Tirdzniecība un pakalpojumi

PTAC: happyfly.lv mēdz neizpildīt pasūtījumu un neatmaksāt naudu

Žanete Hāka, 19.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) arī šogad saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu happyfly.lv, kurā piedāvā iegādāties aviobiļetes par izdevīgām cenām, informē PTAC.

Jau 2013.gada janvārī tika izplatīts brīdinājums par interneta vietni happyfly.lv, kurā komersants patērētājiem pēc pirkuma vietnē lūdzis veikt papildu iemaksas, norādot uz biļetes cenas pieaugumu. Tāpat ziņots par gadījumiem, kad iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam. Savukārt jaunākās patērētāju sūdzības liecina, ka komersants problēmu gadījumā nereaģē uz klientu sūdzībām. PTAC atkārtoti aicina patērētājus būt uzmanīgiem un rūpīgi izvērtēt pastāvošos riskus, iegādājoties aviobiļetes minētajā interneta vietnē.

2014.gada sākumā PTAC atsācis saņemt iedzīvotāju sūdzības par problēmām pēc tam, kad interneta vietnē happyfly.lv iegādātas aviobiļetes. Patērētāju sūdzībās sniegtās ziņas liecina, ka komersants mēdz neizpildīt pasūtījumu un neatmaksā patērētājiem par iegādātajām aviobiļetēm iemaksāto naudas summu. Uz interneta vietnē norādīto tālruni komersantu nav iespējams sasniegt, kā arī nav reakcijas uz cita veida informācijas pieprasījumiem un sūdzībām.

Ja iepriekš interneta vietnē happyfly.lv kā pakalpojuma sniedzējs tika norādīts Lietuvā reģistrēts komersants, tad jaunākās patērētāju sūdzības un vietnē sniegtā informācija liecina, ka pašreiz pakalpojumu nodrošina Latvijā reģistrēts komersants SIA Happy Travel.

PTAC aicina patērētājus būt uzmanīgiem un izvērtēt riskus, izvēloties aviobiļešu pirkšanas vietnes internetā. Tāpat pirms pirkuma veikšanas iesakām izvērtēt arī citu personu sniegtās atsauksmes par komersantu un uzraudzības iestāžu sniegtās ziņas.

2013.gada sākumā PTAC Eiropas Patērētāju informēšanas centrā tika saņemtas astoņas patērētāju sūdzības par problēmām, kas radušās pēc aviobiļešu iegādes interneta vietnē happyfly.lv. Pēc situācijas izpētes tika konstatēts, ka komersants, kas piedāvāja konkrētajā vietnē iegādāties pakalpojumus, bija Lietuvā reģistrētais komersants Happy Travel LT, un informācija par konkrētā komersanta praksi tika nodota kompetentajai iestādei Lietuvā.

Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvaldē lietas ietvaros tika saņemtas sūdzības par šī komersanta darbībām ne tikai no Latvijas, bet arī no Lietuvas un Igaunijas patērētājiem. Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvalde, ņemot vērā 33 patērētāju sūdzības par Happy Travel LT darbībām, aizliegusi komersantam īstenot negodīgu komercpraksi un piemērojusi sodu 8000 litu (2322 eiro) apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

happyfly.lv īpašniekam ierosināts maksātnespējas process

Žanete Hāka, 30.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas ceļojumu kompānijai UAB Happy travel LT ierosināts maksātnespējas process un cietušie patērētāji tiek aicināti pieteikties kā kreditori pie Viļņas Reģionālās tiesas ieceltā maksātnespējas administratora UAB Top Consult līdz 14.augustam, informē Patērētāju tiesību aizsardzības centra Eiropas patērētāju informēšanas centrs.

ECC Latvia iepriekš saņemtas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu happyfly.lv, kurā Lietuvā reģistrēts komersants piedāvāja iegādāties aviobiļetes par ļoti izdevīgām cenām, kuras faktiski nav nodrošinājis, kā arī samaksātā naudas summa par aviobiļetēm nav tikusi atmaksāta.

Latvijas patērētājiem, kuri rezervējuši biļetes vai izmitināšanās pakalpojumus UAB Happy travel LT mājaslapā happyfly.lv, bet rezervācijas nav bijušas izpildītas un nauda netika atmaksāta, ir tiesības vērsties pie tiesas ieceltā maksātnespējas administratora UAB Top Consult.

Patērētājiem jāpieprasa iekļaušana kreditoru sarakstā un jāiesniedz maksātnespējas administratoram prasību apliecinoši dokumenti.

Komentāri

Pievienot komentāru