Pakalpojumi

Viens no pēdējiem mohikāņiem savā nišā

Linda Zalāne, speciāli DB, 29.04.2019

Pērkam kopā vadītāja Laura Millere (no labās) un pārdošanas vadītāja Anna Počujeva. Pārējās fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Foto: Zane Bitere/LETA

Jaunākais izdevums

Par spīti kolektīvās iepirkšanās portālu popularitātes norietam viens no pēdējiem mohikāņiem šajā nišā, SIA Draugiem paspārnē esošā platforma Pērkam Kopā, uzrāda vērā ņemamus darbības rādītājus

Pērkam Kopā starta šāviens tirgū bija 2010. gadā, kad šāds pakalpojums tika aizgūts no ASV un ar lielu joni iedzīvojās Latvijā, kur sākuma periodā bija vērojama teju vai masu psihoze, jo iespēja iegādāties preces un pakalpojumus ar atlaidi vilinoša šķita daudziem. Karstākais periods, kad tirgū darbojās līdz 40 lielāku un mazāku kolektīvās iepirkšanās portālu, bija 2014. gads, bet tad kā kāršu namiņš daudziem no tiem bizness izkūpēja gaisā tikpat ātri, kā tas bija sācies. Tas vien apliecināja to, ka daudzi bija ātras naudas kārotāji, tomēr, lai strādātu šajā nišā, ir daudz darba jāiegulda, it īpaši klientu servisā. Paralēli tapa salīdzināšanas servisi, kas apvienoja vienā katalogā visu kolektīvo portālu akcijas piedāvājumus. Tie arī bija diezgan iecienīti pircēju vidū, un visi mazie un lielie kolektīvās iepirkšanās portāli tos izmantoja.

Pašlaik tirgū darbojas trīs kolektīvās iepirkšanās portāli – Pērkam Kopā, kumi.lv un Zizu, kas tāpat kā Pērkam kopā darbojas no pašiem pirmsākumiem, kad šis pakalpojums sāka attīstīties Latvijā. «Pakalpojums nekad nav pilnībā izzudis no Latvijas tirgus, vienkārši pieklusa par tiem ziņas informatīvajā telpā. Ziņas par kuponu piedāvājumiem vairs nav tik uzbāzīgas. Burbulis pārplīsa 2016. gadā, bet mēs savu darbību nekad neesam pārtraukuši. Tieši pretēji – sākām strādāt mērķtiecīgāk un izmantojām mārketinga rīkus, kas palīdz uzrunāt tos, kuriem šāds produkts interesē,» stāsta Pērkam Kopā vadītāja Laura Millere. Viņasprāt, lielākā daļa kolektīvās iepirkšanās portālu izbeidza savu darbību, jo iztērēja visu naudu mārketingā. To izdevumi bija lielāki iepretim ieņēmumu daļai, kas nāca no pārdotajiem kuponiem. «Mums šajā ziņā liels atbalsts bija SIA Draugiem, kas ir mūsu pašu lokālais sociālais portāls un caur kuru visas akcijas un piedāvājumus sākuma gados «aiznesām» līdz pircējiem. Kādreiz draugiem.lv bija populārākais sociālais portāls Latvijā un Facebook vēl netika tik plaši izmantots. Mums bija platforma, un Pērkam Kopā bija papildinājums draugiem.lv, tas bija kā mārketinga kanāls, vēl viens veids, kā pastāstīt par savu produktu un pakalpojumu,» teic L. Millere.

Tagad Pērkam Kopā vairs nestāv SIA Draugiem aizvējā, bet paši stabili balstās uz savām kājām un attīstās, izmantojot nevis portāla, bet standarta mārketinga rīkus, piemēram, Facebook un Google Ad, kas precīzi aizved pie klientiem. L. Millere ir pārliecināta, ka šāds pakalpojums var būt dzīvotspējīgs, ja uzņēmums domā ilgtermiņā, kā arī pieliek lielas pūles klientu servisa nodrošināšanai un spēj piedāvāt kvalitatīvu un daudzveidīgu piedāvājumu.

Pērkam Kopā pārdošanas vadītāja Anna Počujeva stāsta, ka platformā vienlaikus aktīvi ir aptuveni 250 piedāvājumi un ik dienu tos nomaina vai papildina vēl desmit jaunumi. Nolūkā iegūt tik kuplu skaitu sadarbības partneru uzņēmuma darbinieki ik dienu veic pārdošanas darbu. «Turam acis un ausis vaļā un zinām par visām jaunākajām tendencēm gan preču, gan pakalpojumu klāstā. Zinām, kāds restorāns drīz tiks atvērts, kāds ir aktuāls tūrisma maršruts vai aktīvās atpūtas iespēja. Šajos deviņos gados esam apzvanījuši ļoti lielu skaitu Latvijas uzņēmumu, bet labā ziņa ir tā, ka tie rodas aizvien jauni un darbības lauks mums nekad nebeidzas,» atzīst A. Počujeva. Viņasprāt, šī biznesa veiksmes atslēga ir lojalitāte. Klienti, kurus Pērkam Kopā sākotnēji piesaistīja ar draugiem.lv platformu, vēl aizvien ir saglabājušies. Varbūt tie ne tik aktīvi izmanto draugiem.lv, bet iegādājas kuponus kolektīvās iepirkšanās portālā. Taujāta, kāds ir vidējais auditorijas raksturojums, A. Počujeva atklāj, ka tās ir sievietes vecumā no 33 līdz 37 gadiem.

Visu rakstu lasiet 29. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau teju desmit tūkstoši uzņēmumu visā pasaulē izmanto "Draugiem Group" zīmola "DeskTime" darba laika uzskaites programmu un pēdējās nedēļās interese par to ir daudzkāršojusies.

"Draugiem Group" runasvīrs Jānis Palkavnieks stāsta, ka līdz ar ārkārtējo situāciju strauji pieaugusi attālinātā darba aktualitāte un saistībā ar to martā 2,5 reizes ir pieaudzis ar "DeskTime" saistīto atslēgvārdu meklējumu skaits, trīs reizes vairāk meklēts tieši "DeskTime" risinājums un piecreiz pieaudzis lejupielāžu skaits. Interesanti, ka specifiskie atslēgvārdi, piemēram, produktivitātes mērīšana attālinātā darbā pieaugusi pat 20 reizes.

Prēmijas piesaista virtuālajiem apskāvieniem 

Ikdienā mazinoties savstarpējam kontaktam, vēl vairāk ir nepieciešami mehānismi, kā darbinieki...

Līdz ar klientu skaita pieaugumu, pieaudzis klientu atbalsta nodaļas darba apjoms, jo ienāk daudz vairāk zvani un e-pasti no lietotājiem. "Pēc straujā klientu skaita pieauguma un jau pirmajām atsauksmēm varam secināt, ka šajā ārkārtas situācijā "DeskTime" loma efektīvā darbinieku pārvaldē ir izšķiroša. Neatkarīgi no komandas lieluma, automātiskā darba laika uzskaite piefiksē visus darbinieka projektus, izmantotās lapas un lietotnes, atklājot gan darbinieku liekās aktivitātes, gan ļaujot veiksmīgi sekot līdzi visiem aktuālajiem projektiem un to patiesajam izpildes laikam," norāda Toms Bļodnieks, "DeskTime" projektu vadītājs.

