Jaunākais izdevums

Zīmola "ProudBe" radītāja Dace Vintere izveidojusi savu perfekto somu un piedāvā tādu arī citiem.

"Ceļojumos teju vienmēr dodos ar mugursomu plecos. Līdz šim esmu iegādājusies piecas dažādas somas. Bet diemžēl neviena man nešķiet perfekta. Vienā trūkst kāda man ļoti nepieciešama kabata, citā tieku iekšā tikai no augšas, vēl kādai ir neērta muguras daļa u.tml. Reiz, kāda 2018.gada ceļojuma laikā, stāvēju autobusa pieturā un vēroju cilvēkus. Pie autobusa pienāca trīs savā starpā nepazīstamas meitenes, visas ar mugursomām plecos un centās noskaidrot, ar kuru autobusu viņām jādodas tālāk savos piedzīvojumos. Sapratušas, ka kādu laiku ceļojumu turpinās kopā, meitenes uzsāka sarunu. Interesanti, ka, iepazīstoties, pirmais jautājums nebija, kā kuru sauc. Tas bija – no kurienes tu esi? Visas šīs meitenes vienojošais elements bija ceļojuma mugursoma. Viņas visas lepojās ar piederību valstij, no kuras nāk. Un tā dzima ideja par somu. Ļoti īpašu somu. Par somu, kas jau savā būtībā atbild uz šo galveno jautājumu – no kurienes tu esi," stāsta zīmola "ProudBe" izveidotāja D.Vintere.

Kvalitatīvu somu pašizmaksa nav zema, taču investīcijas D.Vintere laika gaitā iekrājusi pati, sākot ar pirmo ieguldījumu - 5000 eiro.

Viņasprāt, "ProudBe" ir ne tikai soma, kurā atrast sev visas ceļojumam nepieciešamās lietas. Tā var arī kalpot par ilgas sarunas tematu, jo tās dizainā ietverts gan valsts karogs, gan kontūra, gan īpaši raksti, ar kuriem lepojamies. "Tādējādi tā ļauj ātri, vienkārši un ļoti precīzi parādīt savam jauniegūtajam draugam vietu, kur tieši pasaules kartē atrodas tava dzimtene. Un, kas zina, varbūt tieši šī saruna par somu kalpos par sākumu ilgai un skaistai draudzībai. Jā, es beidzot esmu atradusi savu perfekto somu," teic D.Vintere.

Viņa stāsta, ka katra somas kabata ir rūpīgi pārdomāta. Tās muguras sadaļa veidota, lai soma spētu pielāgoties kā vīrietim, tā sievietei, turklāt neatkarīgi no viņu auguma parametriem – soma derēs gan 150 cm, gan 2 metrus garam cilvēkam.

Tāpat arī nereti savās gan ikdienas gaitās, gan ceļojot, mums katram nepieciešama somiņa, kuru viegli paņemt līdzi, kas nav smaga un tajā var ielikt visas pašas nepieciešamākās lietas. Tāpēc pārgājienu mugursomai ir arī papildinājums - jostas soma. To var izmantot kā dodoties ikdienas gaitās, tā pārgājienos un kaut uz mūzikas festivāliem.

"Un vēl ļoti svarīga sadaļa ir ceļojumu blogs. Šo esmu sākusi rakstīt jau pirms daudziem gadiem un tiešām, esmu ieguvusi arī neskaitāmus pierādījumus, ka cilvēki ceļo pēc maniem aprakstiem. Katru reizi, kad dodos ceļojumā, atveru savu pierakstu kladi un rakstu, par redzēto, dzirdēto, izjusto, piedzīvoto, par visu un ceru, ka kaut vienam cilvēkam pasaulē šis apraksts noderēs vai būs baudāma lasāmviela," stāsta D.Vintere.

Viņa stāsta, ka ceļš līdz perfektajām somām bija garš. "Skaidri saprotot, ko es vēlos, uzskicējot zīmējumus, domāju par realizāciju. Sākotnēji likās, ka mēģināšu šūt pati. Bet tad, visi mani mēģinājumi beidzās ar fiasko, saprotot, cik specifiska ir muguras sadaļa, cik specifisks audums nepieciešams utt, sapratu, ka pati netikšu galā. Uzrunāju vairākus šuvējus tepat Latvijā, bet neviens neuzņēmās vairumā veidot šādas somas. Diemžēl Latvijā man zināma tikai viena kompānija, kurai ir nepieciešamā rūpnieciskā tehnika šādām mugursomām, bet arī tā jau fokusējas uz armijas specifiku. Uzrunāju rūpnīcas Vācijā, Portugālē, Ķīnā un pat devos izpētes ceļojumā uz Vjetnamu, kur tiek ražotas lielāko konkurentu "Osprey" somas. Izpētot piedāvājumu, kvalitāti, pieredzi un sapratni par to, kādu vēlos gala produktu, sapratu, ka nekas nestāv klāt Ķīnas pieredzei, materiāliem, iespējām," atklāj D.Vintere.

