Jaunākais izdevums

Ātrais ēdinātājs "Hesburger" atklājis savu pirmo restorānu Olainē. Turpinot uzņēmuma attīstību un tīkla paplašināšanos Pierīgā, restorāna izveidē Olainē investēti 1,2 miljoni eiro.

Šī restorāna atklāšana iezīmē arī būtisku notikumu uzņēmuma darbībā Latvijā, jo atklāts 50. "Hesburger" restorāns, informē uzņēmuma attīstības direktore Ieva Salmela.

Līdzās "Hesburger" savu darbību uzsāks arī divi uzņēmuma ilggadējie sadarbības partneri - degvielas uzpildes stacija "Neste" un mazumtirdzniecības uzņēmums "Narvesen".

Skaidrojot, kāpēc par restorāna atvēršanas vietu izvēlēta Olaine, I. Salmela atzīst, ka kopā ar sadarbības partneri "Neste" izvērtējuši iespēju pilsētā stiprināt uzņēmumu pozīcijas, kā arī tās iedzīvotāji ilgstoši izrādījuši pastiprinātu interesi. Viņa arī atklāj, ka tuvākajā laikā uzņēmums neplāno atvērt vēl kādu restorānu apkaimē.

I.Salmela arī norāda, ka līdz ar "Hesburger" atklāšanu kopumā tiks izveidotas līdz 20 jaunām darbavietām pilsētas iedzīvotājiem: "Šobrīd Olaines restorāna kolektīvā ir nokomplektēta vairāk nekā puse komandas un paredzam, ka tuvākajā laikā tā pieaugs līdz 20 darbiniekiem."

Mazumtirdzniecības uzņēmuma "Narvesen" Mārketinga daļas vadītāja Ilze Dumceva norāda: "Mūsdienās septiņi no katriem 10 iepirkšanās ceļojumiem ved uz mazā formāta veikaliem. Mūsu atbilde uz aizvien pieaugošo pieprasījumu pēc mazā formāta veikaliem ir septiņi šogad atvērti jauni "Narvesen" un seši rekonstruēti, kam līdz gada beigām plānots pievienot vēl vienu veikalu. Ieguvēji ir tie mazumtirgotāji, kuri piedāvā iespēju iepirkties ātri un kompakti, iegādāties pašu nepieciešamāko, ēdienus un dzērienus pa ceļam, turklāt to visu īstenot tuvu mājām vai darbavietai, netērējot tam papildu laiku."

Kopējā telpu platība sasniedz 325m2, no kuriem lielāko platību veido "Hesburger" restorāns un mazumtirdzniecības veikals "Narvesen". Restorānā ir pieejama arī auto kase jeb drive-in, kā arī decembra pirmajā pusē tiks ierīkots iekštelpu bērnu rotaļu laukums.

Šogad "Hesburger" atzīmē savu 15 gadu darbību Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» Kauņas rajona Tirkilišķos sākusi mērču ražotnes un loģistikas centra būvniecību, paziņoja kompānija.

Kopējās investīcijas ražotnē un loģistikas centrā paredzētas ap 15 miljoniem eiro, bet mērču ražošanu jaunajā rūpnīcā paredzēts sākt 2021.gada sākumā.

«Hesburger» starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela norādīja, ka pašlaik visas ķēdes restorānos izmantotās mērces tiek ražotas Somijā. Jaunās ražotnes platība sasniegs 5600 kvadrātmetru, bet tās sākotnējā jauda plānota ap 1000 tonnām majonēzes un citu mērču gadā.

Mērču ražotnē un loģistikas centrā tiks radītas 20 jaunas darbavietas, bet piecu gadu laikā darbavietu skaitu plānots dubultot.

Šogad «Hesburger» attīstībā Lietuvā plānots investēt piecus miljonus eiro, plānots atvērt septiņus jaunus restorānus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas ķēde «Hesburger» pirms vairākiem gadiem atklāja mobilo aplikāciju ērtākai ēdienu pasūtīšanai un apmaksai tiešsaistē. Ik gadu aplikācijas pilnveidošanā tiek ieguldītas ievērojamas investīcijas, kopumā šobrīd sasniedzot 4 miljonus eiro, taču darbs pie aplikācijas pilnveides joprojām turpinās.