Runājot par to, kā šobrīd klājas grupas uzņēmumiem, J. Palkavnieks teic, ka "Vendon", "draugiem.lv" un "Mapon" darbojas gandrīz ierastajā režīmā. "Pārvadājumi notiek un šobrīd ir vēl jo svarīgāk sekot tiem līdzi. "Mapon" ir gatavs dalīties savā kompetencē, ja kāds Latvijā grib ieviest saslimušo kontaktpersonu izsekošanas sistēmu," viņš norāda.

Līdz ar ārkārtas stāvokļa pasludināšanu "Draugiem Group" pieņēma lēmumu strādāt attālināti. Izņēmums ir cilvēki, kam fiziski jābūt uz vietas un, piemēram, jāpieņem vai jānodod lietas piegādei.

Runājot par to, ko no kolēģiem prasa attālināts darbs, viņš izceļ, ka vadītājiem jāpievērš lielāka uzmanība savai komandai. "Draugiem Group" kultūrā ierasta neformāla komunikācija, piemēram, neplānoti ar kolēģi vai vadītāju iedzert kafiju, aprunāties. Birojā šāda nejauša komunikācija, kas veicina saliedētību, ir biežāk iespējama, bet tagad tā jāveido apzināti. "Darbs veido 80 līdz 90% no darba laika un 10 līdz 20% ir sociālā dzīve, par ko tagad nedrīkst aizmirst. Cenšamies darīt visu to, kas ierasts birojā, tikai no mājām. Piemēram, lai "atšķaidītu" darba sarunas, mums ir čatiņi, kur stāstām, ko ēdam pusdienās, liekam suņu un kaķu bildes, lai komunikāciju maksimāli pietuvinātu reālajai dzīve," stāsta J. Palkavnieks.

Arī grupas lielākā uzņēmuma "Printful" mārketinga vadītājs Raitis Puriņš norāda, ka tagad kā nekad ir svarīgi atrast laiku, lai atvilktu elpu un papriecātos.

Arī "Printful" komanda organizē attālinātas kafijas pauzes un spēļu vakarus, kā arī sūta cits citam bildes no savas jaunās darba vides ar ģimeni, istabas biedriem un četrkājainajiem draugiem. "Lai arī digitāla, tā tomēr ir enerģijas un pozitīvu emociju apmaiņa, kas uzlabo garastāvokli," viņš spriež.

Lai arī "Printful" ir ražošanas uzņēmums, tam grupā ir vislielākā pieredze attālinātā darbā, jo kompānijas 50 cilvēku mārketinga komandā darbinieki strādā dažādās valstīs. "Strādājot vairākās laika joslās, nedrīkst zaudēt tempu. Piemēram, ievērojam noteikumu, ka uz e-pastiem jāatbild 24 stundu laikā. Atbilde "atbildēšu pēc divām dienām" arī ir atbilde – jebkas ir labāk par klusumu. Nedēļas beigās no katra komandas biedra saņemu atskaiti brīvā formā par aizvadītās nedēļas aktualitātēm, pārdomām un prioritātēm nākamajai nedēļai," viņš teic.

Komanda ir vienojusies, kādus rīkus lietot video zvaniem, sarakstēm un dokumentu veidošanai. Tā mēģina pieturēties pie tās pašas darba kārtības, kāda bija birojā: regulāras "tikšanās", diskusijas par prioritātēm un kolēģu informēšana par jaunumiem. "Saziņa vairs nav tik spontāna, kā agrāk un tajā ir krietni mazāk neverbālās komunikācijas – neatrodamies vairs vienā telpā un video zvani mēdz kļūt par audio zvaniem. Cenšos runāt pēc iespējas nepārprotamāk un sniegt pārdomātus komentārus gan par to, ko kolēģi izdarījuši labi, gan par to, ko būtu jāuzlabo," teic R. Puriņš.

Atšķirībā no biroja darba, kas paveicams pie datora, ražošanā darbs no mājām nav iespējams un lielākais grupas uzņēmums "Printful" darbojas kā ierasts, bet darbinieki izmanto maskas, ievēro distanci un lieto dezinfekcijas līdzekļus. J. Palkavnieks teic, ka ražošana vienmēr ir riskantāka un tur ir īpaša piesardzība, jo, piemēram, ja ražotnē ir kāds saslimušais, tad tiem kolēģiem, kurus attiecīgo instanču epidemioloģiskajā izmeklēšanā atzīs par kontaktpersonām, būs jāievēro pašizolācija. Ražotne un pārējie kolēģi pēc dezinfekcijas turpinās strādāt. "Sliktākajā gadījumā dezinfekcijas laikā nestrādā viena maiņa, kas ir astoņas stundas," skaidro J. Palkavnieks, piebilstot, ka uzņēmumā ir nodrošināta divu metru distance gan ēdot, gan strādājot. Visiem ir maskas un cimdi, līdz ar to ļoti zems risks saslimdināt kolēģus.

Tāpat ražošanā izaicinājums ir tas, ka ārkārtas situācijas dēļ var būt aizkavētas piegādes, ja kāds partneris nevar laikā piegādāt kādu materiālu.

Savukārt IT jomā teju vienīgais risks ir tas, kāds internets darbiniekam mājās ir pieejams. Tāpat izaicinājums ir komunikācija. "Kad nolēmām, ka visi, kam tas iespējams, strādās attālināti, kolēģi varēja pieteikties un viņiem uz mājām aizveda biroja krēslus un galdus, jo, ja sēdi uz virtuves ķeblīša, tas var slikti atsaukties uz veselību," piebilst J. Palkavnieks. Arī R. Puriņš uzsver, ka darba aprīkojumam mājās jābūt gandrīz identiskam ierastajai darba videi birojā, lai attālinātā režīmā neciestu darba kvalitāte. Atkarībā no amata specifikas, kolēģiem tiek nodrošināta ne tikai datortehnika, bet arī ar datorkrēsli, austiņas un papildu ekrāni.

"Draugiem Group" uzņēmums "Roadgames" izstrādājis divas spēles, kas dod iespēju doties virtuālā piedzīvojumā un iepazīt Itālijas pilsētu Veronu un atklāt mūsu pašu Rīgu, neizejot no mājas. Atšķirībā no "Roadgames" spēles dabā, tās virtuālajā versijā spēlētāji pārvietojas, izmantojot "Google Street View", kurā meklē foto objektus un atbildes uz dažādiem jautājumiem. Spēles virtuālā versija ir izstrādāta, lai tā maksimāli būtu pietuvināta reālai ceļojumu un sacensību pieredzei. Pirmās spēles no šodienas līdz 14. aprīlim būs bezmaksas. Pēc tam komandas biļetes cena būs 4,99 eiro, no kuriem viens eiro tiks ziedots tās valsts, kur notiek virtuālā spēle, medicīnas sistēmas atbalstam cīņā ar "Covid-19". "Ne tikai cilvēkiem, bet arī uzņēmumiem ir jāpielāgojas jaunajiem apstākļiem. Šis ir veids, kā mēs pārprofilējam savu darbību – spēli pārceļam no reālās vides uz virtuālo, lai vienlaikus neradītu riskus sabiedrības veselībai un sniegtu atbalstu," stāsta Liene Grenevica, "Roadgames" vadītāja.

