskaitot sestdienas. Turklāt "Omniva" katrā pakomātu apkalpošanas reizē dezinficē to ekrānus un maksājumu karšu zonu, un arī kurjeri ievēro visas noteiktās piesardzības prasības," uzsver "Omniva" vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas kompānija Omniva par savu turpmāko galveno piegāžu partneri Eiropā izvēlējusies starptautisko piegāžu uzņēmumu UPS, tādējādi vidēji ietaupot 1-2 dienas no līdzšinējā piegādes laika, informē uzņēmumā.

Izprotot laika nozīmību, kad patērētāju prasības pēc ātrākiem un fleksiblākiem pakalpojumiem aizvien pieaug, Omniva Latvijā pieņēma lēmumu no 2019. gada marta starptautisko sūtījumu apkalpošanai izvēlēties jaunu partneri - pasaulē lielāko paku piegādes uzņēmumu un līderi starp starptautiskajiem pakalpojumu sniedzējiem – ASV kompāniju UPS.

«Kopš sadarbības uzsākšanas ar UPS jau sākotnējie rezultāti rāda, ka pirmie sūtījumi uz Eiropas valstīm ir veiksmīgi sasnieguši savu galamērķi, vidēji ietaupot 1-2 dienas no līdzšinējā piegādes laika. Tas, savukārt, Omniva ļauj piedāvāt mūsu klientiem ātrāku sūtījumu piegādi, ievērojami uzlabojot kvalitātes rādītājus» skaidro Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu pakalpojumu sniedzējs Omniva atvēris klientu apkalpošanas centra filiāli Rēzeknē.

Neskatoties uz bažām par iespējamajām problēmām ar kvalificēta darbaspēka piesaisti, uzņēmums saskāries ar pārsteidzoši lielu vietējo interesi par iespējām strādāt uzņēmumā. Tas panākts, nodrošinot līdzvērtīgu atalgojumu un sociālās garantijas kā Rīgā nodarbinātajiem speciālistiem.

«Neskatoties uz publiskajā telpā nereti izskanējušajiem skaidrojumiem par augsto bezdarba līmeni Latgalē, adekvāta un līdzvērtīgu darba nosacījumu piedāvājuma gadījumā interese ir milzīga. Vietējie iedzīvotāji labprāt vēlas strādāt, taču sagaida, ka potenciālais darba devējs būs taisnīgs un par līdzīgu amata pienākumu veikšanu nemaksās ievērojami mazāk speciālistam tikai tāpēc, ka viņš ģeogrāfiski strādā citur, nevis Rīgā,» norāda Omniva vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Omniva", investējot 350 tūkstošus eiro, iegādājusies automatizētu sūtījumu šķirošanas iekārtu, kas ļauj uzlabot sūtījumu šķirošanas efektivitāti par 40%.

Ik gadu "Omniva" piegādāto sūtījumu apjoms pieaug vidēji par 40%, un nepieciešamība pēc plašākām telpām ir likumsakarīga. Šobrīd loģistikas centrā "Green park" "Omniva" īrē 4600 m2, no tiem 3900 m2 atvēlēti noliktavai un šķirošanas centram, savukārt pārējās telpas – birojam.

Jaunā šķirošanas iekārta, kuras iegādē "Omniva" ieguldījusi aptuveni 350 000 eiro, nodrošina stabilu un nepārtrauktu šķirošanas procesu un ļauj uzlabot sūtījumu šķirošanas efektivitāti par 40%. Tādējādi "Omniva" spēs veikt nepārtrauktu sūtījumu apstrādi, arī palielinoties to skaitam. Jaunā iekārta ļauj arī samazināt šķirošanas kļūdu skaitu divas reizes – no 0,03% līdz 0,015%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu apjoms "Omniva" pakomātos Latvijā šā gada aprīlī audzis par 44 %, salīdzinot ar šā gada martu, pārsniedzot 500 tūkstošus sūtījumu.