Aplikācija ir pieejama Baltijas valstīs un Somijā, tostarp arī Latvijā, kur aplikācija pirmo reizi parādījās pirms diviem gadiem.

Kā norāda «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela, intensīvais darbs pie aplikācijas uzlabošanas, kā arī uzlabojumiem katras valsts individuālajai versijai ir likumsakarīgs, jo lietotāju skaits katrā valstī aug. Tā, piemēram, Latvijā gada laikā tās lietotāju skaits ir audzis gandrīz divas reizes.

Kopš «Hesburger» aplikācijas aktivizēšanas Latvijā 2017.gada septembrī, tās lejupielāžu skaits ir sasniedzis vairāk nekā 208 tūkstošus. Lietuvā aplikācijai ir apmēram 126 tūkstoši lietotāju, bet Igaunijā - apmēram 118 tūkstoši lietotāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Hesburger pārdošanas apjomi Baltijā sasniedz 89 miljonus eiro

Lelde Petrāne, 09.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" apkopotā informācija par finanšu rezultātiem 2019. gadā liecina, ka pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kāpuši par 12.5%, sasniedzot 89 miljonus eiro. Tikmēr Latvijā uzņēmuma pārdošanas apjomi auguši par 11%, uzrādot pārdošanas rezultātus 29 miljonu eiro apmērā.

Pērn straujāko izaugsmi, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, kad pirmajās vietās ierindojās Lietuva, uzrādījusi Igaunija.

Ieva Salmela, "Hesburger" attīstības direktore norāda, ka sasniegtie rezultāti ne tikai pozitīvi ietekmē uzņēmuma iespēju atvērt jaunus restorānus, bet arī ļauj attīstīt un ieviest jaunus risinājumus: "Šogad visā Baltijā plānojam turpināt strādāt pie digitālo risinājumu ieviešanu restorānos."

Tāpat I. Salmela norāda, ka arī šogad tiks veikta restorānu ķēdes paplašināšana, kā arī esošo restorānu renovācija. Paredzēts, ka tiks investēts divu jaunu restorānu atvēršanā Lietuvā – Viļņā un Klaipēdā, savukārt Igaunijā plānota viena restorāna atvēršana Narvā. Arī Latvijā gada nogalē tiks uzsākts darbs pie jaunu restorānu attīstības projektiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā kā veģetārais un vegānu dzīvesveids netiek uzskatīts par pārejošu tendenci, gaidāms, ka pieprasījums turpinās augt, tāpēc arī ātrās ēdināšanas uzņēmumi mainās līdzi laikam.

"Hesburger" attīstības direktore Ieva Salmela veģetāro produkciju nākotnē vērtē kā vienu no ātrās ēdināšanas pārdotākajām maltītēm, un tuvāko mēnešu laikā "Hesburger" gatavojas papildināt savu veģetāro ēdienkarti.

"Pārsteidzošu izrāvienu piedzīvo veģetārās maltītes pieprasījums un esam gatavi to apmierināt. Arī mūsu pārdošanas rezultāti norāda, ka pakāpeniski pieaug tieši veģetāro ēdienu patēriņš, izvēloties tādus produktus kā sojas tortilja, sojas salāti, kartupeļu plācenīši un citus. Tāpēc, reaģējot uz augošo pieprasījumu, drīzumā ēdienkartē iekļausim plašāku veģetārās maltītes piedāvājumu," viņa stāsta.

I. Salmela norāda, ka šobrīd veģetārās maltītes pārdošanas apjoms restorānu tīklā Latvijā veido 2%, bet, iespējams, pēc 10 gadiem veģetārās produkcijas pārdošanas ieņēmumi varētu veidot jau 10% no apgrozījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot vairāk nekā 250 000 eiro, ēdināšanas un viesmīlības uzņēmums SIA "Tiamo grupa", jūnijā parakstījis līgumu par picērijas "Čili Pizza" atvēršanu Rīgā, informē uzņēmums.

No 18. jūnija apmeklētājiem būs pieejama "Čili Pizza" jaunajā, daudzfunkcionālajā iepirkšanās centrā "Akropole". Vienlaikus "Tiamo grupa" ir pārrunu procesā ar vairākiem iznomātājiem un izskata iespējas atvērt vēl citas picērijas Rīgā.