"Draugiem Group" ietver zīmolus "Printful", "Mapon", "Vendon", "Istabai", "GiftCard", "DeskTime", "Fast Brands", "Tachogram", "Startup Vitamins", "perkamkopa.lv", "draugiem.lv", kuros kopumā strādā 682 darbinieki. Grupas lielākais uzņēmums ir drukas, šūšanas un piegādes ārpakalpojumu kompānija "Printful", kas sniedz interneta veikalu īpašniekiem iespēju piedāvāt pircējiem vairāk nekā 160 dažādu produktu, pašiem neieguldot ražošanas iekārtās. Savā pastāvēšanas vēsturē uzņēmuma ražotnes apdrukājušas vairāk nekā 13 miljonus dažādu produktu. Pērn "Printful" tika iekļauts Inc.com ASV straujāk augošo uzņēmumu sarakstā. "Prinful" Inc. un a/s "Printful Latvia" kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 77 miljoni dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Draugiem Group izveidojusi jaunu uzņēmumu Heliport Cēsis

LETA/Db.lv, 22.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "Draugiem Group" šonedēļ izveidojusi jaunu kompāniju SIA "Heliport Cēsis", liecina "Firmas.lv" informācija.

Jaundibinātās kompānijas pamatkapitāls ir viens miljons eiro, un tās vienīgā īpašniece ir "Draugiem Group". Vienlaikus kompānijas patiesais labuma guvējs ir Agris Tamanis.

"Cēsīm, kā "Draugiem Group" mājvietai, jābūt sasniedzamām ar visiem pieejamiem transporta veidiem un drīzumā, atsākoties drošai ceļošanai, arī gaisa transporta izmantošana būs aizvien pieprasītāka. Šis ir viens no mūsu eksperimentiem, par kura tālāku virzību ziņosim," jaunā uzņēmuma dibināšanu komentē "Draugiem Group" runasvīrs Jānis Palkavnieks.

Kompānijas juridiskā adrese ir Krasta iela 44, Rīga.

Jaundibinātās kompānijas valdē ir Andis Malahovskis un Edmunds Riekstiņš.

Uzņēmums reģistrēts 2021.gada 21.jūnijā, bet lēmums par "Heliport Cēsis" dibināšanu pieņemts šogad 2.jūnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu nesošs un to slēgt negrasās.

Augstākais lietotāju skaits, ko portāls piedzīvojis ir 1,2 miljoni, šobrīd tas mērāms nedaudz virs 300 tūkstošiem unikālo lietotāju. «Draugiem Group» pārstāvis Jānis Palkavnieks biznesa portālam db.lv teic, ka, ņemot vērā Latvijas iedzīvotāju skaitu, tas nebūt nav mazs skaitlis. «Nezinām, kā būs šogad, bet pagājušajā gadā platforma bija pelnoša.»

Lielākā interese par portālu ir tieši Latvijā dzīvojošiem lietotājiem. Par aktīvu lietotāju tiek uzskatīts ikviens, kas portālu lieto vismaz vienu reizi mēnesī. Daļa lietotāju profilus ir dzēsuši, daļa vienkārši paliek neaktīvi. «Ir lietotāji, kas ienāk katru dienu, ir tādi - kas reizi mēnesī,» lietotāju paradumus raksturo J.Palkavnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu uzņēmums AS Baltic RE Group pabeidzis biroju ēkas renovāciju Raiņa bulvārī, kur drīzumā paplašināsies Draugiem Group uzņēmuma Printful Latvijas komanda.

Biroju ēka uzbūvēta 1972. gadā pēc arhitekta Oļģerta Ostenberga projekta. Arhitekts ir slavens ar savu eleganto un gaišo interjera dizainu pat stingro padomju arhitektūras standartu laikā.

Sadarbībā ar itāļu arhitektu Adriano Kastiļjoni (Adriano Castiglioni), Baltic RE Group nodrošināja pilnu ēkas renovāciju. Atjaunojot ēku, Baltic RE Group ievēroja uzņēmuma darbības stratēģiju, koncentrējoties uz ilgtspēju, cilvēkiem un ieviešot jaunākos tehnoloģiskos risinājumus, lai ēka atbilstu labākajiem vides un cilvēku labklājības standartiem.

Ēkas darbību pilnībā nodrošina zaļā enerģija, kas tiek iegūta no vietējiem atjaunojamiem enerģijas avotiem, un tā atbilst augstākajām energoefektivitātes prasībām. Telpas aprīkotas ar jaunākās paaudzes centralizēto dzeramā ūdens sistēmu, kas nodrošina visaugstāko ūdens attīrīšanas pakāpi, jaudīgām gaisa rekuperācijas iekārtām, UVC lampām un gaisa jonizatoriem, kas ļauj ierobežot vīrusu un alergēnu izplatīšanās riskus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group uzņēmums Printful iekļuvis prestižajā Inc.com ASV straujāk augošo uzņēmumu sarakstā, ieņemot 564. vietu ar 786% izaugsmi starp visiem ASV uzņēmumiem. Šodien Printful pirmo reizi publisko savus finanšu rādītājus.

Tie liecina, ka Prinful Inc. un a/s «Printful Latvia» kopējais aprozījums 2018. gadā veido 77 miljonus dolāru, savukārt 2017. gadā - 46 miljonus dolāru.

«Printful finanšu rādītāji, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieauguši par gandrīz 70 procentiem. Lai turpinātu šādu izaugsmi, plānojam izplesties aizvien jaunos tirgos, atverot birojus un ražotnes, kā arī nemitīgi strādājam pie jauniem produktiem un integrācijām. Lai to sasniegtu, mums vajadzīgs komandas papildinājums ar jauniem talantiem,» teic uzņēmuma līdzdibinātājs un izpilddirektors Dāvis Siksnāns. Šobrīd a/s «Printful Latvia» ir atvērtas 40 vakances IT, finanšu, dizaina, ražošanas un administrācijas pozīcijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvien vairāk uzņēmumu telpas savai darbībai izvēlas nevis iegādāties savā īpašumā, bet nomāt, jo tādējādi iespējams uzņēmuma resursus koncentrēt attīstībai, strādāt profesionāli apsaimniekotās un mūsdienu prasībām atbilstošās telpās, kā arī daudz elastīgāk reaģēt uz tirgus pārmaiņām, piemēram, ja nepieciešams paplašināties, raksta laikraksts Dienas Bizness.

Līdz ar to novērojams, ka aizvien vairāk uzņēmumu telpas nomā un patlaban tirgū trūkst kvalitatīvas telpas nomai. Nākotnē pieprasījums varētu saglabāties augsts, un cenas – sekot šīm tendencēm, dodoties augšup.

