Jaunākais izdevums

Sludinājumu portāla getapro.lv pakalpojumu sniedzēju skaits sasniedz 750 un līdzšinējo pasūtījumu skaits pieaudzis līdz 2000

«Pēdējo piecu mēnešu laikā mums ir tūkstoš jauni pasūtījumi un kopš platformas izveidošanas esam sasnieguši 2100 pasūtījumu slieksni.

Kopš jūnija, kad bija 800 pasūtījumu, šis skaits ir audzis teju trīskārt. Tāpat mums ir reģistrējušies vēl 300 jauni pakalpojumu sniedzēji, kas kopā veido 750. Kopējais vietnes apmeklējums mēnesī ir palielinājies par 100%,» saka Jurijs Fridkins, sludinājumu portāla getapro.lv līdzdibinātājs. Mēnesī vietnes apmeklētāju skaits pieaudzis līdz 15 tūkstošiem.

Getapro.lv fokuss ir piesaistīt investīcijas, lai ar mārketinga palīdzību uzlabotu zīmola atpazīstamību. Kopš vasaras sākuma uzņēmums ir runājis ar 20 investoriem. «Kopumā interese par projektu ir pozitīva. Tiesa gan, sarunās ar investoriem pārsvarā dzirdam divas frāzes – dodiet ziņu, kad būsiet gatavs attīstīties citās valstīs, un dodiet ziņu, kad mēnesī nopelnīsiet konkrētu summu,» stāsta J. Fridkins. Šobrīd uzņēmums ir nonācis līdz sarunām ar diviem investoriem. «Viens no viņiem sazinājās pēc tam, kad izlasīja rakstu par mums Dienas Biznesā. Pagaidām nevēlos atklāt neko vairāk, jo joprojām esam pārrunās. Otru mēs atradām paši, tas Online Media Ventures. Mēs nesen panācām vienošanos un viņi ir kļuvuši par 10% kapitāldaļu īpašniekiem. Darījuma summu man liedz izpaust konfidencialitātes līgums. Papildu tam, mēs paši esam ieguldījuši savus līdzekļus un piesaistījuši privātu investoru no tuvu draugu loka,» saka J. Fridkins. Investoram esot liela pieredze e-komercijā un uzņēmējdarbībā internetā. Tas uzņēmumam palīdzējis ar mārketinga ekspertiem, kontaktiem un idejām. Viņš gan uzsver, ka pats svarīgākais palīdzība nākamā līmeņa investora piesaisti. Savukārt privātais investors ir programmētājs, kurš dzīvo Sanfrancisko un strādā Silīcija ielejā un veido Getapro mobilo lietotni.

J. Fridkins apgalvo, ka šobrīd platforma ir pašpietiekama un turpmāk nepieciešams strādāt trijās jomās – ar lietotāju piesaisti, zīmola atpazīstamību un uzlabot klientu apkalpošanu. «Tagad mums ir gana daudz naudas, lai strādātu pie šīm trim lietām,» viņš teic.

Pagaidām Getapro neprasa maksu par saviem pakalpojumiem no saviem lietotājiem – ne pakalpojumu sniedzējiem, ne to meklētājiem. Viņš norāda, ka iespēju iekasēt komisijas maksu varētu pieslēgt jebkurā brīdī, bet tā šobrīd neesot prioritāte. «Mūsu mērķis ir veidot lojalitāti – kad lietotāji novērtēs priekšrocības, ko mēs dodam, tad viņi arī būs gatavi par to maksāt. Tas būs brīdī, kad izmantot mūsu pakalpojumus būs izdevīgāk, nekā tos neizmantot. Mēs zinām, kā novērtēt vērtību, par ko lietotāji būs gatavi maksāt. Tagad mums ir finanses, lai īstenotu šo risinājumu,» apgalvo J. Fridkins.

Pēdējo mēnešu laikā uzņēmējs pamanījis četras piecas interneta vietnes, kas piedāvā līdzīgu pakalpojumu. Viņš uzskata, ka tas ir labs signāls, jo liecina, ka cilvēki drīz sapratīs šādu platformu darbību, tāpēc šī kopumā esot laba reklāma. «Lai gan arī citi mēģina ieviest līdzīgu biznesa modeli, īstas konkurences nav, jo atšķiras projektu mērogs,» viņš spriež.