Tas ir par 139 % vairāk nekā pērnā gada aprīlī, tādējādi pārspējot arī līdzšinējo sūtījumu rekorda periodu - 2019. gada Ziemassvētkus. Tas saistīts ar cilvēku paradumu maiņu un e-komercijas apjomu pieaugumu valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas periodā.

Būtiskākais sūtījumu skaita pieaugums novērojams Latvijas mazpilsētās vai apdzīvotās vietās, kas atrodas netālu no kādas lielpilsētas. Tas norāda uz tendenci iedzīvotājiem šajā laika periodā retāk doties uz lielpilsētām, tā vietā izvēloties attālinātus sūtījumus un izvairoties no lieka kontakta ar citiem. Aprīlī salīdzinājumā ar martu sūtījumu skaits ir pat dubultojies, piemēram, Dundagā, Pļaviņās un Straupē. Arī citās mazajās pilsētās sūtījumu skaits ir ievērojami pieaudzis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas valsts pasta un loģistikas kompānijas «Eesti Post», kas strādā ar zīmolu «Omniva», zaudējumi janvārī-septembrī bijuši 700 000 eiro salīdzinājumā ar 300 000 eiro peļņu pagājušā gada pirmajos deviņos mēnešos, liecina kompānijas finanšu pārskats.

Kompānijas ieņēmumi janvārī-septembrī bijuši 89,9 miljoni eiro, kas ir par 18,4% vairāk nekā šajā laika posmā pērn.

«Eesti Post» operacionālie zaudējumi gada pirmajos deviņos mēnešos sasniedza 500 000 eiro. Sniegums bijis sliktāks nekā iepriekš prognozēts, un to ietekmēja jaunā loģistikas centra atvēršana pagājušā gada pēdējā ceturksnī un šķirošanas līnijas atklāšana šā gada pirmajos trīs mēnešos, kā arī daļējs algu palielinājums zemākā līmeņa darbiniekiem trešajā ceturksnī, skaidroja kompānija.

Uzņēmuma valde norādīja, ka Igaunijas valstij piederošās kompānijas rentabilitāte ir šā gada pirmajos deviņos mēnešos ir būtiski samazinājusies, jo ir krities darbības apjoms un palielinājušās darbaspēka un nolietojuma izmaksas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Satiksmes ierobežojumi saistībā ar Deglava tilta slēgšanu šobrīd skar vien 2 līdz 3 no Omniva ikdienas piegādes maršrutiem, stāsta Omniva loģistikas vadītājs Guntis Mičuļs.

«Lai nodrošinātu savlaicīgu sūtījumu piegādi uz pakomātiem un izvairītos no sastrēgumiem ikdienā, piegādes uz pakomātiem uzņēmums sāka jau 5:00 no rīta. Atsevišķos maršrutos ierobežojumu un sastrēgumu dēļ dienas laikā var rasties kavējumi līdz vienai stundai, un šajos gadījumos mūsu darbinieki ar katru klientu sazinās personiski un par to laicīgi brīdina. Prieks, ka visi izturas ļoti saprotoši, jo runa ir par iedzīvotāju drošību un Latvijas ceļu sakārtotību ilgtermiņā, ko atbalstām arī mēs,» viņš piebilst.

Vienīgās papildu izmaksas šo ierobežojumu dēļ kompānijai var rasties gadījumos, kad sastrēgumos neplānoti tiek aizkavētas piegādes, un darbinieki, lai piegādātu sūtījumus, strādā papildu virsstundas, skaidro G. Mičuļs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Izveido "skrejceļu" mazajiem uzņēmumiem e-komercijas izrāvienam

Lelde Petrāne, 01.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Swedbank" kopā ar "Omniva", "Mozello" un "Frank by Inspired" atklāj platformu "Apvienojam spēkus, lai darbi turpinātos", kas palīdzēs Latvijas mazajiem uzņēmumiem bez lieliem laika un finansiāliem resursiem veiksmīgi pārnest vai jaunizveidot tirdzniecību tiešsaistē.