«Jāatzīmē, ka pēdējo 15 gadu laikā industriālo platību noma bijusi gana pieprasīta visās Baltijas valstīs, tai skaitā Latvijā,» raksturo Colliers International partneris Ēriks Bergmans. Pēc viņa teiktā, šādu telpu pieprasījums pieauga uzreiz pēc krīzes (2008.-2009. gadā), jo vairāki uzņēmumi saprata, ka noma var sniegt zināmu elastību attiecībā uz telpām - gadījumā, ja aktivitāte samazinās vai palielinās, uzņēmumam ir lielāka elastība nodrošināt sev attiecīga izmēra platības (pārbraucot citur vai paplašinoties esošo telpu, industriālā parka ietvaros). Savukārt, ja telpas ir īpašumā, uzņēmuma izvēles iespējas ir ierobežotas, un, ja telpas vairs neatbilst prasībām, tad tā vietā, lai attīstītu savu darbību, uzņēmuma vadībai jāmeklē gan citas telpas, gan pircēju esošajam objektam, vai nomnieku, papildus rūpējoties par ikdienas apsaimniekošanas darbiem un ilgtermiņa ieguldījumiem īpašumu atjaunošanā, skaidro Ē. Bergmans.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

FOTO: Draugiem Group atkal jauna mājvieta

Linda Zalāne, speciāli DB, 24.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Krasta ielas straujās un dinamiskās satiksmes ielenkumā Draugiem Group spējis radīt miera oāzi saviem darbiniekiem

Uz jaunajām mājām lielākā daļa no Draugiem Group paspārnē esošajiem uzņēmumiem pārcēlusies pirms nepilna mēneša, jo Pārdaugavas birojā, kas pirms vairāk nekā gada tika iegādāts par 3,1 milj. eiro, Printful un Mapon straujās izaugsmes dēļ visiem kļuvis krietni par šauru. Nolemts, ka Pārdaugavas ēkā turpmāk darbosies tikai Prinful, bet pārējie grupas uzņēmumi pārcelsies uz citu biroju. Draugiem Group runasvīrs Jānis Palkavnieks atgādina, ka Pārdaugavas ēka, t.s. Torņakalna birojs, iegādāts ar domu, ka tajā pietiks vietas ilgākam laikam, taču prognoze bija maldīga.

Jauno mājvietu atrast nav bijis vienkārši, jo tirgū piedāvājums meklēšanas brīdī bija nepietiekams. «Mūsu prasības, kā vienmēr, bija pēc plašas, funkcionālas ēkas, kurā būtu vieta arī publiskajai telpai, piemēram, pagalmam vai terasei. Šajā gadījumā tā ir terase. Tāpat lūkojam, lai būtu kāds pārsteigums, un šajā ēkā tā ir observatorija, kurā ir iespēja atvērt apaļo jumta logu un caur teleskopu vērot zvaigznāju,» viņš turpina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group uzņēmuma Printful Latvijas komanda pandēmijas laikā teju dubultojusies, sasniedzot jau 560 cilvēku. Gatavojoties ierobežojumu atcelšanai, uzņēmums uzsācis iekārtot savu jaunāko biroju tikko renovētā namā Raiņa bulvāra un Krišjāņa Barona ielas krustojumā.

"Nu jau vairāk nekā gadu strādājam attālinātā režīmā. 92% no Printful komandas izteica vēlmi pēc ierobežojumu atcelšanas pilnībā vai daļēji atgriezties birojā. Taču, strauji augošā darbinieku skaita dēļ, attīstībai nepieciešamas papildu darba vietas. Tādēļ, papildus biroja telpām Pārdaugavā, Mārupē un Cēsīs, iekārtojam biroju pašā pilsētas centrā, kas ļaus lielai daļai kolēģu strādāt tuvāk savai dzīvesvietai," stāsta Printful izpilddirektors un līdzdibinātājs Dāvis Siksnāns.

Baltic RE Group iegādājas un renovē biroju ēku Raiņa bulvārī 

Nekustamo īpašumu uzņēmums AS Baltic RE Group sadarbībā ar SIA Vestabalt par...

Darbu jaunajā birojā plānots uzsākt jau šogad.

Jaunākais Printful birojs atrodas Raiņa bulvārī 25. Ēka uzbūvēta 1972. gadā pēc arhitekta Oļģerta Ostenberga projekta. Šogad pabeigta vērienīga ēkas renovācija, kuras projekta autors ir itāļu arhitekts Adriano Castiglioni. Jaunā biroja 7 stāvos un vairāk nekā 3000 m2 platībā tiks iekārtotas vairāk kā 200 ergonomiskas darba vietas, tikšanās un koplietošanas telpas, kafejnīca darbiniekiem, kā arī 400 m2 liela jumta terase.

“Esošie Printful biroji atrodas zaļā vidē, tāpēc arī šeit mēs iekārtosim apzaļumotu un labiekārtotu ārtelpu ēkas priekšpusē. Šādi vēlamies piedalīties Rīgas izveidē par cilvēkiem draudzīgu pilsētu,” piebilst D. Siksnāns.

Biroja interjers veidots pēc vides pieejamības principiem – lifts, zemie sliekšņi un ar ratiņkrēslu pieejami sanitārie mezgli. Ēka ir maksimāli pielāgota energoefektivitātes prasībām – telpas ir aprīkotas ar jaunākās paaudzes centralizētu dzeramā ūdens sistēmu, jaudīgām gaisa rekuperācijas iekārtām, UVC lampām un ozona ģeneratoriem, kas ierobežo vīrusu un alergēnu izplatības riskus. Tāpat kā citos Printful birojos, arī šajā būs pieejamas velosipēdu novietnes un uzlādes vietas elektroautomobiļiem.

Telpas ilgtermiņā tiek īrētas no nekustamo īpašumu investora un pārvaldītāja Baltic RE Group AS.

“Mēs esam ļoti lepni, ka tik cienījams un uzticams uzņēmums kā Printful ir izvēlējies ierīkot jaunas telpas mūsu īpašumā. Mēs ļoti vēlējāmies, lai šī ēka kalpotu kā ilgtspējības piemērs un darba telpās būtu patīkama un radoša vide jaunām idejām. Sadarbībā ar Printful mēs esam atraduši kopīgu izpratni par iepriekš minētajām vērtībām, kā rezultātā tapusi novatoriska ēka, kas ir gan dabai, gan cilvēkiem draudzīga,” stāsta Džovanni dalla Dzonka (Giovanni dalla Zonca), Baltic RE Group dibinātājs un izpilddirektors.

Baltic RE Group ir pieredzējis nekustamā īpašuma attīstītājs ar ilgtermiņa perspektīvu un skaidru redzējumu, radot ilgtspējīgus īpašumus. Baltic RE Group biznesa modeļa pamatā ir ēku iegāde stratēģiski izdevīgās vietās, lai veiktu augstas kvalitātes renovācijas darbus, stingri pievēršot uzmanību darba dzīves un vides ilgtspējībai un kvalitātei.