Viņa vairākkārtīgi saņēma paraugus, laboja tos, līdz nonāca līdz, viņasprāt, perfektajam variantam. "Somas ir radītas no nulles. Tās nav taisītas uz kādas jau iepriekš izstrādātas somas bāzes. Esmu ļoti priecīga, ka pēc sarunām ar vismaz 40 rūpnīcām pasaulē, esmu atradusi tieši savus sadarbības partnerus. Viņi ieklausās, labo, ja vēlos, iesaka, ja nepieciešams, balstoties uz savu vairāk kā 10 gadu pieredzi un rezultātā, esam izveidojuši ko skaistu un arī jaunu muguras sadaļu, kāda nav šobrīd atrodama nevienā man zināmā kompānijā. Jo tieši muguras sadaļa man bija vissvarīgākā, lai garos un tālos ceļos, mugura justos pēc iespējas komfortablāk," komentē D.Vintere.

Zīmols savus klientus un potenciālos klientus sadalījis vairākās kategorijās. Kā galvenie ir ceļotāji. Tie, kuri savos ceļojumos dodas ar mugursomām plecos, tie kuri zina, cik liela nozīme ir labai somai un, cik kvalitatīva soma maksā. Kā nākamie ir patrioti - tie klienti, kas lepojas ar Latviju un vēlas būt tai piederīgi Latvijai. Akcentē savu piederību Latvijai apkārtējiem pamanāmā veidā, kā arī biroja darbinieki, kas dodas savos atvaļinājumos ārpus Latvijas. Tāpat starp klientiem ir sievietes, kuras visbiežāk izvēlas mazās "ProudBe" somas, kā arī ārzemēs dzīvojošie latvieši.

Šobrīd zīmola somas tiek sūtītas uz dažādām pasaules vietām. "Pagaidām esam tikai starta pozīcijās, tāpēc rosība notiek Latvijā. Apzinos, ka šis nav pateicīgākais laiks, jo pandēmija skar visu pasauli, lai ražotu un tirgotu ceļojuma piederumus, bet kas neriskē, nedzer šampanieti. Šis ir laiks, kad iepazīstināt savu vēlamo auditoriju ar sevi, kad pastāstīt, kad lēnām paplašināties, papildināt sortimentu. Kad uzklausīt ieteikumus, testēt esošos produktus, izpētīt citu valstu tirgus, lai redzētu, kur vēl dzīvo tik patriotiski cilvēki kā Latvijā," stāsta D.Vintere.

Pēc viņas domām, pasaulē ir lieli uzņēmumi, kuri ražo somas jau gadiem, tāpēc "ProudBe" mērķis nav konkurēt, drīzāk mācīties no labākajiem. "Mans mērķis ir būt īpašai savā nišā, kuru nepārstāv neviens. Lai "ProudBe" somas ir ne tikai profesionālas, bet galvenokārt patriotiskas," pauž D.Vintere.

Zīmola izveidotāja atzīst, ka plāni viņai ir kā Napoleonam. "Vienu dienu, cerams jau pēc 5-10 gadiem tās trīs meitenes, kuras satikās pie autobusa, kad man radās ideja, ka jātaisa somas, satiksies un viņām plecos būs "ProudBe" somas. Katrai ar savas valsts simboliku, savas valsts lepnumu, karogiem, norādi pasaules kartē. Šobrīd strādājam pie sortimenta paplašinājumiem, gan redzot, kāds pieprasījums ir tieši tagad, Covid-19 laikā, kad tāli ceļojumi ir vairāk sapņi, nekā realitāte. Jau drīzumā ceram iepazīstināt Latviju ar cita veida somām, nepazaudējot šo savu es - lepns būt latvietis," domā D.Vintere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic nesen ieviesusi jaunu ilgtspējas projektu, aizstājot pilotu instruktāžas dokumentāciju ar elektroniskiem lidojumu plāniem, kuriem airBaltic piloti spēs piekļūt savos planšetdatoros.

