PR tīkls Centrāleiropā un Austrumeiropā MSL turpmāk oficiāli darbosies kā viens no Publicis Groupe Latvia zīmoliem, līdzās radošajai aģentūrai Leo Burnett, mediju aģentūrai Starcom un digitālajai aģentūrai Digitas.
Ar MSL zīmola ieviešanu vietējā mērogā Publicis Groupe paplašina sabiedrisko attiecību pakalpojumu klāstu Baltijas valstu tirgos.
Jānis Pencis, Publicis Groupe Latvia izpilddirektors, stāsta: "Sabiedriskās attiecības vienmēr ir bijušas mūsu sniegto pakalpojumu klāstā, un pēdējo gadu laikā esam plānojuši šo biznesa daļu attīstīt. Esmu gandarīts, ka šodien šie plāni beidzot ir īstenojušies, pateicoties paplašinātajai komandai jaunās izpilddirektores Baibas Kauliņas vadībā."
"Laikā, kad pasaule piedzīvo milzīgas pārmaiņas, sabiedrisko attiecību nozarei vienmēr ir bijusi izšķiroša loma, palīdzot zīmoliem pielāgoties pasaules dinamikai un saglabāt aktualitāti. Komunikācija ir kļuvusi daudz plūstošāka, dinamiskāka un daudzslāņaināka," komentē Baiba Kauliņa, MSL Baltics izpilddirektore.
MSL Baltics jau sadarbojas ar tādiem zīmoliem kā Eucerin, Electrolux, Danone, Kärcher, Libresse un citiem.
MSL izpilddirektors Centrāleiropā un Austrumeiropā Sebastians Stepaks uzsver: "Šī ir ilgi gaidīta un rūpīgi plānota attīstība, jo jau kādu laiku vērojam biznesa iespējas Baltijā."
MSL ir Publicis Groupe sabiedrisko attiecību un integrētās komunikācijas tīkls, viens no lielākajiem pasaulē. Ar vairāk nekā 3100 darbiniekiem vairāk nekā 107 birojos visā pasaulē MSL ir arī viens no lielākajiem sabiedrisko attiecību tīkliem Eiropā un visstraujāk augošais Āzijas un Klusā okeāna reģionā.
2023.gadā MSL tika atzīta par "2023.gada aģentūru Centrāleiropā un Austrumeiropā" PRovoke Media Sabre Awards Gala pasākumā Frankfurtē. Tas ir viens no augstākajiem apbalvojumiem, ko var saņemt sabiedrisko attiecību aģentūra Eiropā.