Printful ir apdrukas un šūšanas ārpakalpojumu uzņēmums, kas automātiski saņem, izgatavo un piegādā pasūtījumus internetveikalu vārdā. Veikalu īpašnieki ar Printful pakalpojumu var pircējiem visā pasaulē piedāvāt vairāk nekā 260 dažādu produktu. Printful birojos Rīgā, Cēsīs un ražotnēs Mārupē strādā vairāk nekā 560 profesionāļi. Visā pasaulē Printful komandā strādā vairāk nekā 1600 cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Rīgas biroju nomas tirgus iegūst paātrinājumu

Db.lv, 16.08.2021

Lielie uzņēmumi slēdz nomas priekšlīgumus objektos, kuri vēl tikai tiek celti. Tā, piemēram, galvaspilsētā esošais SEB grupas korporatīvo pakalpojumu centrs ir noslēdzis līgumu ar GALIO Group un jau 2023. gada pirmajā pusē apmetīsies 12 tūkstošus kvadrātmetru lielajā darījumu centrā Gustavs.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas biroju tirgū iznomātās platības 2021. gada pirmajā pusgadā sasniegušas pirmspandēmijas līmeni. Redzot tirgus potenciālu, investori turpina īstenot biroju attīstības projektus, bet nomnieki pakāpeniski maina paradumus un sāk slēgt nomas priekšlīgumus, novērojuši starptautiskā nekustamā īpašuma (NĪ) konsultāciju uzņēmuma Newsec analītiķi.

2021. gadā Rīgā tiks piedāvātas jaunas biroju telpas, kuru platība ir apmēram deviņi tūkstoši kvadrātmetru, bet 2022. gadā šis skaitlis būs desmit reizes lielāks. Tiek prognozēts, ka nākamajos divos gados Rīgas nekustamā īpašuma tirgu papildinās modernas biroju telpas, kuru platība sasniegs 240 tūkstošus kvadrātmetru, teikts jaunajā 2021. gada 1. pusgada Rīgas biroju tirgus apskatā Riga Office Outlook.

"Attīstītāji no standarta projektiem pāriet pie radošākiem risinājumiem, kas būs aktuāli moderniem, mūsdienīgiem uzņēmumiem, – tā ir ekoloģiska vide, biroju pilsētiņas, kur nodrošinātas gan darba, gan brīvā laika pavadīšanas iespējas, kā arī konversijas projekti, kas saglabā saikni ar pagātnes Rīgu," stāsta Newsec analītiķe Inita Nitiša.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "Draugiem Group" ietilpstošais drukas produktu ražotājs AS "Printful Latvia" šonedēļ reģistrējis jaunu uzņēmumu - SIA "Printful Bits", liecina "Firmas.lv" informācija.

Jaundibinātās kompānijas pamatkapitāls ir 2800 eiro, un tās vienīgais īpašnieks ir "Printful Latvia". Vienlaikus kompānijas patiesie labuma guvēji ir Agris Tamanis, Lauris Liberts un Inga Liberte.

Uzņēmuma juridiskā adrese ir Ojāra Vācieša iela 6B, bet vienīgais valdes loceklis ir "Printful" līdzdibinātājs un izpilddirektors Dāvis Siksnāns.

Kompānija reģistrēta trešdien, 30.jūnijā, bet lēmums par "Printful Bits" dibināšanu pieņemts 25.maijā.

Siksnāns pagājušā gada novembrī sociālajā tīklā "Facebook" bija norādījis, ka pirms vairākiem gadiem "Printful" sākās kā daļa no "Draugiem Group" ideju inkubatora "Idea Bits". "Kopš tā laika esam apdrukājuši vairāk kā 23 miljonus produktu un pie mums strādā vairāk kā 1400 kolēģu Latvijā, Spānijā, ASV, Meksikā un jau dažus mēnešus arī Kanādā," rakstīja Siksnāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maijā tiks pabeigta ražošanas telpu un biroju kompleksa «Lidostas Parks» būvniecība, kurā vairāk nekā 4000 m2 platībā atradīsies Printful Eiropas ražotne 80 darba vietām, informē Draugiem Group.

«Tik apjomīgas ražotnes ieviešana apliecina, ka Eiropas ražotne apkalpos mūsu Eiropas klientus ilgtermiņā. Mēs turpināsim veicināt pieprasījuma pieaugumu Eiropas tirgū. Lai to realizētu, mums ir vajadzīgas plašākas un mūsdienīgākas telpas,» saka Printful izpilddirektors Dāvis Siksnāns.

Sākotnēji Printful ražotne atradīsies 4331 m2 plašās telpās, kas ir vairāk nekā divas reizes lielākas par līdzšinējām. Tuvāko gadu laikā ražotnes telpu lielums pieaugs līdz pat 7500 m2.

Ražotne atradīsies blakus starptautiskajai lidostai «Rīga», kā arī Latvijas Pasta, DHL, Fedex un citu lielu uzņēmumu loģistikas centriem, kas nodrošinās e-komercijas tirgum tik nozīmīgo piegādes ātrumu. Ražošanas telpās tiks iekārtots arī birojs Printful dizaineriem, fotogrāfiem, grafiku apstrādes speciālistiem un citiem ar ražošanu tieši nesaistītiem darbiniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Printful par pusmiljonu nopērk zemi centrālā biroja paplašināšanai

Lelde Petrāne, 17.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group uzņēmums AS «Printful Latvia» noslēdzis darījumu par zemes iegādi Pārdaugavā, lai būvētu plašākas telpas centrālajam birojam Rīgā. Iegādātā zemes gabala platība ir 6 758 m2 un darījuma summa veido 530 tūkstošus eiro.

«Pirms diviem gadiem Draugiem Group iegādātā ēka Torņakalnā mums kļuvusi par šauru. Neskatoties uz to, ka pārējie grupas uzņēmumi pārcēlušies uz biroju Krasta ielā, Printful strauji augošai komandai nepieciešamas papildu telpas,» pirkumu komentē Printful līdzdibinātājs un izpilddirektors Dāvis Siksnāns.

Kopš 2017. gada pavasara, kad Printful centrālais birojs pārcēlās uz gandrīz 3000m2 plašajām telpām Torņakalnā, uzņēmums pieaudzis par vairāk nekā 200 darbiniekiem. Šobrīd centrālajā birojā ir 180 cilvēku, bet ražotnēs ASV, Meksikā, Latvijā un birojā Barselonā – 420. Uzņēmums prognozē līdzīgu darbinieku skaita pieaugumu arī turpmāk. Šobrīd a/s «Printful Latvia» ir atvērtas 40 vakances IT, finanšu, dizaina, ražošanas un administrācijas pozīcijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nepilnus trīs mēnešus pēc jaunās prasības darba sludinājumos obligāti norādīt algu vai atalgojuma diapazonu, Valsts ieņēmumu dienests šo publiski pieejamo informāciju analizē kontekstā ar ēnu ekonomikas apkarošanu, - vēstīja raidījums LNT TOP10.

Uzņēmumiem, kas dažādu iemeslu dēļ iekļuvuši Valsts ieņēmumu dienesta risku kategorijā, tiek meklēti šobrīd vai iepriekš publicētie darba sludinājumi. Aizdomas rodas, ja ir starpība starp sludinājumos norādīto summu un ko uzņēmums vēlāk iesniedz atskaitēs kā it kā reāli izmaksāto.