“Mēs pilotu darbā iPad planšetdatorus ieviesām jau 2014. gadā, katru gadu ietaupot milzīgu daudzumu papīra un nodrošinot papildu darbības efektivitāti. Tagad mēs speram vēl vienu nozīmīgu soli elektroniskās lidojumu somas projektā, ar digitālu risinājumu aizstājot vienu no pēdējiem materiāliem, ko pilotiem bija nepieciešams izdrukāt pirms katra lidojuma,” skaidro airBaltic izpilddirektors Martins Gauss.

Pilotu instruktāžas dokumentācija satur lidojuma informāciju, laikapstākļu prognozes un informāciju par konkrētām lidostām, kā arī daudz ko citu. Lidojuma laikā pilotiem šīs veidlapas jāaizpilda ar roku un jāiesniedz tās apstrādei pēc lidojuma. Tagad viss šis process nodrošināts ar planšetdatoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) Specializētās medicīnas centra mediķiem iegādāti divi jauni operatīvie transportlīdzekļi.

Īpaši sarežģītās situācijās ar tām Latvijā labākie ārsti steigsies palīgā kolēģiem citās slimnīcās, lai operētu vai sniegtu specializēto neatliekamo medicīnisko palīdzību kritiski slimiem vai smagas traumas guvušiem pacientiem.

NMPD Specializētās medicīnas centrs ir viens no dienesta īpašajiem resursiem, kas 24 stundas diennaktī nodrošina atbalstu un specializēto neatliekamo medicīnisko palīdzību ārstniecības iestādēm visā Latvijā. Specializētās medicīnas centra mediķi, piesaistot arī Nacionālo bruņoto spēku helikopteru, dodas uz reģionu slimnīcām, lai steidzami operētu vai augstākā līmeņa slimnīcās nogādātu kritiskā stāvoklī esošus pacientus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidosta "Rīga" investējusi 230 000 eiro četrās pašapkalpošanās bagāžas nodošanas līnijās, informē lidostā.

Iespēju izmantot jauno lidostas pakalpojumu saviem pasažieriem sākusi piedāvāt Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic", taču nākotnē šo pakalpojumu klientiem varētu piedāvāt arī citas lidostā "Rīga" strādājošās aviokompānijas.

Lidostas "Rīga" pārstāvji paredz, ka jaunās līnijas padarīs bagāžas nodošanas procesu lidostā būtiski ērtāku un ātrāku. Vienas somas apkalpošanas laiks pašapkalpošanās bagāžas nodošanas vietā ilgst aptuveni minūti, tādējādi stundas laikā uz vienas līnijas iespējams apkalpot apmēram 60 bagāžas vienību.

"Mūsdienīgu automatizētu risinājumu ieviešana pasažieru apkalpošanā ir viena no lidostas "Rīga" prioritātēm. Šādi risinājumi ne tikai uzlabo klientu pieredzi, bet arī padara efektīvākus lidostas procesus kopumā," minēja lidostas "Rīga" valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairs nevienu nesajūsmina tūkstošus vērta rokas somiņa vai kāda zīmola milzonīgs logo ar mērķi izcelt īpašnieka statusu un maksātspēju. Sabiedrība ir kļuvusi pieredzējušāka un vairāk skatās uz darbiem, nevis uz spēju atļauties nevajadzīgu, bet dārgu preci.

Arī līdzjūtība un palīdzība vairs nav svešvārdi: nepieciešamības gadījumā mēs spējam apvienoties un palīdzēt gan cilvēkiem, gan planētai.

Šie ir atslēgvārdi jaunajam, sociāli nozīmīgajam projektam, kura idejas autors un projekta īstenotājs ir piecpadsmitgadīgais kulinārijas blogeris Pipars. Projekta īstenotājs stāsta: "Ideja par LABA SOMA man radās nejauši, jau 2018.gadā, kad biju uzsācis akciju "Pipars Pogai". Skatījos uz plastmasas iepirkuma maisiņu ar veikala nosaukumu un domāju, ka uzņēmums šādā veidā parāda, ka tam pilnīgi vienalga, kas notiks ar mūsu planētu nākotnē. Nākamā doma - es labprāt nēsātu auduma somu un atbalstītu zero waste kustību, bet gribu kaut ko krāsainu un oriģinālu. Kaut ko īpašāku! Atbilde nāca uzreiz - maisiņiem dizainus varētu radīt bērni ar īpašām vajadzībām. Starp viņiem ir ļoti daudz talantīgu bērnu. Tā būs lieliska iespēja pašam bērnam nevis lūgt palīdzību, bet gan naudiņu savai rehabilitācijai nopelnīt zīmējot. Gluži tāpat, kā mākslinieki. Kāpēc gan maisiņš nevarētu būt glezna vai mākslas darbs?! Tā radās ideja un sākās garš eksperimentu un testu ceļš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir pieņēmis lēmumu patērētāju kolektīvo interešu pārkāpuma lietā, kurā par konstatētajiem pārkāpumiem SIA "Animo Forti" ir piemērota soda nauda 10 000 eiro apmērā un uzlikts tiesiskais pienākums izbeigt lēmumā konstatēto negodīgo komercpraksi.