"Līdz ar noslēgto darījumu, speram drošu un pārdomātu soli arī Rīgā. Mēs ticam zīmola dzīvotspējai. Esam pārliecināti, ka spēsim to padarīt vēl pievilcīgāku uzticamajiem apmeklētājiem, it sevišķi ģimenēm ar bērniem," saka "Tiamo grupas" valdes locekle, Monta Magone. Uzņēmuma vadībā "Čili Pizza" picērijas darbojušās Liepājā, Ogrē, Jelgavā, Valmierā un Daugavpilī.

Liepājas rokkafejnīcas vietā - Hesburger, klubs un grilbārs 

Liepājas rokkafejnīcas bijušajās telpās - Stendera ielā 18, Liepājā - plānots atvērt...

Šovasar "Tiamo grupa" papildinās Rīgas picēriju ar "bērnu stūrīti", kā arī tuvākajā laikā plānotas pārmaiņas "Čili Pizza" interjerā. Tāpat uzņēmums turpinās pilnveidot apkalpošanas, servisa kultūru, veicot regulāras apmācības darbiniekiem. "Čili Pizza" ēdienus turpmāk ikviens varēs pasūtīt uz vietas vai ar "Wolt" vai "Bolt" piegādi, kā arī "Tiamo grupas" mobilajā lietotnē "Tiamo Food".

"Tiamo grupa" ir ēdināšanas uzņēmums Latvijā ar vairāk nekā 20 sabiedriskās ēdināšanas vietām un 500 darbiniekiem. Uzņēmums ir viens no TOP 20 lielākajiem nodokļu maksātājiem Kurzemē (2,5 milj. eiro). Pērn uzņēmuma neto apgrozījums sasniedza 10 miljonus eiro, un tas guvis vairāk nekā 500 000 eiro peļņu.

Grupā, kas darbojas jau ilgāk par 15 gadiem, ietilpst restorāni "MO", "Olive", "Čello" un "Sushi Boom", kafejnīcas "Lotte caffe", "Teātra kafejnīca", klubs un pludmales bārs "Cukurfabrik’" Liepājā, kā arī "Čili Pizza" picērijas vairākās Latvijas pilsētās.

"Čili Pizza" ir picēriju zīmols Latvijā un Lietuvā. Pirmā picērija Latvijā tika atvērta 2001. gada decembrī Liepājā. Patlaban Latvijā darbojas 10 "Čili Pizza" picērijas "Tiamo grupas" vadībā.

TEVI VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Bijušais Porziņģa restorāns atkal pārdots 

Viesmīlības uzņēmumu grupai Tiamo no šā gada 1. aprīļa pievienojies jauns restorāns MO...

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums "Bolt" uzsācis "Bolt Food" ēdienu piegādes pakalpojumu arī Jelgavā, informē uzņēmumā.

Sākotnēji "Bolt Food" platforma Jelgavas iedzīvotājiem nodrošinās piegādi pasūtījumiem no "Hesburger" un "McDonalds" ātrās ēdināšanas restorāniem, "Rimi" un "Mego" veikaliem, kā arī "Narvesen" kioskiem.

Plānots, ka tuvākajā laikā platformai pievienosies vēl plašāks restorānu un pārtikas preču tirdzniecības vietu loks. Lai samazinātu saskarsmi starp restorānu, kā arī veikalu darbiniekiem, kurjeriem un platformas klientiem, arī Jelgavā, tāpat kā citās pilsētās, visi pasūtījumi tiks nodoti bezkontakta veidā.

"Maltīte ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa ikvienam, tāpēc mēs strauji turpinām paplašināties, lai ēdienu un pārtikas preču piegāde uz mājām kļūtu pieejama arvien plašākai auditorijai. Īpaši svarīgi tas ir šajā periodā, kad tiek veikti dažādi piesardzības pasākumi un cilvēki vairāk laika pavada mājās," stāsta Bolt Food vadītājs Latvijā Klāvs Gipters.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Ieguldot 35 miljonus eiro, pabeigta iepirkšanās centra Ozols būvniecība

Zane Atlāce - Bistere, 30.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KS Holding nodevis ekspluatācijā lielveikala Galerija Azur vietā izveidotā iepirkšanās centra Ozols būvdarbu otro kārtu, līdz ar to pilnībā pabeidzot būvniecības darbus.