«Ja sludinājumā alga ir 500 eiro, tad mums rodas jautājums, kāpēc mūsu datubāzēs un uzņēmuma iesniegtajās atskaitēs atrodama 300 eiro alga. Saprotams, ka ir aizdomas par aplokšņu algu starpības apmērā, ja vien uzņēmums nespēj pierādīt starpības pamatojumu» saka VID Nodokļu pārvaldes direktora vietniece Ilze Borance.

VID sākotnēji nevērš sankcijas, bet lūdz uzņēmumus iesniegt paskaidrojumus vai aicina pārskatīt deklarācijās norādītās informācijas korektumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Berdigans: Printful rīcība ir melnais PR un centieni graut Printify reputāciju

Zane Atlāce - Bistere, 03.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Draugiem Group" ietilpstošā, ASV strādājošā uzņēmuma "Printful" vēršanās tiesā, konkurējošo uzņēmumu "Printify" apsūdzot intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumā un negodīgā komercpraksē ir melnais PR un konkurentu centieni graut "Printify" reputāciju Latvijas auditorijā, uzskata "Printify" dibinātājs Jānis Berdigans.

Viņš par prasības pieteikumu ASV tiesā uzzinājis tikai no publikācijām Latvijas medijos un šobrīd, kamēr ASV advokāti vēl iepazīstas ar iesniegtajiem materiāliem, plašākus komentārus par lietas būtību nesniegs, uzsverot: "Jebkurš komersants var iesūdzēt tiesā jebkuru. Tiesas uzdevums ir izvērtēt, vai pieteikums ir pamatots un vai to virzīt tālāk".

"Acīmredzot "Draugiem Group" uzņēmums ir neapmierināts ar konkurenci un zemākām cenām, ko mēs nodrošinām, tāpēc cenšas likt šķēršļus mūsu darbā, izmantojot tiesvedību. Man ir žēl, ka latvieši šādā veidā izvēlās cīnīties ar konkurenci. Mūsuprāt, konkurence ir laba lieta, varētu pat teikt, ka arī jebkurš PR ir labs, un par to jāsaka paldies. Tomēr mēs izvēlamies fokusēt savu laiku un resursus uz klientu piesaisti un piegādāt mūsu klientiem preces un pakalpojumus, kas ir labāki nekā mūsu konkurentiem, nevis iesaistīties šādās aktivitātēs, kas grauj Latvijas tēlu," uzskata J.Berdigans.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju tehnoloģiju uzņēmums Draugiem Group, investējot 100 tūkst. eiro, izveidojis piedzīvojumu brauciena spēli Roadgames. Pirmā spēle, kurai reģistrācija jau sākusies, notiks 11. maijā Latvijā, iekļaujot septiņus dažādu veidu atjautības/izaicinājuma uzdevumus un 500 objektus Vidzemē.

Ieguldot vēl 350 tūkst. eiro, spēli iecerēts virzīt arī globālajam tirgum.

Roadgames ir plaša mēroga ģeolokācijas spēle komandām reālā vidē un lietotnē. Tās koncepta pamatā ir trīs daļas – iespēja ikvienam iesaistīties spēles satura radīšanā, lietotne ar ģeolokācijas uzdevumiem un pārsteiguma pasākums dalībniekiem spēles noslēgumā. Spēles mērķis – dot cilvēkiem iespēju būt aktīviem ārpus mājas, sajust piedzīvojumu garšu un parādīt, ka apkārt ir daudz neizzinātu vietu.

«15 gadus mūsu veidotā spēle bijusi ikgadējs saliedēšanās pasākums kolēģiem, septiņus gadus klientiem un trīs – Draugiem.lv lietotājiem. Tikai pirms gada nolēmām to piedāvāt ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē. Pašiem ceļojot, vienmēr bijis azarts atrast un apmeklēt vietas, kuras ceļvedī nav minētas vai par kurām zina pastāstīt tikai vietējie. Lai Roadgames kļūtu par neaizmirstamu piedzīvojumu ikvienam, esam pilnveidojuši spēli ne tikai tehnoloģiski, bet arī saturiski,» stāsta Roadgames vadītāja Liene Grenevica.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Draugiem Group» meitasuzņēmums AS «Printful Latvia» atklājis jauno Eiropas ražotni. Tā atrodas «Lidostas Parkā», Mārupes novadā.

«Printful» nodrošina apdrukas, noliktavas un izsūtīšanas pakalpojumus, kā arī grafiskā dizaina, foto/video, mārketinga un klientu apkalpošanas servisu maziem un vidējiem tiešsaistes biznesiem.

Jaunā ražotne ir vairāk nekā 4000 kvadrātmetrus plaša, un «Printful» vajadzībām rezervētas arī papildu telpas, kurās šobrīd atrodas īstermiņa nomnieki, sniedzot uzņēmumam attīstības iespējas nākotnē.

Uzņēmuma pārstāvis Raitis Puriņš atklāj, ka, pārceļoties uz jaunajām telpām, papildu investīcijas uzņēmumam nav bijusi vajadzība piesaistīt. «Draugiem.lv» veiksme sākotnēji ļāvusi attīstīties, taču šobrīd «Printful» pats ir kļuvis par veiksmīgu uzņēmumu, viņš akcentē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Tehnoloģiju nozares līderu vērtējums: Minox ir simtgades dižākais izgudrojums

Jānis Vēvers, 16.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Simts gados kopš neatkarīgas valsts izveidošanas Latvijai bijis iemesls lepoties ar izciliem ķīmiķiem, biologiem, inženieriem un viņu spīdošajiem izgudrojumiem. To vidū ir medikamenti, kosmosa un informācijas tehnoloģiju risinājumi. Tomēr dižākais izgudrojums Latvijā ir VEF Minox fotoaparāts – vismaz tā uzskata šodienas tehnoloģiju nozares līderi.

Aicināti nosaukt trīs izcilākos Latvijas teritorijā kopš 1918.gada tapušos izgudrojumus, viņi kā pirmo piemin tieši Valtera Capa leģendāro fotokameru, kas savulaik izraisīja apvērsumu fotografēšanas pasaulē.

Juris Binde, Latvijas Mobilā Telefona prezidents

Konstruktora Valtera Capa radītais miniatūrais fotoaparāts Minox, šķiet, ir zināmākais no Latvijas izgudrojumiem. Savā laikā tas bija unikāls ar mazo izmēru un augsto fotogrāfijas kvalitāti un tika dēvēts par «spiegu kameru». Minox fotoaparātus no 1938. līdz 1943. gadam ražoja Valsts Elektrotehniskajā fabrikā (VEF), bet pēc 2. pasaules kara Vācijā tika nodibināta rūpnīca Minox GmbH. Minox ir zināmākais, bet ne vienīgais inovatīvais produkts, kas saistās ar VEF vārdu un spilgti iemieso tā inovāciju garu, ko šodien pārmanto no VEF saknēm izaugušais Latvijas Mobilais Telefons.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Viesmīlības bizness mainās, jo ir daudz variantu, kur pārnakšņot

Anda Asere, 25.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd piecu pārvaldīto viesnīcu portfeli Igaunijas kompānija Legendhotels tuvākajā laikā plāno papildināt ar vēl divām.