Uzņēmums SIA "Animo Forti" pārstāv pašmāju apavu zīmolu "Inch2".

PTAC sākot no 2019.gada kopumā saņēma 118 patērētāju sūdzības, tostarp no citu ES dalībvalstu patērētājiem, saistībā ar SIA "Animo Forti" īstenoto komercpraksi, patērētājiem neatmaksātu naudas summu ~ 21 000 eiro apmērā par neizpildītiem preču pasūtījumiem un atdoto preci Sabiedrībai atteikuma tiesību gadījumā.

Sabiedrības komercprakse tiek īstenota tīmekļvietnēs www.inch2.com (turpmāk - Vietne1) un www.inch2.online (turpmāk - Vietne2), kurās patērētājiem tiek piedāvātas somas un apavi, par to iegādi ar patērētājiem slēdzot distances līgumus.

Pašmāju apavu zīmols Inch2 sadarbojas ar Monako karalisko ģimeni 

Karaliskās ģimenes pārstāve Paulīne Dikruē (Pauline Ducruet) apavu zīmolam Inch2 no Latvijas...

Atbilstoši patērētāju sniegtajai informācijai SIA "Animo Forti" www.inch2.com maldina patērētājus par piedāvāto preču pieejamību vai to pieejamību noteiktajā termiņā, kā arī nepiegādā patērētājiem pasūtītās preces apsolītajā termiņā. Vienlaikus uzņēmums neievēro normatīvajos aktos noteiktos patērētāju samaksātās naudas summas atmaksas noteikumus gadījumos, kad patērētāji vienpusēji atkāpjas no noslēgtā līguma tādēļ, ka nav veikta preces piegāde, kā arī gadījumos, kad patērētājs izmanto normatīvajos aktos noteiktās atteikuma tiesības.

Papildus tam, patērētāju saziņa ar uzņēmumu ir apgrūtināta, SIA "Animo Forti" izteiktie solījumi par preces piegādi vai patērētāja samaksātās naudas atdošanu netiek pildīti. Uzņēmums arī izvairās no patērētāju sūdzību izskatīšanas (nav iespējams sazināties ar uzņēmumu) saistībā ar noslēgtajiem līgumiem.

Vienlaikus PTAC konstatēja, ka www.inch2.com un www.inch2.online darbojas un patērētājiem tiek sniegta iespēja izvēlēties un pasūtīt preces, kā arī uzņēmums labprātīgi nav veicis nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu tās īstenotās komercprakses www.inch2.com un www.inch2.online atbilstību normatīvo aktu prasībām.

Izvērtēšanas laikā PTAC atklāja Sabiedrības darbībā virkni pārkāpumus:

- Sabiedrība Vietnē1 ir piedāvājusi un pārdevusi preces, kuru piegādi tā nevar nodrošināt;

- Gadījumā, kad patērētāji ir izmantojuši tiesības vienpusēji atkāpties no līguma, ja prece nav piegādāta Sabiedrības apsolītajā termiņā, vai situācijā, kad patērētāji izmanto likumā noteiktās atteikuma tiesības, Sabiedrība nav ievērojusi normatīvajos aktos noteikto pienākumu veikt pirkuma maksas atmaksāšanu patērētājiem bez nepamatotas kavēšanās;

- Sabiedrība patērētājiem saistībā ar noslēgtajiem distances līgumiem nav nodrošinājusi efektīvas saziņas iespējas;

- Vietnē1 un Vietnē2 netiek nodrošināta iespēja saglabāt distances līguma noteikumus;

- Vietnē1 un Vietnē2 netiek nodrošināta normatīvajiem aktiem atbilstoša informācija par patērētāja likumīgajām tiesībām, ja prece neatbilst līguma noteikumiem;

- Vietnē1 un Vietnē2 netiek nodrošināta informācija par preces atpakaļ atdošanas izmaksām;

- Vietnē1 un Vietnē2 netiek nodrošināta normatīvajiem aktiem atbilstoša informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas kārtību, kā arī nav norādīta elektroniskā saite uz strīdu risināšanu tiešsaistē (SIT) platformu;

- Vietnē1 un Vietnē2 speciālajiem cenu piedāvājumiem netiek norādīts to spēkā esamības termiņš (no - līdz).