Galvenie centra veikali ir pārtikas lielveikals RIMI, kas jau ir atvērts veikala 1. kārtā kopš jūlija, un būvmateriālu, sadzīves un elektropreču tirgotājs K Senukai, kas durvis vērs drīzumā. Tur atradīsies arī interneta veikala 1a.lv un ksenukai.lv lielākais preču saņemšanas-atgriešanas punkts.

Jau atklātajā lielveikala daļā kopš jūlija beigām strādā pārtikas lielveikals RIMI, ātrās ēdināšanas restorāns Hesburger, aptieka, kā arī citi specializēti mazāki veikali. Pilnībā rekonstruētais iepirkšanās centrs OZOLS piedāvās iepirkšanos 27 100 kvadrātmetru lielā tirdzniecības platībā.

«Apvienojot mājsaimniecības preču un būvmateriālu klāstu ar pārtikas un ikdienā nepieciešamāko lietu iegādi zem viena jumta, piedāvāsim samērā aizņemtajam pircējam ne tikai visplašāko preču izvēli, bet arī tradicionālas un inovatīvas iepirkšanās formas, piemēram, internetveikalu preču izņemšanas vietas u.c. risinājumus privātajiem un biznesa klientiem. K Senukai jaunā koncepta veikals būs progresīvākais visās Baltijas valstīs,» norāda iepirkšanās centra vadītāja Ilze Brazeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums "Bolt" uzsācis "Bolt Food" ēdienu piegādes pakalpojumu arī Jūrmalā, informē uzņēmumā.

Sākotnēji "Bolt Food" platforma Jūrmalas iedzīvotājiem nodrošinās piegādi pasūtījumiem no "Tokyo City", "Gan Bei", "Redbus", "Picburg", "Hesburger" un "Mego" veikaliem. Visi pasūtījumi tiks nodoti bezkontakta veidā.

Bolt Food ienāk Jelgavā 

Uzņēmums "Bolt" uzsācis "Bolt Food" ēdienu piegādes pakalpojumu arī Jelgavā, informē uzņēmumā....

"Mēs neapstājamies attīstībā un, ņemot vērā klientu pieprasījumu, strauji turpinām paplašināties reģionu līmenī. Mums ir prieks, ka varam palīdzēt restorāniem un pārtikas veikaliem efektīvi un ātri veikt piegādes arī Jūrmalas pilsētā," stāsta "Bolt Food" vadītājs Latvijā Klāvs Gipters

Pagājušā gada augustā "Bolt Food" platforma tika atklāta Igaunijā, kam sekoja gan Lietuvas, gan Latvijas tirgus."Bolt Food" ir pieejams vairākās Latvijas pilsētās – Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Liepājā un tagad arī Jūrmalā.

TEVI VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Bolt piesaista 100 miljonus eiro  

Transporta platforma "Bolt" ir noslēgusi investīciju kārtu 100 miljonu eiro vērtībā, turpinot paplašināt...

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Trīs gadu laikā pārveidos tirdzniecības centru Dole

LETA, 05.02.2020

"Hili Ventures", kas ir arī ātrās ēdināšanas restorāna "McDonald's" tīkla pārvaldītājs, vadītājs Melo Hili.

Foto: Edijs Pālens/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Hili Ventures" plāno trīs gadu laikā pārveidot 2019.gada sākumā iegādāto tirdzniecības centru "Dole", sacīja "Hili Ventures", kas ir arī ātrās ēdināšanas restorāna "McDonald's" tīkla pārvaldītājs, vadītājs Melo Hili.

Kompānijas vadītājs skaidroja, ka "Doles" iegāde ir laba biznesa iespēja.

""Dole" tika uzcelta pirms daudziem gadiem, un tai ir nepieciešamas pārmaiņas. Pašlaik mēs izskatām plānus pārveidot "Dole", lai tas būtu pievilcīgs ne tikai atsevišķiem klientu segmentiem, bet arī sabiedrībai kopumā," skaidroja Hili.

Jautāts, cik gadu perspektīvā tas varētu notikt, Hili sacīja, ka tas būs atkarīgs no tā, cik ātri izdosies saņemt dažādas atļaujas renovācijai, taču pieļāva, ka kaut ko varēs sākt darīt jau gana drīz, bet visu pabeigt - trīs gadu laikā.