Divas no Legendhotels viesnīcām ir Igaunijā, viena – Latvijā un divas – Polijā, kur tapšanas stadijā ir vēl divas. Vaicāts, cik vēl viesnīcu vēlētos savā ķēdē, Legend H & S OÜ vadītājs Tarmo Sumbergs (Tarmo Sumberg) teic, ka nav izvirzījis skaitlisku mērķi. «Augam dinamiski, mums patīk tas, ko mēs darām. Iespēju ir daudz,» viņš uzskata. Uzņēmums apsver iespēju atvērt arī kādu viesnīcu ārpus Baltijas un Polijas.

Kopš 1991. gada

«Viesnīcu biznesā nonācu 1991. gadā, pēc Padomju Savienības sabrukšanas. Tolaik tirgus bija brīvs, ēkas bija sliktā stāvoklī. Pirmos gadus savā karjerā strādāju viesnīcā Olümpia Tallinā, mēs veidojām viesnīcu grupu Reval Hotel Group. Beigās mums bija četras viesnīcas Tallinā un plānojām attīstīties arī Latvijā un Lietuvā. Atradām partneri, lielu nekustamā īpašuma kompāniju Linstow, kas pārņēma viesnīcu Latvija Rīgā un viesnīcu Lithuania Viļņā, uzņēmums mums piedāvāja operacionālo partnerību, vēlāk nopirka Reval Hotel Group. Es biju rīkotājdirektors un pēdējais privātais kapitāldaļu īpašnieks kompānijā. Man darbs lielā grupā šķita diezgan garlaicīgs un pārāk lēns. Esmu uzņēmējs un vienmēr vēlos ātrus lēmumus, strauji virzīties uz priekšu. Kad aizgāju, paņēmu viena gada pauzi, iesaistījos darbā publiskajā sektorā, bet 2002. gadā sāku veidot jaunu viesnīcu kompāniju,» stāsta T. Sumbergs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot vairāk nekā 2 miljonus eiro, "Draugiem Group" uzņēmums "Printful" atvērs otro ražotni Latvijā, informē uzņēmums.

Ražotne 2800 m2 platībā atradīsies jaunuzceltajā biznesa centrā "Marupe Smart Park". Tajā sākotnēji strādās vairāk nekā 100 darbinieku, tostarp 40 šuvēju. Jaunās telpas arī palīdzēs attīstīt uzņēmuma noliktavas pakalpojumus.

Jauns lēciens e-komercijā 

"Draugiem Group" lielākā uzņēmuma "Printful" izaugsme runā pati par sevi – pirms diviem...

"Strādājam visā pasaulē, bet "Printful" tomēr ir Latvijas kapitāla uzņēmums, tāpēc jūtam gandarījumu radīt jaunas darba vietas tepat mājās. Sarežģītajā pandēmijas laikā "Printful" strauji attīstījās, pateicoties kolēģu neatlaidībai un klientu atbalstam. Darbs e-komercijā, tātad arī "Printful", tikai turpināsies. Domāju, ka mūsu uzņēmuma kultūra, atalgojums, sociālās garantijas un citi bonusi ir labi iemesli, lai piedalītos šī stāsta turpinājumā," jaunās ražotnes atvēršanu komentē "Printful" izpilddirektors Dāvis Siksnāns, piebilstot, ka jau izsludinātas 100 jaunas vakances šuvējiem un citām ražošanas un biroja vakancēm.

Gatavojoties vispasaules interneta iepirkšanās bumam Melnajā piektdienā un kiberpirmdienā, "Printful" ražotnes Latvijā, ASV, Spānijā, Meksikā, kā arī partneru ražotnes Austrālijā un Japānā strādās ar pilnu jaudu.

Printful produktus ražos arī Austrālijā 

Lai varētu ātrāk apkalpot klientus Okeānijas reģiona valstīs, "Draugiem Group" uzņēmuma "Printful"...

Pirmā "Printful" Eiropas ražotne tika atvērta 2017.gadā Rīgā, Brasā. Toreiz 1500 m2 telpās sākotnēji tika nodarbināti 30 cilvēku. Šobrīd ražošanas procesus nodrošina vairāk nekā 130 cilvēku un ar šī gada oktobri kopējā ražošanas telpu platība Mārupē pārsniedz 5000 m2.

"Printful" ir apdrukas un šūšanas ārpakalpojumu uzņēmums, kas automātiski saņem, izgatavo un piegādā pasūtījumus internetveikalu vārdā. Veikalu īpašnieki ar "Printful" pakalpojumu var pircējiem visā pasaulē piedāvāt vairāk nekā 250 dažādu produktu. "Printful Inc." meitasuzņēmums "Printful" Latvia atzīts kā viens no pieciem pelnošākajiem informāciju un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmumiem Latvijā.

"Printful Latvia" 2019.gadā apgrozīja 23 miljonus eiro un guva 8 miljonus eiro lielu peļņu, kā arī samaksājis nodokļus 3 miljonus eiro vērtībā. "Printful" centrālajā birojā Rīgā un ražotnēs Mārupē strādā vairāk nekā 450 profesionāļi. Visā pasaulē "Printful" komandā strādā vairāk nekā 1100 cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Draugiem Group" uzņēmums "Printful" ierindots "Deloitte Technology Fast 500" uzņēmumu topa 254.vietā.

"Deloitte" uzņēmumu tops apkopo 500 visstraujāk augošos privātos un valsts uzņēmumus Ziemeļamerikā, kuri darbojas tehnoloģiju, mediju, telekomunikāciju, dabaszinātņu un energotehnoloģiju jomās.

"Technology Fast 500" balvas saņēmēji tiek izvēlēti, balstoties uz uzņēmuma apgrozījuma procentuālo pieaugumu no 2016. gada līdz 2019. gadam. Šajā periodā "Printful Inc." apgrozījums pieauga par 441%.

"Printful" izpilddirektors Dāvis Siksnāns uzskata, ka uzņēmuma panākumu atslēga meklējama tehniskajos risinājumos, ko "Printful" sniedz e-komercijas veikalu īpašniekiem. Pateicoties "Printful" modelim - apdruka pēc pieprasījuma - klienti var izveidot interneta veikalu bez vai ar ļoti mazām sākotnējām izmaksām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vēl tikai dažas dienas - līdz 8.septembrim - var pieteikties ideju konkursam Ideju kauss 2019, kas ir lieliska iespēja topošajiem uzņēmējiem iegūt vērtīgus ekspertu padomus un kontaktus savas biznesa idejas pilnveidošanai, kā arī piesaistīt starta kapitālu uzņēmējdarbības sākšanai.

«Ideju kauss» jau 11 gadus sniedz iespēju saņemt finansējumu, lai īstenotu savas biznesa idejas gan Latvijas, gan pasaules mērogā. Latvijas investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) un Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF) nodrošina 7000 eiro naudas balvu spožākās idejas autoram, bet otrās – 5000 eiro un trešās labākās idejas autori iegūs 3000 eiro. Savukārt 25 rīdzinieki varēs pretendēt uz Rīgas Domes grantu – katrs 2000 eiro vērtībā.