Ņemot vērā, ka Vietnē1 un Vietnē2 un attiecībā uz jau noslēgtajiem līgumiem negodīga komercprakse vēl turpinās un saglabājas būtisks patērētāju interešu aizskāruma risks, PTAC nolēma - aizliegt negodīgu komercpraksi: patērētājiem piedāvāt un pārdot preces, kuru piegādi Sabiedrība apsolītajā termiņā nevar nodrošināt, nodrošināt patērētājiem naudas atmaksu par nepiegādātajām precēm normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un patērētājiem saistībā ar noslēgtajiem distances līgumiem nodrošināt efektīvas saziņas iespējas, kā arī uzlikt soda naudu 10 000 eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu zīmols "Inch2" respektē PTAC lēmumu par soda naudu un pauž nožēlu, ka "Inch2" nevarēja izpildīt patērētāju pasūtījumus noteiktajos termiņos. Patērētājiem ir piegādāta prece vai arī pilnībā veikta naudas atmaksa, un apmierinātas patērētāju prasības visos iepriekšminētajos gadījumos, informē uzņēmums.

Jau ziņots, ka 7. decembrī PTAC pieņēma lēmumu piemērot soda naudas uzlikšanu zīmola "Inch2" īpašniekam par nepietiekami ātru patērētāju pasūtījumu izpildi un ar to saistīto naudas atmaksu 2020. gada pavasarī.

Apavu zīmols Inch2 saņem 10 000 eiro sodu 

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir pieņēmis lēmumu patērētāju kolektīvo interešu...

Tāpat uzņēmums informē, ka zīmols arvien turpina sekmīgu darbību un 2020. gadā "Inch2" jau ir izsūtījis vairāk nekā 15 000 apavu pāru uz vairāk nekā 100 valstīm visā pasaulē.

"Inch2" zīmola apavus un somas ražo Portugālē, ražotnē, kur top arī pasaulslavenu zīmolu "Kenzo", "Balmain", un "Givenchy" aksesuāri. Katra prece tiek veidota no vairākām sastāvdaļām, kuras piegādā to pakārtotie ražotāji no Itālijas, Spānijas, Apvienotās Karalistes un citām Eiropas valstīm, ko smagi skārusi pandēmija. Pēc visu apavu sastāvdaļu salikšanas, tos nosūta no Portugāles uz Latviju, proti, no Eiropas tālākā rietumu uz Eiropas austrumu tālākā punkta. Savukārt loģistikas pasūtījumu izsūtīšanas centrs Latvijā izsūta preces pircējiem visā pasaulē.

Uzņēmums skaidro, ka saistībā ar Covid-19 pandēmijas izplatību 2020. gada pavasarī zīmola piegādātāju ražotne, kā arī daudzi pakārtotie sastāvdaļu piegādātāji 2020. gada martā uz laiku pārtrauca darbību, lai efektīvi cīnītos pret Covid-19. Tāpēc piegādes ķēde nedarbojās līdz 2020. gada maija beigām, tostarp netika izsūtītas arī gatavās preces no Portugāles uz "Inch2" pasūtījumu izsūtīšanas centru Latvijā. Tas arī izraisījis neizsūtīto preču pasūtījumu uzkrājumu, kā arī patērētāju pieprasījumu pieaugumu "Inch2" Klientu apkalpošanas centram par savu pasūtījumu izpildes gaitu vai vēlmi saņemt naudas atmaksu.

"Protams, "Inch2" darbība šādos acīmredzami nepieredzēti izaicinošos apstākļos ar samazinātu personāla skaitu un darba laiku saistībā ar valsts noteiktajiem karantīnas pasākumiem ir pagarinājusi to laiku, kurā varēja tikt sniegtas atbildes uz visiem saņemtajiem patērētāju pieprasījumiem, tostarp vispārējiem informācijas pieprasījumiem, atpakaļsūtīšanu utt. Šos gadījumus arī fiksēja PTAC, vadoties no to patērētāju iesniegumiem, kuri nesaņēma pietiekami ātru atbildi vai savas situācijas risinājumu, un PTAC lēmums aptvēra tieši 2020. gada pavasara situāciju, kas šobrīd ir veiksmīgi atrisināta," komentē uzņēmums.

Kā norāda zīmols, tad Covid-19 ir radījis nebijušus izaicinājumus uzņēmumiem visā pasaulē un šobrīd "Inch2" jau ir paveicis nepieciešamos pasākumus, lai pielāgotos šai jaunajai realitātei. Tāpat kā daudzi citi uzņēmumi visā pasaulē, "Inch2" darba plūsma šobrīd ir pielāgota Covid-19 protokoliem, kā arī tirgū laista galvenās "Inch2" apavu līnijas atvasināta apavu kolekcija, lai apmierinātu to zīmola lojālo klientu pieprasījumu, kurus spēcīgi skārušas pandēmijas ekonomiskās sekas.

Tāpat "Inch2" turpinās skaidrot PTAC lietas apstākļus un zīmols cer, ka tuvākajā nākotnē PTAC šo lēmumu atcels.

"Izsakām patiesu nožēlu, ka pandēmijas bezprecedenta apstākļi ir negatīvi ietekmējuši nelielu "Inch2" patērētāju daļu, un ceram, ka varējām novērst neērtības, kas radušās šiem "Inch2" klientiem, kurus vērtējam ļoti augstu, lai kopīgi varētu turpināt mūsu aizraujošo ceļojumu modes pasaulē vēl daudzus gadus uz priekšu," komentē uzņēmums.

Kopš uzņēmuma izveides 2015. gadā "Inch2" koncentrējas uz tiešsaistes pārdošanu. Šobrīd tiešsaistes pircēju bāze veido aptuveni 100 000 lojālu klientu ASV, ES, Krievijā, Ķīnā un citās valstīs.

Zīmola "Inch2" apavi ir nopērkami vairāk nekā 60 augstākās klases modes veikalos visā pasaulē, tāpat zīmols piedalījies vietējās un starptautiskās modes skatēs un izstādēs Berlīnes, Maskavas, Milānas, Parīzes, Rīgas un Šanhajas Modes nedēļu ietvaros.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabinets ceturtdien lēma pagarināt tirdzniecības ierobežojumus līdz 25.janvārim, vienlaikus no 12.janvāra paplašinot klātienē nopērkamo saimniecības preču klāstu, informē Ekonomikas ministrijā (EM).

No 12.janvāra klātienē varēs nopirkt arī zeķbikses, zeķes, elastīgās zeķes, šalles, lakatus, kaklautus, cepures, cimdus, preces virsmu uzkopšanai, lāpstas un liekšķeres, elektroierīces telpu apsildīšanai un pergamenta papīru.

Tāpat no 12.janvāra varēs iegādāties kurināmo, gāzes balonus, sveces, sērkociņus, zārkus, aploksnes, papīra iepakojumu, mājas uzkopšanas līdzekļus, krāsnis, slēdzenes, apkures katlus, sildītājus, telefona aparātus, spuldzes, ortopēdiskos piederumus, dzirdes aprātus un šķiltavas.

Līdz 25.janvārim tirdzniecības pakalpojumus klātienē sniegs aptiekas, tajā skaitā veterinārās aptiekas, optikas veikali, degvielas uzpildes stacijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas tiks paplašināts klātienē nopērkamo saimniecības preču klāsts, informē Ekonomikas ministrijā (EM).

Pagājušajā nedēļā valdība lēma pagarināt valstī noteiktos ierobežojumus līdz 25.janvārim, vienlaikus atbalstot EM priekšlikumu paplašināt klātienē iegādājamo preču klāstu.

No šodienas klātienē varēs nopirkt arī zeķbikses, zeķes, elastīgās zeķes, šalles, lakatus, kaklautus, cepures, cimdus, preces virsmu uzkopšanai, lāpstas un liekšķeres, elektroierīces telpu apsildīšanai un pergamenta papīru.

Tāpat turpmāk varēs iegādāties kurināmo, gāzes balonus, sveces, sērkociņus, zārkus, aploksnes, papīra iepakojumu, mājas uzkopšanas līdzekļus, krāsnis, slēdzenes, apkures katlus, sildītājus, telefona aparātus, spuldzes, ortopēdiskos piederumus, dzirdes aprātus un šķiltavas.

Komentāri

Pievienot komentāru