DB jau rakstīja, ka J. Fridkins šobrīd dzīvo Lielbritānijā, bet vēlas atgriezties Latvijā. viņš spriež, ka tas būs iespējams, kad tiks piesaistīts nākamais investīciju raunds un platformā tiks ieviesti maksas pakalpojumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā sludinājumu portāla "GetaPro" lietotāju skaits pieaudzis par 100%, sasniedzot 125 tūkstošus mēnesī, bet pasūtījumu skaits pieaudzis par 130% un dienā ir vidēji 100 līdz 150 pasūtījumi.

"Ievērojami ir audzis atkārtoto klientu skaits – katru trešo pasūtījumu izvieto esošie platformas lietotāji," teic Jurijs Fridkins, "getapro.lv" (SIA "Getapro") līdzdibinātājs.

Šobrīd platformā ir 5000 reģistrēti pakalpojumu sniedzēji un katru mēnesi to skaits pieaug par 200. Katru dienu platformā uzturas 600 meistari, mēnesī – 2000. Platformas lietotāju skaits ir 60 tūkstoši mēnesī.

No platformas darbības sākuma līdz 2018. gada novembrim bija 2100 pasūtījumi, pērn septembrī to skaits pieauga par desmit tūkstošiem un sasniedza 12 tūkstošus. Šobrīd mēnesī ir 3500 pasūtījumu un kopējais to skaits kopš platformas dibināšanas pārsniedz 40 tūkstošus. "Pēdējā gada laikā ar platformas starpniecību ir veikti 30 tūkstoši pasūtījumu, turklāt kopējā pasūtījumu vērtība mēnesī ir aptuveni divi miljoni eiro," piebilst J. Fridkins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katru nedēļu pakalpojumu sniedzēju skaits platformā getapro.lv pieaug par 40 līdz 50, un šobrīd tas ir sasniedzis 2250, no kuriem 200 risinājumu izmanto gandrīz katru dienu.

Pagājušā gada novembrī sludinājumu portālā getapro.lv bija izvietoti 2100 dažādu remontdarbu pasūtījumi, un desmit mēnešos to skaits pieaudzis līdz desmit tūkstošiem. Mēnesī vietnes apmeklētāju skaits palielinājies no 15 tūkstošiem pērn novembrī līdz 32 tūkstošiem šobrīd, savukārt lapas skatījumu skaits sasniedz pusmiljonu mēnesī. «Tas ir iespaidīgi šāda veida platformai, ko izveidojām tikai pirms diviem gadiem. Apjomi aug, redzam interesi no klientiem un cilvēkiem, kuri meklē dažādus speciālistus. Skaitļu ziņā esam diezgan apmierināti, bet joprojām vēl tāls ceļš ejams,» teic Jurijs Fridkins, getapro.lv (SIA Getapro) līdzdibinātājs.

Ievieš aplikāciju

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Atrast meistaru pēc rekomendācijām

Anda Asere, 20.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai uzlabotu dažādu pakalpojumu kvalitāti, liela loma ir caurspīdībai un iespējai izvēlēties pakalpojumu sniedzēju pēc rekomendācijām, trešdien, 20.jūnijā raksta laikraksts Dienas Bizness.

«Katru reizi, kad cilvēks vēlas veikt mājās remontu, ir vairākas iespējas, kā atrast meistaru. Labākais variants ir pajautāt ieteikumu draugiem, jo tā iegūsi kādu, kam ir rekomendācijas. Var meklēt meistaru arī sludinājumu portālos, tostarp, piemēram, ss.lv, bet problēma ir tā, ka tur nav atsauksmju un ir risks uzķerties uz neuzticamu personu,» saka Jurijs Fridkins, sludinājumu portāla getapro.lv līdzīpašnieks. Šajā portālā iespējams izlasīt atsauksmes par dažādiem pakalpojumu sniedzējiem un izvēlēties piemērotāko. Ja pirmā atsauksme būs negatīva, tad cilvēka piedāvājums tiks izslēgts no portāla. Gadījumā, ja šis nav viņa pirmais darbs, tiek dotas trīs iespējas «laboties».

Komentāri

Pievienot komentāru