Konkursam var pieteikties, aizpildot anketu vietnē idejukauss.lv un nosūtot to uz e-pasta adresi [email protected] Konkursā var piedalīties ikviens, kurš sasniedzis 18 gadu vecumu un ir gatavs uzsākt uzņēmējdarbību, īstenojot savu biznesa ideju Latvijas vai pasaules mērogā. Īpaši aicinātas pieteikties ideju konkursam tiek autoru komandas, jo jebkura veiksmes stāsta pamatā ir komandas darbs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Draugiem Group" uzņēmums "Printful" 2019. gadā apgrozījis 116 miljonus ASV dolāru, kas ir par 49,6% vairāk nekā gadu iepriekš, kad apgrozījums bija 77,4 miljoni ASV dolāru, informē uzņēmumā.

"Printful Latvia" apgrozījums 2019. gadā sasniedzis 23 miljonus eiro un guvis 8 miljonus eiro lielu peļņu, kas ir 90% pieaugums salīdzinot ar 2018. gadu. 2019. gadā uzņēmums samaksājis nodokļus 3 miljonu eiro apmērā.

"Printful" komandā visā pasaulē ir vairāk nekā 800 cilvēku, 350 no tiem - Latvijā. Uzņēmumā strādā ražošanas, pārdošanas, mārketinga un klientu atbalsta speciālisti, programmētāji, jauno produktu izstrādātāji, ražošanas iekārtu operatori, dizaineri, šuvēji un citu profesiju pārstāvji.

"Mēs esam sevi pierādījuši kā ilgstspējīgu uzņēmumu, kas attīstītās, sekojot līdzi pasaules e-komercijas tendencēm. Ar mums kopā izauguši vairāki veiksmīgi e-komercijas veikali, un ražot produktus ar savu zīmolu mums uzticējušas lielas, starptautiskas kompānijas. Aicinu arī Latvijas iedzīvotājus padomāt par to, vai "Printful" varētu kļūt par viņu biznesa partneri. Latvijā ir cilvēki, kuriem izdevies iekarot pasaules tirgus," komentē uzņēmuma līdzdibinātājs un izpilddirektors Dāvis Siksnāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Draugiem Group" uzņēmums "Printful" atvērs jaunu ražotni ASV, lai palielinātu ražošanas jaudu.

Ražotne atrodas Dalasas reģiona pilsētā Kopēlā, Teksasā, un ir 10 702 kvadrātmetru liela, tās pirmajā darbības gadā tiks pieņemti darbā aptuveni 100 jaunu darbinieku.

Pašlaik "Printful" ir astoņas ražotnes visā pasaulē, no kurām trīs atrodas ASV — divas Šarlotā, Ziemeļkarolīnā, un viena Losandželosā, Kalifornijā. Kopelas ražotne būs devītā "Printful" ražotne pasaulē un ceturtā ASV. Jaunā ražotne būs līdz šim lielākā "Printful" ražotne pasaulē.

"2020. gadā mums bija vairāk nekā miljons pasūtījumu katru mēnesi. Pateicoties jaunajai ražotnei, varēsim vēl vairāk palielināt ražošanas jaudu. Pandēmijas laikā pieprasījums pēc "Printful" pakalpojumiem turpina strauji augt visā pasaulē, īpaši jau ASV. Dalasas reģions ir stratēģiski nozīmīga vieta un uzņēmumiem ideāli piemērota vide. Tagad mēs spēsim ātrāk ražot un izsūtīt produktus klientiem ASV vidienē un dienvidu štatos," jaunās ražotnes atvēršanu komentē "Printful" izpilddirektors Dāvis Siksnāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group uzņēmuma Printful valdei pievienojies neatkarīgs valdes loceklis Nils Melngailis, tādejādi stiprinot uzņēmuma komandu ar ievērojamu starptautisku pieredzi pārmaiņu vadības un finanšu jomā, informē uzņēmumā.

“Mēs esam gandarīti uzņemt Nilu Melngaili Printful komandā. Esmu pārliecināts, ka viņa starptautiskā pieredze finanšu tirgos un tehnoloģiju nozarē palīdzēs mums turpināt uzņēmuma globālo izaugsmi. Neatkarīga valdes locekļa pievienošanās mūsu komandai palīdzēs vēl vairāk uzlabot korporatīvās pārvaldības principus,” komentē Dāvis Siksnāns, Printful izpilddirektors un līdzdibinātājs.

Turpmāk Printful Inc. valdē darbosies pieci valdes locekļi – uzņēmuma izpilddirektors Dāvis Siksnāns, ražošanas vadītāja Zane Levša, investora Bregal Sagemount pārstāvis Adams Fullers, valdes priekšsēdētājs Lauris Liberts un neatkarīgais valdes loceklis Nils Melngailis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Jauns lēciens e-komercijā

Anda Asere, 01.06.2020

Dalies ar šo rakstu

Foto: no uzņēmuma arhīva

"Draugiem Group" lielākā uzņēmuma "Printful" izaugsme runā pati par sevi – pirms diviem gadiem kompānija nosvinēja pirmo miljonu apdrukāto T-kreklu, bet šā gada aprīlī pie klientiem bija nonākuši jau vairāk nekā 18 miljoni preču.

Lai arī kādā brīdī cilvēki, iespējams, atgriezīsies tradicionālajos veikalos, "Printful" biznesa attīstības un ražošanas vadītājs Losandželosā Dairis Zariņš spriež, ka liela daļa cilvēku būs pieraduši iepirkties internetā, bet citi kādu laiku būs piesardzīgi pret ideju iepirkties klātienē. Vairāk par e-komercijas attīstību un šī brīža izaicinājumiem ražošanā viņš stāsta intervijā žurnālam "Dienas Bizness".

Printful investē 1,8 miljonus eiro jaunas ražotnes izveidē 

Šogad darbu uzsāks "Printful" ražošanas un piegādes centrs Kanādas pilsētā Misisogā, Toronto...

"Viens no mūsu lielākajiem klientiem ir 26 gadus vecs puisis, vārdā Rajens, no Ņujorkas. Viņš ar savu veikalu, tirgojot "Printful" produkciju, apgroza pusmiljonu dolāru gada laikā," atklāj D. Zariņš.

Viņš arī akcentē: "Mums palīdz tas, ka dvēselē esam tehnoloģiju uzņēmums. Mēs paši ražojam programmatūru, tāpēc varam būt ļoti elastīgi. Es atveru savu datoru un minūtes laikā esmu iepazinies, kāda ir situācija Meksikas ražotnē, – redzu pasūtījumu skaitu, izpildi, rindu. Man nav jāzvana un jāprasa, kā iet, tā vietā es varu zvanīt un runāt par konkrētu lietu, par ko man ir jautājums. Man nav fiziski nepieciešams būt tur un skatīties kamerās, lai zinātu, vai izpildām pasūtījumus un kur ir problēma."

Visu interviju lasiet 26. maija žurnālā "Dienas Bizness".

Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru