Ķīpsalas hallē oktobrī norisināsies biznesa tehnoloģiju izstāde un konferences Riga Comm 2018, kur varēs iegūt praktiskas zināšanas par jaunākajām tehnoloģijām un inovācijām.
«Veidojot «Riga Comm» saturu, ļoti domājām par mūsu apmeklētāju vajadzībām. Tās ir ļoti dažādas, tāpēc piedāvājam 10 konferences dažādām interesēm – sākot no mārketinga, produktivitātes un finanšu tehnoloģijām līdz pat mākslīgajam intelektam. Ņemot vērā apmeklētāju vēlmes, šogad būs arī reāli uzņēmumu pieredzes stāsti un diskusijas,» stāsta «Riga Comm» vadītājs Andris Breške.
Abās «Riga Comm» norises dienās - 11. un 12. oktobrī - uz sešām skatuvēm notiks daudzveidīgas konferences.
Uz Executive skatuves 11. oktobrī Vadītāju forumā pulcēsies uzņēmēji, IT un cita līmeņa vadītāji, lai diskutētu par pieaugošo informācijas tehnoloģiju lomu ikvienas organizācijas vadības procesos. 12. oktobrī Lietu interneta konferencē aplūkos ļoti plašu tēmu loku – sākot no savienotajām automašīnām, viedo pilsētu DNS un lietu interneta drošību līdz pat biohakingam. «Cilvēka organisms ir kā komplekss dators, un, to iepazīstot, varam tajā bioloģiski ielauzties un uzlabot,» norāda Kaspars Vendelis, viens no konferences lektoriem – biohacking.lv kustības līdzdibinātājs.
Uz Citadele Fintech skatuves 11. oktobrī pirmo reizi notiks Finanšu tehnoloģiju konference, kurā varēs iegūt informāciju par progresīvām finanšu tehnoloģijām un rīkiem uzņēmumiem un organizācijām. 12. oktobrī Blokķēdes tehnoloģiju konference pulcēs interesentus ne tikai no Latvijas, bet arī ārvalstīm, kas vēlas uzzinās jaunāko informāciju par blokķēdes tehnoloģijām, bitmonētām utt. Pieredzē dalīsies Dmitrijs Litkins, European Crypto Mining Association,«Crassula» dibinātāja Darja Dubiņina un citi vadošie Latvijas un starptautiskie eksperti.
Digitālā mārketinga skatuves programma (11. un 12. oktobrī) šogad veidota tā, lai informāciju iegūtu gan pieredzējuši nozares profesionāļi, gan arī tie, kas tikai nesen spēruši pirmos soļus digitālā mārketinga pasaulē. Piemēram, par jaunajiem kanāliem «Spotify», «Twitch» un «Snapcat» stāstīs «Httpool Baltics» vadītājs Arnis Ozols, par čatbotu lietošanu digitālajā mārketingā – «Botwiser» vadītājs un līdzdibinātājs Kārlis Skuja, bet par influenseru mārketingu Latvijā diskutēs «New Black» vadītājs Artūrs Mednis, «Golin Riga» influenseru attiecību projektu vadītājs Deniss Ševeļovs u. c.
Gudrās mašīnas jau tiek izmantotas, un tās izmantos vēl biežāk. Nākotnes skatuves pirmās dienas notikums–Mašīnmācīšanās praktiskā lietojuma konference – būs par un ap čatbotiem, mašīnmācīšanos, un to praktisko lietojumu. Savukārt 12. oktobrī pirmajā Praktiskajā 3D konferencē tiks runāts par 3D tehnoloģiju lietojumu izglītības, ražošanas un veselības aprūpes nozarēs. Viens no lektoriem – ASV uzņēmuma «Anatomy Next» līdzdibinātājs un vadītājs Sandis Kondrāts – dalīsies pieredzē par ķermeņa simulatoru izmantošanu apmācībās un veselības aprūpē.
Bažas, ka roboti un mašīnas atņems darbu cilvēkiem, nekad nav bijušas lielākas kā šobrīd. Katru dienu kāds akadēmiķis, pētnieks vai tehnoloģiju līderis norāda uz to, ka automatizācijas un mākslīgā intelekta pasaulē darbinieki kļūs lieki. Tieši par to 11. un 12. oktobrī uz Cognizant Future of Work skatuves diskutēs pasaules klases lektori.
Uz Produktivitātes skatuves 11. oktobrī Viedas cilvēkresursu vadības konferencē apskatīs tādas tēmas kā - viedās HR tehnoloģijas darbaspēka vadībā, plānošanā, iesaistē, apmācībā, iekšējai komunikācijai, aptaujāšanai, bonusu pārvaldībai, pieņemšanai darbā, analīzei u. c. Piemēram, par šobrīd tik aktuālo darbinieku efektīvu laika menedžmentu pieredzē dalīsies Igaunijas uzņēmuma «BEGIN» Baltijas reģiona vadītājs Vladimirs Jelovs. Savukārt uz jautājumiem, kā uzņēmumiem sagatavoties biznesa procesu digitalizācijai, kā izvērtēt, kurus biznesa procesus un funkcijas automatizēt, kā izvēlēties piemērotākos automatizācijas risinājumus un rīkus efektīvai, pārredzamai procesu vadībai – atbildes varēs rast Produktivitātes konferencē 12. oktobrī.
Šogad izstādes ekspozīcija būs tik plaša kā nekad agrāk, un tā būs izvietota abās izstāžu centra hallēs. Inovatīvus digitālos biznesa risinājumus un pakalpojumus, novatoriskas tehnoloģijas un produktus, tostarp digitālos mārketinga risinājumus, mākoņpakalpojumus, IoT un telemātikas risinājumus, e-glabāšanas pakalpojumus u. c, izstādē piedāvās vairāk nekā 100 uzņēmumu no 9 valstīm: Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Polijas, Kanādas, Ķīnas, Somijas, Taivānas un Turcijas. No ārvalstīm visplašāk būs pārstāvēta Ķīna (15 uzņēmumi) un Turcija (12 uzņēmumi). Uzņēmumu piedāvājumu klāstā būs gan optiskie kabeļi un ierīces telekomunikācijām, gan datortehnika, gan viedās mājas risinājumi u. tml.