Pieteikties atbalstam ir aicināts ikviens Latvijas esošais un topošais tirgotājs, aizpildot pieteikuma formu tam īpaši radītā vietnē.

Kā rāda "Swedbank" pētījums, kurā aptaujāti vairāk nekā 700 Latvijas uzņēmumu, īpaši mazie un vidējie uzņēmēji meklē iespējas, kā digitalizēt savus pakalpojumus, lai šajos apstākļos noturētu savu biznesu. Jaunā platforma radīta kā ilgtermiņa iniciatīva, atbalstot vietējos Latvijas uzņēmējus laikā, kad pandēmijas Covid-19 dēļ uzņēmumi ir spiesti strauji pielāgoties mainīgajiem patērētāju paradumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tele2, kas šobrīd ir viens no Latvijas iedzīvotāju iemīļotākajiem mobilajiem operatoriem, ienāca Latvijas mobilo sakaru tirgū jau 2000. gadā un tūlītēji uzsāka jaunu valsts mobilo sakaru attīstības posmu, padarot šo iepriekš elitāro jomu pieejamu daudz lielākam iedzīvotāju skaitam. Šodien, sekojot līdzi jaunākajām tendencēm, uzņēmuma mērķis ir izmantot digitālās vides priekšrocības un nodrošināt viegli pieejamu informāciju un ātru atbalstu klientiem ērtā veidā, tostarp – savā mobilajā lietotnē Mans Tele2, kas tagad lietotājiem ir pieejama arī Huawei lietotņu veikalā AppGallery.

Mobilā vide kā izaugsmes stūrakmens

Mans Tele2 mobilās lietotnes ieviešanas process noritēja vairākos posmos. Kā stāsta Tele2 digitālās attīstības vadītājs Edgars Fortiņš, pirmais bija testa posms, kura laikā galvenais uzdevums bija pārbaudīt dažādus risinājumus un pakāpeniski audzēt lietotāju skaitu. “Otrais posms faktiski sākās šogad, kad investējām 150 000 EUR lietotnes attīstībā. Mūsu mērķis ir panākt, ka nākotnē aptuveni 20% klientu pašapkalpošanos veiktu aplikācijā,” viņš piebilst.

Tele2 mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, jo savas priekšrocības ir arī apkalpošanai klātienē. Taču faktu, ka pēdējā pusgada laikā Mans Tele2 lietotāju skaits palielinājies par aptuveni 500%, nevar neņemt vērā. “Protams, ka lietotāju skaita strauju pieaugumu ietekmēja arī pandēmija un tas, ka gandrīz divus mēnešus mūsu klientu apkalpošanas centri bija slēgti, taču varam novērot, ka arī pēc klientu centru atvēršanas mūsu lietotāji turpina aktīvi izmantot mobilo lietotni un novērtē tās sniegtās iespējas un pieejamos pakalpojumus,” komentē E. Fortiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena kleita Andele Mandele kustības piekritēju rokās mēdz nomainīt pat piecas saimnieces

Tomēr Andele Mandele dibinātāja Līva Jaunozola norāda, ka lielākais motivējošais faktors lietotu apģērbu pirkšanā ir finansiālais aspekts un, protams, «medību» azarts. Lai gan pēdējā laikā tiek akcentēta ilgtspēja, viņas novērojumi liecina, ka vismaz Latvijā tā nav prioritāte. Dienā portālā andelemandele.lv tiek pārdotas līdz pat 1600 jeb aptuveni 45 tūkstošiem lietu mēnesī.