"Tas ir liels tirdzniecības centrs, attiecīgi būs liels darbu apjoms. Šobrīd tirdzniecības centra platība ir 16 000 kvadrātmetru, bet tirdzniecība notiek vien 8000 kvadrātmetru. Izskatām rekonstrukcijas iespējas, un esam apņēmušies izveidot īpašumu, kas ir ne tikai videi draudzīgs, estētiski patīkams un atbilstošs to klientu vajadzībām, kurus mūsu īrnieki cenšas piesaistīt, bet arī iederīgs vietējā vidē. Mūsu mērķis ir, ka "Dole" kļūst par vēl vienu nozīmīgu objektu galvaspilsētā, kad projekts būs pabeigts," sacīja Hili.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 25. jūlijā KS Holding atklās jaunā koncepta lielveikala «Ozols» pirmo kārtu, un sākotnēji tajā atradīsies pārtikas veikals Rimi.

Jaunā iepirkšanās centra galvenie veikali būs būvmateriālu un mājsaimniecības preču tirgotājs K-Senukai un pārtikas lielveikals RIMI. Jaunais tirdzniecības centrs ir projektēts un uzbūvēts lielveikala «Galerija Azur» vietā, piedāvājot īrei 27 100 kvadrātmetru lielu platību.

Tirdzniecības centra īpašnieks UAB «KS Holding» ieguldījis 35 miljonus eiro lielveikala pārbūvē un īpašuma iegādē. Ēkas kopējā platība ir 29 500 kvadrātmetri, nodrošinot gan tirdzniecības, gan biroju telpas. Veikali atrodas pirmajā stāvā, savukārt ēkas otro stāvu pilnībā aizņem K-Senukai biroju centrs.

Pēc pirmās būvdarbu kārtas pabeigšanas tirdzniecības centrā durvis vērs lielveikals Rimi līdz ar aptieku, ātrās ēdināšanas restorānu Hesburger Drive-in ar autokasi un citiem veikaliem, kas apmeklētājiem piedāvā ikdienas preces un pakalpojumus. Šobrīd ir pieejamas 250 automašīnu stāvvietas, taču kopumā būs pieejamas 750 vietas. Drīzumā tiks uzstādītas arī divas uzlādēšanas stacijas elektriskajiem automobiļiem, turklāt ar laiku pieprasījumam pieaugot, tiks ierīkotas vēl divas uzlādes stacijas. Blakus ieejām ir īpaši stendi divriteņu novietošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Ar dzelžainu apņemšanos kļūt par tirgus līderi

Linda Zalāne, speciāli DB, 16.09.2019

Kesko Senukai Latvia ģenerāldirektora vietnieks Marjus Šukausks (Marius Šukauskas)

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kesko Senukai Latvia iekodies aptuveni 10% tirgus pīrāgā, taču uzņēmuma ambīcijas ir tuvākajos gados ieņemt līdera pozīciju.

Kesko Senukai Latvia ģenerāldirektora vietnieks Marjus Šukausks (Marius Šukauskas) DB pauž pārliecību, ka klientu skaits Latvijā ir pietiekams, lai veidotu veiksmīgu uzņēmējdarbību mazumtirdzniecībā un turpinātu attīstīties. Kvalificētu darbinieku trūkums ir viens no lielākajām izaicinājumiem.

Fragments no intervijas

Latvijā ar K Senukai veikaliem esat atgriezušies kopš 2016. gada. Kopš pārņēmāt K Rauta tīklu, pirmo reizi 2018. gadā uzņēmumam ir peļņa, neskatoties uz lielajām investīcijām. Apgrozījums kāpis par 64%. Kā tas izdevās?