Šogad septembrī savstarpēji pārdoto preču vērtība bija rekordliela – nepilns miljons jeb 879 tūkstoši eiro. Līva gan uzsver, ka viņas uzņēmums iekasē maksu tikai par sludinājumiem un norēķini starp pircējiem un pārdevējiem notiek savstarpēji, tādēļ šī summa sadalāma uz 30 tūkstošiem portāla aktīvo lietotāju, attiecīgi katra tirgotāja vidējais ietirgojums ir 30 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MakeCommerce" maksājumu platformas klientu skaits šajā gadā Latvijā ir trīskāršojies un pieaudzis līdz 100.

"Pirmo gadu Latvijā varam raksturot ar stabilu izaugsmi. Mūsu mērķis ir tuvāko divu gadu laikā kļūt par pirmo izvēli ikvienam uzņēmumam Latvijā, kas vēlas attīstīt e-komerciju," teic Ivars Erdmanis, "MakeCommerce" ("Maksekeskus" AS) vadītājs Latvijā.

Maksājumu platforma "MakeCommerce" palīdz kompānijām pieņemt maksājumus internetā. "Maksekeskus" AS ir Igaunijā licenzēta maksājumu iestāde, kas kopš šā gada ir pārstāvēta arī Latvijā. "Maksekeskus" AS ir "Omniva" ("Eesti Post" AS) meitas uzņēmums. Kopumā Baltijā jau gandrīz 2500 uzņēmumu e-komercijas attīstīšanai izmanto "MakeCommerce" maksājumu platformu.

I. Erdmaņa skatījumā veiksmīgas e-komercijas pamatā ir lietotājam draudzīgs internetveikala dizains, skaidri produktu apraksti, ātra un ērta piegāde, kā arī viegla apmaksa. "Ne velti katru gadu pieaug Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās ārzemju interneta veikalos. Tas zināmā mērā saistīts ar trūkstošu līdzīgu piedāvājumu no vietējo interneta veikalu puses," viņš apgalvo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskās uzņēmumu grupas "Civinity", kas sniedz nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pakalpojumus Baltijas valstīs, Latvijas reģiona vadītāja amatā iecelts Jona Saluvērs, kurš arī darbosies "Civinity Latvija" uzņēmumu valdēs.

J. Saluvēra galvenais uzdevums būs stiprināt uzņēmumu grupas pozīcijas Latvijas tirgū un un nodrošināt "Civinity" grupas attīstības un darbības stratēģiju Latvijas reģionā. Īpaša uzmanība viņa darbā tiks veltīta klientu servisa uzlabošanai un pakalpojumu piedāvājuma paplašināšanai, ceļot uzņēmuma vērtību un nodrošinot ilgtspēju.

"Attīstība un stabila līdera vieta Latvijas tirgū ir daļa no uzņēmuma grupas stratēģiskā mērķa un esmu pārliecināts, ka mana līdzšinējā pieredze dažādu nozaru līderu uzņēmumu vadībā, būs labs pamats "Civinity" grupas uzņēmumu Latvijā tālākai pilnveidošanai un mērķu sasniegšanai," norāda J.Saluvērs.

Pirms pievienošanās "Civinity" komandai, J.Saluvērs strādājis augsta līmeņa vadītāja amatos tādos uzņēmumos kā "Omniva", "Nordic Aviation Group", "PJSC Ukrposhta" u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz izsludināto ārkārtas situāciju un domājot par klientu, darbinieku un tuvinieku drošību draudos inficēties ar COVID-19 vīrusu, 220.lv ir veicis izmaiņas pasūtījumu veikšanā un piegādē.

Uzņēmums uz laiku pārtrauc maksājumus skaidrā naudā, un, lai veicinātu bezkontakta pieeju, pasūtījumiem virs 20 eiro tiks nodrošinātas bezmaksas piegādes uz pašapkalpošanās punktiem.

"Lai arī ir Lietuvā ir izsludināta karantīna, savukārt Latvijā noteikti stingri karantīnas pasākumi visiem, kuri atgriežas no COVID-19 skartajām teritorijām vai nonākuši saskarsmē ar vīrusa nēsātāju, preču aprite un mūsu darbs neapstājas. Pārkārtojam savu darbu atbilstoši noteiktajiem saskarsmes ierobežojumiem, jo redzam, ka pasūtījumu skaits aug un pircējiem esam nepieciešami. Tieši tāpēc mūsu vissvarīgākais uzdevums ir nodrošināt drošu nepieciešamo preču piegādi, un esam veikuši visus iespējamos preventīvos pasākumus, lai nodrošinātu mūsu klientu, darbinieku un partneru drošību. Biroja darbinieki kādu laiku strādās attālināti no mājām, darbs noliktavas darbā tiek organizēts atsevišķās, bezkontakta maiņās. Savukārt klienti tiek mudināti izvēlēties priekšapmaksas apmaksas veidus un bezkontakta preču saņemšanu Omniva pakomātos vai DPD Pickup punktos," norāda "Pigu Grupas" izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Universālveikals "Stockmann" atklājis interneta veikalu, kur varēs iegādāties modes un mājas preces, informē uzņēmumā.

Piegāde klientiem tiks veikta no centrālās noliktavas Somijā. "Stockmann" paredz, ka piegāde ilgs no 3 līdz 7 darba dienām. Klientam būs iespēja saņemt preci "Omniva" pakomātos un tās piegāde būs bez maksas.

"E-veikala atvēršana Latvijā bija "Stockmann" attīstības plānos tuvākajā laikā, bet ņemot vērā negaidīto un visus ietekmējošo situāciju pasaulē, esam gandarīti, ka spējām interneta veikalu sagatavot un atvērt trīs nedēļu laikā. Mēs turpinām darbu pie "stockmann.lv" e-veikala attīstības kosmētikas un pārtikas segmentā, lai jau šogad papildinātu e-veikalu arī šajās kategorijās," saka "Stockmann" Rīga direktore Dace Goldmane.

E-veikala platforma šobrīd ir balstīta uz Somijas e-veikala bāzes, tā ir paredzēta gan Latvijas, gan Igaunijas tirgum un tāpēc pašlaik pieejama tikai angļu valodā. Visi noteikumi un klientu atbalsts ir nodrošināts valsts valodā. Pārtikas un kosmētikas nodaļu preces pagaidām nav iespējams iegādāties interneta veikalā stockmann.lv, šobrīd tiek aktīvi strādāts pie tā, lai varētu nodrošināt arī šo preču iegādi attālināti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad plānots pabeigt noliktavu, ražošanas un biroju telpu kompleksa "Green park" būvniecības pirmo kārtu. Līdz ar to paredzams, ka gada beigās tur darbu sāks starptautiskais loģistikas uzņēmums "Itella Logistics", kas starptautiskās e-komercijas iespējas vietējiem uzņēmumiem padarīs vienkāršākas. Nākamgad uz "Green park" pārcelsies arī "McDonald’s" Baltijas loģistikas centrs.

Industriālā parka attīstītājs, projektētājs un būvnieks ir uzņēmums "Piche". "Green park" ir trešais "Piche" realizētais industriālais parks Starptautiskās lidostas "Rīga" tuvumā. Turklāt uzņēmums Mārupē ir iegādājies zemi kopumā 300 000 kvadrātmetru platībā līdzīgu industriālo parku būvniecībai nākotnē. "Green park" būs noliktavas 50 000 kvadrātmetru platībā un biroju telpas 7 000 kvadrātmetru platībā.

SIA "Piche" valdes priekšsēdētājs Pēteris Senkāns informē: "Ar "Itella Logistics" pievienošanos mūsu industriālo parku iemītnieku pulkam skaidri iezīmējas e-komercijas klastera aprises, kas pašreizējos apstākļos un arī tuvākajā nākotnē būs īpaši svarīgi. Ap šo uzņēmumu un jau mūsu esošo klientu "Omniva" daudzi uzņēmumi var veiksmīgi veidot e-komercijas piegādes centrus.

Komentāri

Pievienot komentāru