Pagājušais gads uzņēmumam bija labākais kopš darbības sākuma Latvijā. Vēlos piebilst, ka uzrādījām nozarē straujāko apgrozījumu kāpumu, pārsniedzot 90 miljonus eiro, un būtiski audzējām tirgus daļu. No brīža, kad pārņēmām K Rauta tirdzniecības tīklu, esam to padarījuši par veiksmīgu biznesu. Pirmkārt, mainījām veikala koncepciju – K Rauta bija iecienīts veikals būvniekiem, savukārt mēs saredzējām tirgū iespējas aug ar daudz plašāku sortimentu. Radījām koncepciju ģimenēm, ieviešot daudzus jaunus produktu segmentus, preču klāstu sievietēm, bērniem. Tāpat arī sākām piedāvāt daudz zīmolu produktu, kurus līdz tam varēja iegādāties tikai specializētajos veikalos. Otrkārt, ieviesām jaunu pieeju No padoma līdz risinājumam tā sauktajā do it yourself (DIY) jeb dari pats veikalu segmentā Latvijā, sākot piedāvāt plašu pakalpojumu klāstu un konsultācijas ar profesionālu darbinieku komandu. Redzam, ka klients izvēlas doties uz to veikalu, kur var saņemt visvairāk pievienotās vērtības – ne tikai preces, bet arī konsultācijas, pakalpojumus, līzingu un izdevīgas akcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Bolt" turpina paplašināties un no šīs dienas ievieš "Bolt Food" ēdienu piegādes pakalpojumu Daugavpilī.

Ieviešanas periodā, lai iepazīstinātu lietotājus ar jauno pakalpojumu, pasūtījumus pirmo nedēļu būs iespējams veikt bez piegādes maksas 2 km rādiusā no pasūtījuma vietas.

Sākotnēji "Bolt Food" platforma Daugavpils iedzīvotājiem nodrošinās piegādi pasūtījumiem no "Hesburger" ātrās ēdināšanas restorāniem un "Mego" veikaliem, kas nodrošinās svaigus augļus, dārzeņus, piena produktus, kā arī pirmās nepieciešamības mājsaimniecības preces.

Plānots, ka tuvākajā laikā platformai pievienosies vēl plašāks restorānu un pārtikas preču tirdzniecības vietu loks. Tāpat kā Rīgā, arī Daugavpilī visi pasūtījumi tiks nodoti bezkontakta veidā, lai samazinātu saskarsmi starp restorānu, kā arī veikalu darbiniekiem, kurjeriem un platformas klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šoruden AS Kesko Senukai Latvia Rīgā, tirdzniecības centrā Ozols atvērs Latvijā lielāko būvniecības, remonta, sadzīves un elektropreču lielveikalu K Senukai, kura izveidē ieguldīti vairāk nekā seši miljoni eiro.

Tas būs jauna, atšķirīga koncepta veikals ar lielāko preču un pakalpojumu sortimentu, jauniem zīmoliem un inovācijām klientu servisa jomā.

«Mūsu mērķis ir klientiem nodrošināt pilnīgi jaunu iepirkšanās pieredzi tā sauktajā do it yourself (DIY) jeb dari pats veikalu segmentā Latvijā. To mēs arī paveiksim šoruden, atverot Latvijā lielāko «K Senukai» veikalu ar jaunu konceptu,» saka «Kesko Senukai Latvia» ģenerāldirektora vietnieks Marius Šukauskas. «Latvijas iedzīvotāji meklē labāko klientu servisu un iespējas taupīt laiku un naudu, tāpēc, izstrādājot jauno konceptu, galveno uzsvaru likām uz plašāko preču un pakalpojumu piedāvājumu un ērtu un ātru iepirkšanos, ieviešot vairākas inovācijas un digitālās tehnoloģijas.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai nodrošinātu piegādes pakalpojumus arvien plašākai auditorijai un veicinātu cilvēku palikšanu mājās, transporta pakalpojumu platforma "Bolt" uzsākusi "Bolt Food" ēdienu un pārtikas preču piegādi Liepājā.

"Iepazīstinot lietotājus ar jauno pakalpojumu, pirmo nedēļu visi pasūtījumi 2 km radiusā no pasūtījuma vietas būs bez piegādes maksas. Mēs ceram, ka iespēja viegli un ērti pasūtīt ēdienu uz mājām atvieglos cilvēku palikšanu mājās," stāsta Klāvs Gipters, Bolt Food vadītājs Latvijā.

Pašlaik platformai pievienojušies tādi restorāni un tirdzniecības vietas, kā "Streetburger", "Hesburger", "Grēēks", "Rimi" un "Mego". Laika gaitā platforma plāno paplašināt pieejamo restorānu un veikalu klāstu, lai piedāvātu vēl plašākas izvēles iespējas.

Tāpat kā Rīgā un Daugavpilī, arī Liepājā visi pasūtījumi tiks nodoti bezkontakta veidā, lai samazinātu saskarsmi starp restorānu, veikalu darbiniekiem, kurjeriem un platformas klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru